- Missatges: 4
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Em sembla que el kupricka no corre la UTMB aquest 2010... El que si que va és el Geoff Roes, un altre yanki que corre que se les pela i que va fulminar al tarzan i al kilian a la western...Anton -pit descobert-Kupricka guanya la Miwok 100 a la badia de San Francisco....(aquest ianqui farà córrer de valent al Kilian
!![]()
....
Autor del tema
Autor del tema
www.youtube.com/user/mphart31#p/u/1/gjK76WrMpNA
Video filmat per en Matt Hart pocs dies després de fer Colorado Trail,ruta de 777 km. i quasi 25.000 m. + entre Denver i Durango a l'estat de Colorado tot per sobe de 3000 m. i pujant a 4.600.....
Autor del tema
XP, ¿te vale el Garraf? De Castelldefels a Sitges tiene parámetros parecidos a los que pides.I alguna cosa entre 500/600 metres de desnivell acumulat en 16/17 kms no teniu res per un menda com jo
:love:Aquest dissabte pel matí, deixo el cotxe a Coll de Bracons, amb la intenció de fer tota la Serra de Llancers, som el Pitt i jo, ens endinsem per la magnífica fajeda, on la llum comença a filtrar-se, vaig seguin les marques de color groc (itineraria Ed. Alpina), hi ha molta humitat de fet, encara que no ho pogui veure, estem envoltats de boira, el lloc és brutal, màgic,...però en un "despiste" perdo les marques grogues, tot i que el corriol per on corro, és eviden,...eviden de que fa molt temps no hi ha passat ningú, per sort trobo de tan en quan algunes fites, i a "cegues" anem tiran, fins que en un punt aeri i aprofitan una finestra de la boira, veiem St Miquel de Castelló, no anem tan malament, i bingo, al cap d'una estona retrovem un camí empadrat (semblan a una calçada romana) i amb ell les marques grogues, ara si, continuem baixan, fins a la casa abandonada de Pibernat, d'aquí fins a Falgars,on agafem l'antic camí de Cabrera, cap al Molí de la Faja, un tros de pista i en direcció a la Freixaneda on baixarem rapidament fins a la casa del Prat (La Vola), ja tan sols ens queda la última pujada, tot creuan la Grebolosa i arribem al punt de partida.
Total, 20km, 3.25' i +855. Bona matinal, per la zona Garrotxa/Osona,.....ah, no varem trobar a ningú
Y cuando llegue a Sitges me como una paella gay y con el tren para casaXP, ¿te vale el Garraf? De Castelldefels a Sitges tiene parámetros parecidos a los que pides.I alguna cosa entre 500/600 metres de desnivell acumulat en 16/17 kms no teniu res per un menda com jo
http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=384767