4 linees? no se si en serè capaç de juntar tantes lletres...................com tots sabeu ens varem trobar a sants per arreplegar un autocar i començar a trescar a Andorra, concretament a Sant Julià.
al baixar de l'autocar la gent quedava una mica :surprised: degut a la pinta freekera que portavem, tot i així cafetó a un bareto i amunt que ens esperen km.
La pujada de la Margineda fins a prat primer va ser un visto i no visto, no ens en varem adonar i ja estavem camí del refu, tot molt ben parit pel mig del bosc, el Xavi amb una gastrointeritis de cavall i suant de valent, al arribar al refu ens en varem adonar......el que devia aguantar només ell ho sap. Pugem cap a Bou Mort amb un ull clavat el Xavi ja que anava una mica tocat i així anant fent xino xano ens varem menjar Bou Mort, Perafita i el camí de l'Illa, la nit acompanyava d'allò més, la lluna quasi plena ens dibuixava la silueta de tot el que ens envoltava i reflexia en els llacs, una birsa atramuntanada suau o feia tot mes encisador. Realment envejable.
El dia començà a trencar-nos a l'illa on les carenes nevades i la vista dels llacs ens negaven els ulls, sobretot a mi, ja sabeu que sóc una mica així.
Es d'aquells moments que t'adones del PORQUÉ fas això........no hi ha paraules per descriure-ho. Varem seure uns minutets a contemplar-ho.
Esmorzem al Refu de l'Illa sentadets i alguna cerveseta que el Xavi portava de contravando cau.
Aquí sembla que tots tornem a estar molt sencers, en Lluís va que vola amb en Jordi i el Xavi se li posa tot a l'estomac de primera i tornem a enfilar uns 100 m per començar un descens en primer lloc molt trotable vorejant un riu pero mica en mica es torna mes brut, en mig de la malesa en Jordi para i diu "mira Xavi" i ens ensenya com a trobat una càmera de fotos!! :surprised: encara em costa de creure, pero tenint en compte que a mi per guils em va caure el gps.........ara ja no m'extranya tant, sempre hi ha algun GILIPOLLES que perd algu..... :'(
arribem a la cabana dels espervers tots molt contents i enxufem un pujadot que ens ha de portar a catalunya.......600m mes o menys en 1km.........una pujada que a tots ens enamora :love: lluita de tu a tu amb la muntanya, això si al arribar a dalt un peazo llengua de neu que no ens deixa fer el descens per on hi ha les fites hem d'estudiar la carena i un cop estudiada esbrinem una baixada de vertigen on tots anem baixant amb el cul menys el Xavi que es fot a botar de pedre a pedre pim pam cap abaix com si res..........
Sinuegem pels llacs i arribem a Engorgs des d'on el PuigPedròs es mostra majestuòs, queda pendent la proxima vegada que faci aquesta ruta atacar-l'ho ja que ha de ser una ascenció increible des d'Engorgs.
Tirem cap a Malniu on arribem amb una hora si fa no fa pel mig d'un corriol trotable 100% amb dutxes incloses, comencem a veure el Cadí i els núvols com comencen a posicionar-es.
A Malniu birres i menjar, acabem de decidir el pla, decidim arribar a Puigcerdà i que allà el mes possible és que ens haguem de quedar ja que la cosa començarà a tapar i és clar el primer tots sabem quin és ........... sisi el Puigmal.
Baixant ja cap a Guils Fontanera ens deixem caure per corriols pedregosos fins una ensabonada, ens hem perdut, anem cam a través creuem un riu i en aquell moment el Jordi em comunica que vaig perdent les coses......MERDA ..........miro directament en busca del GPS.........primer dia que el trec a ballar i adeu siau.......el cap d'una hora de busqueda infructuosa ens donem per vençuts i cap abaix a dinar.
Gràcies a tots tres per regalar-me un dia inolvidable! em quedo amb l'arribada a l'Illa i amb la foto en la que en Xavi està tombat al terra i en Jordi mira l'horitzó........
Això si, us aconsello a TOTS de fer la ruta, és impresionant.
57km 3500+D