Matagalls-Montserrat 2014

Matagalls-Montserrat 2014

28 Jul 2014 16:19 #161 per JLJLJL (Visitant)
Bona tarda:
Potser, la manta no, pero algunes peces de roba tèrmica si. Potser et donen mes polivalència les peces de roba que te les pots possar si fa una mica de fred per caminar, cosa que la manta no te la pots possar...Jo sempre he portat alguna capa de roba "bona" per si m´aturo o per quan arribes a Montserrat no enfriar-te. Per caminar el màxim que m´he possat han estat uns "manguitos".
Salutacions
Josep L.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Ago 2014 21:36 #162 per Silvia321 (Visitant)

Vendo dorsal para la matagalls-montserrat alguien le interessa??
[/quote
tinc un conegut que vol un dorsal per la seva dona, si vols posat en contacte amb mi,ja t he passat el meu telefon per mail!!!

moltes gracies

tot el possible, nomes proposa i ho intentem

07 Ago 2014 12:06 #163 per quicu111 (Visitant)

Vendo dorsal para la matagalls-montserrat alguien le interessa??
[/quote
tinc un conegut que vol un dorsal per la seva dona, si vols posat en contacte amb mi,ja t he passat el meu telefon per mail!!!

moltes gracies

No puede ser por ke tierne ke ser un hombre por que cuanto llegues a Monserrat te piden el nombre    Por que no ser puede cambia el nombre

jo corro per passar-m'ho be, quant corre me cansi tornaré al meu origen!! la btt que es la meva passió. Pero de moment esta aparcat

18 Ago 2014 09:07 #164 per jordi40 (Visitant)
no es la cavalls del vent el mismo dia????
:sarcastic:

21 Ago 2014 11:27 #165 per jaume (Visitant)
Avui queden 30 dies per la nostra fita. Com porteu els entrenaments?

Jo he anat fent aquests dies de vacances amb una pujadeta a l'Aizkorri inclosa a Euskadi (fins i tot em vaig entretenir a fer-hi un petit vídeo, ja que el paisatge pagava la pena)

https://plus.google.com/u/0/photos/100538941139159925542/albums/6049311917077752177/6049311922769905378?pid=6049311922769905378&oid=100538941139159925542

Però sense poder fer tirades gaire llargues. Dilluns passat però vaig fer un bon entrenament ( d'Aiguafreda a Matafaluga i tornar ) 42.4 km en 4:07. Un ritme que no crec que pugui aguantar el dia de la Matagalls.

Encara queden 3 setmanes bones per entrenar i acostumar al cos a la distància.

Ja teniu decidides les espardenyes que fareu servir?

El dia que no gaudeixis corrent, millor deixa-ho córrer

21 Ago 2014 11:59 - 21 Ago 2014 12:04 #166 per ftorner (Visitant)
Uff jaume 42 km de muntanya en 4 hores, jo la faig aquest any pero el objectiu es acabar, sera la mueva primera matagalls el any passat em vaig  quedar amb les ganes al trencarmé el turmell fent un entrenament a 15 dies de la proba. Jo he anat fent sortides desde aiguafreda pujant al tagamanent i pla de la calma. Les sabatilles que fare servir serán unes montrail badrock. Acepto tot tipus de consells per la proba, objectiu 15-16 hores, total i que el que vull es acabar.

21 Ago 2014 12:13 #167 per jaume (Visitant)
Cara'm ftorner ! Una de les coses més importants és no fer-se mal.

El meu únic consell és que entrenis molt pel circuit de la Mm. Va molt bé saber-se el recorregut per regular els esforços i sobretot per no dubtar i no perdre's. A la nit, tot és molt més complicat.

Jo tinc un objectiu una mica més ambiciós, però el que m'he adonat és que si vols guanyar temps el que cal és apretar a les baixades i en canvi regular l'esforç a les pujades.

Diumenge vinent volem fer una tirada llarga ( entre 40 i 50 km ) pel circuit a un ritme més tranquil ( a ritme de 11-12 hores si fa no fa ). Encara hem de definir la logística.

21 Ago 2014 13:24 #168 per Antirco (Associat/da)
Per mi la Mm no es una cursa, simplement una experiencia, de fet ni entreno, començaré donant un primer pas, després el segon, en dedicaré a observar el paisatge el ambient i les seves anècdotes, poc a poc anar avançant i si tot va be arribar a Montserrat, el temps que faci ? , lo de menys !!!, a disfrutar es el mes important  :party: :party:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

21 Ago 2014 14:30 #169 per JJ_SBD (Associat/da)
Jo aquest proper dissabte faré una tiradeta, Sant Llorenç Savall - Montserrat. :o
Per cert, la setmana pasada vaig fer Aiguafreda-Sant Llorenç, i passat el C2 i arribant a Can Janot hi ha un gos que fa força por. :grrrrrr: :grrrrrr: Mira que ja ho sé d'altres anys però cada vegada anem a pitjor.
Ho vaig passar molt malament  amb el gos a un pam i de nit  :frown:. així que aneu en compte.
Per cert, aquesta MM estic d'aniversari ja que farà 20 anys que la vaig acabar per primer cop! :party: :party:
JJ

21 Ago 2014 16:49 #170 per jaume (Visitant)
Antirco, totes les vessants són possibles a la Mm. La de gaudir-la caminant i la de també gaudir-la corrent.

Ara bé els paisatges a partir de certa hora, són difícils de veure'ls.  ;)

21 Ago 2014 16:53 #171 per jaume (Visitant)

Per cert, la setmana pasada vaig fer Aiguafreda-Sant Llorenç, i passat el C2 i arribant a Can Janot hi ha un gos que fa força por. :grrrrrr: :grrrrrr: Mira que ja ho sé d'altres anys però cada vegada anem a pitjor.
Ho vaig passar molt malament  amb el gos a un pam i de nit  :frown:. així que aneu en compte.
JJ

Tens raó, jo ja fa temps que sempre em desvio i prefereixo fer uns metres de més a "enfrontar-me" a aquest gos.

No sé si l'organització ho té present i avisaran per a que el tinguin lligat però surtint a les 16:03 tinc molts números de ser dels primers en passar per aquest punt i no m'agradaria tenir un ensurt.

21 Ago 2014 19:10 #172 per Zàngano (Visitant)
Veig que el gos dels coll... no tenia res personal en contra meu sinó que és la seva professió plantar-se davant dels corredors.

Res, agrair als seus propietaris que fa 15 dies vaig fer unes cames ajudeu-me tirant pel dret de la muntanya i tornat al camí, t'estalvies el gir a la dreta passada la casa que tant be vigila. És la meva recomanació si algú es decideix a fer Aiguafreda direcció Sant Feliu de Codines.

21 Ago 2014 22:59 #173 per JJ_SBD (Associat/da)

Tens raó, jo ja fa temps que sempre em desvio i prefereixo fer uns metres de més a "enfrontar-me" a aquest gos.

No sé si l'organització ho té present i avisaran per a que el tinguin lligat però surtint a les 16:03 tinc molts números de ser dels primers en passar per aquest punt i no m'agradaria tenir un ensurt.

Jaume, de les vegades que he fet la MM durant la prova ho recordo sempre lligat. Segurament durant la travessa ho lliguin. :yes:
Ho vaig passar força malament aquella estona amb el gos bordant a un pam, la propera vegada de ben segur que no hi pasaré. :no: :no:

21 Ago 2014 23:59 #174 per oceanica (Visitant)
Hola. Tinc un dubte, a veure si em podeu ajudar.
Tema menjar: amb el que et donen als controls n'hi ha prou o a part de dur barretes energètiques també cal dur algun entrepà o similar?
La meva intenció és arribar, no vaig a buscar cap marca en concret, o sigui que als controls m'hi podré aturar i menjar amb calma.
Merci.

22 Ago 2014 15:04 #175 per jaume (Visitant)
Jo crec que amb el que hi ha als avituallaments n'hi ha prou. No cal portar res. De fet jo no porto ni barretes energètiques ( no m'agraden )

Però el meu cas és una mica diferent perquè jo m'aturo ben poca estona als avituallaments ( el temps suficient per beure i/o omplir el bidonet ). M'enporto el menjar i me'l menjo com puc mentre vaig trotant.

22 Ago 2014 15:18 #176 per jaume (Visitant)
El recorregut ( en vermell ) per evitar el famós gos

22 Ago 2014 15:22 #177 per Dabit (Associat/da)
El que em dona més por d'aquesta Matagalls és que no em sé el recorregut i com és una marxa tinc la sensació que no será gaire dura quanl el perfil indica tot el contrari. Em passa just al contrari que amb la Ultra de Collserola a la que tinc molt respecte. Crec que al final miraré de fer-la en 11-12 hores, l'objectiu es acumular km.

Salut.

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

22 Ago 2014 15:34 #178 per oceanica (Visitant)
Moltes gràcies. Així una mica de pes que m'estalvio.... ja seran 10minuts menys de temps.Je je

25 Ago 2014 14:01 #179 per jaume (Visitant)
Bé, hem acabat la setmaneta amb un entrenament clàssic; el tram Aiguafreda-Vacarisses pel circuit de la Matagalls-Montserrat, òbviament.

Vam fer un vídeo de record.

http://youtu.be/IEmhJ_ochSU?list=UUL1XBSa9Q2x11nUjx8Vww4w

Personalment vaig patir una mica perquè aquesta setmana ha estat dura amb els 42 km de dilluns, i 30 km en 2:15 de dissabte a la tarda. Poca recuperació per afrontar 57 km l'endemà a primera hora. De totes maneres, objectiu assolit en una setmana d'acumulació amb 150 km.

Ja queda menys!

25 Ago 2014 17:57 #180 per jordi40 (Visitant)
hola jo al juliol vaig comensar els entrenaments
per la matagalls d aquest any
la veritat es que m ha costat entrenar una mica amb aquesta calor
estic entrenant tranquilament
amb una mitja de 50 k m semanals i amb no massa desnivelll
ja se que no es molt entreno
pero la temporada es molt llarga i prefereixo pendreu amb calma
no se com porteu vosaltres els vostres entrenos
i si us sembla poc el que faig
gracies

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats