SportTracks 2.0

SportTracks 2.0

29 Des 2009 23:13 #421 per Pau (Associat/da)
1. Jo no en conec cap
2. Es pot veure i modificar en el TC si vas a "Usuario"; "Perfil de <el teu nom>"... A la part de baix, et deixa canviar el nom de la zona i veure les xifres

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Des 2009 16:07 #422 per Boben (Visitant)
Mercés Pau.

Tot d'una entri pe la porta de casa ho miro. Això em servirà de gran ajut.

Javier.

30 Des 2009 16:27 #423 per AlbertBP (Visitant)
Boben,

Pel propi Sporttracks existeix un plugin que et permet crear i exportar entrenaments al Fore, el pots descarregar en aquest enllaç:

www.zonefivesoftware.com/SportTracks/Plu...gin_detail.php?id=97

Aprofito per preguntar...Generalment les ppm dels entrenaments em diferien una mica entre el que es veu al propi Fore i el que m'apareixia al importar al Sporttracks, aquest arrodonia a l'alça i sempre em sortia 1 ppm més alta. Desde fa un parell de setmanes, aquesta diferència es de 3-4 ppm, cosa que ja no es pot justificar per arrodoniment. A algú li ha passat quelcom similar?

Gràcies per endavant!

Albert

25 Gen 2010 19:37 #424 per runcat (Visitant)
Bones fa pocs dies en vaig instalar al PC el programa Sport Tracks 2.0. Com que sóc novoto, m'agradaria saber si hi ha alguna web on explica el funcionament d'aquest programa, és a dir alguna ajuda per saber fer-lo sevir!!! Moltes Gràcies

SALUT

Desafiant km

10 km 
>   ??
1/4 Marató -->  Quart de Marató de Reus (2010):  49:53
1/2 Marató -->  ??
Marató 
>  ??

29 Gen 2010 22:08 #425 per XaviPapell (Associat/da)
Web no se però foros segur que hi ha

05 febrer 2010 21:50 #426 per CarlosRubi (Visitant)

A todos los cracks...
Estoy empezando con esto del sport tracks y más o menos voy haciendo. Mi duda es referente al garming training center. Bueno en realidad son dos:
1- hay algún otro programa para cargar entrenos en el forerunner 305?
2- Cuando estás creando un entreno en el Garming Training Center, cuando vas a los ritmos, en lugar de marcarlos por tiempo, los marca con nombres (y cada nombre, jog, slow run... tiene asignado unos tiempos x km). La cuestión es que en el Garming trainning center, cada vez que quiero saber qué tiempos corresponde a cada nombre, he de ir al reloj y en las opciones lo pone. No hay forma de cambiarlo directamente en el Garming Training Center???? en lugar de nombres poner los tiempos???

No sé si me expliqué bien, pero.... pffff creo que con estas dos dudas resueltas ya adelantaría bastante.

Muchas gracias.

Bones,

Amb el plugin que et diu el AlbertBp es collonut, i sempre et queda l'opció de fer ho directament al forerunner

05 febrer 2010 21:52 #427 per CarlosRubi (Visitant)

06 febrer 2010 17:30 #428 per XaviPapell (Associat/da)
A veure, algú em pot explicar el perquè no puc exportar un historial del ST que he guardat en PEN i si que ho puc fer amb un historial del TC

12 febrer 2010 08:22 #429 per kilometer (Associat/da)
Companys i amics fa temps que no em passava per aquest fil peró avuí preciso un parellde respostes a dues coses que m'han passat amb l'sport tracks.
1- Vaig tenir un problema amb el PC i vaig haver de passar pel tècnic i vaig perdre la informació. Per sort tenia una copia de seguretat en un disc dur extern de tots els meus arxius. Vaig tornar de nou a instal·lar l'Sports Track i em passa una cosa molt curiosa. Jo visc a Sant Cugat. Doncs tots els recorreguts per aquesta zona no em deixa veure-ho en el satèl·lit. Per dir-ho d'una manera intel·ligible. No puc veure el recorregut com si el veies al google earth, peró si posso carrers si em permet veure el mapa dels carrers per on passo. Si he corregut en altre lloc no passa. El cas mes recent a Granollers. Es adir en resum Sant Cugat no, la resta si.

2-Aquesta segona pregunta, és que no sabia que només podia passar des del fore els últims 14 entrenaments i clar se m'han quedat al fore uns quants entrenaments que he introduït manualment a l'ST Hi ha alguna manera de poder recuperar tota la informació d'aquests entrenaments, que encara tinc al fore, per poder registrar tota la informació a l'ST sense haver de renunciar a res.

Moltes gràc ies per endevant i aveure si podem resoldre aquest tema junts.  :great:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

12 febrer 2010 10:56 #430 per Xeix (Associat/da)
Kilometer,

1-Tens instal·lat el Google Earth? Si ho fas segurament solucionaràs el problema a banda jo instalaria els plugins :
Dobrou extensions
Apply Routes Plugin
milloraran les visions dels mapes a banda d'afegir més prestacions

2-Desconexia aquest límit, però si en baixes 14 i els baixats els elimines del F305 un a un podràs baixar-ne més.

12 febrer 2010 17:32 #431 per kilometer (Associat/da)
La primera pregunta la he resolt bé amb aquests plunguins. Peró la segona no. He esborrat tot menys els dies que no es van importanr del F305, peró no me'ls importa. He pensat que amb el plunguin del garmin fitness potser ??, peró em sembla que serveix per la bici només , o sabeu per a que serveix ben be ?.Altra cosa, que he pesat és descarregar-ho si es possible a Training center i d'allà derivar-ho a ST, creieu que és possible ??.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

12 febrer 2010 18:45 #432 per Xeix (Associat/da)
Si del Training Center els exportes i cap problema.

Jo sempre els descarrego al Training Center i al SportTracks

15 febrer 2010 20:58 #433 per Pau (Associat/da)
kilometer,

Prova-ho també amb el MapSource, però el que et passa és raro/raro.

Mira si pots veure el mapa d'aquests entrenaments en el propi Forerunner, a cops quan s'omple el FR et buida els punts del track, però t'hi deixa les voltes i les dades resum, es a dir t'ho deixa sense res. Es pot verificar mirant el track en el mapa al propi FR.

Xavi Papell, npi :'(

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

15 febrer 2010 21:11 #434 per XaviPapell (Associat/da)
Tan dificil es posar un historial del mateix 305 en un ST
Per exemple, si jo tinc tot l'historial des de que tinc el 305 en l'ordinador de casa dels meus pares i vull posar tot l'historial en el ST del portàtil de casa meva com ho tinc que fer ??

Xeix el que em vas dir el diumenge no funciona, he posat l'arxiu del historial en la carpeta ha on es guarda tot i quan obro esta buit

16 febrer 2010 09:50 #435 per jimbdn (Visitant)
XPapell, vols dir que l'arxxiu que vas exportar i ara vols importar està be? Vols dir que no està buit? El que et pasa es raro raro.

16 febrer 2010 16:43 #436 per Kiske (Visitant)
Una pregunta  :sarcastic: :sarcastic: :sarcastic: Algu sabria dir-me si aquest programa també serveix per el 310xt. Es que no el trobo quan em dona les opcions per importar. No se si m'he explicat prou be

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

16 febrer 2010 17:09 #437 per Kiske (Visitant)
Bueno, no se com pero ja em va... Això per mi  :whip: :whip: :whip:

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

18 febrer 2010 14:18 #438 per runcat (Visitant)
Bona CorreCats!!
Vuldria fer un parell de qüestions:
1- Hi alguna manera de veure l'ascens acomulat d'una ruta amb Sport Tracks?? Ho he mirat i no ho he trobat.
2- Es possible tenir instalat nomes Sport Tracks al PC o s'ha de tenir els dos (ST i TC)?? Ja que sempre que descarrego alguna ruta me la posa directament al Tc i despres he de tornar.la a baixar al ST.

Merci companys!! SALUT

Desafiant km

10 km 
>   ??
1/2 Marató -->  ??
Marató 
>  ??

18 febrer 2010 14:28 #439 per runcat (Visitant)
I els bpm al SP, es poden veure??

Desafiant km

10 km 
>   ??
1/2 Marató -->  ??
Marató 
>  ??

18 febrer 2010 15:49 #440 per Xeix (Associat/da)
runcat,

Si que ho pots veure, quan mires l'activitat del dia primer et surt el resum, però pots escollir veure els ritmes, el desnivell(et recomano que vagis el plugin per corregir-lo), l'exercici(els BPS) i en el cas de tenir el medidor de potència(bici) els valors aconseguits.

Si vos pots desinstalar el Training Center, però no està de més tenir-ho a dos llocs.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats