El goig de córrer per la muntanya

El goig de córrer per la muntanya

04 Oct 2010 15:13 #181 per alpenser (Visitant)

alpenser

El cartell que esmentes se'l va endur una de les múltiples allaus que baixen del Balandrau cada hivern i primavera... i certament, el camí és molt i molt dret  :oh: està en forma, eh!  8)

Jo també vaig pujar a caminar per la zona: central de daió - les marrades  ;) - ref.Coma de Vaca - tota la coma amunt fins el Puig i coll de Tirapits - baixar per la coma de Freser - ref. Coma de vaca - camí dels Enginyers - camí de les Pedrisses i les collades avall - central de Daió, amb la tonteria del passeig van sortir +30 kms i 2000 m+, ara entenc perquè em vaig cansar!  :mdr:
Ahir va ser un dia especial a l'alta muntanya, rebien la tardor!  :glasses: feia un fred i vent an-to-lò-gics del que vindrà més endavant  :love: A més a més hi havia una termoclina mooolt marcada cap als 1800 m més o menys, el canvi de temperatura era brutal  :beurk:
I al finalitzar, a punt de remullar-me al Freser... va i em trobo en lluispatins  :great:

fonoll Lluís! Dius que jo estic en forma? Llavors això teu que és... estratosfèric?  :surprised:
Al teu costat, la meva volta només és una "volteta". Però bé, cadascú fa el que pot!
No, el cartellet en qüestió no se'l va emportar un allau, perquè l'últim cop que el vaig veure era fa tot just tres setmanes!
(no hi ha hagut allaus, oi, aquest setembre, je, je!) :party:

Sóc pols del camí, o sigui, estic fet pols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Oct 2010 15:15 #182 per alpenser (Visitant)

és aquest camí?

Aproximadament és aquest, però hi havia uns petits canvis de canal. Diria que comença un xic més a la dreta i acaba exactament on l'has dibuixat!
:great:

04 Oct 2010 15:17 #183 per alpenser (Visitant)

cony! 800 +D i pocs km ja ho podeu dir ja............ :surprised:

OK!
Per poc que pugui, demà penjo el trak!
:666:

04 Oct 2010 15:53 #184 per Luigi (Visitant)

No, el cartellet en qüestió no se'l va emportar un allau, perquè l'últim cop que el vaig veure era fa tot just tres setmanes!
(no hi ha hagut allaus, oi, aquest setembre, je, je!) :party:

:rofl:

doncs això és algú amb Garmin que s'ha endut el cartellet per ficar-lo al track  :mdr: :rofl:

04 Oct 2010 16:11 #185 per Ramon (Visitant)

NI P...A IDEIA D'ON VAIG

M'AGRADAR COMEN

04 Oct 2010 16:20 #186 per clave (Associat/da)
:oops: un pregunteta si deixo el trasto a Queralbs que fai tiro cap a la Farga i Fustanya i d'allà amunt cap el serrat?

L'orgull és personal e intransferible.

04 Oct 2010 17:12 #187 per alpenser (Visitant)

Alpenser, pot ser aquest el camí que seguisis,....
http://www.senderisme.tk/index.php/category/nuria-ulldeter/serrat-balandrau-gorgues-freser/

no, no Ramon!

El "meu" no passa per Coma de Vaca...

demà, demà, (no tinc el GPS ara...) :rofl:

04 Oct 2010 17:13 #188 per alpenser (Visitant)

:oops: un pregunteta si deixo el trasto a Queralbs que fai tiro cap a la Farga i Fustanya i d'allà amunt cap el serrat?

jo vaig deixar el trasto, (el meu si que és un trasto: una C15 de l'any de Maria Castanya), a Serrat

:whistle:

04 Oct 2010 17:32 #189 per Ramon (Visitant)
Clave, la ruta del Balandrau pel Serrat, si no es coneix es bastant perdadora, ara sempre està bé experimentar  :intello:, jo tot sovin fo faig i es un far de riure, això si, esbufecs, marrades i esgarrinxades varies,....però és la manera d'apendre  :rofl: :sarcastic:

NI P...A IDEIA D'ON VAIG

M'AGRADAR COMEN

04 Oct 2010 17:34 #190 per Ramon (Visitant)
Joan, t'ho deia, perque aquesta ruta, del Serrat fins al Balandrau també pujar de pet

NI P...A IDEIA D'ON VAIG

M'AGRADAR COMEN

04 Oct 2010 18:11 #191 per Luigi (Visitant)
òstres, una mica més i necessito el GPS per trobar aquest fil  :rofl:

bueno, a lo que ibamos...

Si no t'ho coneixes, a mi em sembla més fàcil sortir de la central de Daió, pujar per les gorges del Freser i un cop a les marrades, tirar pel dret pel camí que ha explicat l'alpenser i després des del cim baixar cap al Serrat i desviar-se cap a Daió

Vaja, és una idea  8)

05 Oct 2010 07:25 #192 per clave (Associat/da)
Gràcies ho posarem en pràctica......jo sóc dels que és perd en un metre quadrat però suposo que el Balandrau queda adalt no? hehe  ;)

05 Oct 2010 07:26 #193 per clave (Associat/da)
per cert ja li fotre ma a l'alpina.... :he:

05 Oct 2010 09:29 #194 per alpenser (Visitant)
Bé, ja he penjat el trak!
Espero que ho disfruteu!

http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1221554

:party:

05 Oct 2010 09:50 #195 per clave (Associat/da)
Ep! ara ho veig, puges pel caminet de coma de vaca però trenques molt abans per anar directe al Balandrau, hi ha alguna indicació en aquest punt? suposo que és el cartell aquell que deies que ja no hi és no Alpenser? bé la questió serà provar-ho.
La baixada ja veig que caraneges fins el Serrat.....

05 Oct 2010 10:47 #196 per abuelo (Visitant)
Joan aquest, aquest itinerari que dius jo el faig tot sovint, però sortin de la central de Daió, encara que no hi sigui el cartell, no hi ha perdua, doncs com tu dius hi han marques vermelles a dojo. un cop fas el Balandrau, baixes fins a pedres Blanques i després cap al Serrat, per un camí mes o menys traçat, surten uns 21 kms. macos i amb força desnivell.
Salut

05 Oct 2010 11:01 #197 per clave (Associat/da)
gracies Abuelo, ara aixo de les marques vermelles ja us ho diré jo............ :^^:

05 Oct 2010 11:10 #198 per abuelo (Visitant)
Clave, si vols que t'acompany ja ho saps. :great:
Salut

05 Oct 2010 14:20 #199 per alpenser (Visitant)

gracies Abuelo, ara aixo de les marques vermelles ja us ho diré jo............ :^^:

clave,

les marques vermelles hi són però, le veritat, fins que no surts del camí jo diria que no es veuen.
per mi el GPS, en aquest itinerari és bàsic, tant per saber on comença aquest caminet com per la baixada a Serrat.
Jo no l'havia fet mai però em va semblar molt perdedor, (el de baixada). Sort que combinava les tecnologies modernes, (GPS) amb les tradicionals, (buscar fites de pedra) i així vaig poder baixar com un llampec! :party: :party:

l'altre opció és anar-hi acompanyat. Si vols, jo també puc fer-ho. Quedem quan vulguis.
Això si, amb l'abuelo aniràs més ràpid, sens dubte!

:rofl:

05 Oct 2010 14:45 #200 per clave (Associat/da)
no si no és per anar rapid com si vols perdre temps buscant bolets........ja et diré kin dia puc fugir de ksa........ :mdr: per mi seria un plaer, no tot es correr aquesta vida...... ;)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats