SportTracks 2.0

SportTracks 2.0

23 Ago 2009 23:44 #301 per XaviPapell (Associat/da)
Uiiiiiiiiii!!!! Xeix casi ho encerto  :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Set 2009 20:15 #302 per krlos (Associat/da)
En referencia a aquest tema que s'havia tractat per aqui...

Si algu esta tenint problemes amb el plugin "elevation correction", despres de reinstalar el propi programa, el pluggin i de fer de tot, he anat a la web (es el primer que hauria d'haver fet  :whip:) i he vist aixo

SRTM download with the plugin currently fails since the download URLs of the official SRTM download servers have changed due to a new release of the SRTM data. There have been some issues with corrupt and missing files in the new SRTM release. A new version of the plugin will be released as soon as these issues are fully resolved. Users who need to download data can either apply a workaround described in the forum or wait a few days for the plugin update. Users who have already downloaded the SRTM data they need won't be affected by the changed URLs.

O sigui, que toca esperar una miqueta fins que es faci la nova versio ja que alguns dels arxius de dades on son emmagatzemades les altimetries han canviat d'URL. En canvi, si us moveu sempre per la mateixa zona, cap problema, ja que l'arxiu d'altimetries ja el teniu descarregat (jo em vaig trobar el problema al fer dissabte una sortida en bici a l'Ampolla)


Ja han penjat el plugin i es molt facil d'instalar. Si teniu ja instal·lada l'anterior versio, a SportTracks aneu a:
- Configuracio ==> Complements

- Deixeu que llegeixi els plugins instal·lats i que us digui quina versio teniu de cada

- Us poseu a sobre d'Elevation Correction Plugin i a sota de tot, doneu a Instal·la Actualitzacio

Apagueu ST, enxegueu de nou i ja podeu anar a corretgir altimetries que no teniu correctament.  :great:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Set 2009 20:46 #303 per XaviPapell (Associat/da)
krlos/Xeix us tindrem que pagar un sopar  :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2009 23:42 #304 per Pergat (Visitant)
Hola,
he entrat a la web de la UEC Horta pel tema de la Mitja i Marató de Collserola, i veig que tenen el recorregut, però està en "trk", em pensava que amb el Sport Tracks el podria importar però veig que no.

http://www.uechorta.net/MARATO/track_marato.zip

Com ho podria fer?, amb quin altre programa ho puc fer?

Gràcies per l'ajuda!

Salutacions, Pergat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2009 10:16 #305 per Xeix (Associat/da)
Pergat,

Amb GPS Visualizer

Si el que t'interesa és la marató jo vaig penjar-lo el 2007 i té els avituallaments marcats  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2009 16:17 #306 per Pergat (Visitant)
Gràcies Xeix!!,
només faré la Mitja, no arribaria amb prou preparació per fer la sencera  :whistle:

Visualitzat.

Salutacions, Pere

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2009 16:49 #307 per Xeix (Associat/da)
Doncs la 2a mitja és més corriolera  :love:

Els avituallaments de la mitja coincideixen amb els de la marató si sobreposes els recorreguts.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Set 2009 12:52 #308 per Navimik (Visitant)
Ja han penjat el plugin i es molt facil d'instalar. Si teniu ja instal·lada l'anterior versio, a SportTracks aneu a:
- Configuracio ==> Complements

- Deixeu que llegeixi els plugins instal·lats i que us digui quina versio teniu de cada

- Us poseu a sobre d'Elevation Correction Plugin i a sota de tot, doneu a Instal·la Actualitzacio

Apagueu ST, enxegueu de nou i ja podeu anar a corretgir altimetries que no teniu correctament.  :great:
[/quote]

Doncs, ho he intentat i no puc.
En el meu programa d'sporttracks, no surt cap camp a configuració on posi "complements".
També he anat a la pàgina del programa, i quan em vull descarregar el plugin de l'elevation correction, em surt un document comprimit on no sembla que hi hagi cap program per executar.
No sé a on m'estic equivocant....a veure si algun dels craks em pot il.luminar.

Marató BCN 2007 03:26:56, Mitja Granollers 2007 01:25:58, Bombers 2006 40:09, Carros de Foc Skyruner 2005 16:15.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Set 2009 13:16 #309 per AlbertBP (Visitant)
Navimik,

Has de clicar a "Configuración" al menú de l'esquerra, a sota de tot. Una vegada allí, t'apareixeràn diferents apartats de configuració, n'has de tenir un que es diu "Módulos" del qual pengen els diferents complements que tinguis instalats. Aleshores, clica a "Módulos" (no al plugin en qüestió) i t'apareixerà el llistat amb l'opció d'actualitzar-los si n'hi ha alguna disponible. Actualitzes, reinicies l'Sporttracks i llestos!

