SportTracks 2.0

SportTracks 2.0

02 Nov 2009 19:46 #381 per Pau (Associat/da)
grampy,

Doncs fes com en Richi :whistle: (NPI de 310, a veure si et llegeix en Xeix)

runcat,

Efectivament el ST necessita el Microsoft .NET Framework 2.0 o superior i l'enllaç que poses és correcte. No sóc el que se'n diu un informàtic, perquè no pots descarregar aquest programa que has enllaçat? A mi me'l descarrega sense problemes.

Un cop hagis descarregat i instal·lat, ja pots baixar-te i instal·lar-te el ST

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2009 21:05 #382 per runcat (Visitant)
MOltes gràcies Pau!
El meu problema es mes greu, no es k no em pugui descarregar el programet de l'enllaç, es que joa no puc accedir a la pagina un descarregal. Quan clico al enllaç em surt akesta altra pagina ( search.mywebsearch.com/mywebsearch/AJmai...microsoft.com&st=dns )i d'aquí no en surto. No ce si soc jo k no o faig b, culpa d'internet (em sembla k no xk o e probat a la biblioteca amb el portatil i em passa el mateix)o del PC. Tot plegat una mika raro jijiji.

SALUT

Desafiant km

10 km 
>   ??
1/4 Marató -->  Quart de Marató de Reus (2010):  49:53
1/2 Marató -->  ??
Marató 
>  ??

03 Nov 2009 01:05 #383 per Xeix (Associat/da)

MOltes gràcies Pau!
El meu problema es mes greu, no es k no em pugui descarregar el programet de l'enllaç, es que joa no puc accedir a la pagina un descarregal. Quan clico al enllaç em surt akesta altra pagina ( search.mywebsearch.com/mywebsearch/AJmai...microsoft.com&st=dns )i d'aquí no en surto. No ce si soc jo k no o faig b, culpa d'internet (em sembla k no xk o e probat a la biblioteca amb el portatil i em passa el mateix)o del PC. Tot plegat una mika raro jijiji.

SALUT

Descarrega'l directament

03 Nov 2009 01:11 #384 per Xeix (Associat/da)
Grampy,

Primer has de descarregar-lo amb l'ANT i després ja el pots passar al SportTracks però no veuràs el F310xt si no com Garmin GPS(Comunicator Plugin API) sempre que hagis carregat els drivers del ANT  :whistle:

04 Nov 2009 14:15 #385 per grampy (Associat/da)
ok,solucionat. 8)

gracies

04 Nov 2009 14:48 #386 per Pep_e (Visitant)
Una pregunta als experts del sportrack.

Quan faig un perfil de una cursa, hi ha alguna forma de canviar el color o sempre ha de ser de color marró claret?

King of pain

09 Nov 2009 19:56 #387 per niel (Visitant)
Algu sap com puc descarregar totes es activitats que tinc al FR405 en una nova instalacio del ST? es que he formatejat el pc i ara nomes em descarrega l'activitat d'ahir  :'( :'( la resta no!! es possible fer-ho?

Gracies!!

09 Nov 2009 23:48 #388 per Buff! (Associat/da)

Algu sap com puc descarregar totes es activitats que tinc al FR405 en una nova instalacio del ST? es que he formatejat el pc i ara nomes em descarrega l'activitat d'ahir  :'( :'( la resta no!! es possible fer-ho?

Les descarregues del 405 al Trainng Center i després vas al Sport Tracks i en fas la importació. 8)

Milers de kilòmetres

10 Nov 2009 22:36 - 11 Nov 2009 20:23 #389 per niel (Visitant)
Aconseguit!! Gracies!!
Per si algu mes es troba amb el mateix dubte per poder-ho fer he hagut de posar al FR a configuracio de ant+ dins de l'apartat pc, forzar envio a Si i llestos!

10 Nov 2009 22:49 #390 per pochettino (Visitant)
hola a tots,

Resulta que les gràfiques que faig i em descarrego al PC les he configurat perqué tinguin a la vertical dreta dos camps:

- HR Max
- HR mitja

Qué pasa?, doncs que les dos surten per defecte en vermell, vermells diferents, aixó si, peró vermells, i és francament dificil interpretar´ho tot en un mateix grafic.

Teniu idea de com es poden canviar els colors d´aquests camps?

11 Nov 2009 17:04 #391 per Pau (Associat/da)
pochetino,

ni idea, però pots afegir un gàfic al mig que sigui ben diferent i que es qeudi el color vermell i et doni un altre color per la HR

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

12 Nov 2009 13:43 #392 per pochettino (Visitant)
Pau, em podries donar més detalls sobre aquesta opció que proposes?

No acabo de entendre-ho

13 Nov 2009 08:53 #393 per jcarpa (Visitant)
Una pregunta,
            hi ha algun programa que puguis exportar les dades tal i com les veus al Training Center de Garmin, o al Sportracks per seccions de 1km, que permeti esportar les dades al excel? O almenys fer un copy-paste i desprès ja ho arreglarè jo.

Es q em toca molt la moral, per no dir un altra cosa, que no puguis fer un copy de les dades que es veuen al programa del Garmin, com si ho fessin per tenir la exclusivitat.

Algun cop que he volgut tenir les dades d'una marató o cursa que hagi fet en diversos anys, ho ho pico tot a mà, o poso imatges enganxades amb el imprimir pantalla, cortar, etc, i clar, a part de ser un rotllo, no és el mateix.

Ja direu.

Salut,
    Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

13 Nov 2009 09:45 #394 per jimbdn (Visitant)
Des de l'sporttracks pots fer un copiar i enganxar. No fa falta ni que seleccionis res, et poses a sobre la graella dels km, boto dret i copiar.

Ho pases a l'excel i alla ho decores  8)

13 Nov 2009 12:25 #395 per jcarpa (Visitant)
Gràcies jimbdn,
              quan arribi a casa ho provo.

Salutacions,
        Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

13 Nov 2009 12:41 #396 per Pau (Associat/da)

No acabo de entendre-ho

pochetino,

Acabo de probar la solució que t'he proposat i ... no funciona :'( així que no cal que te l'expliqui. El que sí que he vist, és que fent click als número de l'eix vertiacal, pots arrossegar el grafic amunt i aballl i et pot anar bé per separar els dos grafics. EL que vols no sé com es fa.

13 Nov 2009 16:36 #397 per pochettino (Visitant)

No acabo de entendre-ho

pochetino,

Acabo de probar la solució que t'he proposat i ... no funciona :'( així que no cal que te l'expliqui. El que sí que he vist, és que fent click als número de l'eix vertiacal, pots arrossegar el grafic amunt i aballl i et pot anar bé per separar els dos grafics. EL que vols no sé com es fa.

Pau, al final el que faré serà crear dos grafiques diferents e independents, una per la MAX HR i una altre per la AVRG HR.

Gracies de totes maneres per la teva ajuda

18 Nov 2009 11:47 #398 per JVI (Visitant)
Hola, tinc un petit problema (suposo) des de ahir quan intento fer l’importació de dades, em diu “dispositivo desconocido”, i no em surto d’aquí, he desinstal•lat el ST, i l’he tornat ha instal•lar, i segueix igual :'(, algú em poc ajudar, gracies per endavant.  :great:

No sabem fins a on pot aguantar el cos humà.

18 Nov 2009 19:16 #399 per Xeix (Associat/da)
JVI,

Des de quin dispositiu vols agafar dades?

En tot cas no és el ST el que has de reinstalar, jo ho faria amb els drivers del dispositiu.

18 Nov 2009 19:49 #400 per JVI (Visitant)
Xeix, es des de un Fore 305, a casa no tinc aquest problema, i ha sigut fa dos dies al treball, porto l'historial als dos ordinadors.
Demà instal·laré els drivers del Fore, a veure si arreglo el problema.
Gracies pel consell.

No sabem fins a on pot aguantar el cos humà.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats