SportTracks 2.0

SportTracks 2.0

22 Jul 2011 12:07 #521 per jimbdn (Visitant)
Hola,
he tingut que reinstalar el PC i estic instalant l'ST 2.0, pero m'han tret els enllaços del plugin que feia servir :Elevation Correction Plugin. Nomes estan disponibles per l'ST 3.0 i aquest no el vull instal-lar per les limitacions d'us que té.

Hi ha algú que em pugui passar els 2 arxius del que es composa el pluguin antic per l'ST2:

ElevationCorrectionPlugin.dll
ICSharpCode.SharpZipLib.dll

Gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2011 12:52 #522 per Ramon (Visitant)
Gracies, ho provaré Pep,.....per quan uns atxassus tejonerus? Hauriem de repetí un CanetAttack, no creus?  :intello:
Family, bé? Ja estàs en nómina del 1er equip?  :glasses:

NI P...A IDEIA D'ON VAIG








M'AGRADAR COMEN

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2011 12:57 #523 per Cabrix (Visitant)
La família, guapa i eixerida!!  :love:

I bé, continuo en nòmina de la secció, que ja hi com pintaven els atxassus, ja és molt... 

Haurem de parlar amb el petit gran desaparegut, a veure si fem algo!! Jo estic per ací disponible la 1a quinzena d’agost...  :he:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2011 14:55 #524 per krlos (Associat/da)

Hola,
he tingut que reinstalar el PC i estic instalant l'ST 2.0, pero m'han tret els enllaços del plugin que feia servir :Elevation Correction Plugin. Nomes estan disponibles per l'ST 3.0 i aquest no el vull instal-lar per les limitacions d'us que té.

Hi ha algú que em pugui passar els 2 arxius del que es composa el pluguin antic per l'ST2:

ElevationCorrectionPlugin.dll
ICSharpCode.SharpZipLib.dll

Gràcies.


Tens uns missatge a gmail  :great:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2011 15:53 #525 per jimbdn (Visitant)
8)
Gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Ago 2011 15:53 #526 per XaviPapell (Associat/da)
Hola.
Pregunta.
Perquè en el mapa del ST no se'm veu en forma satèl·lit ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Ago 2011 16:34 #527 per Agus (Visitant)
yo lo tengo y a mi si se me ve muy bien

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2011 18:21 - 17 Oct 2011 18:32 #528 per XaviPapell (Associat/da)
Feia com tres mesos que no obria el ST , al fer-ho per actualitzar dades veig que em demana que si vull instal.lar una nova versió, ho he fet però no tinc cap informació dels antics entrenaments.
En teoria quan instal.les una nova versió o millor dit actualitzes, no s'instal.la a sobre de l'altre?
I perquè quan obro l'antic em demana que hi ha una nova versió si ja l'he instal.lat ??
Quan busco des de la nova versió el historial per importar-lo, quan obro la carpeta directament des de l'ordinador veig el historial, quan la busco des de el ST no surt la carpeta que vull importar.

Que faig ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2011 20:28 #529 per XaviPapell (Associat/da)

Feia com tres mesos que no obria el ST , al fer-ho per actualitzar dades veig que em demana que si vull instal.lar una nova versió, ho he fet però no tinc cap informació dels antics entrenaments.
En teoria quan instal.les una nova versió o millor dit actualitzes, no s'instal.la a sobre de l'altre?
I perquè quan obro l'antic em demana que hi ha una nova versió si ja l'he instal.lat ??
Quan busco des de la nova versió el historial per importar-lo, quan obro la carpeta directament des de l'ordinador veig el historial, quan la busco des de el ST no surt la carpeta que vull importar.

Que faig ??


Hayyyy allllguiennnnn ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2011 20:40 #530 per Pau (Associat/da)
Sí, hay alguien pero no tiene ni p. idea.

A més, crec que has posat la versió 3, que és de pagament ;) jo segueixo amb la 2, que estem de crisi, i per tant no et puc ajudar.

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2011 20:55 #531 per XaviPapell (Associat/da)
He posat la 3 però no l'he pagat, per segon quines coses encara no estic boig  :mdr:, em sembla que aniré a agregar y quitar programas i fora 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2011 20:56 #532 per XaviPapell (Associat/da)
El que si que no se que em passa i ho poso en un post més a munt, es que no se'm veu el mapa en el recorregut  :neutral:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2011 21:02 #533 per Pau (Associat/da)
A mi també em passa, estic esperant que algú et respongui :whistle:

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2011 09:48 #534 per jcarpa (Visitant)
Xavi!
Sobretot, sobretot, no perdis el fitxer .logbook, amb l'historial, aquest és el fitxer des del qual podras fer un importar dades.
Jo sempre en faig una copia de seguretat.

I si cal, ho desinstales tot i ho tornes a instal·lar.

Sobre el mapa, si tens la connexió a internet obert, sense cap proxy.

si fas servir proxy, has de picar damunt de la fletxa cap avall que surt a la cantonada superior dreta del quadre del mapa->
Configuració->Internet-> I marcar usar proxy i posar el proxy de la teva connexió.

Salut,
  Pere
PD: No se si ajudo o enredo més la cosa


Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2011 09:58 #535 per Helen (Visitant)
Os paso el link para que os descarguéis la versión 3 de forma GRATUITA:  :intello:

www.softonic.com/s/sport-track-3

La tengo instalada y ningún problema!!!  ;)

Nota: Guardar histórico antes de la instalación por si acaso.

Apa guapus... ya tenéis faena esta noche.  :winktongue:

It's never too hot. It's never too cold. You're never too tired. You're never too busy. Put your shoes on and go run!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2011 10:19 #536 per jimbdn (Visitant)
Helen, desde softonic gratuita i operativa al 100%?? Vols dir que no te les limitacions dels pluguins?

Xavi, Pau, el rotllo dels mapes a mi també em passa a vegades i no tinc proxy, deu ser un misteri de sant google maps gloriòs  :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2011 10:27 #537 per Helen (Visitant)
Por partes....

Feia com tres mesos que no obria el ST , al fer-ho per actualitzar dades veig que em demana que si vull instal.lar una nova versió, ho he fet però no tinc cap informació dels antics entrenaments.

La nueva instalación te crea (en mi caso) la ruta C:\Program Files\Zone Five Software\SportTracks 3 quizás por eso no te encuentra los entrenos. Aún así, de memoria no recuerdo donde guarda los entrenos. Esta noche lo miro en casa y te digo...

En teoria quan instal.les una nova versió o millor dit actualitzes, no s'instal.la a sobre de l'altre?

Si!!!

I perquè quan obro l'antic em demana que hi ha una nova versió si ja l'he instal.lat ??

El instalable que tienes es de ahora? ten en cuenta que de la versión 3 han salido varias release ( www.zonefivesoftware.com/sporttracks/support/news/ ). Seguramente te detecta que la qu etienes no es la actual, actualizala y listos!

Quan busco des de la nova versió el historial per importar-lo, quan obro la carpeta directament des de l'ordinador veig el historial, quan la busco des de el ST no surt la carpeta que vull importar.

Lo haces desde Other Tasks > Import? Una vez que pulsas aquí te sale la típica ventana para seleccionar la carpeta e importar los entrenos.... deberías poder verla!!


It's never too hot. It's never too cold. You're never too tired. You're never too busy. Put your shoes on and go run!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2011 10:30 #538 per Helen (Visitant)

Helen, desde softonic gratuita i operativa al 100%?? Vols dir que no te les limitacions dels pluguins?

Xavi, Pau, el rotllo dels mapes a mi també em passa a vegades i no tinc proxy, deu ser un misteri de sant google maps gloriòs  :666:


Por ahora no he tenido ningún problema de plugins...  :neutral:

Si tienes algún problema de plugin mira aquí (Pluguin News): www.zonefivesoftware.com/sporttracks/support/news/

It's never too hot. It's never too cold. You're never too tired. You're never too busy. Put your shoes on and go run!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2011 11:25 - 18 Oct 2011 11:29 #539 per jimbdn (Visitant)
Hola de nou Helen,

m'acabo d'instal-lar el ST3 des de softonic i et confirmo el que m'imaginava abans, te limitacions , màxim 2 articles d'equip (pensava q ue eren pluguins) i historial per corredor de 90 dies. Si volgues treure aquestes limitacions, tindria de passar per caixa.
Mira la foto que penjo. A ma esquerra en verd posa "actualice ahora" i aleshores surt el quadre del mig que t'explica aixo que et dic.
Si tu no ho tens aixis, tens la sort de tenir-lo complert, però  ja m'explicaràs com ho has fet.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2011 11:39 #540 per Helen (Visitant)
Esta noche miro si a mi también me pasa lo mismo... no lo tengo instalado en el trabajo!

Has mirado aquí www.zonefivesoftware.com/sporttracks/plu...=search&tags=running   que no haya algún plugin que

te vaya bien para el tema de artículos e historial?

Hay alguno bastante interesante...  :yes:

It's never too hot. It's never too cold. You're never too tired. You're never too busy. Put your shoes on and go run!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.