El goig de córrer per la muntanya

El goig de córrer per la muntanya

24 Mar 2011 08:37 #321 per Luigi (Visitant)
Feia com un parell de mesos que no sortia  a CÓRRER per la muntanya i no sentia aquest GOIG  :glasses:

Total, que m'he endut també la càmera i he fet un petit vídeo o autovídeo casolà  :oops:. Us passo la edició coleccionista, amb tots els extres  :yes:  :rofl:  :he:

vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=21424055

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mar 2011 10:30 #322 per clave (Associat/da)
LUIGI que gran!  8) m'has posat unes dents molt llargues ...........a lo Kupricka Català  :mdr:

L'orgull és personal e intransferible.

24 Mar 2011 11:06 #323 per Bullich (Visitant)

Feia com un parell de mesos que no sortia  a CÓRRER per la muntanya i no sentia aquest GOIG  :glasses:

Total, que m'he endut també la càmera i he fet un petit vídeo o autovídeo casolà  :oops:. Us passo la edició coleccionista, amb tots els extres  :yes:  :rofl:  :he:

vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=21424055

M'ha agradat molt Luigi! quina currada!!!  :great: esteu fets uns cracs! mentre el veia anava pensant com l'havies fet jejej merci x making off

28 Mar 2011 11:13 #324 per Ramon (Visitant)
Bona matinal la d'ahir diumenge, anem cap a Santa Pau, la Montse, el Josep, en Pitt i jo mateix, a fer la Marxa dels Passabigues, bon ambient on es nota la tradició i afició dels garrotxins a la muntanya gracies també aquestes marxes, on realment creant afició i es veu un ambient molt familiar.
Com no pot ser d'una altre manera, la sortida, els 20/30 "sonats" de torn, sortim espiritats cames ajudeu-me i això que no hi han dorsals  :666:
Aigua i verdor per tot arreu, a més gran part del terreny enfangat i al ser argilós les bambes van agafant pes; la ruta després de travessar Santa Pau i de passar tres o quatre palanques (bigues) per salvar el rierol, entomar la 1era pujada llargota i sostinguda cap al coll de Sàtrapa i Sant Julià del Mont; després un baixa trialera en un principi i llançada després, ja tornem a ser a tocar a Santa Pau, la voregem pels seus camps i quan pensavem que això ja estava dat i beneit, la última pujadeta del matí, corriol per dintre un bosc humit i espés fins a coronar aquest petit turó, que no és més que un petit volcà anomenat Puig de Mar i ara sí baixada ràpida i directa fins a la zona esportiva. Total uns 20km i 2.20', molt ben atesos, avituallaments generosos i al final, taula plena de coca, xocolates, pa amb tomàquet, embotits, cafès, cervessa,....
tot per un mòdic preu de 5€.......no tocaré el tema preus.....per què no ho entendre mai,...però això és una altre història, oi?
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1569684

NI P...A IDEIA D'ON VAIG

M'AGRADAR COMEN

28 Mar 2011 11:16 #325 per j.artigas (Visitant)
:he: :he: :he: :666: 8) 8)

12 Mai 2011 08:44 #326 per Luigi (Visitant)
ep!  ;)

acaben de penjar el primer vídeo de la nova temporada de la Luigi's Quest  :he: :rofl:

aquí

Impressive!  :jap:

12 Mai 2011 10:55 - 13 Mai 2011 17:10 #327 per massa (Visitant)
Colló Luigi com t'ho curres això del Luigi's Quest  :party:  :party:  :party:.

Moltes gràcies per fer-nos gaudir de unes imatges precioses ambuna música a l'alçada I  :love: Jhon Mayal

salut,república i independència ara més que mai

12 Mai 2011 19:49 #328 per massa (Visitant)
Milwok 100 k

13 Mai 2011 07:50 #329 per doktor8 (Visitant)
Luigi, per quan un récord de pujar al Kilimanjaro?? Volem el Luigi's Quest!!! :yipi: :yipi:

Les meves fotos no son tan guapes... però mireu quin cel es veia ahir des de l'Obac...
picasaweb.google.com/Doktor8/20110512Ent...1sRgCLqQyMr8k6jI4wE#

18 Mai 2011 10:55 #330 per clave (Associat/da)
aquest cap de setmana tirada llarga Andorra - Nuria autosuficiencia, sortida de la margineda a les 00:00 del dissabte dia 21 de Maig..............espero surti bé.......... :arf: i poder dinar a Puigcerdà.........ja us explicaré............. :he:

18 Mai 2011 10:58 #331 per massa (Visitant)

aquest cap de setmana tirada llarga Andorra - Nuria autosuficiencia, sortida de la margineda a les 00:00 del dissabte dia 21 de Maig..............espero surti bé.......... :arf: i poder dinar a Puigcerdà.........ja us explicaré............. :he:

-Vas solet?  :surprised:,ves amb molt de compte i no et perdis....

18 Mai 2011 11:11 #332 per clave (Associat/da)
porto mapes gps brujules, m'he estudiat les constelacions............i m'he tatuat el recorregut............pero ja saps que jo el nord el perdo rapid!  :rofl: espero no acabar perdut per frança!

18 Mai 2011 12:17 #333 per massa (Visitant)
Colló clave no hi has d'anar a fer res a França.... :whip:  :whip:

18 Mai 2011 12:20 #334 per clave (Associat/da)
aixo ja ho se, espero no arribari.............. :rofl:

18 Mai 2011 12:37 #335 per massa (Visitant)
Ets capaç de tot,porta't el mòbil!!!!!!!!!!!!.

18 Mai 2011 12:44 #336 per clave (Associat/da)
:yes: :party: :rofl:

18 Mai 2011 12:56 #337 per rgr (Visitant)
Clave, estàs sovint per Andorra? Jo aquest find just no hi sóc, però hi sóc sovint i no conec a ningú allà per entrenar... si corres per allà un dia ens podriem muntar un bon entreno! (no ens coneixem encara però pots demanar referències als koale's!  :party: :party:)

-Why did you want to climb it?
-'Cause it's there.

18 Mai 2011 13:01 #338 per albertus (Visitant)
clave ets el meu ídol cabronàs!!!!!!!  :yipi: :yipi: :rofl: :rofl: :party: :party:

"A life, Jimmy. It’s the shit that happens while you wait for moments that never come." - Lester Freamon

Santaco Road Patatorunners and Mountain Mother Fucker Climbers Super Team

www.koalasteam.com/

18 Mai 2011 13:11 #339 per clave (Associat/da)
Albertus em fotras posar vermell hahahahahahaha! l'idol caigut sóc jo hahahahaha
Rgr sóc del maresme i acostumem a fer sortides per el cadí o pirineus per calentar la pota, el Juliol si vols tornem a fer una volteta per Andorra, bé intentarem fer-la, l'hem vatejat Ronda dels Cims, si vols........ :whistle:
El que si que et dic és que per el cadí pugem mes sovint si t'envalentones ho tindrem en compte i ja anirem penjant les quedades en aquest fil......per cert has d'estar fort com un roure nen perque si entrenes per la Zona Andorrana....... :whistle:
apa ja us faré una mini crònica de l'aventura i penjaré unes quantes fotikis d'aquestes tant dolentes que fotu....... :he:

18 Mai 2011 14:20 #340 per clave (Associat/da)
CONFIRMAT, estem tots tocats o ens falta algu................el sentit comú?  :rofl: :rofl: :rofl:
Estació de Sants 20:45 direcció Andorra
- Ardillita
- Xavi
- Sherpa
- Clave
:rofl: :rofl: :rofl:
Per acabar-ho d'adobar el Jardinero sortirà el dissabte de Nuria direcció contraria per trobar-nos, VENGA MAS LEÑA!!  :rofl: :rofl:

WE ARE ALIVE !!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats