Matagalls-Montserrat 2014

Matagalls-Montserrat 2014

25 Ago 2014 22:20 #181 per jaume (Visitant)
Jordi40, a mi em sembla poc entrenament. Et convindria fer alguna sortida llarga ( caminant si vols ) per acostumar-te a una travessa tan llarga. És important tant des del punt de vista físic, com psíquic, com pràctic. Cal saber quines espardenyes, pantalons, mitjons ... et són còmodes per estar tantes hores. Per exemple unes sabatilles et poden anar bé per córrer 10 km però quan portis 5 ó 6 hores et poden donar problemes. Si te n'adones el dia de la Matagalls, malament.

I si a més fas aquestes sortides llargues en el circuit de la Matagalls molt millor.

Fer-la la faràs igualment però crec que patiràs menys.

El dia que no gaudeixis corrent, millor deixa-ho córrer

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Ago 2014 10:09 #182 per jordi40 (Visitant)
si a mi tambe em sembla poc entrenament
pero de fet, el meu objectiu concret no es la matagalls montserrat
sino arribar a les curses mitjes i maratons (barcelona) amb el maxim
de forma possible i estem parlant del febrer març del 2015
pero et fare cas jaume i fare una sortida llarga un parell de diumenges
per la muntanya, de varies hores, de fet ja no queden masses dies per entrenar
d aquesta forma m adaptare millor a la equipacio del dia de la cursa
provant el material, la motxila, les sabatilles, els mitjons... ect
gracies per els consells
la veritat es que ja queda poc i voler recuperar massa el temps perdut
l experiencia em diu que no es massa bo
una salutacio

26 Ago 2014 22:20 #183 per jaume (Visitant)
M'he adonat que hi ha trams que estan molt ben marcats. Sembla que estan fent una bona repassada. En canvi, n'hi ha d'altres que estan força malament. Especialment del km 54 al 60 ( la "nova" pujada pel Torrent de les Saleres ). Hi ha marques que fins i tot algú les ha esborrat ( n'hi ha una de clau que estava a l'escorça d'un arbre i ja no hi és) i si tires recte t'equivoques segur.

27 Ago 2014 09:12 #184 per jordi40 (Visitant)
i es pot solucionar aixo jaume
algu pot fer alguna cosa?
gracies

28 Ago 2014 22:18 #185 per jaume (Visitant)
Jordi, això només ho pot solventar l'organització posant més senyals. Com sembla que ja ho estan fent en alguns trams, hem de donar-los-hi un marge de confiança i esperar que en els dies que falten, puguin senyalitzar tot el recorregut correctament.

Avui he tornat a fer el Torrent de Saleres, i m'he fixat bé i el que és segur és que si no saps el recorregut ( o si no portes un GPS amb el track ) amb els senyals actuals t'equivoques segur.

31 Ago 2014 21:35 #186 per jaume (Visitant)
Ja només queden 3 setmanes i dues d'entrenament  :party:

Avui un nou tram de la Mm;  Monistrol-Vacarisses-Montserrat-Monistrol . I un nou vídeo de l'entrenament:

https://www.youtube.com/watch?v=r4XTRa-Eg_o&list=UUL1XBSa9Q2x11nUjx8Vww4w

01 Set 2014 19:04 #187 per jordi40 (Visitant)
ok jaume pots tornar a explicar els punts conflictius
del recorregut?
alla o n hi ha mes perill de perdres
gracies

03 Set 2014 18:46 #188 per jaume (Visitant)
Jordi, per mi el tram més conflictiu és la pujada després de Les Arenes. Més que res perquè manquen senyals i és nou de fa poc.

Un cop passada l'ermita de Les Arenes cal seguir fins a una pista ampla. Es gira cap a l'esquerra i poc abans d'arribar a la carretera asfaltada hi ha un camí més estret que puja a la dreta. Se segueix seguint de forma paral·lela a la carretera des de la pista ( abans es girava a l'esquerra abans per fer el coll de la grua ). Hi ha un moment que es tomba a la dreta i anem seguint la pista sempre cap amunt . A tots els encreuaments amb altres pistes hem de prendre sempre el camí que puja. Passada una bassa que tenim a la dreta del camí, girem a la dreta tot pujant encara i al següent encreuament hem de girar a l'esquerra cap abaix. Hi havia una marca a l'escorça d'un arbre però l'han treta. Baixem per aquesta pista ampla fins que al poc de poca estona trobarem un camí al mig del giravolt ( molt important pq no hi ha cap marca , però potser hi hagi el control aquí, no ho sé ). Prenent aquesta pista tindrem el torrent de les saleres que ens obligarà a caminar segur. A dalt de tot ja trobem l'antic camí de la Mm d'altres edicions.

03 Set 2014 19:19 #189 per JJ_SBD (Associat/da)

.... Baixem per aquesta pista ampla fins que al poc de poca estona trobarem un camí al mig del giravolt ( molt important pq no hi ha cap marca , però potser hi hagi el control aquí, no ho sé ). ....

:yes:
Si no recordo malament, l'any passat el control C6 estava just en el mateix trencall. :yes:

03 Set 2014 19:31 #190 per Dennis Teuling (Associat/da)
:arf: :arf: Sóc dels que es perd molt fàcilment...i ara m'esteu espantant de veritàt  :arf: :arf:

Però... és una cursa d'orientació??

Només vaig anar els anys 2001/2/3/4/5/9, però em vaig perdre molt poc.
Pensava que tot estava ben marcat!

Bé, algú ha recollit ja la documentació? Molta cua?

Ens veiem,
Dennis.

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

03 Set 2014 20:53 #191 per Dabit (Associat/da)

Ja només queden 3 setmanes i dues d'entrenament  :party:

Avui un nou tram de la Mm;  Monistrol-Vacarisses-Montserrat-Monistrol . I un nou vídeo de l'entrenament:

https://www.youtube.com/watch?v=r4XTRa-Eg_o&list=UUL1XBSa9Q2x11nUjx8Vww4w

Moltes gràcies, Jaume, pels vídeos. Em van de conya per fer-me cinc cèntims del que em trobaré.

Salut.

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

03 Set 2014 21:17 #192 per Paconidas (Associat/da)

Jordi, per mi el tram més conflictiu és la pujada després de Les Arenes. Més que res perquè manquen senyals i és nou de fa poc.

Un cop passada l'ermita de Les Arenes cal seguir fins a una pista ampla. Es gira cap a l'esquerra i poc abans d'arribar a la carretera asfaltada hi ha un camí més estret que puja a la dreta. Se segueix seguint de forma paral·lela a la carretera des de la pista ( abans es girava a l'esquerra abans per fer el coll de la grua ). Hi ha un moment que es tomba a la dreta i anem seguint la pista sempre cap amunt . A tots els encreuaments amb altres pistes hem de prendre sempre el camí que puja. Passada una bassa que tenim a la dreta del camí, girem a la dreta tot pujant encara i al següent encreuament hem de girar a l'esquerra cap abaix. Hi havia una marca a l'escorça d'un arbre però l'han treta. Baixem per aquesta pista ampla fins que al poc de poca estona trobarem un camí al mig del giravolt ( molt important pq no hi ha cap marca , però potser hi hagi el control aquí, no ho sé ). Prenent aquesta pista tindrem el torrent de les saleres que ens obligarà a caminar segur. A dalt de tot ja trobem l'antic camí de la Mm d'altres edicions.

Jaume, no tendras por casualidad el track de esta parte???
Este fin de semana quiero hacer sant lorenzo - matadepera y despues continuar a casa sabadell y tengo el recorrido de 2010 y veo que dices que ha cambiado.

Me tendre que pasar por la web para ponerme al dia.

Gracias por los consejos que aunque no me deje ver mucho estoy al tanto del hilo.

Le preguntó un día Hemingway a Capa, -¿qué cámara usas? Me gustaría hacer unas fotos como las tuyas. A lo que Capa respondió, -Yo también estoy interesado en escribir alguna novela como las tuyas ¿Qué máquina de escribir utilizas?

04 Set 2014 13:20 #193 per periquet (Visitant)
Ja tinc la samarreta. Aquest any portarem dorsal, pero es necesari portar-lo a la samarreta?. perque tanta estona  es incomode i molest per quan et lligues la motxil.la.

04 Set 2014 14:11 #194 per Xeix (Associat/da)

Ja tinc la samarreta. Aquest any portarem dorsal, pero es necesari portar-lo a la samarreta?. perque tanta estona  es incomode i molest per quan et lligues la motxil.la.

Per curses llargues, o amb motxilla o que t'hagis de canviar de roba van molt bé els porta-dorsals, els de triatló o si els vols fer amb una veta elàstica i un parell d'imperdibles te'l pots fer tu mateix (aquesta és la versió més bàsica).
A la Mm no he mirat el reglament però normalment, dur el dorsal ocult es motiu de penalització o desqualificació, a banda d'això és molt còmode

04 Set 2014 14:18 #195 per Xeix (Associat/da)

Jaume, no tendras por casualidad el track de esta parte???
Este fin de semana quiero hacer sant lorenzo - matadepera y despues continuar a casa sabadell y tengo el recorrido de 2010 y veo que dices que ha cambiado.

Me tendre que pasar por la web para ponerme al dia.

Gracias por los consejos que aunque no me deje ver mucho estoy al tanto del hilo.

A la pàgina 9 hi ha el track sencer  :whistle:

05 Set 2014 11:22 #196 per jordi40 (Visitant)
lo del dorsal
es veritat?
no he vist que digui res la pagina oficial...

05 Set 2014 15:48 #197 per Dennis Teuling (Associat/da)

Ahir vaig anar a les 20:30...i sorpresa! Cap cua ni res... res a veure amb les interminables cues de fa 10 anys.
Esperava un llibre com abans, amb totes les dades, però no. Només un dorsal amb la ruta.
M'han dit que fa un any van descartar molts corriols, i ara hi ha molt més pistes forestals...
Si no fos por la sortida, sembla més una cursa ara amb el xip groc i el dorsal.

I la veritàt és que a mi no em molesta portar dorsal (estem més que acostumats), però no crec que aguanti 12-20 hores, doncs es de paper no plastificat  :aww:

La Samarreta... doncs, ja li he llençat dins del contenidor taronja. Mànigues molt curtes i amb un 'tallatge' no exactament "Slim fit".

No passa res, guadirem igualment :party: :party:

06 Set 2014 12:42 #198 per jordi40 (Visitant)
llavors que es el que donen exactament denis
el dorsal, i la ruta, la samarreta?
alguna cosa mes??

06 Set 2014 15:43 #199 per Dennis Teuling (Associat/da)
Hola Jordi40,

El pitrall (amb el número, el nom, el número de xip-groc, la hora de sortida, i a més a més el perfil de la cursa amb els controls i el kilometratge com a imatge en la meitat inferior del pitrall).
No sé com pujar fotos... ho veuries molt més clar.

Després una samarreta (amb les mànigues llargues massa curtes :intello:), i ....
2 sobres de Recuperation :great:

I res més... és a dir, podries recollir-ho tranquilament el mateix diumenge.

Ens veiem!!

06 Set 2014 15:45 #200 per Dennis Teuling (Associat/da)
Ahhh, i per els que no teniu manta térmica, venen la manta per 3€ (que no sé si és molt o poc).

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats