El goig de córrer per la muntanya

El goig de córrer per la muntanya

27 Oct 2010 16:51 #241 per pacoramos (Visitant)

Artigas el 7 de novembre que? t'apuntes a fer un tomb amb el Mestre Alpenser cap el Balandrau a fer-la petar?
va titu!

Joan, no facis cas al Clave  :whip: El dia 7 has de venir a la festasa que fotrem els del CEI a Gavà. que tu tambè ets un dels campions  :yipi:. Ell ho diu pq el 14 va a fer fotos a la Burriac Xtrem (no t'ho creuras, altres anem a còrrer :glasses: :glasses:) ara ja no tinc excuses. L'any vinent si no tinc un UT, vaig a la d'Alpens.  I haurem de repensar lo teu noi que des d'Emmona no et veig el pèl :love: :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2010 19:23 - 28 Oct 2010 08:37 #242 per alpenser (Visitant)
(H)O sento molt per tot i per tothom però el dia 7 de novembre el tinc compromès per la meva vessant dedicada al "voluntariat".
No pueeedo!
:'(

Sóc pols del camí, o sigui, estic fet pols

27 Oct 2010 19:24 #243 per alpenser (Visitant)

O sento molt per tot i per tothom però el dia 7 de novembre el tinc compromès per la meva vessant dedicada al "voluntariat".
No pueeedo!
:'(

Clave,
com et dia, el dia pel Balandrau ha des ser el 6, EL DISSABTE!!!

28 Oct 2010 09:34 #244 per clave (Associat/da)
OK, PER MI CAP PROBLEMA EL 6 A LES 7 DEL MATI EL BARETO AQUELL QUE VARES DIR...........SI ALGU S'APUNTA JA SAP

L'orgull és personal e intransferible.

28 Oct 2010 12:36 #245 per pacoramos (Visitant)
Joan et al, jo el 6 estic a Gijón, però vaja espero tenir altres ocasions per patejar pel Lluçanes :aww:

31 Oct 2010 10:50 - 31 Oct 2010 10:52 #246 per sting (Visitant)

31 Oct 2010 10:59 #247 per AndreuRunner (Associat/da)

Entrevista de Kilian a el Periodico avui.
www.elperiodico.cat/ca/noticias/esports/...energia/567397.shtml
www.elperiodico.cat/ca/noticias/esports/...82.shtml#comentarios

Gràcies per l'info Sting, sempre és bo llegir paraules d'aquest crack i més abans d'entrenar... :great:

5'07"      Milla Montcada i Reixac 2019
16'52"    La Nostra 2012
35'01"    Can Mercader 2019
1h20'06" Barcelona 2019
2h54'54" Barcelona 2019

31 Oct 2010 18:23 #248 per agustinjr (Visitant)
EN Kilian surt a temps d´aventura el dia 4/11/10 a les 20:30.

Salutacions

Agustinjr

02 Nov 2010 10:17 #249 per Ramon (Visitant)
Ieps, bon dia, tan sols, explicar-vos que el diumenge dia 31, vaig portar un vell somni a bon port, poguer fer 42km (en realitat en varen sortir 45km) en solitari, el dia perfecte, humitat, boires, ruixats, colors i....molta quietud; poguer gaudir del meu company em Pitt, és un plaer veure'l correr, sempre davan, incansable. En les 6.45' en cap moment em vaig trobar sol o vaig trobar en faltar ningú (tot i que m'encanta correr amb companys), una experiència molt recomanable i que va bé per un mateix (ep, al menys per mi) i que em demostra moltes coses.
Salut a totes i a tots

NI P...A IDEIA D'ON VAIG

M'AGRADAR COMEN

02 Nov 2010 10:32 #250 per senglar (Associat/da)
Cap a on la vares fer,ahir,RAMON?

02 Nov 2010 10:46 #251 per senglar (Associat/da)
Ja estic informat... marató del Cabreres,oi? :whistle: :666:, en poc mes d´un més,començaré a preparar el primer ultra a les Alberes...! :love:

02 Nov 2010 11:30 #252 per Ramon (Visitant)
L'esperem amb candeletes  :intello:
Senyal que la teva recuperació està anant pel bon camí, ens  alegrem  :great:

NI P...A IDEIA D'ON VAIG

M'AGRADAR COMEN

02 Nov 2010 12:19 #253 per senglar (Associat/da)
Si,noi,estic mes feliç que un tornabis!
S´ha acavat els dolors continuus,es mes s´han acavat definitivament!!!!
De moment,fins a mitjans d´aquest mes,segueixo de baixa,pero faig vida de professional... als matins a nedar com un boig i per les tardes a pedalar,un dia btt,i un altra carretera... fins hi tot ja he fet un parell de marxes,i molt content!!!
El mes que bé tinc hora amb el doctor Rivas,que m´ha de donar el vist i `plau,per que torni a correr... (per cert de patejades per la muntanya,ja en porto unes cuantes!!!)

02 Nov 2010 12:27 #254 per massa (Visitant)
Enhorabona Carles i no hi ha com posar-se en mans de bons professionals !!!!!!!!!!!!!!

salut,república i independència ara més que mai

02 Nov 2010 14:57 #255 per senglar (Associat/da)
Moltes gracies!!!,la veritat dona gust trovarse un metge con en Manel Rivas,que viu la seu professio,de la mateixa manera que molts de nosaltres estimem aquest mon.
En tot moment,et transmet una confiança i tranquilitat,que no havia vist mai ,i aixó en una persona "moguda" com jo,no te preu...!!!
I el millor es que quan li pàrles del teu esport,t´enten perfectament,i no es fot les mans al cap,com qualsevol dels altres xixarel.los que m´he arrivat a trovar,que van de savis per la vida,diagnosticante el primer quel hi pasa pel cap,hi quan a la fi s´en donen compte que no arriven a mes,llavors et comencen a dir que si el problema pot ser psicologic,que ho senten molt peró m´ha tocat viure amb dolor,que deixi radicalment l´esport,bla,bla,bla...!

I també li estic molt agrait a la má dreta del Dr. Rivas,en Carlomagno Cardenas,que es un altra boig dels melucs,i quan va veure les meves proves,semblava que als dos els hi entrés trempera,tindrieu que haver vist amb la cara de vici que es miraven les meves gammagrafies,i tacs amb contrastos en 3d i demés martingales...!!!
I tots aquest bons resultats els hi tinc que agrir a en Josep Massaguer,que va ser la persona que hem va dir que anés a veure "les mans de Déu".
Espero que en breu,pugui escriure en aqust fil,que diumenge passat,jo també vaig gaudir de la muntanya com nosaltres savem.
8)

02 Nov 2010 15:12 #256 per alpenser (Visitant)

Ieps, bon dia, tan sols, explicar-vos que el diumenge dia 31, vaig portar un vell somni a bon port, poguer fer 42km (en realitat en varen sortir 45km) en solitari, el dia perfecte, humitat, boires, ruixats, colors i....molta quietud; poguer gaudir del meu company em Pitt, és un plaer veure'l correr, sempre davan, incansable. En les 6.45' en cap moment em vaig trobar sol o vaig trobar en faltar ningú (tot i que m'encanta correr amb companys), una experiència molt recomanable i que va bé per un mateix (ep, al menys per mi) i que em demostra moltes coses.
Salut a totes i a tots

Fonoll Ramon!
Doncs jo també vaig fer uns 44 tot solet, que esborrant les marrades del trak queda en uns 41. Però amb força més estona: 8 horetes. Això si, una bona part a les fosques, "ques ma difici"!
Ah el trak al blog:

http://desdelcami.blogspot.com/2010/11/alpens-prats-de-llucanes-alpens-i.html

Salut ! i felicitats a tots els muntanyeros-extrem del Puigsacalm!
:party:

03 Nov 2010 13:46 #257 per alpenser (Visitant)
Pel Sr. Clave i qui vulgui venir:

Confirmo la sortida pel proper dissabte, dia 6 al Balandrau, (si el temps ho permet, caldrà estar atents a les prediccions)

Hora: 7 del matí
Lloc: Bar Sport de Sant Quirze de Besora:
http://maps.google.es/maps?oe=utf-8&rls=org.mozilla:es-ES:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&q=bar+sport+sant+quirze+de+besora&fb=1&gl=es&hq=bar+sport&hnear=Sant+Quirze+de+Besora&cid=0,0,16874339386912408543&ei=9FjRTK3AHNi4jAey1vyaDA&sa=X&oi=local_result&ct=image&resnum=1&ved=0CBYQnwIwAA

:party:

03 Nov 2010 14:08 #258 per clave (Associat/da)
ui Sr.! hehe si algu et veu dir-me Sr. et fotrà :whip: :whip:
t'ho anava a preguntar,............allà ens veiem..... 8)

L'orgull és personal e intransferible.

03 Nov 2010 16:37 #259 per alpenser (Visitant)
També confirmo al J. Artigas i al Ramon la sortida per Alpens pel dia 14.
He obert un fil a trobades esporàdiques:

http://www.corredors.cat/index.php?option=com_jfusion&Itemid=91&jfile=index.php&topic=9426.new#new

per si algú més s'interessa... :666:

03 Nov 2010 17:55 #260 per massa (Visitant)
Més de 15' de goig de La Grande course des Templiers :

www.dailymotion.com/video/xffs21_templie...cal_sport#from=embed

salut,república i independència ara més que mai

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats