Matagalls-Montserrat 2014

Matagalls-Montserrat 2014

06 Set 2014 15:57 #201 per Paconidas (Associat/da)

Jaume, no tendras por casualidad el track de esta parte???
Este fin de semana quiero hacer sant lorenzo - matadepera y despues continuar a casa sabadell y tengo el recorrido de 2010 y veo que dices que ha cambiado.

Me tendre que pasar por la web para ponerme al dia.

Gracias por los consejos que aunque no me deje ver mucho estoy al tanto del hilo.

A la pàgina 9 hi ha el track sencer  :whistle:

Merci, Xeix, es verdad lo habia visto pero no lo recordaba....  :whip: :whip: :whip:
Ya esta introducido en fore mañana lo probaré....
Gracias...

Le preguntó un día Hemingway a Capa, -¿qué cámara usas? Me gustaría hacer unas fotos como las tuyas. A lo que Capa respondió, -Yo también estoy interesado en escribir alguna novela como las tuyas ¿Qué máquina de escribir utilizas?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2014 17:00 #202 per jordi40 (Visitant)
gracies denis per l informacio

06 Set 2014 18:41 #203 per jordi40 (Visitant)
per els que no ens coneixem el cami
quins consells podeu donar els mes experts?
de quin color son les marques
que fer en cas de perdres?
tots els consells dels mes experts
son benvinguts
gracies
:yes:

07 Set 2014 18:11 #204 per (Visitant)
Buenas tardes,
Alguien vende el dorsal de la Matagall-Montserrat

07 Set 2014 18:17 #205 per (Visitant)

ultima semana si no encuentro nadie correrer jo  :grrrrrr: :grrrrrr:vendo dorsal para la matagalls-montserrat alguien le interessa 8) 8)

lo vendo por que no quiero ir por ke el mismo dia acen una ultra trail y me interesa mas  gracias

A mi me interesa mi correo es Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. y mi tel.617260393 Oscar.

07 Set 2014 22:14 #206 per jaume (Visitant)
Acabem la trilogia de vídeos d'entrenaments per la Matagalls-Montserrat 2014 amb el tram Collformic-Aiguafreda d'aquest diumenge al matí:

https://www.youtube.com/watch?v=uW5MkWuRXxQ&list=UUL1XBSa9Q2x11nUjx8Vww4w

Els altres dos capítols van ser el tram Aiguafreda-Vacarisses:

https://www.youtube.com/watch?v=IEmhJ_ochSU&list=UUL1XBSa9Q2x11nUjx8Vww4w

i el tram Vacarisses-Collformic:

El dia que no gaudeixis corrent, millor deixa-ho córrer

08 Set 2014 13:39 #207 per Paconidas (Associat/da)
Hoy acabo de hacer un entreno por la zona del recorrido.
Sant Llorenç - Matadepera
Y como dice jaume desde las Arenas a  torrent de les saleres
esta complicada pues hay pocas marcas,
esperemos que pongan mas el dia de la marxa.
Aun yendo con gps ( fore 305 ) he dudado en tres cruces.....

Saludos....

Le preguntó un día Hemingway a Capa, -¿qué cámara usas? Me gustaría hacer unas fotos como las tuyas. A lo que Capa respondió, -Yo también estoy interesado en escribir alguna novela como las tuyas ¿Qué máquina de escribir utilizas?

08 Set 2014 14:04 #208 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Hoy acabo de hacer un entreno por la zona del recorrido.
Sant Llorenç - Matadepera
Y como dice jaume desde las Arenas a  torrent de les saleres
esta complicada pues hay pocas marcas,
esperemos que pongan mas el dia de la marxa.
Aun yendo con gps ( fore 305 ) he dudado en tres cruces.....

Saludos....

hace 15 dias en mis entrenos pase por la parte nueva de les Arenes hast Matadepera y es verdad hay pocas señales y presta a confusión  :yes: y las pocas que hay estan muy distanciadas  :neutral:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

10 Set 2014 19:48 #209 per hyuste (Associat/da)

genial xeix
a veure si el puc descargar el garmin
ja dire alguna cosa
gracies

Feu servir aquest altres de tracks, els he simplificat, els penjats a la web tenen 5694 punts i simplificant-los 3850 punts, no es perd qualitat però al tenir menys punts el gps va més ràpid, s'encanta menys

Xeix aquest track es el circuit d'aquest any?

Héctor Yuste

10 Set 2014 20:42 #210 per Silvia321 (Visitant)
hola companys, fa dies que no parlo,.........pero he anat entrenat, desde luego, lo del Jaume, no :'( :'(, molta enveja m ha fet veure els videos, pero pell de gallina i molt emocionant veure a tots amb aquesta il.lusio, que jo tambe tinc, per cert,

que estem a 10 dies,que es la meva promera matagalls, que estreno la samarreta correcats aquell dia.......mooooolt emocionada, no se si he entrenat prou, mai crec que es prou, la penso fer caminant i trotant a les baixades, m heu fet agafar por per la mala senyalitzacio d algunes zones, pero espero trobar-me amb gent i que ens indiqui.

jo tinc dorsal, he pensat que m enganxare a motxilla, tinc moltes ganes de que arribi

una forta abraçada a tots,
espero coneixer a alguns de vosaltres per el cami, tot i que surto de les ultimes :glasses: :glasses:

tot el possible, nomes proposa i ho intentem

10 Set 2014 21:18 #211 per jaume (Visitant)

per els que no ens coneixem el cami
quins consells podeu donar els mes experts?
de quin color son les marques
que fer en cas de perdres?
tots els consells dels mes experts
son benvinguts
gracies
:yes:

jordi40, perdona però no vaig veure el teu missatge.

Jo no és que sigui un gran expert, però crec que un bon consell és que si fa estona que no veus cap senyal ( són verds i vermell ) millor que paris i giris fins trobar el darrer.

Un altre consell és que no et refiïs al 100% del que fa el de davant. A vegades el que va al davant s'equivoca i tots els que van al darrera no es fixen i al seguir-lo també s'equivoquen.

10 Set 2014 21:20 #212 per jaume (Visitant)

hola companys, fa dies que no parlo,.........pero he anat entrenat, desde luego, lo del Jaume, no :'( :'(, molta enveja m ha fet veure els videos, pero pell de gallina i molt emocionant veure a tots amb aquesta il.lusio, que jo tambe tinc, per cert,

La il·lusió és el més important. De segur que l'acabes. Ens veiem a Collformic!

11 Set 2014 19:33 #213 per JJ_SBD (Associat/da)

Ja tinc la samarreta. Aquest any portarem dorsal, pero es necesari portar-lo a la samarreta?. perque tanta estona  es incomode i molest per quan et lligues la motxil.la.

Per curses llargues, o amb motxilla o que t'hagis de canviar de roba van molt bé els porta-dorsals, els de triatló o si els vols fer amb una veta elàstica i un parell d'imperdibles te'l pots fer tu mateix (aquesta és la versió més bàsica).
A la Mm no he mirat el reglament però no
rmalment, dur el dorsal ocult es motiu de penalització o desqualificació, a banda d'això és molt còmode

He tornat a llegir el reglament, i no he trobat cap referencia del tema dorsal que s'hagi de portal al davant,visible durant tota la travesa etc...com a altres reglaments.
Aquest any no hi ha full de ruta perque et fitxin als controls,anira tot amb catifa.

13 Set 2014 09:34 #214 per jaume (Visitant)
Avui ja només queda una setmana!  :party:

Això està fet. Aquesta darrera setmana ja hem baixat força l'entrenament. Em queda una rodadeta suau sense gaire desnivell demà ( sobre 1:30 ) i dos entrenaments encara més suaus dilluns i dimecres. L'objectiu és arribar ben fresc al dia 20.

Dijous vam tornar a sortir des d'Aiguafreda i ens van topar de nou amb el nostre amic el gosset. Tot i que ens va ensumar des de lluny ( passada ja la casa ) ens va empaitar una estona i vam haver de posar la directa. A la tornada ens vam trobar uns marxadors que van passar pel davant de la casa i ens van dir que només borda i que van passar caminant al seu costat sense cap problema. Però una cosa és passar caminant i l'altra corrent.

No sé què faré el dia de la Mm; si fer l'itinerari alternatiu encara que faci uns metres més o no. Crec que hi ha un control tot just abans; els hi preguntaré si tenen la certesa que està lligat. Si no m'ho confirmen al 100% crec que faré el recorregut llarg. Jo seré segurament dels primers en passar per aquest punt ja que surto a les 16:03 i la faig corrent i no vull tenir un disgust. A mi els gossos d'aquesta mena em fan por, encara que en principi només bordin.

Algú ha fet la pujada després de Les Arenes darrerament? Han posat ja més marques? Potser que al ser Parc Natural les posin al mateix dia clavant les fites amb estaques de ferro. Si no ho fan hi haurà problemes segur. Per sort jo ja em conec bé el camí i espero no equivocar-me.

13 Set 2014 16:03 #215 per Campi (Associat/da)

Matagalls-Montserrat 2013 · 85,5 km · 12h14:01
Núria-Queralt 2014 · 92 km · 21h09:28

13 Set 2014 20:07 #216 per Paconidas (Associat/da)
jaume el jueves hice la parte que comentas de las Arenas y sigue sin señalizar,
espero que el dia de la matagalls lo hagan, sino habra problemas.
Precisamente en ese tramo me quede sin cobertura gps en fore
y dude bastante aun habiendolo hecho la semana pasada.

Saludos.

13 Set 2014 20:55 #217 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Aquest matí he pujat a Montserrat a les 7h i he vist molta gent pujant és nota que la setmana que ver eés la Matagall Montserrat  ;)

14 Set 2014 01:42 #218 per oceanica (Visitant)
Hola, pel que he llegit al facebook de la matagalls -montserrat, algú ha comentat que aquest tram  més conflictiu de les arenes l'any passat estava marcat amb cintes als arbres, i no era complicat.
Espero  que no ens perdem!!!

14 Set 2014 18:08 #219 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Hola, pel que he llegit al facebook de la matagalls -montserrat, algú ha comentat que aquest tram  més conflictiu de les arenes l'any passat estava marcat amb cintes als arbres, i no era complicat.
Espero  que no ens perdem!!!

jo fa una setmana vaig passar per aquest tram i la veritat que estavar poc senyalat  :yes: espero que al meing posint cintes  :neutral:

14 Set 2014 18:15 #220 per jaume (Visitant)
Gràcies Oceanica. He vist el facebook. Jo vaig ser el qui va posar la pregunta i ha contestat un participant de l'any passat  Francament crec que l'organització no està a l'alçada en aquest sentit. Hi ha qui fa preguntes i no solen contestar ( o molt tard ); sort dels que les han fet altres anys i que sí que intenten ajudar.

No crec que costi tant que un membre de l'organització se'l revisi una estona cada dia per contestar els dubtes. I si no ho volen fer, perquè posen la Mm a facebook?

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats