- Missatges: 107
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Jo si que he arribat a Montserrat. Anava amb la meva germana, i tot i sortir les ultimes 17'58 hem arribat a Montserrat a les 10. O sigui 15h59'31"
Molt contenta d'aquesta primera participació, i espero poder repetir.
He patit al final però m'ha agradat molt l'experiencia.
Ara però em fan mal totes les parts del cos, i tinc dues ungles apunt de caure....
No ha pogut ser :'(. He plegat a Sant Llorenç després que des de dalt del coll de Matafaluga m'he marejat i he hagut d'arribar a Sant Llorenç trotant. Tot i que encara he arribat en 4:13 que no era mal temps, no em veia en cor de continuar. Però he aprofitat per fer un reportatget en vídeo. Per tant no us en salvareu :mdr:
Només he vist en David a un avituallament però no sé si haurà arribat perquè he estat força estona a Montserrat i no l'he vist arribar.
Com sabeu, he sortit dels últims amb la O Neill, i ja des de bon principi he anat passant a gent...molta gent. Gairebé 3000 persones...
La veritàt és que és un encert la baixada pel camping, doncs he pogut avançar a gent sense massa problemas.
El primer control he deixat sense agafar ni aigua i també la primera pujada (fa 10 anys per corriols) vam poder "correr" sense problemas. Vaig veure en Tottu, i després Alva2009 em va passar un parell de vegades.
Tot anava bé, massa ràpid potser, però després del C2 sí vaig estar mitja hora "fent cua" pels corriols fins a C3.
Vam perdre molts minuts, però també va ser un bon lloc per relaxar-nos una mica.
Vaig agafar rampes en els quadriceps i la 'ingle', i després ja no vaig poder baixar ni un metre sense dolor. La veritàt és vaig seguir, però amb un estil molt patètic. Per 'sort' vam tenir la pujada al Coll de Matalufa, i després una llarga i dolorosa baixada cap al Avituallament de St. Llorenç. 5h41 !! 1h02 més ràpid que en l'any 2009 quan vaig acabar en 13h22.
Es a dir... amb bones possibilitats de baixar de les 12h.
A partir d'aquest punt vaig estar només pendent del temps, i vaig anar com un boig. Les meves cames ja no volien més, però el meu cap va dir: CANYA!
Al C5 vaig tenir 1h11 de ventatge, bé. Però el tram del C5 al C6, encara que sembla molt més suau que fa 5 anys, es dona moltes més voltes, i encara que vaig anar molt més ràpid que l'any 2009, vaig fer exactament el mateix parcial per arribar al Avituallament dels Donuts.
Em vaig desmotivar una mica, però després vaig seguir amb força, esgarrifant minuts en cada parcial. C7 1h17, C8 1h22 de ventatge !! Ja només calia fer els últims 13 kms al mateix ritme que fa 5 anys per baixar de les 12h.
I encara que ja ho sabia, vaig estar bastant nerviòs i no vaig caminar cap momento pla o de lleugera pujada.
Vaig guanyar uns minuts a Vacarisses, i 7 minuts més fins a la pista de l'Aigua. Ja ho tenía.
Vaig menjar l'unic gel, i un sobre de Recuperation, i vaig donar-ho tot per arribar a meta en 11h42 !!!
Tot va anar perfecte. Podia sortir amb el cotxe sense pagar, i a les 07:30 ja estava en el llit, ben net, per dormir 4h !
Ha sigut un plaer de parlar amb molts Correcats, i espero que tot ha anat bé.
P.D. Gràcies Jaume, que gràcies als teus videos no em vaig perdre en el trencall abans de Vacarisses
(Sento que no vas poder arribar :arf:)
No hem acabat però sí que hem acabat el vídeo, per si us ve de gust de veure'l. Crec que reflexa una mica el patiment però també la il.lusió que comporta aquesta travessa.
No hem acabat però sí que hem acabat el vídeo, per si us ve de gust de veure'l. Crec que reflexa una mica el patiment però també la il.lusió que comporta aquesta travessa.
Molt bé
Si es donut de azúcar, es donut de azúcar.... no se puede entrenar con donuts de chocolate :rofl: :rofl: