El goig de córrer per la muntanya

El goig de córrer per la muntanya

18 Mai 2011 15:28 #341 per sergi78 (Visitant)

CONFIRMAT, estem tots tocats o ens falta algu................el sentit comú?  :rofl: :rofl: :rofl:
Estació de Sants 20:45 direcció Andorra
- Ardillita
- Xavi
- Sherpa
- Clave
:rofl: :rofl: :rofl:
Per acabar-ho d'adobar el Jardinero sortirà el dissabte de Nuria direcció contraria per trobar-nos, VENGA MAS LEÑA!!  :rofl: :rofl:

WE ARE ALIVE !!

Escolta bandarra no et perdis que sinó amb qui collons aniré al TOR DES GEANTS :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :666:

Muntanya amunt sergi30.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mai 2011 07:13 #342 per clave (Associat/da)
qui sap Sergi potser el setembre arribem per la zona amb molta pota  :rofl: :he:

L'orgull és personal e intransferible.

19 Mai 2011 14:14 #343 per guido (Visitant)
Quina enveja clave, quin peazo entreno!  :wink2:

19 Mai 2011 14:18 #344 per clave (Associat/da)
enveja? aquí no has de pagar inscripció i no hi ha problemes de marcatge  :whistle:  ;) tu mateix............ets lliure de apuntar-t'hi......el mateix per tothom.............

19 Mai 2011 21:06 #345 per bodi (Visitant)
Jo veient que el personal no perd el temps  :whistle:  , dilluns que tinc festa, m'escaparé tot el dia per Núria per començar a omplir la "saca" de glòbuls vermells  :rofl:

Clave, em podries deixar una noteta al Puigmal, p.exemple  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:

Que us vagi molt bé, els dies passen ràpid, ja ens menjem el maig, entrem al juny ... Gaaaaasssss ...

Salut  8)

TOR DES GEANTS en 128h.01' ... sóc un home TOR!!!!
esboddir.blogspot.com/

19 Mai 2011 21:18 #346 per massa (Visitant)
Patxi!!!!!!,amb l'Yves hi pugem el dissabte al Puigmal!!!,si vols t'hi deixo una piada...

salut,república i independència ara més que mai

19 Mai 2011 21:22 #347 per bodi (Visitant)

La buscaré    8)

esboddir.blogspot.com/

20 Mai 2011 07:27 #348 per clave (Associat/da)
Bodi mestre si vols jo el que et puc deixar algun gelito o barreta o floretes............ :mdr:

20 Mai 2011 19:17 #349 per bodi (Visitant)
Ja quedaré congratulat pensant que unes hores abans , el cim haurà estat transitat per vells amics, autèntics "companyers de fatigues"  :love:

Salut  8)

esboddir.blogspot.com/

22 Mai 2011 18:46 #350 per clave (Associat/da)
eiiiiiiiiii el final el puigmal ens va quedar pendent per temes climatologics i logistics pero la sortida va ser tot un èxit trallero! hehehe
picasaweb.google.com/clave24474/AndorraPuigcerda21052011#
quina preciositat!

22 Mai 2011 19:50 #351 per massa (Visitant)
Carlitus molt maques les fotos,gràcies per fer-nos enveja....,però quatre ratlles de com va anar tot plegat no et farien pas mal a les 2 o 3 neurones que et queden actives  :whip:  :whip:  :whip:

22 Mai 2011 20:21 #352 per rgr (Visitant)
Això em dona molt males idees.......

-Why did you want to climb it?
-'Cause it's there.

22 Mai 2011 20:43 #353 per Martox (Visitant)
Uaaaa clavelito & cia, quina ruta nen, bona, bona  :great:

23 Mai 2011 05:54 #354 per massa (Visitant)

-

-Jordi Gomez,ardillita i Xavier Marçal.

23 Mai 2011 07:23 #355 per clave (Associat/da)
4 linees? no se si en serè capaç de juntar tantes lletres...................com tots sabeu ens varem trobar a sants per arreplegar un autocar i començar a trescar a Andorra, concretament a Sant Julià.
al baixar de l'autocar la gent quedava una mica  :surprised: degut a la pinta freekera que portavem, tot i així cafetó a un bareto i amunt que ens esperen km.
La pujada de la Margineda fins a prat primer va ser un visto i no visto, no ens en varem adonar i ja estavem camí del refu, tot molt ben parit pel mig del bosc, el Xavi amb una gastrointeritis de cavall i suant de valent, al arribar al refu ens en varem adonar......el que devia aguantar només ell ho sap. Pugem cap a Bou Mort amb un ull clavat el Xavi ja que anava una mica tocat i així anant fent xino xano ens varem menjar Bou Mort, Perafita i el camí de l'Illa, la nit acompanyava d'allò més, la lluna quasi plena ens dibuixava la silueta de tot el que ens envoltava i reflexia en els llacs, una birsa atramuntanada suau o feia tot mes encisador. Realment envejable.
El dia començà a trencar-nos a l'illa on les carenes nevades i la vista dels llacs ens negaven els ulls, sobretot a mi, ja sabeu que sóc una mica així.
Es d'aquells moments que t'adones del PORQUÉ fas això........no hi ha paraules per descriure-ho. Varem seure uns minutets a contemplar-ho.
Esmorzem al Refu de l'Illa sentadets i alguna cerveseta que el Xavi portava de contravando cau.
Aquí sembla que tots tornem a estar molt sencers, en Lluís va que vola amb en Jordi i el Xavi se li posa tot a l'estomac de primera i tornem a enfilar uns 100 m per començar un descens en primer lloc molt trotable vorejant un riu pero mica en mica es torna mes brut, en mig de la malesa en Jordi para i diu "mira Xavi" i ens ensenya com a trobat una càmera de fotos!!  :surprised: encara em costa de creure, pero tenint en compte que a mi per guils em va caure el gps.........ara ja no m'extranya tant, sempre hi ha algun GILIPOLLES que perd algu..... :'(
arribem a la cabana dels espervers tots molt contents i enxufem un pujadot que ens ha de portar a catalunya.......600m mes o menys en 1km.........una pujada que a tots ens enamora  :love: lluita de tu a tu amb la muntanya, això si al arribar a dalt un peazo llengua de neu que no ens deixa fer el descens per on hi ha les fites hem d'estudiar la carena i un cop estudiada esbrinem una baixada de vertigen on tots anem baixant amb el cul menys el Xavi que es fot a botar de pedre a pedre pim pam cap abaix com si res..........
Sinuegem pels llacs i arribem a Engorgs des d'on el PuigPedròs es mostra majestuòs, queda pendent la proxima vegada que faci aquesta ruta atacar-l'ho ja que ha de ser una ascenció increible des d'Engorgs.
Tirem cap a Malniu on arribem amb una hora si fa no fa pel mig d'un corriol trotable 100% amb dutxes incloses, comencem a veure el Cadí i els núvols com comencen a posicionar-es.
A Malniu birres i menjar, acabem de decidir el pla, decidim arribar a Puigcerdà i que allà el mes possible és que ens haguem de quedar ja que la cosa començarà a tapar i és clar el primer tots sabem quin és ........... sisi el Puigmal.
Baixant ja cap a Guils Fontanera ens deixem caure per corriols pedregosos fins una ensabonada, ens hem perdut, anem cam a través creuem un riu i en aquell moment el Jordi em comunica que vaig perdent les coses......MERDA ..........miro directament en busca del GPS.........primer dia que el trec a ballar i adeu siau.......el cap d'una hora de busqueda infructuosa ens donem per vençuts i cap abaix a dinar.
Gràcies a tots tres per regalar-me un dia inolvidable! em quedo amb l'arribada a l'Illa i amb la foto en la que en Xavi està tombat al terra i en Jordi mira l'horitzó........
Això si, us aconsello a TOTS de fer la ruta, és impresionant.
57km 3500+D  ;)

23 Mai 2011 10:14 #356 per massa (Visitant)
Gràcies clave,veus vailet quan t'hi esmerces fins hi tot pots fer emocionar als lectors  :great:.

Enhorabona i llàstima de GPS,Déu l'hagi....

23 Mai 2011 13:47 #357 per el jardinero (Visitant)
Què collons buscava el Xavi allà terra? el teu GPS? si que era petit, no m´extranya que el perdessis! :rofl: :rofl: :rofl:

23 Mai 2011 13:55 #358 per clave (Associat/da)
osti no! que en aquella zona encara varem tirar prou de gps, precisament en aquesta travessa m'he adonat com n'es d'útil el trasto............ :arf:

23 Mai 2011 14:01 #359 per sergi78 (Visitant)
Collons germanet realment espectacular :surprised:. D´aqui 2 mesos espero disfrutar de valent per aquests pratges :wink2:. Per cert si divendres em toca la LOTO et compro un Garmin i el que tu vulguis :love:. Apa me´n torno a sobar que puja la febre :grrrrrr:.

Muntanya amunt sergi30.blogspot.com/

26 Mai 2011 06:50 #360 per massa (Visitant)
Tan maco com n'era l'oregon 450.....Déu l'hagi  :whistle:

-

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats