SportTracks 2.0

SportTracks 2.0

18 Oct 2011 11:41 #541 per jimbdn (Visitant)
Ok, mira-ho a la nit i demà continuem, ok? I sino a Sant LLorenç..... :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2011 11:46 #542 per Helen (Visitant)
... si si a Sant Llorenç.... llevamos los portátiles y miramos!!  :rofl: :rofl: :rofl:

Miro esta nuit a ver.... ;)


It's never too hot. It's never too cold. You're never too tired. You're never too busy. Put your shoes on and go run!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2011 11:51 #543 per lunde (Visitant)

Feia com tres mesos que no obria el ST , al fer-ho per actualitzar dades veig que em demana que si vull instal.lar una nova versió, ho he fet però no tinc cap informació dels antics entrenaments.
En teoria quan instal.les una nova versió o millor dit actualitzes, no s'instal.la a sobre de l'altre?
I perquè quan obro l'antic em demana que hi ha una nova versió si ja l'he instal.lat ??
Quan busco des de la nova versió el historial per importar-lo, quan obro la carpeta directament des de l'ordinador veig el historial, quan la busco des de el ST no surt la carpeta que vull importar.

Que faig ??

Hola,
LA versió 3 guarda les dades en format " .logbook3"  i la versió 2 amb ".logbook". A mi m'ho guarda la versió 2 a Mis documentos que es el lloc per defecte si no li dius al contrari. Si vols importar de la versió 3 has d'anar a Bitacora i abrir. Mira a tipo de archivo que et busqui el arxius .logbook a seques. Després tindras les limitacions de no pagar. jo segueixo amb la versió 2.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2011 15:25 #544 per XaviPapell (Associat/da)
Uffff !!!! tindre que llegir-m'ho molt detingudament i pensar, es que això de l'informàtica per mi es com fer d'astronauta, cero patatero.
Aquest vespre m'ho miro.
Helen t'estimo  :oops: , moltes gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2011 16:15 #545 per kilometer (Associat/da)

Hola de nou Helen,

m'acabo d'instal-lar el ST3 des de softonic i et confirmo el que m'imaginava abans, te limitacions , màxim 2 articles d'equip (pensava q ue eren pluguins) i historial per corredor de 90 dies. Si volgues treure aquestes limitacions, tindria de passar per caixa.
Mira la foto que penjo. A ma esquerra en verd posa "actualice ahora" i aleshores surt el quadre del mig que t'explica aixo que et dic.
Si tu no ho tens aixis, tens la sort de tenir-lo complert, però  ja m'explicaràs com ho has fet.


Jo ja fa molt i molt temps que vaig passar per caixa  :yes:. Crec sincerament que a hores d'ara és una tonteria resistir-se. L'explotació de dades en la versió 3.0 és molt més gran amb el programa treballant a tope, sense limitació de dies, articles, material, o plungins. Fot una mica que abans fos gratis i ara no. Peró la versió 3.0 és molt millor que la 2.0. Jo porto ja, doncs gairebé un any fent-la servir o més i no recordo ja ni quan em vaig passar a la 3.0. A més he fet unes quantes actualitzacions ja. Preneuvos-ho com si us apuntessiu a una cursa més. No sé vosaltres peró jo hi tinc gairebé 10 anys i més de 15.000 km en molts llocs de Catalunya, Espanya i l'estranger i no estic dispossat a no poder tenir-los ben guardats i poder gaudir de les dades que he anat acumulant amb el llarg dels anys. 

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2011 18:27 #546 per Pau (Associat/da)
kilometer,

Interessant aportació, m'ho pensaré. És cert que és més un tema de que fot perquè abans era gratuït que no pas de peles, però fot :666:

.... Peró la versió 3.0 és molt millor que la 2.0. ...


Quines ón les millores que més valores de la 2.0 a la 3.0?

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2011 18:44 #547 per kilometer (Associat/da)

kilometer,

Interessant aportació, m'ho pensaré. És cert que és més un tema de que fot perquè abans era gratuït que no pas de peles, però fot :666:

.... Peró la versió 3.0 és molt millor que la 2.0. ...


Quines ón les millores que més valores de la 2.0 a la 3.0?


Bona pregunta, em costa recordar la 2.1 i tot ara. Mira jo us posso el link que ho explica molt bé:
www.zonefivesoftware.com/sporttracks/wha...7b1697b437b14d0c7527

Personalment, soporta dades del fore 310xt i el traspàs és molt més ràpid. Només traspasa les dades que no hi figurin. És adir els entrenaments que no hi siguin. Després poder revisar i analitzar fins amb 4 gràfiques a l'hora tot el teu historial ho veig interesant. Infinitat de plunguins, alguns també de pagament peró aixó cadascú que ho valori. També les dades semblen ocupar menys espai en el disc dur. Quan vaig traspasar les dades de la 2.1 a la 3.0, vaig guardar una còpia per si un cas. Dons vaig trigar molts mesos afegint entrenaments i entrenaments fins que vaig superar el volum acumulat. Jo us recomanaria descarregar a part el 3.0 probar-ho, anar jugant. Podeu traspasarr dades del fore a la 2.1 i despres a al3.0 i anar valorant-ho, per que jo crec que tard o d'hora la 2.1 deixarà d'existir o no tindrà suport com diuen a la web. 

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2011 10:17 #548 per jimbdn (Visitant)
Kilometer, com diu el Pau, bona aportació.
De quin preu estem parlant? No ho se veure?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2011 12:29 #549 per kilometer (Associat/da)

Kilometer, com diu el Pau, bona aportació.
De quin preu estem parlant? No ho se veure?


Si no recordo malament, crec que eren uns 29 $, que al canvi són no sé uns 25 € aproximàdament. Jo penso, segons la meva opinió, que si aquests diners s'estan destinant a potenciar el desenvolupamnenbt d'aquesta excel·lent eina, tal com he llegit en els foros de la web poden ser uns diners ben invertits.  ;) 

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2011 13:35 - 20 Oct 2011 10:24 #550 per Buff! (Associat/da)
Potser estem massa acostumats a que a internet tot és gairebé gratis, i si no, mirem d'aconseguir-ho així. Jo potser sóc ingenu, :neutral: però vaig pagar pels motius que molt bé exposa en kilometer. No em veig entrant en una botiga, agafar una caixeta on diu "SportTranck 3.0" i marxar tranquilament...  :whistle: encara que sí em veig descarregant música :winktongue:

Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2011 18:50 #551 per kilometer (Associat/da)

Potser estem massa acostumats a que a internet tot és gairebé gratis, i si no, mirem d'aconseguir-ho així. Jo potser sóc ingenu, :neutral: però vaig pagar pels motius que molt bé exposa en kilometer. No em veig entrant en una botiga, agafar una caixeta on diu "SporTranck 3.0" i marxar tranquilament...  :whistle: encara que sí em veig descarregant música :winktongue:


Aixó si Buff, la música és una altra cosa.  :wink2:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2011 09:54 #552 per jimbdn (Visitant)
Kilometer, buff, les reflexions son correctes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2011 22:54 #553 per Pau (Associat/da)
kilometer,

Les diferències les conec i estan documentades, la meva pregunta és què és el  tu valores com a millor. Per exemple, que ocupi menys és un avantatge, però a mi no em ve d'uns quants "megues", la connexió amb el 310XT és interessant, però jo vaig amb el 305, etc. I de totes les coses que donen, quines són les que a tu et fan pansar que val la pena?

Imagino que em canviaré el dia que em compri un catxarret no compatible amb la versió 2, però de moment...

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2011 23:12 #554 per profe (Associat/da)
A la versió 2 no s'hi veuen bé els mapes i a la 3 sí.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2011 09:43 #555 per Pau (Associat/da)
Caram! Això sí que és important!

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2011 12:23 #556 per XaviPapell (Associat/da)
A veure si la helen ens pot passar la manera de tenir la versió 3

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2011 12:58 #557 per perekms (Visitant)
els mapes poden exportar-se a google earth

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2011 14:08 #558 per XaviPapell (Associat/da)

els mapes poden exportar-se a google earth

En el TC si que es poden però en el ST no ho sabia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2011 11:20 #559 per jcarpa (Visitant)
Un dubte q poder ja ha sortit...
Com molts sabeu, amb l'error d'alçades del forerunner via GPS, +-5 metres, pots correr per vora el mar, sense desnivell, i al passar les dades, et surt +-200 m quan no has pujat ni baixat res.

Al SPORTRACKS se que hi ha un pluguin, crec en la versió de pagament, que es corregeix aquesta dada. Em podeu indicar si la correcció és correcta, o és una aproximació no massa bona?.

Ho  pregunto, pq tinc el forerunner 305, i de cara a comprar-ne un de nou, jo que no faig natació ni triatlo, crec l'únic important que m'aportaria un 910 xt respecte un 310 xt, és el barometre. Que entenc q llavors si que seria correcta la apreciació de desnivells acumulats.

El tema de l'alçada és sobretot per mirar acumulats, doncs si estas pujant una muntanya per exemple de 2000m, ja 'testa prou bé que et digui que estas a 1890 o 1880, és prou correcte. Però el canvi de l'error constant de +-5 metres, fa que acumuli metres no reals.

Salut,
    Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2011 16:26 #560 per Pau (Associat/da)
jcarpa,

El tema de les alçades és, crec, un tema força complicat, si estàs fent una pujada de 100m i al mig hi ha una baixadeta de 3m, comptaràs 103m? I si la pujada és de 2.000 i el "descans" és de 20m, em comptaràs 2010? I els 0,25m de recorregut del braç com els comptes?

Per descomptat l'error del GPS en alçades és inadmisible.

Compte amb els barometrics! Si en pujar i baixar ha passat prou temps com per tenir un canvi de pressió (que és normal en una UT), les dades també poden ser falses.

I ara tornant a la teva pregunta, jo uso els desnivells de CompeGPS (imagino que són exactament els mateixos que SportTracks) i em són una boníssima referència, els faig servir per fer estimacions de temps de pas i esforç, i per imprimir-me els perfils de les curses i, tot i que amb imperfeccions, són boníssims. Jo me'n refio totalment. A més, m'estalvien el dilema de respondre les preguntes del primer paragraf, per mi, el desnivell és el que diu el sw, i així uso la mateixa bareta de mesura per tot.

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.