Ho acabo de fer i diferents activitats que tenia als Pirineus (dels quals no tenia els relleus) s'han corregit correctament, així que funciona.

Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2009 18:23 #310 per Navimik (Visitant)
He pogut instal.lar un que es diu Analyze elevation GPS, però l'elevation correction no he tingut nassos.  :grrrrrr:
Ja us dic, em surt un arxiu winrar quan li "clico" per descarregar, però no sé com insertar-lo a l'sporttracks. D'aquest arxiu comprimit hi ha diversos documents ".dll" i un ".xml". Crec que ha de ser aquest últim, pero no sé com fer-ho. Hi ha alguna idea?  :neutral:

Marató BCN 2007 03:26:56, Mitja Granollers 2007 01:25:58, Bombers 2006 40:09, Carros de Foc Skyruner 2005 16:15.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2009 23:52 #311 per Xeix (Associat/da)
Navimik,

La darrera versió de l'elevation correction és el ElevationCorrectionPlugin_1.5.st2plugin si executes aquest arxiu ell solet s'instal·la, després entres a configuració i el trobaràs. Cal que tinguis en compte d'haver instal·lat abans el GDAL plugin .

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Set 2009 14:20 #312 per Navimik (Visitant)
Xeix, crec que quasi ho tinc. Alhora d'executar el programa que em dius, potser que em doni aquest error?:  <?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
  <plugin id="264fbd17-8a81-4cfa-b739-77c70bcefb53" minimumCommonVersion="2.0.3067" />
Crec que hi ha hagut problemes darrerament amb aquest plugin. Potser que em doni aquest error per una instal.lació errònea del programa, o per una incompatibilitat de versió?
Ja he instal.lat el GDAL, sense cap tipus de problema.

Marató BCN 2007 03:26:56, Mitja Granollers 2007 01:25:58, Bombers 2006 40:09, Carros de Foc Skyruner 2005 16:15.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Set 2009 15:12 #313 per Xeix (Associat/da)
Navimik,

Si tenies cap versió anterior l'has de desinstal·lar primer, ja ho diu a la web  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Set 2009 17:56 #314 per Navimik (Visitant)
Síiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!

Ja està, gràcies. Finalment he pogut instalar-lo. :party:

Marató BCN 2007 03:26:56, Mitja Granollers 2007 01:25:58, Bombers 2006 40:09, Carros de Foc Skyruner 2005 16:15.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2009 11:32 #315 per Pep_e (Visitant)
Nois, una pregunta als experts del Sportrack.

Si jo un dia faig dos curses, com pucveure primer una i després l'altre?.

El problema que tinc es que si descarrego les dues després només puc veure una.

Graciés

King of pain

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2009 13:30 #316 per Xeix (Associat/da)
Pep_e,

Si les tens sepaardes al F305, al SportTracks les veuràs separades.

Això vol dir, qua abans de començar una cursa ha d'estar a 0, per fer-ho prems uns 3" el boto Lap/Reset i a la pantalla et sortirà un comptador endarrere i es posarà a 0, no perdràs res, això el que fa es separar-te els exercicis.




Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2009 14:36 #317 per Pep_e (Visitant)
Perdona Xeix, crec que m'he explicat malament.

Al Forerunner ho tinc clar, es quan passo els exercicis al Sportrack. Descarrego els dos, però després quan vaig al dia que tinc els dos exercicis només puc veure un i el altre no ho puc treure (en el sportrack)

Gracies de nou.

King of pain

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2009 15:38 #318 per Xeix (Associat/da)
Pep_e,

És que si al F305 tens 2 o més exercicis, al SportTracks has de tenir els mateixos, no en tinc sense cap problema i sense fer res d'especial

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2009 16:36 #319 per Pep_e (Visitant)
Gracies Xeix...........esta clar que estic fent quelcom malament!!!!. :oops:

King of pain

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2009 22:02 #320 per krlos (Associat/da)
Pep_e, m'estic tement que t'esta pasant. Al ST tens a l'esquerra el calendari i d'altres coses a la mateixa columna.

A la dreta d'aquesta columna has de tenir 3 divisions. Una inferior esquerra que posa RESUM o DIVISIONS o allo que tinguis en pantalla. A la dreta d'aquesta la Ruta (mapa). A sobre de totes dues has de tenir una pantalla on pots escollir els entrenaments diaris. Em temo que has pujat la barra que divideix aquestes pantalles inferiors fins a dalt de tot. Si es aixi, es tan facil com desplaçar el ratoli per aqui dalt i veuras que el cursor canvia quan estas a sobre de la barra de les dues pantalles (Ruta i la del costat) i arrosegar cap abaix i veuras tots els entrenaments ordenats per dies.


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.