El goig de córrer per la muntanya

El goig de córrer per la muntanya

21 Mai 2010 12:42 #61 per L'AVI MENA (Visitant)
La veritat és , que et fà posar la gallina de piel !!  collons quina manera d'escalar !!  :beurk:  :beurk:    :great:  :great:  ;)

L'AVI MENA .  :party:

El present és fruit del passat.!!

A la vida totes les accions , bones o dolentes , tornen a nosaltres com una pilota llançada contra la paret.

millor 10.000 Bombers...2.006---44'30
millor mitja Granollers.2.007---1'30'00
millor marató Barna.....2.008---3'27'5

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2010 16:51 #62 per massa (Visitant)
El que impressiona i més és que ho fa en solo sense assegurances de cap tipus i a una velocitat de vertigen  a on un despiste i ets mort.... :sarcastic:

salut,república i independència ara més que mai

21 Mai 2010 16:56 #63 per Xeix (Associat/da)

El que impressiona i més és que ho fa en solo sense assegurances de cap tipus i a una velocitat de vertigen  a on un despiste i ets mort.... :sarcastic:

Si també hi han vídeos d'un altre que també ho feia  :whip:

22 Mai 2010 01:43 #64 per llança (Associat/da)

si es el que m'imagino... aquell sí que la va palmar

22 Mai 2010 05:42 #65 per massa (Visitant)
Aquí en Colin Haley,escalant en solo i gravant-ho des de la càmera que duia al casc:

vimeo.com/8444961

22 Mai 2010 19:45 #66 per Xeix (Associat/da)

si es el que m'imagino... aquell sí que la va palmar

Dan Osman un dia no va encertar

22 Mai 2010 20:12 #67 per Xeix (Associat/da)
Baixant l'Eiger en Parapent a veure quants aixequeu els peus  :mdr:

N'hi ha més que estan mol malament, perquè diguin de nosaltres Curset de Neu   :666:

25 Mai 2010 19:01 #68 per massa (Visitant)
Corrent per la val d'Aosta molt a prop del Monte Rosa:

26 Mai 2010 11:52 #69 per massa (Visitant)
Sentiero delle Grigne a on entren junts dos grans amics,el Kilian i el Jessed(els millors corredors per muntanya del món...

31 Mai 2010 12:23 #70 per massa (Visitant)
Festival Merrell

31 Mai 2010 14:04 #71 per bebop (Associat/da)
Molt maco aquest fil però tot aixó es per a superdotats. També n´hi han molt que están obssesionats amb el risc i mai tenen suficient fins que passen les coses que passen... Em costa de entendre els himalaistes fent comentaris davant la mort d´un company dient que ha mort fent el que li agradava. Entenc que és millor aixó que palmar en un accident laboral peró crec que hem de viure el màxim de temps possible per nosaltres mateixos i per la gent que ens estima. Si no , penso que el nostre comportament és obssesiu i malaltís.

Bé, jo volia tornar als inicis d´aquest fil. Jo també estic cambiant de l´asfalt a la muntanya.De fet, primer va ser la muntanya y després l ´asfalt el que ha contribït a una gran millora en el meu rendiment  a les marxes i a les ascensions en general. El meu problema és que m´agrada tot i intento combinar les dues modalitats. Gaudeixo molt fent mitjes i maratons d´asfalt així com fer marxes de resisténcia i curses de muntanya. Aquest més vaig còrrer la Marató d´Empúries el dia 2, la Cursa d´alta Muntanya de Berga el dia 16 i ahir la Marxa dels Set Cims. De vegades no sé  ben be com tinc que entrenar o sigui que accepto tot tipus de suggeriments. De moment encara que reconec que la muntanya te un plus afegit ( grans sensacions, vistes espectaculars, el silenci i moltes altres coses) no vull renunciar al asfalt encara que ja no miro tant el crono.
Fins un altre.

31 Mai 2010 17:06 #72 per massa (Visitant)

Molt maco aquest fil però tot aixó es per a superdotats(........................) reconec que la muntanya te un plus afegit ( grans sensacions, vistes espectaculars, el silenci i moltes altres coses) no vull renunciar al asfalt encara que ja no miro tant el crono.

No t'ho pensis pas bebop fins hi tot jo faig curses d'aquestes i de super,bé et puc ben assegurar que no en tinc res de res... :oops:  :oops:  :oops:.

I si ja no mires tant el crono,vas bé,el següent pas,deixar-lo a casa  :sarcastic:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:

31 Mai 2010 20:12 #73 per bebop (Associat/da)

,

No t'ho pensis pas bebop fins hi tot jo faig curses d'aquestes i de super,bé et puc ben assegurar que no en tinc res de res... :oops:  :oops:  :oops:.

Em referia a les activitats de molt risc i no pas a les curses llargues i dures.

31 Mai 2010 20:30 #74 per jcros (Associat/da)
La serra de marina es un lloc preciós i també sel pot considerar muntanya, a mes a cinc minuts de cassa

encara no se que hi faig aqui

31 Mai 2010 21:02 #75 per alpenser (Visitant)

La serra de marina es un lloc preciós i també sel pot considerar muntanya, a mes a cinc minuts de cassa

De quina casa?

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Sóc pols del camí, o sigui, estic fet pols

01 Jun 2010 15:42 #76 per jcros (Associat/da)
De casa meva clar, i de la teva tambe tot depent del mitja de transport que facis servir :glasses:

encara no se que hi faig aqui

01 Jun 2010 16:04 #77 per canilluu (Visitant)
Jo també he pecat !!!!  :666:

En el meu cas he canviat el triatló per les curses de muntanya.
Bé... encara no m'he estrenat en cursa però estic entrenant per començar a trepitjar fang amb un dorsal ficat.

A més, he deixat d'entrenar amb entrenador, de controlar els temps, de mirar pulsacions, contar kilómetres...

Potser anar d'espectador a Zegama en té la culpa,  :yes:

01 Jun 2010 16:13 - 01 Jun 2010 16:45 #78 per Rivendel (Visitant)
canilluuu tu ets qui crec que ets?
el de Knyu ?

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.

La lente de primer orden

01 Jun 2010 16:33 #79 per canilluu (Visitant)
Rivendel... m'has descobert  :mdr:
Ara sols falta, fer un nou blog (je je je).

:whistle:

01 Jun 2010 16:38 #80 per massa (Visitant)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats