Matagalls-Montserrat 2014

Matagalls-Montserrat 2014

16 Set 2014 18:39 #221 per jordi40 (Visitant)
sap algu alguna cosa del temps?
quina previsio hi ha de cara a la marxa?
portareu chuvasquero?
i en cas afirmatiu de calitat o dels xinos
que recomenu?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Set 2014 20:25 - 16 Set 2014 20:33 #222 per Xeix (Associat/da)
Jordii40,

A aquesta web www.eltiempo.es/monistrol-de-montserrat.html dijous vespre, i divendres ho pots veure hora a hora i canviar de població.

Paravent, manta tèrmica, etc.. són obligatoris, si volen poden demanar-t'ho i desqualificar-te (prendre't el dorsal si es un cas greu)

Depen de l'hora que arribis a Montserrat i anar suat pots tenir fred si no et venen a recollir (i ho fan a l'hora), jo suo molt i duc una samarreta tècnica (o de vegades tèrmica) de màniga llarga. No pesa i si un dia et fa servei val per tots els dies que l'hagis arrossegat.

El que si es preveu és molta calor, recomanat prendre salts, si et deshidrates tindràs un mal record  :beurk:  :oops: jo prenc sobrets de Recuperation, però en  un got de cop als avituallaments, així ho tinc controlat.
Un parell de cops he tingut les males experiències  :'( :'( :'( :'(

De paravent amb caputxa sempre en duc i és gore-tex, hi ha cops que és obligatori i tenint-lo no cal fer el passerell . No et recomano capelines, tinc el mal record de haver vist un marxaire a la Travessa del Montseny, abans de començar Castellets  es va enganxar, perdre l'equilibri i ja no hi és.

La capelina és plàstic i no cal que et mullis, bellugant suaràs més que el que et puguis mullar. Porta un paravent el que tinguis (no havent previsió tampoc vagis ara a comprar el millor de tots) i molt important el que portis a la motxilla o ronyonera embossat en petits paquets, no s'enbrutarà ni de suor ni d'aigua.

16 Set 2014 22:17 #223 per Silvia321 (Visitant)
hola companys, abans de tot, salutacions per tots, en 4 dies, ja estarem dispersats per la muntanya,moltes ganes, es la meva primera Matagalls, aixi que es una ansietat el que tinc per sapiguer el que passara, pero mooolta contenta i amb molta il.lusio.

Jaume, els videos que entreneu fan que estigui anonadada, m encanten, sou per mi una gran font d´inspiracio,jo la veritat, que he fet el que he pigut una mitja de 35 kms a la setmana,10 setmanes, a part gimnas i passejos, treballa de peu :whip:,
no se, per mi es una sorpresa, pero m encantara veure´t, ncara que ho veig dificil.

lo del xip groc i el seguiment, gracies per dir-ho, ho transmetro a amics i familiars
lo del facebook, es com a twiter, que no se perque hi son....no contesten a res, ells s ho perden, sort que jo personalment os tic a vosaltres.
ostres xeix, que be lo del temps, que no plogui perfecte, i lo de la calor, mirare la part bona, estreno la samarreta correcats, i aixi no hem treure la de tirants en tota la travessa :party:jajaja, encara que portare la termica per si de cas

bueno, no m enrotllo, atacada estic, i amb moltes ganes de que arribi dissabte.
una abraçada a tots

tot el possible, nomes proposa i ho intentem

17 Set 2014 11:35 #224 per jordi40 (Visitant)
la veritat es que queda ben poquet
i arriben els dubtes...
estare en forma?
he entrenat be?
quin temps fara?
ect ect

esperem que ens acompanyi el temps i no plogui  :party:
molta sort a tothom!!! :party:

17 Set 2014 11:38 #225 per Zenon (Visitant)
Suerte a todos los que hagáis esta mítica prueba, ánimo y a por ella.

Xeix, O'Neill, Gabriel...  8)

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

17 Set 2014 19:04 #226 per Xeix (Associat/da)
jordi40,

Ets ben cagadubtes  :whip: :whip: :whip:

Jo si que ho tinc gairebé clar del tot  :'( :'( :'(

El cap de setmana vaig estar fent btt per Collserola, des de 1ers d'agost que no tocava la btt, dilluns i dimarts a l'hora d'anar al gimnàs (6 del mati¡) tenia molèsties musculars als lumbars (per mi es força normal, tinc hèrnia discal) i em vaig quedar a casa. Ahir tarda a la feina vaig tenir esgarrifances i vaig sospitar que tenia febre, a casa ho vaig confirmar. Per un procés gripal encara tenia esperances de sortir, però aquest matí he orinat sang i a urgències m'han diagnosticat de moment molt probable infecció d'orina i això ja és més seriós.

M'he guardat un 1% de probabilitats de fer-la.  :mdr:

17 Set 2014 19:18 #227 per bernaus (Associat/da)
Ostres Xavier quina mala sort. Espero que no sigui infecció.

Fa uns mesos, també orinava sang i era una pedra. Quan va sortir tot va quedar solucionat. L´endemà a córrer.

Cuidat i endavant.

17 Set 2014 19:43 #228 per jordi40 (Visitant)
doncs una matagalls montserrat
sense el xeis no es una "matagalls montserrat"
com deu mana  :grrrrrr:
males noticies doncs xeix
em sap molt de greu
encara que ven mirat
et lliures d una bona pallisa
als 84 km em refereixo
sigui com sigui
que et milloris aviat
molts anims
:sleep:

17 Set 2014 19:52 #229 per merce008 (Associat/da)
Mooolta sort a tothom !  :wink2:

Xeix, CUIDA'T!!

:glasses:

17 Set 2014 20:42 #230 per Silvia321 (Visitant)
HOLA companys,
Xeix, que greu que sap, no ho tenim tot perdut, igual et recuperes, els corredors, tenim un gen especial i ens recuperem bastant rapid,, tant de bo, ens informes.

coneixo una voluntaria de la Matagalls, i avui li e parlat del tros que deieu que no estava molt senyalitzat, tambe li he parlat del gos, pero no tenia molt clar de on era, no se qualsevol dubte, m ho paseu i ella intentara solucionar-ho, no es directament de l agrupacio, pero es d un grup de voluntaris,i pot fer algu, lo del dorsal li he comentat, i diu que millor que el portem per si ens el demanen. bueno no costa res penjar-ho a la motxilla.

nois i noies, aixo ja s apropa
una abraçada

lo dit XEIX, recupera´t

tot el possible, nomes proposa i ho intentem

17 Set 2014 22:23 #231 per crissbd (Associat/da)
Xeix utilitza el poc seny que tinguis  :sarcastic:. Recuperat aviat, pero no passa res perque descansis un cap de setmana. ..segur que tens mes d'una i mes de dos marxes en ment per aquestes properes setmanes  :he:
A la resta, que us vagi moooolt be!!
Potser us veig en algun tram, ja que anire a portarli les cervessetes i la butifarra "espacarrada" a Sabadellenca  :love:

5km - 25'05" (lLa Nostra'13)
10 km - 52'45" (Vilanova'13)
Mitja - 1h59'51" (Calafell'13)
Marató - 4h51'31" (Vies Verdes'15)

17 Set 2014 22:26 #232 per jaume (Visitant)
Xeix, com diria en Puyal, em jugo un pèsol que estaràs a la sortida de Collformic i acabaràs una nova Mm. Com han dit per aquí, estem fets d'una pasta especial i tu més encara.

Jo també orino sang molt sovint per culpa d'una pedra que tinc al ronyó des de fa dos anys, però de moment no vol sortir. No em fa mal, però els dies que fa molta calor i corro força estona, el color de l'orina no fa gaire patxoca.

Silvia, el gos està just després del control 2 en una masia gran. La Mm passa just pel mig de la masia i el gos és un gos blanc enorme.Jo m'imagino que aquest dia el lligaran, però si ho pots confirmar em faries un gran favor.

Aquests darrers dies és normal tenir nervis i segur que noteu algun doloret que quan comenceu a córrer o caminar des de Collformic despareix. Per exemple, a mi em fa mal l'esquena ( dissabte vaig bellugar un llit i no ho hauria d'haver fet ). Ja tinc excusa per si no surt bé  :biggrin:

El dia que no gaudeixis corrent, millor deixa-ho córrer

17 Set 2014 22:34 #233 per Antirco (Associat/da)
Estic atacat del nervis.
El any passat vaig fer la Mm amb unes bambes mixtes molt toves i corfortables, ni una bombolla pero vaig perdre una ungle de un cop. Aquest any me he decidit a comprar unes de mes fermes aquestes que diuen de muntaya, les estic provant per casa i els peus en creman, no se si son manies, hay  hay

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

17 Set 2014 22:56 #234 per Dabit (Associat/da)

Estic atacat del nervis.
El any passat vaig fer la Mm amb unes bambes mixtes molt toves i corfortables, ni una bombolla pero vaig perdre una ungle de un cop. Aquest any me he decidit a comprar unes de mes fermes aquestes que diuen de muntaya, les estic provant per casa i els peus en creman, no se si son manies, hay  hay

Bona Nit,

La meva recomanació Antirco és que no te la juguis, les bambes de muntanya necessiten un temps d'adaptació. Jo mateix volia arribar amb les noves que he crompat fa dues setmanes però només les he fet córrer uns 25 km i no són del tot cómodes encara. Aniré amb les velles.

Per cert, un petit dubte: la tira del costat del dorsal és perquè hi haurà guardarroba?

I torno a repetir, moltíssimes gràcies, Jaume, pels vídeos. Ara ja per fi em faig una idea de el que em trobaré.

Salut, companys

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

17 Set 2014 23:04 #235 per Dennis Teuling (Associat/da)

Xeix, com diria en Puyal, em jugo un pèsol que estaràs a la sortida de Collformic i acabaràs una nova Mm. Com han dit per aquí, estem fets d'una pasta especial i tu més encara.

Jo també orino sang molt sovint per culpa d'una pedra que tinc al ronyó des de fa dos anys, però de moment no vol sortir. No em fa mal, però els dies que fa molta calor i corro força estona, el color de l'orina no fa gaire patxoca.

:666: Volia dir lo mateix. Dóno un 99% de probabilitats que en Xeix SÍ la fa. :666:
Però eh...jo mai he tengut pedres, però després de qualsevol ultra sempre tinc el color molt marró. Pensava que era normal :intello:

Jaume, moltes gràcies pels videos. Hem gaudit i après molt.

Ara que ho pensó.. tú amb la teva velocitat (9h?) i sortint tant d'hora... tindràs llum de dia fins a St. Llorenç Savall. Quin luxe!!

(Jo amb menys velocitat, sortint a les 17:53 i amb 3300 persones davant, tindré sort si arriba de dia a Aiguafreda ;-)

Ens veiem a les 13h el diumenge!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

17 Set 2014 23:14 #236 per Dennis Teuling (Associat/da)

sap algu alguna cosa del temps?
quina previsio hi ha de cara a la marxa?
portareu chuvasquero?
i en cas afirmatiu de calitat o dels xinos
que recomenu?

Això del temps es molt relatiu...
Aquest migdia vaig posar (Google)
"Meteo Vacarisses" - Sol tots els dies fins el diumenge
"Meteo Monistral" - Pluja forta tots els dies fins el diumenge

Es a dir. Ni haurem de fer ni cas, però sí portar una chaqueta fina impermeable (el meu pesa només 140 gr i hauria d'aguantar 20 metres de columne d'aigua) però també transpirable. El problema és que són molt cars... pero valen la pena.

17 Set 2014 23:16 #237 per Antirco (Associat/da)
Gràcies Dabit per els consells, aquest dos dies les portare a sobre el màxim de hores per anar provant sensacions, inclús havia pensat portar les velles a la motxilla per si de cas , encara que sigui un sobre pes.
Xeix ànims, mira que que aquest any porto la camara de vídeo i has de sortir tu, jo surto bastant mes  tard i ahi estaré esperan te així que recuperat

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

17 Set 2014 23:25 #238 per Dennis Teuling (Associat/da)

Estic atacat del nervis.

Jo també tinc una pregunta pels que van fer-ho l'any passat.
La meva última participació va ser l'any 2009 i va haver-hi prou trams de muntanya.
Però veig que des de l'any passat hi ha molt menys trams de muntanya, i de fet en els videos de Jaume vaig veure que gran part del recorregut passa per pistes forestals.

Quines vambes porteu els corredors.
Vambes trail (tipus Salomon o trabuco)? o es pot anar bé amb vambes 'acolchadas' tipus Nike Vomeros, etc..?

Gràcies,
Dennis.

18 Set 2014 13:06 #239 per Xeix (Associat/da)
Dennis Teuling,

Amb les sabatilles que et sentis més còmode. Jo faig servir unes Hoka però més que res perquè fent-ne cada setmana les plantes del peu ho agraeixen, son toves i amb molt amortiment, però per sortides més curtes faig servir fins i tot les que estan molt atrotinades, destrossant  sabatilles soc pitjor que els crios.

Jaume,

Em sembla que hauré d'anar a comprar pèsols  :whistle: des d'ahir vespre no he tingut cap molèstia ni febre, no em volen els bacteris  :666: de seguir així les probabilitats es decanten per ser a la sortida

18 Set 2014 13:14 #240 per David1978 (Associat/da)
m' alegro molt que estiguis millor Xeix. Ets un crack¡¡¡

Dennis Teuling,

Amb les sabatilles que et sentis més còmode. Jo faig servir unes Hoka però més que res perquè fent-ne cada setmana les plantes del peu ho agraeixen, son toves i amb molt amortiment, però per sortides més curtes faig servir fins i tot les que estan molt atrotinades, destrossant  sabatilles soc pitjor que els crios.

Jaume,

Em sembla que hauré d'anar a comprar pèsols  :whistle: des d'ahir vespre no he tingut cap molèstia ni febre, no em volen els bacteris  :666: de seguir així les probabilitats es decanten per ser a la sortida

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats