- Missatges: 107
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
:yes:.... Baixem per aquesta pista ampla fins que al poc de poca estona trobarem un camí al mig del giravolt ( molt important pq no hi ha cap marca , però potser hi hagi el control aquí, no ho sé ). ....
Ja només queden 3 setmanes i dues d'entrenament
Avui un nou tram de la Mm; Monistrol-Vacarisses-Montserrat-Monistrol . I un nou vídeo de l'entrenament:
https://www.youtube.com/watch?v=r4XTRa-Eg_o&list=UUL1XBSa9Q2x11nUjx8Vww4w
Jordi, per mi el tram més conflictiu és la pujada després de Les Arenes. Més que res perquè manquen senyals i és nou de fa poc.
Un cop passada l'ermita de Les Arenes cal seguir fins a una pista ampla. Es gira cap a l'esquerra i poc abans d'arribar a la carretera asfaltada hi ha un camí més estret que puja a la dreta. Se segueix seguint de forma paral·lela a la carretera des de la pista ( abans es girava a l'esquerra abans per fer el coll de la grua ). Hi ha un moment que es tomba a la dreta i anem seguint la pista sempre cap amunt . A tots els encreuaments amb altres pistes hem de prendre sempre el camí que puja. Passada una bassa que tenim a la dreta del camí, girem a la dreta tot pujant encara i al següent encreuament hem de girar a l'esquerra cap abaix. Hi havia una marca a l'escorça d'un arbre però l'han treta. Baixem per aquesta pista ampla fins que al poc de poca estona trobarem un camí al mig del giravolt ( molt important pq no hi ha cap marca , però potser hi hagi el control aquí, no ho sé ). Prenent aquesta pista tindrem el torrent de les saleres que ens obligarà a caminar segur. A dalt de tot ja trobem l'antic camí de la Mm d'altres edicions.
Ja tinc la samarreta. Aquest any portarem dorsal, pero es necesari portar-lo a la samarreta?. perque tanta estona es incomode i molest per quan et lligues la motxil.la.
Jaume, no tendras por casualidad el track de esta parte???
Este fin de semana quiero hacer sant lorenzo - matadepera y despues continuar a casa sabadell y tengo el recorrido de 2010 y veo que dices que ha cambiado.
Me tendre que pasar por la web para ponerme al dia.
Gracias por los consejos que aunque no me deje ver mucho estoy al tanto del hilo.
Ja tinc la samarreta. Aquest any portarem dorsal, pero es necesari portar-lo a la samarreta?. perque tanta estona es incomode i molest per quan et lligues la motxil.la.