SportTracks 2.0

SportTracks 2.0

14 Set 2010 12:35 #461 per profe (Associat/da)

em sembla que queda calr que s'ha de passar a al versió ST 3.0 o partir de gener de 2011, el sistema no permetrà utilitzar la 2.1. En quant a la versió 3.0 hi han 2 possibilitats: o bé utilitzar la versió de proba o bé passar per caixa per la versió complerta (com deia abans 35$). L'inconvenient de la versió de prova, bàsicament és que no deixa afegir més dos plunguins i que si no es té la versió complerta em sembla que no es podrà seguir avançant en el desenvolupament de la versió (ja sabeu, 3.1, 3.2, etc...).

Per les prestacions del programa, trobo raonable el preu.

Au, demanem la versió 3 per Reis!

També ens el podem regalar avui mateix, per celebrar el dia del nostre no-aniversari...  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Set 2010 16:15 #462 per Xeix (Associat/da)

Proper diumentge és la cursa de la Mercè. M'agradaria que algú que tingui Garmin obtingui el track i m'el passi.
Xeix?

Si acabo la Mm abans de les 8 del matí amb en David ens baixarà Raquel per fer la Mercé, suposo que em quedarà bateria, el que et puc assegurar que aniré poc a poc   :mdr:

14 Set 2010 20:19 #463 per (Visitant)
Ahí va.

14 Set 2010 23:21 #464 per profe (Associat/da)

Si acabo la Mm abans de les 8 del matí amb en David ens baixarà Raquel per fer la Mercé, suposo que em quedarà bateria, el que et puc assegurar que aniré poc a poc   :mdr:

No sabia que feies la "Mamagalls", ni que coincideix amb la Mercè.
dimoito pensa tornar de Montserrat a Cornellà a peu. si l'acompanyes li farà molta il·lusió.  :mdr:

14 Set 2010 23:24 #465 per profe (Associat/da)

Ahí va.

Gràcies!
El que volia, però, era l'arxiu gpx, sense passar per la correcció d'altitud del SportTracks.
Dilluns en parlarem.

14 Set 2010 23:41 #466 per Xeix (Associat/da)

No sabia que feies la "Mamagalls", ni que coincideix amb la Mercè.
dimoito pensa tornar de Montserrat a Cornellà a peu. si l'acompanyes li farà molta il·lusió.   :mdr:

Segur que no arribaria a l'hora de la Mercè  :he:

La correcció del SportTracks es pot desfer, t'ho miraré d'edicions passades que segurament la dec tenir.

14 Set 2010 23:49 #467 per Kurt (Associat/da)
Bona nit,

En quant als gràfics que he penjat els darrers dies al fil GPS amb iPhone 4 , si més no, poden servir per comprovar la precisió del GPS de l'iPhone 4 i comparar-la amb la d'altres dispositius.

Aquí tens. És de l'any pasat. En tinc també de l'any anterior en GPX. Està pres amb un Fore 405.

La veritat es que no m'he plantejat mai comparar el GPS del Fore amb el del mòvil... tindria collons la cosa si un rellotge que te com a funció principal el GPS donés pitjors resultats que amb el GPS d'un mòvil, que al cap i a la fi és només una de les moltes funcions i sensors que porten ara... però coses més rares s'han vist. De tota manera, així d'entrada, veient les gràfiques que has posat a l'altra fil, a ull diria que tenen un precissió similar... lo que em temo que és dir que tenen una precissió limitada :whistle:

De tota manera perque si vols comparar dos aparells de forma equitativa, s'hauria de fer fent que els dos prenguessin la ruta el mateix dia i a poder ser per la mateixa persona. Lo primer, perque m'he fixat que el GPS hi ha dies que va millors que altres... depén d'on estan situats els satèl·lits i fins i tot del temps atmosfèric. Lo segon perque és la única manera de garantir que els dos aparells mesuren la mateixa ruta... en cursa es fan unes quantes ziga-zagas. Bàsicament la única manera de fer comparacions justes és mesurar en les condicions més similars possibles.

Si realment hi ha diferències notables entre els aparells, estaria bé poder fer un rànking dels trastos... però primer s'hauria de pensar en un mètodo de mesurar que fos sistematizable, i això no és fàcil amb un sistema tan complexe com el GPS.

Salut!
  Kurt.-

Beyond repair.

15 Set 2010 00:05 - 30 Oct 2010 23:50 #468 per profe (Associat/da)
Molt bé!
Kurt, veig que tens mentalitat d'investigador, com jo.
Efectivament, per fer-ho bé caldria portar els dispositius que es vol comparar en el mateix braç, repetir moltes mesures i fer un estudi estadístic. Però si hi haguéssin diferències notables ja es podrien detectar sense tantes precaucions.

15 Set 2010 00:09 - 15 Set 2010 11:25 #469 per profe (Associat/da)
Xeix, ja he trobat on es configura el programa per obtenir gràfics de velocitat, en lloc de pas:

Seleccionar vista
   Categorías
      Mis Actividades
         Detalles de Categoría
            Opciones
               Paso o velocidad

No es podria millorar un xic el disseny d'aquest programa?
Només que hi hagués un menú d'opcions ja seria força més ergonòmic.

15 Set 2010 14:37 #470 per mcbeath (Visitant)

Xeix,

A mi no m'agrada tenir molts plugins, quins recomanes tenir?

Bones sóc nou en el SportTracks i agafo un post una mica antic d'en Pau que veig que va quedar penjat i li torno a fer la pregunta a en Xeix.

Quins plugins recomanes apart del de correció?

També afegueixo

Millor versió 2.x o passem per caixa i anem a la 3.0?

15 Set 2010 15:13 #471 per Xeix (Associat/da)
mcbeath,

Darrerament no he tingut gaire temps per remenar, per tan segueixo en la versió 2.x, vaig provar gaire bé tots els pluguins i només faig servir el de correcció d'elevació i de vegades per curiositat el de temperatures.

01 Gen 2011 18:51 #472 per korfbaler (Associat/da)
Aquí un "inutil" de la informàtica al que li ha caigut un 405 per Nadal.
He descarregat l'Sportstrack, peró no m'agafa les dades del 405. He irat de descarregat el pluguin que posava a la pàgina.....ara no m'enrecordo  :oops:, peró no em recorenix el tipus d'arxiu, així que no em deixa.
Digueu-me coses faciletes per fer, i en un idioma per a tontos  :he:
A veure si per una vegada aconsegueixo saber quants kiometres faig a la setmana, perqué fins ara no m'he apuntat mai un entrenament  :mdr:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

01 Gen 2011 19:02 #473 per DaniTub (Associat/da)
Jo tinc un altre problema pels expertos.

Se me estropeo el ordenador y me he comprado otro, he bajado la version de prueba del Sportrack pero no se que tengo que hacer para poder ver los archivos antiguos.

01 Gen 2011 21:24 #474 per Xeix (Associat/da)
korfbaler,

Has instal·lat i fet servir el Garmin Training Center? Si és així ja tens els driver's instal·lats, no sé si directament pots passar del F405 al Sporttracks, si no pots, pots exportar les activitats del GTC a disc i carregar-les al SportTracks.

01 Gen 2011 21:27 #475 per Xeix (Associat/da)
hermanotubo,

Els arxius si no has dit de guardar-los en un altre lloc estan a la teva carpeta de Mis Documentos en una carpeta SportTracks i l'arxiu normalment es diu Historial de (el teu nom).logbook

01 Gen 2011 22:37 #476 per DaniTub (Associat/da)

hermanotubo,

Els arxius si no has dit de guardar-los en un altre lloc estan a la teva carpeta de Mis Documentos en una carpeta SportTracks i l'arxiu normalment es diu Historial de (el teu nom).logbook

El problema es que no mel deixa obrir.

01 Gen 2011 22:58 #477 per Sufridor (Visitant)
Hermanotubo

Que sistema operativo tiene el ordenador como sea Windows 7 de 64 bits, hay akgunas versiones que no funcionan, no me digas como solucionarlo por que estoy como tú, a ver si Xeix nos echa un cable.

Por que sufrir corriendo cuando podemos disfrutar.

03 Gen 2011 16:28 #478 per oriol simarro (Visitant)
Hola a tots,
suposo que ja la coneixeu, però he trobat un blog d'un noi valencià que ha fet una sèrie de tutorials del sportrack que son interessants, sobretot, per aquells que portem poc temps jugant amb aquestes eines i que li volem treure el màxim.

http://corrernoesdecobardes.blogspot.com/2009/01/tutoriales-sporttracks-0-antes-de.html#uds-search-results

Espero que us sigui de gran ajuda !!

MMP:
5km - 18min 13seg - SS del Masnou 2011
10km - 37min 56seg - El Tast de la Mitja (Granollers) 2012
21km - 1h 26min 22seg - 1/2 de BCN 2012
42km - 3h 12min 06seg - Marató de Barcelona 2012

22 Gen 2011 16:09 #479 per XaviPapell (Associat/da)
Hola a tots.
La pregunta va relacionada amb el problema que tinc sempre.
Es pot posar una copia de l'historial en un PenDrive ??
Per fer-ho tinc que anar a exportar i col·locar l'historial al pen o al lloc que vulgui no ??
Si es aixi, dons no ho puc fer perquè l'opció d'exportar no esta operativa.

22 Gen 2011 16:19 #480 per XaviPapell (Associat/da)
He llegit que el sufridor diu que el Win7 no funciona segons que, jo de moment tinc el XP però vull tornar a formatejar el PC i posar el 7, que pot passar ??

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats