SportTracks 2.0

SportTracks 2.0

19 Nov 2009 11:52 #401 per JVI (Visitant)
Hola, seguin el consell d’en Xeix, he reinstal•lat els USB Drivers del Fore 305 des de el CD, i no aconsegueixo que el ST el vegi, me’ls he baixat de la pagina de Garmin i el mateix.
El que m’estranya es que al Training Center si que exporta les dades sense cap variació en aquets dos dies que no  els agafa el ST.
Algun suggeriment?

No sabem fins a on pot aguantar el cos humà.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2009 15:52 #402 per Xeix (Associat/da)
JVI,

Suposo que tens instal·lada la versió 2.1
Seguint la imatge adjunta:

1 - Suposo que esculls Importar.
2 - Si no et surt el Forerunner 305, ves al 3
3 - Si ja tenies el Forerunner 305, elimina'l amb la X i torna'l a crear amb +

Si segueix sense funcionar haurem de mirar més coses.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2009 07:03 #403 per JVI (Visitant)
Xeix,
Efectivament treballo amb la versió 2.1
1- Si que escullo importar.
2- Hem surt "dispositivo desconocido", l'he eliminat amb (X)sense cap problema, però li dong al (+) i no fa res de res, he desendollat el Fore, li he tornat a ficar i no fa res.
Suposo que haurem de buscar mes coses, i em temo que com sol passar en aquestes coses informàtiques al final serà qualsevol opció o tecla que no estigui ben posada, l’últim dia de rebre dades va ser el 15-11-09, i que sàpiga no he fet res a l'ordinador per que deixes de funcionar.
Gracies pel suport.

No sabem fins a on pot aguantar el cos humà.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2009 12:34 #404 per Xeix (Associat/da)
Si al premer el botó (+) no et surt un desplegable on escollir dispositiu vol dir que no tens ben instal·lat el ST

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2009 12:49 #405 per JVI (Visitant)
Ok, probaré a desinstal·lar el ST totalment,com tinc copia del historial..., eliminaré totes les carpetes del ST, perque l'altre vegade, va agafar el solet tota la configuració, i continuava sense funcionar l'importaciò.
Gracies

No sabem fins a on pot aguantar el cos humà.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Nov 2009 15:28 #406 per JVI (Visitant)
Mestre Xeix,  al final ho hem aconseguit  8), vaig desinstal•lar el ST 2.1, vaig esborrar la carpeta zonafivesoftware de “datos de programa”, suposo que deixava alguna dll carregada, he reinstal•lat el ST 2.1 novament, i ara si que em dona l’opció d’escollir dispositiu, i tot ha tornat a la normalitat.
Moltes gracies per la teva ajuda.
P.D. He explicat la manera que ho he arreglat, per si ha algú li passa el mateix

No sabem fins a on pot aguantar el cos humà.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Nov 2009 21:46 #407 per Cabrix (Visitant)
Queridos guruses del ST...  :he:

A veure, ja em vau ajudar amb el mateix problema fa un temps, però m'he mirat en diagonal totes les planes i no ho he sabut trobar...  :oops:

Resulta que el TC no em mostra els mapes en Google Earth a partir d'una data cap enrrera. Crec que hi ha un pluggin per això... En cas negatiu, algú sap com "recuperar-los"?

Gràcies  ;)   

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Nov 2009 23:50 #408 per krlos (Associat/da)

Queridos guruses del ST...  :he:

A veure, ja em vau ajudar amb el mateix problema fa un temps, però m'he mirat en diagonal totes les planes i no ho he sabut trobar...  :oops:

Resulta que el TC no em mostra els mapes en Google Earth a partir d'una data cap enrrera. Crec que hi ha un pluggin per això... En cas negatiu, algú sap com "recuperar-los"?

Gràcies  ;)     


No era cap pluggin. El que et vaig comentar aquella vegada crec recordar que era que havies de descarregar-te la darrera versio. Si ja la tens descarregada... :neutral: Potser tornant a reinstalar l'ST sencer  :P


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Nov 2009 23:54 #409 per Cabrix (Visitant)
Krlos, en teoria tinc la darrera (2.1.3478)...

Vaig a tancar els ulls, resar molt i reinstal·lar...  :beurk:

Veri zanks!!

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2009 00:12 #410 per Cabrix (Visitant)
Novedades...  :he:

a) comprobat que tinc la darrera versió(2.1.3478)
b) Re-instalat

conclussió : Aigua !!  :'(

Els mapes d'abans del 16.08.05 no surten...

Seguiré provant...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2009 00:16 #411 per krlos (Associat/da)
Joer. Precisament a mi em pasava el mateix a aquella epoca i vaig solucionar-ho amb la nova versio. Si se m'acut alguna cosa, t'ho comento (ep, que igual busco un mapa d'una altra zona i resulta que no me'l troba tampoc...)


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2009 00:18 #412 per Cabrix (Visitant)
Bueno, jo tinc sessions de tres o quatre llocs de les Espanyes en aquella època, o sigui que intueixo que deu ser un problema d'actaulizació de software i no de mapes, oi?

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2009 00:22 #413 per krlos (Associat/da)
Ep, he anat a comprovar-ho i em pasa el mateix. Nomes puc veure mapes de les zones amb les que havia treballat abans.

A algu mes li pasa? (aneu, per exemple a mirar la imatge de satelit d'un poble qualsevol d'una zona on no hagueu estat mai)


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2009 00:28 #414 per Cabrix (Visitant)
EL meu cas concret és que, de l'11.04.05 (data de compra) fins el 16.08.05 no veig cap mapa de les sessions realitzades...  :neutral:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2009 14:07 #415 per Xeix (Associat/da)
Extret del Fòrum de SportTracks
Hi ha cops que Google Maps bloqueja al SportTracks, aleshores només es veuen els mapes que tinguem emmagatzemats de consultes anteriors.

Potser ho pots solucionar instal·lant el Plugin: Apply Routes que et permetrà entre altres coses usar altres fonst de mapes (Microsoft Live Maps)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2009 14:40 #416 per krlos (Associat/da)
Gracies Xeix. He agafat una zona desconeguda i ja puc veure ortofotos pero amb menor definicio que amb google, en canvi a la meva zona, la definicio es molt major (fins i tot veig al meu gos a la terrassa  :rofl:)


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Des 2009 10:36 #417 per XaviPapell (Associat/da)
Una pregunta.
Com es que al voler importar l'historial que tenia guardat en un PEN i que posat en una carpeta del portàtil a l'hora d'obrir aquesta no surt l'arxiu de l'historial.
He desinstal.lat l'antiga versió que em passava el mateix i e instal.lat la nova i res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2009 21:15 #418 per Xeix (Associat/da)
XaviPapell,

L'has obert? fins que no l'obres el programa no sap el que vols fer. No sé si és aquest el problema.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2009 18:09 #419 per XaviPapell (Associat/da)
Xeix aquesta operació l'he fet moltes vegades.
Al final he tingut que entrar en el icona que hi ha dintre del programa de archivos de programa perquè si no no hi havia manera.
He instal.lat el programa en el portàtil de feina de la Rosa i no em passa, el problema es que l'he tingut que eliminar perquè allà no ho puc tenir
Però el que no entenc es que l'ultima vegada que ho vaig voler fer, cap problema

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2009 22:12 #420 per Boben (Visitant)
A todos los cracks...
Estoy empezando con esto del sport tracks y más o menos voy haciendo. Mi duda es referente al garming training center. Bueno en realidad son dos:
1- hay algún otro programa para cargar entrenos en el forerunner 305?
2- Cuando estás creando un entreno en el Garming Training Center, cuando vas a los ritmos, en lugar de marcarlos por tiempo, los marca con nombres (y cada nombre, jog, slow run... tiene asignado unos tiempos x km). La cuestión es que en el Garming trainning center, cada vez que quiero saber qué tiempos corresponde a cada nombre, he de ir al reloj y en las opciones lo pone. No hay forma de cambiarlo directamente en el Garming Training Center???? en lugar de nombres poner los tiempos???

No sé si me expliqué bien, pero.... pffff creo que con estas dos dudas resueltas ya adelantaría bastante.

Muchas gracias.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.