El goig de córrer per la muntanya

El goig de córrer per la muntanya

19 Ago 2010 15:05 #121 per doktor8 (Visitant)
Tarzan no té res a fer a l'UTMB... :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Ago 2010 16:02 #122 per lunde (Visitant)
Si no tinc mal entes 10.000 feet que té la cursa de desnivell positiu són uns 3000 m. Una mariconada pel Kilian !

19 Ago 2010 17:06 #123 per ismafc (Visitant)

Anton -pit descobert-Kupricka guanya la Miwok 100 a la badia de San Francisco....(aquest ianqui farà córrer de valent al Kilian   :whistle:   :whistle:

!
....

Em sembla que el kupricka no corre la UTMB aquest 2010... El que si que va és el Geoff Roes, un altre yanki que corre que se les pela i que va fulminar al tarzan i al kilian a la western... :whistle: :whistle:... EL kilian té la revenja a l'abast als Alps! :party: :party: :party:

19 Ago 2010 17:12 - 21 Ago 2010 22:43 #124 per massa (Visitant)
Totalment d'acord el Kupricka no hi va al UTMB,els iankis que hi van:

ANGLEMYER Andrew SE H - US US Inscrit
APPLE Rob V1 H - US US Inscrit
BARTOSIK Curtis V1 H - US US Inscrit
BELITU ADRIAN SE H - US RO A payer
BLACKFORD Douglas V3 H - US US Inscrit
BODINGTON Tia V2 F - US US Inscrit
CHASE Jody V1 F - US US Inscrit
COSPOLICH Helen SE F - US US Inscrit
D'ALESSIO Joseph SE H - US US A payer
DONNELLY Susan V1 F - US US Inscrit
ENGLUND Timothy V1 H - US US Inscrit
FAGAN Chris V1 F - US US Inscrit
FAGAN Martin V1 H - US US Inscrit
GAYLORD Topher V1 H - US US Inscrit
GILBERT Dustin V1 H - US US Inscrit
GRANT Joe SE H - US US Inscrit
JAEGER Paul V1 H - US US Inscrit
JENSEN Darrell V1 H - US US Inscrit
JOHNSON Cory V1 H - US US Inscrit
JUREK Scott SE H - US US Inscrit
KOORS Dennis SE H - US DK Inscrit
LANG Sean SE H - US US Inscrit
MAGILL Jim V3 H - US US Inscrit
MASON Scott V1 H - US US Inscrit
MELTZER Karl V1 H - US US Inscrit
NASSI Mark V1 H - US US Inscrit
PEITZSCH Erich SE H - US US Inscrit
QUARLES Georganna V2 F - US US Inscrit
RALYEA Paul V1 H - US US Inscrit
ROES Geoff SE H - US US Inscrit
RUTTUM David SE H - US US Inscrit
TOLLEFSON Brad V1 H - US US Inscrit
VERONES Fernando V1 H - US US Inscrit
WALTHER Harald V1 H - US CH Inscrit
WOLFE Mike SE H - US US Inscrit
YARDLEY Nick V1 H - US US Inscrit

En vermell els que en pricipi poden complicar el triomf del Kilian.....

salut,república i independència ara més que mai

19 Ago 2010 18:05 #125 per senglar (Associat/da)
Scott Jureck... :rofl: :rofl: :rofl: :party:

06 Set 2010 17:06 #126 per massa (Visitant)
www.youtube.com/user/mphart31#p/u/1/gjK76WrMpNA

Video filmat per en Matt Hart pocs dies després de fer Colorado Trail,ruta de 777 km. i quasi 25.000 m. + entre Denver i Durango a l'estat de Colorado tot per sobe de 3000 m. i pujant a 4.600.....

06 Set 2010 17:22 #127 per Angela (Visitant)

www.youtube.com/user/mphart31#p/u/1/gjK76WrMpNA

Video filmat per en Matt Hart pocs dies després de fer Colorado Trail,ruta de 777 km. i quasi 25.000 m. + entre Denver i Durango a l'estat de Colorado tot per sobe de 3000 m. i pujant a 4.600.....

Qué xulo!!! M'animat el dia. Estic mica "destroçada" del cap de setmana, avui i demà descans, no vindré a entrenar pel matí. A veure si el fisio m'ho arregla dimecres, ara no tinc seny ni tampoc cames...

06 Set 2010 17:23 #128 per Ramon (Visitant)
Gran matinal la d'ahir, surtu del Pla de les Barraques, on hi ha el refugi de Roques Blanques (a 9km de Planoles), d'aquí agafo una pista que mana a ma esquerra en direcció al Pas dels Lladres, pujada llarga i sostinguda fins al cap de munt de les pistes d'esquí d'Err Puigmal, continuú per un corriol d'alta muntanya fins, ara sí, dalt del cim del Puigmal, la baixada la faig cap a Fontalba i aquí em desviu a ma dreta, tot seguin marques de Gr (11) on em porta cap a la Vall d'Estrema i segueixo baixan fins a la font de l'Home Mort, última pujada d'uns 400 mts i ja torno a ser el cotxe, uns 20km i 1179mts d desnivell positiu.
Observacions, la 1era part del recorregut, sol com un mussol, el gos,jo i moltíssims isards, la 2ona part, del Puigmal a Fontalba, una processó de gent i la 3era part, de Fontalba a la Vall d'Estremera, igual, sol.
Conclussions, que la gent no sap trobar rutes alternatives o què?
I sí, és un goig al gaudí de la muntanya, el com? cadascú a la seva manera

NI P...A IDEIA D'ON VAIG

M'AGRADAR COMEN

06 Set 2010 17:33 #129 per massa (Visitant)
Bon entrenament Ramon i estic segur que el gos va fruir d'allò més....,quina passejada que es va fotre  :whistle:  :whistle:

06 Set 2010 17:46 #130 per Ramon (Visitant)
Varem xal.ar d'allò més. El que seria interessan és que la gent aportes sortides "diferents", tenim un pais magnífic per gaudir de la muntanya, només cal aprofitar-ho i saber-nos moure. No cal que siguem "xais", hi ha un munt de corriols que només cal "descobrir-els" i avui amb les noves tecnologies encara és més fàcil, i si més no, amb la tecnologia de sempre, mapes  :love:
Salut i muntanya

NI P...A IDEIA D'ON VAIG

M'AGRADAR COMEN

06 Set 2010 18:11 #131 per senglar (Associat/da)
Aqust mateix recorregut,l´havia fet en cursa,fa algun any,en una mitja marató d´alta muntanya,que es sortia del Corral Blanc,i organitzava un impresentable,que poc després va intentar muntar l´ultra de la Tramuntana entre Vernet i Planoles... i el desenllaç,crec que ja el coneixeu...

13 Set 2010 11:43 #132 per Ramon (Visitant)
Aquest dissabte pel matí, deixo el cotxe a Coll de Bracons, amb la intenció de fer tota la Serra de Llancers, som el Pitt i jo, ens endinsem per la magnífica fajeda, on la llum comença a filtrar-se, vaig seguin les marques de color groc (itineraria Ed. Alpina), hi ha molta humitat de fet, encara que no ho pogui veure, estem envoltats de boira, el lloc és brutal, màgic,...però en un "despiste" perdo les marques grogues, tot i que el corriol per on corro, és eviden,...eviden de que fa molt temps no hi ha passat ningú, per sort trobo de tan en quan algunes fites, i a "cegues" anem tiran, fins que en un punt aeri i aprofitan una finestra de la boira, veiem St Miquel de Castelló, no anem tan malament, i bingo, al cap d'una estona retrovem un camí empadrat (semblan a una calçada romana) i amb ell les marques grogues, ara si, continuem baixan, fins a la casa abandonada de Pibernat, d'aquí fins a Falgars,on agafem l'antic camí de Cabrera, cap al Molí de la Faja, un tros de pista i en direcció a la Freixaneda on baixarem rapidament fins a la casa del Prat (La Vola), ja tan sols ens queda la última pujada, tot creuan la Grebolosa i arribem al punt de partida.
Total, 20km, 3.25' i +855. Bona matinal, per la zona Garrotxa/Osona,.....ah, no varem trobar a ningú

NI P...A IDEIA D'ON VAIG

M'AGRADAR COMEN

13 Set 2010 12:04 #133 per j.artigas (Visitant)
8) 8) 8)

13 Set 2010 12:17 #134 per XaviPapell (Associat/da)
I alguna cosa entre 500/600 metres de desnivell acumulat en 16/17 kms no teniu res per un menda com jo

13 Set 2010 12:43 #135 per dimoito (Visitant)

I alguna cosa entre 500/600 metres de desnivell acumulat en 16/17 kms no teniu res per un menda com jo

XP, ¿te vale el Garraf? De Castelldefels a Sitges tiene parámetros parecidos a los que pides.
http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=384767
:great:

13 Set 2010 12:46 #136 per alpenser (Visitant)

Aquest dissabte pel matí, deixo el cotxe a Coll de Bracons, amb la intenció de fer tota la Serra de Llancers, som el Pitt i jo, ens endinsem per la magnífica fajeda, on la llum comença a filtrar-se, vaig seguin les marques de color groc (itineraria Ed. Alpina), hi ha molta humitat de fet, encara que no ho pogui veure, estem envoltats de boira, el lloc és brutal, màgic,...però en un "despiste" perdo les marques grogues, tot i que el corriol per on corro, és eviden,...eviden de que fa molt temps no hi ha passat ningú, per sort trobo de tan en quan algunes fites, i a "cegues" anem tiran, fins que en un punt aeri i aprofitan una finestra de la boira, veiem St Miquel de Castelló, no anem tan malament, i bingo, al cap d'una estona retrovem un camí empadrat (semblan a una calçada romana) i amb ell les marques grogues, ara si, continuem baixan, fins a la casa abandonada de Pibernat, d'aquí fins a Falgars,on agafem l'antic camí de Cabrera, cap al Molí de la Faja, un tros de pista i en direcció a la Freixaneda on baixarem rapidament fins a la casa del Prat (La Vola), ja tan sols ens queda la última pujada, tot creuan la Grebolosa i arribem al punt de partida.
Total, 20km, 3.25' i +855. Bona matinal, per la zona Garrotxa/Osona,.....ah, no varem trobar a ningú

:love: 8)

Sóc pols del camí, o sigui, estic fet pols

13 Set 2010 15:01 #137 per XaviPapell (Associat/da)

XP, ¿te vale el Garraf? De Castelldefels a Sitges tiene parámetros parecidos a los que pides.
http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=384767
:great:

Y cuando llegue a Sitges me como una paella gay y con el tren para casa
No esta nada mal però de vegetación que tal ?? me parece que poca

13 Set 2010 15:03 #138 per XaviPapell (Associat/da)
dimoito me he mirado bien el recorreido i son más de 1.000 metros acumulados

13 Set 2010 15:57 #139 per dimoito (Visitant)
XP, efectivamente hay poca vegetación, pero es bonito y muyyyy tranquilo
Este video lo hice con profe en la salida que ya te expliqué.
http://www.youtube.com/watch?v=KV42mMzCVXw
Del minuto  5:18 al minuto 6:35 pasamos por el Garraf por el mismo camino que indica el track que he puesto antes
Carreteras desiertas y caminos de tierra.
:wink2:

13 Set 2010 18:52 #140 per senglar (Associat/da)
Aqui teniu,la cursa que va anar a fer en Kilian,tant punt es va suspendre l´UTMB,el trofeo KIMA,considerada la cursa mes técnica que es fa...

www.teleunica.tv/content/video_list/change_list_type/1/CatId/25

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats