SportTracks 2.0

SportTracks 2.0

26 Set 2009 17:43 #341 per XaviPapell (Associat/da)
Ara tinc un altre problema. Joderrrr !!!!
Obro el ST i he posat un entrenament, resulta que no surt el recorregut i abans si sortia, no surt el mapa ni cap dels recorreguts que tinc posat. No veig la pestanya que tenia abans per veure els temps de pas i altres coses i a la pantalla principal em surt la actividad diaria i el resum però m'ocupa tota la pantalla no esta particionat i no tinc cap opciò per escollir o veure el que vull  :'(  :'(  :'(  :'(  jo em suicido

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2009 17:45 #342 per XaviPapell (Associat/da)
Qui em dona clases particular ??  :arf: :arf:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Set 2009 16:57 #343 per jimbdn (Visitant)

Qui em dona clases particular ??  :arf: :arf:


Estavem de cap de setmana.....jejejejeje

Obre l'ST, i a on et sorti el resum, ves cap a la dreta amb el ratolí que segurament deus haver bellugat la partició de la finestra i està amagada. Sinó es això no se que potser, ja que per veure l'icona de triar 2 o 3 particions o finestres jo necessito tenir activada la ruta que es el que tu no tens.

A veure si algú altre et pot ajudar sinó, peró tranqui, que tornaràs a veure el mapa, segur  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2009 20:26 #344 per XaviPapell (Associat/da)

Obre l'ST, i a on et sorti el resum, ves cap a la dreta amb el ratolí


Obro el ST i em surt actividades no ??
Company, es que el problema es aquest, no puc anar cap a la dreta perquè ocupa la pantalla sencera i no hi ha res per desplaçar  :'( :'( :'( :'(
Voleu veure un suïcidi ?? veniu a la parada de la línia blava de metro de Badal, visc davant mateix en un edifici que fa cantonada davant de la Caixa, en el quart pis, mitja hora us espero per l'espectacle 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2009 18:51 #345 per David C (Associat/da)
A veure si algú ho sap fer aixo.

He fet una ruta amb el podometre del google, y l'he grabat com a gpx, despres he intentat importarla amb el sporttracks, i hem diu que no hi ha res que importar ...

Despres he probat de fer-ho amb el mapmyrun, i grabar-ho com a CRS, al importar al sporttracks, hem dona error.

El meu objectiu es pasar aquesta ruta al sporttracks, per a posteriorment transferir-la al Forerunner 305 com a Ruta, per que hem vagi posant "les molles de pa" a la pantalla i seguir la ruta.

¿qui ho sap fer?

Gracies

Propera parada ... ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2009 22:32 #346 per Xeix (Associat/da)
David C,

Converteix-la a Garmin Course .TCX amb el conversor de GPSies , el carregues al Garmin Training Center i d'aquí com trajecte al F305

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2009 23:01 #347 per Pau (Associat/da)
David C,

Fins ara jo ho feia amb el ComprGPS, ara he descobert el MapSource (gratuït de Garmin) que t'ho farà de c....ns.

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2009 23:45 - 03 Oct 2009 23:52 #348 per XaviPapell (Associat/da)
Hola
Obro el ST i em surt això


I tot el que trobo per veure els recorreguts es això i si m'apropo a buscar el recorregut d'alguna cursa, per exemple a la Mercè no més em surt un quadradet vermell petit en el passeig de Maria Cristina


No se si es veu clar. He tornat a desinstal.lar i instal.lar el ST i res, dec haver tocat alguna cosa que fa que no pugui veure els recorreguts en els mapes i altres coses.


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Oct 2009 09:42 #349 per jimbdn (Visitant)
Xavipapell, ho sento peró no et puc ajudar, ja que per molt que ho miro no hi veig l'entrellat.  A veure si el xeix et dona un cop de mà.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Oct 2009 10:17 #350 per Zesar (Visitant)
XP

yo, ni idea del Sporttracks, pero....

En la primera imagen, si vas con el ratón a la derecha del todo, parte media inferior, creo que arrastrando podrías hacer aparecer una ventana con el recorrido, y

lo de los puntos a mi me aparece cuando tengo seleccionado un mes, semana o día, pero si tengo seleccionado un entrenamiento, me aparece el recorrido.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Oct 2009 11:52 #351 per David C (Associat/da)

David C,

Converteix-la a Garmin Course .TCX amb el conversor de GPSies , el carregues al Garmin Training Center i d'aquí com trajecte al F305


Aqui estaba la clau, fer-ho amb el Garmin Training Center ...No el tenia instal.lat, ja que no el faig servir mai.

Merci Xeix

Propera parada ... ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Oct 2009 11:59 #352 per Xeix (Associat/da)
XaviPapell,

Ahir veient la 1a imatge vaig anar a mirar el meu per dir-te que fessis el que et diu en Zesar, però si no hi ha cap error, a la dreta no es veu l'espai per ampliar la part del mapa, així i tot mira de fer-ho per si es pot. També vaig mirar si a la configuració hi ha cap paràmetre que et pugui ajudar però no l'he trobat, seguiré mirant.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Oct 2009 12:04 #353 per felip (Visitant)
Xp i et surt amb el zoom tant allunyat? :surprised:


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Oct 2009 21:50 #354 per Pau (Associat/da)
Xavi Papell,

EN la foto no es veu, però probablement estàs mirant "Informes d'activitat", es la icona de dalt a la dreta que té com una llista amb una rodona vermella a baix. Si mires l'Informe d'activitats només el veu el quadre.

Has de fer click a "Diari d'activitats", el de l'esquerra, que té com un calendari. Llavors seleccionar el dia que vols veure a través del calendari de l'esquerra i seleccionar l'activitat d'aquell dia.

No sé si m'he explicat, ja diràs.

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Oct 2009 23:51 #355 per Xeix (Associat/da)
XaviPapell,

No he trobat res  :arf: però la única manera de reproduir el que ens has ensenyat ha estat treien el maximitzat de la finestra, m'explico: a dalt a la dreta et surten 3 icones a la dreta una X, a l'esquerra un _ i al mig que hi ha un quadrat, o dos un sobre l'altre?

Podria ser que a l'haver tornat a configurar l'ordinador estiguis treballant en una resolució 640x480 o 800x600? Modifica-ho almenys a 1024x768 o més si el monitor es prou gran i ho suporta.

El cas és que maximitza la finestra ( o sigui clica l'icona del mig perquè en vegis 2 de quadrats) i potser ho tenim solucionat. 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Oct 2009 20:36 #356 per XaviPapell (Associat/da)
Anem a veure.
* Pau la imatge de la foto o del ST es de Actividad Diaria . Mis Actividades
* Quan selecciono el dia l'únic que em surt es el resum d'aquell dia i de qualsevol però no la Ruta a l'esquerra
* Xeix la resolució de la pantalla es la màxima que li puc donar 1280x1024 i la pantalla ja esta maximitzada fins aquí arribo coño  :mdr:
* felip no entenc a que et refereixes, les fotos que he fet son fetes amb la maquina

En resum, que no puc veure la ruta, joderrr !!! jo vull veure la ruta satèl·lit, jo es que flipo, aquestes coses no més em passen a mi  :'( :'( :'(
Tinc un versió més antiga en el portàtil (2.0.2976) que em falta posar uns quants entrenaments però no ho vull fer per por de que al copiar de la carpeta que tinc en l'ordinador em passi el mateix

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Oct 2009 23:46 #357 per Xeix (Associat/da)
:whip: :whip: :whip: Fes servir les darreres versions  :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Oct 2009 08:52 #358 per XaviPapell (Associat/da)
Si Xeix però la por que tinc es que quan copii la carpeta del historial em passi el mateix, a les hores si que us espero a tot a baix al carrer perquè vegeu el salt de la historia. Aquest vespre ho probare, ahir vaig comparar la configuracio dels dos i tot esta igual

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Oct 2009 17:46 #359 per Pau (Associat/da)
Xavi Papell,

He mirat bé la foto i no és així. En la que no hi ha mapa ho tens en Actividad diaria, però en la dels quadradets estàs en "informes de actividad". De totes formes com diu en Xeix, la nova versió permet veure el mapa en qualsevol cas.

Per a evitar problemes en el canvi de versió:

1. Tanca l'Sportracks
2. Busca on tens les dades
    Inicio-> Buscar -> Todos los archivos -> Nombre: *.logbook
3. De tots els que trobis, el que tingui la data més recent és el bo.
4. Copia'l a una altra carpeta

5. Instal·les la nova versió
6. Verifiques que tot és al seu lloc

Si no fos així, fas:
7. Obrir la copia que vas fer al pas 4.
    Diari -> Obrir

En castellà crec que en diu Bitácora -> Abrir

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Oct 2009 15:47 #360 per the last (Visitant)
Hola,

tinc un problema amb l'Sporttracks i el meu Garmin. Feia molt de temps que no importava els entrenaments. Avui m'he posat i resulta que només m'ofereix per importar els últims 8 entrenaments. Però l'he comprovat i al rellotge hi han molts més. Què pot estar passant?

The last

Los últimos serán siempre los últimos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.