El goig de córrer per la muntanya

El goig de córrer per la muntanya

16 Abr 2010 10:48 - 16 Abr 2010 10:58 #41 per massa (Visitant)
clavelitu=capullitu al Mont Blanc,tots anem amb pals,bé tots menys l'extraterrestre Kilian.

En j.artigas duu pals,la Montse Sisteré duu pals,jo duré pals...

Als que tingueu la sort de poder anar a trescar per el John Muir Trail,us regalareu amb imatges com:

salut,república i independència ara més que mai

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Abr 2010 10:50 #42 per clave (Associat/da)
escolta Massa ............perque dueu pals? perque el del cantó en porta?  :neutral: això a mi no em val, i no em diguis que és per que no et facin mal els genolls, donem una resposta quarent amb cara i ulls no em diguis el que m'has dit perque no te ni cap ni peus TALÒS! per cert el Japo tampoc en porta!

L'orgull és personal e intransferible.

16 Abr 2010 10:53 #43 per doktor8 (Visitant)
si massa!!!!! Ahir vaig poder veure els videos!!! Molt guapos!!!! Bé, el primer me'l vaig mirar pel mòvil just sortir de la feina...jejeje que estava nervioset i tot!!!! I a la nit, vaig canviar els viedeos marranots pels que havieu penjat :whistle: :whistle: :whistle: i puc dir que, bueno, és divertit però hi ha coses millors...jajajajja ;) :sarcastic:

Aiiixxxx!!!! Com m'agrada això de la muntanya!!!! Demà vaig a fer la "cruza pedriza" i m'he apuntat al utmda...em sembla que m'esteu fent tornar boig!!!! :yipi:

Jo porto pals :he:, jo soc una nenaza

16 Abr 2010 11:03 #44 per krlos (Associat/da)
Gracies per obrir aquest fil massa. Porto tota la setmana sense sortir a córrer i ara ja he aconseguit trobar-ne ganes a fer-ho :he:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

16 Abr 2010 11:04 #45 per massa (Visitant)

escolta Massa ............perque dueu pals? perque el del cantó en porta?  :neutral: això a mi no em val, i no em diguis que és per que no et facin mal els genolls, donem una resposta quarent amb cara i ulls no em diguis el que m'has dit perque no te ni cap ni peus TALÒS! per cert el Japo tampoc en porta!

El japonès els porta plegadets a la motxilla i amb els bastons està demostrat que descarregues en més de un 50% l'impacte sobre els genolls....

Cuidado amb la pallissa:

Las primeras expediciones fueron las que empezaron a utilizar este tipo de bastones en sus caminatas. Su uso, cada vez más extendido en todos los niveles, los convierten en una herramienta muy útil. Está demostrado que evitan lesiones musculares de los miembros inferiores, columna, articulaciones, ayudan al descanso de la musculatura respiratoria y producen un efecto de calentamiento en los músculos de los brazos. Las consecuencias reales del uso de uno o dos bastones de montaña son basicamente tres: - Aliviar peso a nuestras rodillas, - Ayudarnos a mantener el equilibrio, - Relajar los hombros y espalda del peso de nuestra mochila. Así pués, los bastones de montaña disminuyen la fatiga muscular de nuestras rodillas y por lo tanto nos ayudaran a mantener un ritmo mas regular y relajado durante nuestra actividad, sea en terreno nevado, mixto o rocoso.
NOTA: Los principiantes deberán empezar sin bastones para ir adquiriendo un sentido del equilibrio adecuado

El empleo de bastones durante un descenso
alivia la tension de las piernas.
Aspectos Generales
Al caminar, el ser humano soporta el peso de todo su cuerpo más la carga en una sola pierna. En ella mantiene el equilibrio hasta el próximo paso, donde traspasa el peso al otro pie. El bastón nos proporcionará un mínimo de 2 puntos de apoyo en todo momento. Tal vez esto no nos resultará lo suficientemente atractivo hasta el momento en que debamos vadear un río o realizar una larga caminata a media ladera. Los bastones ayudarán a ascender cuestas de hasta 40º de frente, siempre y cuando no encontremos hielo. También permitirán realizar los descensos con más rapidez y seguridad, reduciendo el riesgo de caídas, sobretodo con mucha carga y nos ayudarán en la superación de obstáculos. Utilizar un par de bastones es como andar con cuatro piernas, ya que reparten los esfuerzos a todas las extremidades y por tanto ofrecen mayor seguridad que uno solo. Una buena idea es el uso de bastones en la montaña, especialmente en los decensos, siempre que se utilicen correctamente.En pendientes pronunciadas, los bastones deberían usarse por pares. Los de 3 y 4 tramos se reducen a un mínimo tamaño. Los de 2 tramos son más ligeros y más robustos e ideales para el esquí de travesía. Su longitud ha de ser regulable (modelos telescopicos ) con empuñadura anatómica y una punta de metal duro. Para no quedarse enganchado en gritas o retamas, y no hundirse en la nieve son aconsejables en ocasiones unas pequeñas arandelas o rosetas de plástico. Las arandelas grandes, ideales para travesía invernal, evitan que el bastón se hunda en nieves blandas y profundas. Las arandelas pequeñas, específicas para trekking, walking y skating, son más manejables e ideales para nieve dura, hielo y zonas sin nieve o con poca. Un sistema de amortiguación instalado en la empuñadura o en el interior del bastón, suaviza la carga sobre las articulaciones de los codos y los hombros. O durante la ascensión se mueve también la musculatura de los brazos, los hombros y el pecho, con ello se activa el riego sanguíneo y la respiración. Para el escalador resulta al mismo tiempo una parte de la fase de calentamiento. En las zonas con nieve blanda nos hundiremos menos. o En tramos difíciles ayudaran a mantener mejor el equilibrio. o Al servir de apoyo cuando se atraviesan barrancos muy empinados, se reparte mejor el peso del cuerpo sobre la suela de las botas. o Durante el descenso, gran parte de las tensiones y cargas que sufren las articulaciones de las rodillas y las caderas, pasan a la parte superior del tronco; con ello se eleva la protección del aparato locomotor minimizando un desgaste prematuro del cuerpo, cuidarse para cuando se tenga mayor edad.

16 Abr 2010 11:09 #46 per clave (Associat/da)
gracies Massa aixo m'agrada mes. :yes: jo havia escoltat que t'estalvien un 15% del total del consum energetic tant en pujades com en baixades a mes a mes del que has posat............

16 Abr 2010 11:18 #47 per massa (Visitant)

16 Abr 2010 15:34 #48 per alpenser (Visitant)
A mi els pals em van bé a les pujades, però a les baixades... em fan molta nosa.
sóc rarillo? :beurk:

Amb el frontal em passa una cosa "semblant":
A les pujades el porto al front: front - frontal, (és lògic no?)
però a les baixades l'he de portar a la mà. Si el vull portar al front em foto de lloros a cada pedra. No veig que ningú més ho faci!
sóc rarillo? :beurk:

NOOONG! Sóc diferent! (je, je) :party:

Sóc pols del camí, o sigui, estic fet pols

16 Abr 2010 15:42 #49 per pedro (Associat/da)
Joan, no divagues, rarillo

t'agrada correr???... i tant

16 Abr 2010 16:54 #50 per massa (Visitant)

16 Abr 2010 18:32 #51 per L'AVI MENA (Visitant)
Collons  massa  :  hi surt cada  "paisatge"  que te cagas !! 

Aquest fil estic segur que crearà  "adictos" , bé , crec que ja n'ha creat ,  :rofl: :rofl:

L'AVI MENA .  :party:

El present és fruit del passat.!!

A la vida totes les accions , bones o dolentes , tornen a nosaltres com una pilota llançada contra la paret.

millor 10.000 Bombers...2.006---44'30
millor mitja Granollers.2.007---1'30'00
millor marató Barna.....2.008---3'27'5

17 Abr 2010 11:05 #52 per Lins (Visitant)

paisatges preciosos... però no només... ja fa mesos i mesos que vaig veient els dos videos de l'americà Hart... pq de tant en tant surt la Krissy Moehl corrent, que em té el cor robat  :love:

aix... va, tothom a entrenar-se...

19 Abr 2010 11:14 #53 per clave (Associat/da)
Lins estas pensant en quelcom pels USA  :whistle:

19 Abr 2010 11:17 #54 per sioux (Associat/da)

Lins estas pensant en quelcom pels USA  :whistle:

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

06 Mai 2010 17:39 #55 per massa (Visitant)
Recentment,s'ha celebrat a San Martín de <los Andes(Patagonia Argentina) una prova de les Challenge de The North Face,us deso un petit video amb unes imatges realment boniques:

!

07 Mai 2010 12:23 #56 per L&#39;AVI MENA (Visitant)
massa  : maco el video,  :great: i quina raó te aquest americà quan diu :  si creues la linea d'arribada ets un campió,!! ...........  i és quan t'agafen ganes de plorar!!  :'( :'( 

L'AVI MENA .  :party:

El present és fruit del passat.!!

A la vida totes les accions , bones o dolentes , tornen a nosaltres com una pilota llançada contra la paret.

millor 10.000 Bombers...2.006---44'30
millor mitja Granollers.2.007---1'30'00
millor marató Barna.....2.008---3'27'5

07 Mai 2010 12:27 #57 per clave (Associat/da)
AVI estic d'acord pero no a totes eeeeeeee

20 Mai 2010 18:17 - 21 Mai 2010 16:47 #58 per massa (Visitant)
No és córrer,però sí que escala molt ràpid l'Ueli Steck(2 h. 08') per escalar l'Aiguille Droites per la via Ginat, a Chamonix,és anar molt de pressa:

vimeo.com/10676290

20 Mai 2010 18:35 #59 per llança (Associat/da)

No és córrer,però sí que escala molt ràpid l'Uli Steck(2 h. 08') per escalar l'Aiguille Droites per la via Ginat, a Chamonix,és anar molt de pressa:
vimeo.com/10676290

realment espectacular

21 Mai 2010 11:31 #60 per massa (Visitant)
Una altra de l'Ueli Steck en solo a Les Grandes Jorasses :

vimeo.com/5061335

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats