- Missatges: 47
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Sí, val, però llavors.. si caminant trigues al menys 16 hores per acabar... no sé que fan al Control de Montserrat a les 03:00.
De totes formes, per mi no és problemàtic passar a gent caminant, però sé que a molts caminadors molestem.
Pero... sabent que hi ha molta gent que ho fa corrents (es un fet, i a més, cada dia hi som més), es millor acceptar-lo i fer dues sortides, no és tan complicat, o si no, fer-ho com a la Marxassa i no obrir els controls tan aviat.
Sí, val, però llavors.. si caminant trigues al menys 16 hores per acabar... no sé que fan al Control de Montserrat a les 03:00.
De totes formes, per mi no és problemàtic passar a gent caminant, però sé que a molts caminadors molestem.
Pero... sabent que hi ha molta gent que ho fa corrents (es un fet, i a més, cada dia hi som més), es millor acceptar-lo i fer dues sortides, no és tan complicat, o si no, fer-ho com a la Marxassa i no obrir els controls tan aviat.
Dennis, veig que tu sí que m'entens
A vegades sembla que els hi agradi que hi hagin problemes, quan és fàcil arreglar-ho. A mi m'agrada fer-la corrent ( en el reglament no diu pas que no es pugui fer ) però tan m'és la classificació. Per a mi és un repte personal.
Òbviament també ho podria fer qualsevol dia de l'any, però si el reglament m'ho permet perquè no la puc fer corrent aquest dia i aprofitar l'ambient i els avituallaments?
Xeix, oi que a la marató de Barcelona els corredors més ràpids surten abans que els més lents. És de sentit comú. Perquè no es pot fer el mateix a la Matagalls?
Ara hi ha moltes ultres per córrer, no em sembla bé perjudicar als participants d'aquesta marxa clàssica , per beneficiar als corredors.
Xeix, oi que a la marató de Barcelona els corredors més ràpids surten abans que els més lents. És de sentit comú. Perquè no es pot fer el mateix a la Matagalls?
Estic d'acord amb el Dennis. Per fer 15 hores crec que cal córrer molt poc.
A les pujades caminar sempre i aprofitar les pistes planes o de lleugera baixada per córrer de forma suau. A les pujades entre córrer molt suau i caminar , no hi ha tanta diferència de guany de temps però el desgast és molt més gran. En canvi al pla o a les baixades suaus, la diferència de caminar ràpid ( que deus anar a 10'/km ) o córrer suau ( 5´30''-6'00'') és quasi el doble. A les baixades més tècniques tampoc guanyes tant corrent i en canvi la probabilitat de fer-te mal si corres també és més gran.
Si estàs acostumat a córrer maratons i fas els caps de setmana alguna sortideta llarga ( de 3 a 5 hores ) per trams similars als que trobaràs a la Mm, no has de tenir cap problema.
A propòsit... no era avui el sorteig per a la hora de la sortida?
Els que anàveu l'any passat. ¿Vau anar també amb xip groc?
Hi ha catifes a cada Control?