El goig de córrer per la muntanya

El goig de córrer per la muntanya

13 Set 2010 19:13 #141 per Ramon (Visitant)
Carlus, la Kima, és una clàsica, ja fa temps en varem parlar amb la Teresa Forn, que em va explicar que era una passada de tècnica i amb uns paratges brutals

NI P...A IDEIA D'ON VAIG

M'AGRADAR COMEN

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2010 19:27 #142 per senglar (Associat/da)
Ja,una vegada,parlant amb en KIKU SOLER,ja hem va comentar que era lo mes tecnic que havia fet a la vida,ell la va disputar al 99 i va fer el 5é...
També l´han disputat l´Ester Hernandez,la seu parella en Jordi Sanchez,l´emma Roca,que va gfer podi un parell d´ocasions,i mes recentment la Roser Español,que tembé hi ha fet podi...

13 Set 2010 19:31 #143 per Ramon (Visitant)
Jajjajjaa, estem parlan de la pre-història de les curses de muntanya  :intello:

NI P...A IDEIA D'ON VAIG

M'AGRADAR COMEN

17 Set 2010 18:54 #144 per quimg (Associat/da)

17 Set 2010 21:25 #145 per Upe (Visitant)
M'he llegit d'una tirada tot el fil, visionant la majoria dels videos: quina passada! Cada vegada m'agrada més la muntanya! :yes:

18 Set 2010 18:42 #146 per quimg (Associat/da)
Upe, tot és culpa d'aquest coi de videos, a mi també em tenen enganxat... els videos i la muntanya :great:

19 Set 2010 10:11 #147 per massa (Visitant)

M'he llegit d'una tirada tot el fil, visionant la majoria dels videos: quina passada! Cada vegada m'agrada més la muntanya! :yes:

Va ser el motiu de la creació del fil,crear adeptes a la muntanya  :party:  :party:

salut,república i independència ara més que mai

19 Set 2010 17:39 #148 per Upe (Visitant)
Avui ja he fet una cursa de muntanya: tranquils, de mica en mica. Era la de Sant Hilari de Sacalm, de 10 km. He anat amb una amiga que no corre gaire -excusa greu per a mi- i l'hem feta a mitges: les pujades caminant i les baixades trotant. He disfrutat com una enana -no sé si aquests disfruten més-, i m'he decidit per la muntanya. Quins paisatges, quina llum, quin aire (clar que havia plogut ahir i l'aire era netíssim). M'ho he passat molt bé! :smile:
A més 4€, sense samarretes de regal, un record i una botifarrada. Hi tornaré!

19 Set 2010 22:33 #149 per crica (Visitant)
Benvinguda al món de la muntanya, Upe. Hi ha una frase errònia al teu post. Quan dius que l'has feta a mitges, no és veritat. La major part dels participants caminen a la major part de les pujades,  i troten o corren a les baixades.
Enhorabona i a fer més curses de muntanya.
Salutacions.

20 Set 2010 09:24 #150 per Upe (Visitant)

Benvinguda al món de la muntanya, Upe. Hi ha una frase errònia al teu post. Quan dius que l'has feta a mitges, no és veritat. La major part dels participants caminen a la major part de les pujades,  i troten o corren a les baixades.
Enhorabona i a fer més curses de muntanya.
Salutacions.

Gràcies crica, sempre és animant, però espero poder córrer una mica més a la propera.
De fet a mi sempre m'ha agradat molt la muntanya i, en certa manera, jo vinc d'aquest món, ja que sempre m'ha agradat fer excursionisme i muntanya, però no feia curses de muntanya corrent; així que ara m'estic aviciant de nou! Fins aviat! :smile:

20 Set 2010 11:19 #151 per clave (Associat/da)
es que la muntanya ens dona tant............

L'orgull és personal e intransferible.

20 Set 2010 11:36 #152 per massa (Visitant)
clave no hi ha necessitat de posar videos poca-soltes.... :whip:  :whip:

20 Set 2010 11:37 #153 per clave (Associat/da)
:oops: no ho faré més però es que no me'n he pogut estar............perdó...............estava veient videos den Kupricka i m'ha sortit aquest...................ho sento. :eyes:

L'orgull és personal e intransferible.

20 Set 2010 11:42 #154 per albertus (Visitant)

es que la muntanya ens dona tant............

:oh: :oh: :oh:
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

T'ha hesho dañooooooorr?!?!?!!!!!!!
:whistle:

Perdoni senyor massa ...  :he:

:glasses:

"A life, Jimmy. It’s the shit that happens while you wait for moments that never come." - Lester Freamon

Santaco Road Patatorunners and Mountain Mother Fucker Climbers Super Team

www.koalasteam.com/

20 Set 2010 12:00 #155 per ismafc (Visitant)
Ostia quina castanya més seria... :beurk: :beurk: :beurk: A més no és veu fins a on va arribar! :erf: :erf:
Si el payo aquest no es va fer res és per riure una estona!! Ara l'ensurt és de campionat!

20 Set 2010 17:47 #156 per crica (Visitant)
Aquesta sí que és per a riure.

20 Set 2010 17:58 #157 per massa (Visitant)
Veus el que has aconseguit clavelito dels collons !!!!!!!!!!!!!!!!!

20 Set 2010 20:37 #158 per quimg (Associat/da)
Si algú s'arrepenteix d'haver penjat algun post, hi ha una opció per eliminar-lo, jo ho he fet algun cop.

Mentrestant, una mica de motivació extra:

27 Set 2010 10:04 #159 per Ramon (Visitant)
Bon dia, ahir diumenge va ser una altre matinal on varem gaudir de la muntanya i més concretament dels boscos de la Garrotxa, la ideia i objectiu era arribar a Sant Aniol de Finestres, sortin de les Planes d'Hostoles, comencem bé, ritme bisonte i pimpam, anar seguin les marques grogues de itineraria, on després de sortir d'un bosquet de rivera, som incapaços de retrovar les marques, a partir d'aquí a cegues i ensuman l'aire  :mdr:, de moment sempre amunt, tot atravesan Masies abandonades fins que veiem una talaia de roca calcarea i cap allà, amunt, el sotabosc cada vegada més tupid i el corriol cada vegada més imaginatiu, esgarrinxades per donar i per vendre, però sempre amunt (semblem castellers) un cop a dalt, la vista és impagables, La Salut, Puigsacalm, Cabrera, Aiats, el Far, Amer,...trobem un corriol i el seguim, esperançats de trobar alguna fita, però com a mínim és corrible i al fons veiem uns postes, indicadors?,.....jajajjajaa, eren tres creus en memoria dels caiguts a la guerra, osplins quina ironia, jajjajaaa, continuem pel corriol,....fins que retrovem les marques, tan grogues com de GR, el de l'exili, bé ara ja toca baixar, direcció a Cogolls, i la resta és pur tràmit de bojn corriol, 100x100 corrible i agraït.
Total 20 km, 2.45' i +682.
PS. s'està treballan en Ultra Trail la Garrotxa, versió 2

NI P...A IDEIA D'ON VAIG

M'AGRADAR COMEN

27 Set 2010 10:16 #160 per j.artigas (Visitant)
Bona  Matinal ramon  i bona companyia. 8)

Ja anirem a fer trams els diumenges . La Volteta a grans trets sera : San esteve--Hostalets--Grau de olot ( cami  ral)--el coll--Coll de uria---San feliu de Pallerols--La Salut--Roques encantades--Coll de Condreu--Coll de Malla--Les planes d hiostoles--Coll de penja bocs ? ---Sant aniol de Finestres---Santa Maria de finestres---Serra de finestres---Volca negre---Serra de marboleny---Coll de bas----Sant esteve.

Ja tenim corriols per trescar , Ramon tu sreras el encarregat de la camera de fotos i gps    :he: :he:

Salut i muntanya.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats