- Missatges: 84
Jaume, no tendras por casualidad el track de esta parte???
Este fin de semana quiero hacer sant lorenzo - matadepera y despues continuar a casa sabadell y tengo el recorrido de 2010 y veo que dices que ha cambiado.
Me tendre que pasar por la web para ponerme al dia.
Gracias por los consejos que aunque no me deje ver mucho estoy al tanto del hilo.
A la pàgina 9 hi ha el track sencer
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
A mi me interesa mi correo es Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. y mi tel.617260393 Oscar.lo vendo por que no quiero ir por ke el mismo dia acen una ultra trail y me interesa mas graciasultima semana si no encuentro nadie correrer jo :grrrrrr: :grrrrrr:vendo dorsal para la matagalls-montserrat alguien le interessa
Hoy acabo de hacer un entreno por la zona del recorrido.
Sant Llorenç - Matadepera
Y como dice jaume desde las Arenas a torrent de les saleres
esta complicada pues hay pocas marcas,
esperemos que pongan mas el dia de la marxa.
Aun yendo con gps ( fore 305 ) he dudado en tres cruces.....
Saludos....
genial xeix
a veure si el puc descargar el garmin
ja dire alguna cosa
gracies
Feu servir aquest altres de tracks, els he simplificat, els penjats a la web tenen 5694 punts i simplificant-los 3850 punts, no es perd qualitat però al tenir menys punts el gps va més ràpid, s'encanta menys
per els que no ens coneixem el cami
quins consells podeu donar els mes experts?
de quin color son les marques
que fer en cas de perdres?
tots els consells dels mes experts
son benvinguts
gracies
:yes:
hola companys, fa dies que no parlo,.........pero he anat entrenat, desde luego, lo del Jaume, no :'( :'(, molta enveja m ha fet veure els videos, pero pell de gallina i molt emocionant veure a tots amb aquesta il.lusio, que jo tambe tinc, per cert,
He tornat a llegir el reglament, i no he trobat cap referencia del tema dorsal que s'hagi de portal al davant,visible durant tota la travesa etc...com a altres reglaments.Ja tinc la samarreta. Aquest any portarem dorsal, pero es necesari portar-lo a la samarreta?. perque tanta estona es incomode i molest per quan et lligues la motxil.la.
Per curses llargues, o amb motxilla o que t'hagis de canviar de roba van molt bé els porta-dorsals, els de triatló o si els vols fer amb una veta elàstica i un parell d'imperdibles te'l pots fer tu mateix (aquesta és la versió més bàsica).
A la Mm no he mirat el reglament però no
rmalment, dur el dorsal ocult es motiu de penalització o desqualificació, a banda d'això és molt còmode
jo fa una setmana vaig passar per aquest tram i la veritat que estavar poc senyalat :yes: espero que al meing posint cintesHola, pel que he llegit al facebook de la matagalls -montserrat, algú ha comentat que aquest tram més conflictiu de les arenes l'any passat estava marcat amb cintes als arbres, i no era complicat.
Espero que no ens perdem!!!