Matagalls-Montserrat 2014

Matagalls-Montserrat 2014

21 Set 2014 22:31 - 21 Set 2014 22:37 #301 per Paconidas (Associat/da)
Eooooo!!!! Otro más que la acaba con mi hijo y 2 amigos suyos...
La estrategia ha sido acabarla lo mejor posible andandola...
Pero esta claro que hay que ir un pelin preparado,
sino se sufre aunque sea andando.
Hay que decir que ninguno de los tres se la preparo a conciencia,
teniendo en cuenta que solo uno de ellos corre regularmente,
como anecdota ninguno ha completado una media maraton.
Al salir ya querian correr en las bajadas al ver que la gente les pasaba
con tanta facilidad, solo mi hijo lo tenia claro
andar, andar....
Las bajadas a Aiguafreda trotando pero al llegar a Sant LLorenç,
que era el lugar que yo queria que llegasen enteros
se les acabó la tonteria y a andar, andar...
Los dolores de rodilla, cuadriceps pueden con ellos
en Matadepera doy la opcion del comodin de la llamada,
pero no lo cojen y hasta el final, muy despacito
pero acabandola en 19 horas.... aunque en los avituallamientos
nos hemos estirado un poco. (Casi 3 horas en los 5)
Muy contentos por ellos....
Para mi ha sido una experencia muy buena,
pero no nos engañemos, aunque no he sufrido tanto como ellos,
ahora mismo me duelen hasta las pestañas...
He saludado a unos cuantos correcats cuando me pasaban,
alguno de ellos tienen foto y todo..
Incluso el famoso perro (atado) de jaume....
Saludos y felicidades a los que la han acabado
y a los que no, que el año que viene a volver a sufrir otra vez.

Fotos....

plus.google.com/u/0/photos/1128892190202.../6061594182491594753

Video final.....

Recorrido acabado....

app.endomondo.com/workouts/412310656/8099005

Pd: Acabo de ver reportage en tv3 y
una tal Ana (Saballadenca) ha salido en primera plana
que por cierto la he visto en casi en todos los avituallamientos
junto a Crissbd (vaya seguimiento), enhorabuena
y una pequeña entrevista a Tottu...

Le preguntó un día Hemingway a Capa, -¿qué cámara usas? Me gustaría hacer unas fotos como las tuyas. A lo que Capa respondió, -Yo también estoy interesado en escribir alguna novela como las tuyas ¿Qué máquina de escribir utilizas?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Set 2014 22:36 #302 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Paconidas 

muchas felicidades para ti y para tu hijo y sus amigos  :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

21 Set 2014 22:52 #303 per crissbd (Associat/da)
Enhorabona a tots els que vau estar ahir a la linea de sortida!! I els que l'heu acabada, la meva admiració!!
Per sort o per desgracia, no em va tocar sorteig per aconseguir pitrall, pero vaig tenir l'oportunitat de poder estar alla seguint especialment a Sabadellenca  :love: i a més, a altres amics que ereu allà! Vaig estar a St. Llorenç, avituallament donuts, Vacarises i Montserrat.  I puc dir que ha estat una experiencia molt bona!!! M'he emocionat mentre baixava un tram de Montserrat i anava veient als que estaven a punt d'arribar. ..pell de gallina.
[b]Sabadellenca[/b] ja sabia jo que no em deixaries dormir!!! Campionaaaaa!!!!  :he: :party: :love:

5km - 25'05" (lLa Nostra'13)
10 km - 52'45" (Vilanova'13)
Mitja - 1h59'51" (Calafell'13)
Marató - 4h51'31" (Vies Verdes'15)

22 Set 2014 00:04 #304 per Sabadellenca (Associat/da)
Tampoc m'has deixat anar a dormir tu abans.... :whistle:
Ja sabies a on havia de parar....  :P

Enhorabona a tots els que vau estar ahir a la linea de sortida!! I els que l'heu acabada, la meva admiració!!
Per sort o per desgracia, no em va tocar sorteig per aconseguir pitrall, pero vaig tenir l'oportunitat de poder estar alla seguint especialment a Sabadellenca  :love: i a més, a altres amics que ereu allà! Vaig estar a St. Llorenç, avituallament donuts, Vacarises i Montserrat.  I puc dir que ha estat una experiencia molt bona!!! M'he emocionat mentre baixava un tram de Montserrat i anava veient als que estaven a punt d'arribar. ..pell de gallina.
[b]Sabadellenca[/b] ja sabia jo que no em deixaries dormir!!! Campionaaaaa!!!!  :he: :party: :love:

22 Set 2014 06:32 #305 per sherpa (Associat/da)
Felicitats Sabadellenca, ja tu vaig dir l'altre dia ets impresionant et admiro ls teva gran força d patiment , x aixo et emvoltes d grans persones com la Criss i el Miguel  q tambe som grandioços. Algun any intentare ser a la linia d sortida.

l'intent de superació és l' exit

22 Set 2014 09:36 #306 per Juanjokyokushin (Associat/da)

Moltes felicitats per la vostre Mm  :great: :great: :great:

Gràcies Miguel per ser-hi animant en Sant Llorenç a la gent!  :great:

Marató BCN 2019: 2h57'40"
Marató de Collserola 2018: 4h04'53"
Mitja Marató Colomenca 2019: 1h24'30"
Cursa dels Nassos 2018: 37'33"
Cross Popular 5k Santa Coloma de Cervelló 2013: 18'47"

www.strava.com/athletes/4035524

22 Set 2014 09:47 #307 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Moltes felicitats per la vostre Mm  :great: :great: :great:

Gràcies Miguel per ser-hi animant en Sant Llorenç a la gent!  :great:

tot un plaer crak  :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

22 Set 2014 09:59 - 22 Set 2014 10:31 #308 per Antirco (Associat/da)

Primera i crec q última participació a la Matagalls-Montserrat.
Finalitzant amb 20h56min amb massa patiment.
La pujada a Montserrat despres de 80km, criminal  :whip:
Estic per a que m'agafin i em llencin a la brossa  :'(
Crec q lo meu es correr i no les caminades...
Salut i felicitats a tots els participants

La teva crònica sembla la calca de la meva primera Mm a l'any passat a on vaig invertir 20:31:07, però aquesta segona a canviat radicalment, sabia a on anava i que m'esperava, he mantingut les cames senceres tota la travessa, els avituallaments temps mínims per agafar aigua un caldo i apa, fins i tot a partir de Vacarises a Monistrol he pogut gaudir d'anar corrent sense esforç, a falta d'obtenir el temps oficial he rebaixat mes de dues hores, així que molt content, només patir la pèrdua de la ungla del dit gros als dos peus, el  tema sabatilles un punt a millorar, aquesta vegada duia unes caminadoras de muntanya s'agafaven a les pedres con imans però un pel  curtes. He pogut saludar a molts de vosaltres i m’ho he passat d’allò mes be, si puc l'any que be repetiré

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

22 Set 2014 11:00 #309 per periquet (Visitant)
Tercera Mm acabada.  Molt b fins a Matadepera que han començat a sortir les molesties pero en sacrifici arribada a Montserrat en 18.13.
Una cosa, sortin de St. Llorenç, com a dos o tres kms es veu que algu va caure de uns cinc sis metres d´alçada.
Nosaltres anavem com a docents metres per endavant i vem sentir la caiguda i els que anavem per alla cridavem que troquesin al 112.
Espero que no hagi estat res. Algu en sap alguna cosa?

22 Set 2014 11:41 #310 per darkfenris (Associat/da)
Segona Mm a la butxaca i rebaixant gairebé dues hores el temps de l'any passat.

La veritat és que m'he trobat molt be durant tot el recorregut, amb els dolors normals de correr/caminar durant tant de temps seguit, però sense cap sensació "extranya"

He pogut correr/trotar a les baixades i he caminat a les pujades fins a Vacarisses on, els meus acompanyants i jo, hem decidit no correr per el tram (llarg) d'asfalt i guardar una mica de cames per la pujada final.

Al final 15h 22min

Molt content de com he arribat, ja que pensava que em trobaria pitjor, i també molt content d'haver pogut saludar a uns quants de vosaltres.

Felicitats a tots/es els que simplement ho heu intentat, ja que acabar aquest recorregut no és fàcil.

MMP's
5k - 23'48" Tossa 2017
10k - 47'38" Malgrat 2014
Mitja - 1h44'17" Barcelona 2016
30k - 2h48'48" Maratest 2017
Marató - 3h57'13" Barcelona 2016

22 Set 2014 12:35 #311 per Campi (Associat/da)
Felicitats a tots i totes!!!

Matagalls Montserrat 2014 a TV3.

Matagalls-Montserrat 2013 · 85,5 km · 12h14:01
Núria-Queralt 2014 · 92 km · 21h09:28

22 Set 2014 13:49 #312 per jordi mas (Associat/da)
Segona Mm al sac. He acabat en 18:52, patint una mica per bullofes. He fet la meitat del recorregut amb el Hyuste, i després vaig haver afluixar el ritme, de totes maneres content. En la primera edició vaig passar-ho fatal en la pujada a Montserrat, acabant totalment deshidrat.  Ahir les sensacions eren molt millors.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

22 Set 2014 15:30 #313 per jordi40 (Visitant)
segona matagalls montserrat acabada
despres d l any 2011
temps final 17:18 minuts
malgrat la espera... vaig venir sol desde reus
ha stat una magnifica experiencia
felicitats a tots
:party:

22 Set 2014 16:54 #314 per Zàngano (Visitant)
Era la primera experiència a la Matagalls, no m'agrada còrrer per la nit i sempre havia estat reticent, però l'edat es tira a sobre i era aquest any o mai.

Una molt bona vivència per la gent i l'ambient, una experiència molt maca. El resultat no ha estat el planificat i hem corregut menys del que pensàvem, però molt satisfet de ser finisher. Per l'organització 2 punts que crec que es poden millorar: l'autocar del centre excursionista em va deixar a Coll Formic 3 hores abans de la meva sortida i, no acabo d'entendre per què als avituallament no es deixa el menjar i la beguda per agafar lliurement i has d'esperar que te la doni el voluntari (un monument per ells), penso que no hi haurien tantes cues i esperes.

22 Set 2014 20:36 #315 per Silvia321 (Visitant)
hola, bona nit a tots
travessa acabada, en 21:45, molt dura, sobretot, perqu els que vamsortir tard com jo a les 17.52, als avituallaments no vam trobar menjar, fins al km 46, una mitja de 5,5 kms hora, bastant be, pero els 6 kms de pujada,bufffff fatal, molt de baixon, arribant als donuts, vaig devorar, pero a partir d, aqui vaig tenir una baixada, i a Monistrol el meu company de travesa va abandonar,jo vaig continuar la pujada fins a Montserrat, gracies a que el meu home, la meva petita i una bona amiga van vindre a fer els ultims kms amb mi, aixo va ser una gran entrada d´energia, contant que aquesta pujada als entrenos la feia en 40-45 minuts, vaig trigar 2´5 hres. aqui vaig coneixer el famor mur, que jo encara no sabia que existia.
repte aconseguit.
Jaume, ets un gran referent meu els teus videos m han ajudat bastant, i el video de la travessa, genial,encara que no l hagis acabat, et felicito!!!!
a tots els demes tant arribats com no FELICITATS,el estar ja es un repte, XEIX,espero que estiguis be.

tot el possible, nomes proposa i ho intentem

22 Set 2014 21:25 #316 per Raf@ (Visitant)

Primera i crec q última participació a la Matagalls-Montserrat.
Finalitzant amb 20h56min amb massa patiment.
La pujada a Montserrat despres de 80km, criminal  :whip:
Estic per a que m'agafin i em llencin a la brossa  :'(
Crec q lo meu es correr i no les caminades...
Salut i felicitats a tots els participants

La teva crònica sembla la calca de la meva primera Mm a l'any passat a on vaig invertir 20:31:07, però aquesta segona a canviat radicalment, sabia a on anava i que m'esperava, he mantingut les cames senceres tota la travessa, els avituallaments temps mínims per agafar aigua un caldo i apa, fins i tot a partir de Vacarises a Monistrol he pogut gaudir d'anar corrent sense esforç, a falta d'obtenir el temps oficial he rebaixat mes de dues hores, així que molt content, només patir la pèrdua de la ungla del dit gros als dos peus, el  tema sabatilles un punt a millorar, aquesta vegada duia unes caminadoras de muntanya s'agafaven a les pedres con imans però un pel  curtes. He pogut saludar a molts de vosaltres i m’ho he passat d’allò mes be, si puc l'any que be repetiré

Hola Antirco,
Vaig ser un inconscient total, ja que no havia valorat ni la distància ni la duresa de la Mm.
Aquest tipus de proves s'han de preparar força per disfrutar-les, si no, toca patir de valent.
Ara, cuida't els dits i a per unes sabatilles noves  :wink2:

Salut

43'36''    10 Km del Prat 2015
1h37'59" Mitja del Prat 2015
3h39'48" Marató de Barcelona 2015

22 Set 2014 22:56 #317 per JJ_SBD (Associat/da)
Hola correcats!
Jo aquest any, per la meva he plegat al km53 a les Arenes, però molt content fins aquest punt.
La meva companya ja estava patint del meus desde el km25, i no calia patir més. :love: :love:
Així com ja porto unes quantes a les esquenes un altre any serà, hi tornarem, aquest any no tocava.

Moltes felicitats als que han arribat i als que ho han intentat. 8) 8) 8)
També content de saludar uns quants correcats, Xeix,O'Neill,Gabriel,Campi,Alva2009, Paconidas (gràcies per la fotos!) i algú més que no m'enrecordo..

Per cert, també com cada any he vist retallades guapes,guapes (perdoneu la qualitat però ja es feia fosc), semblava tonto per anar pel camí....crec que vam riure de mi. Un comentari a prop del C5 d'un retallador molt sènior que va dir " això ja som molt anys que coneguem el camí..." mentres sortia d'un corriol retallant un centenar de metres.En fin. :whip: :whip:

Per cert, vaig veure al que va caure que estava envenat el cap i desorientat, pero hi havia 4 o 5 persones que estavan amb ell. 10' mes tard vaig escoltar i veure un SEM de baixada ja cap a Castellar.

23 Set 2014 10:01 #318 per Ebersberg (Visitant)
Hola,

Primera MM. Em vaig apuntar per casualitat pq uns amics s'havien apuntat, pensava que no em tocaria i em va tocar. Els amics van badar, i se lis va pasar el termini d'inscripció. La he preparat amb 4 setmanes, ja que l'estiu, amb els nens ha estat de menjar, beure i no fer res.
He sortit a les 16:30 corrents fins al 30km que s'ha fet fosc. Llavors, caminar una hora. Estava bastant cansat. Les vambes que volia portar, es van trencar amb150km, poc abans de la MM, per lo que vaig haver d'agafar unes altres i només vaig poguer-li fer 50km. Total, que mal als peus durant molts km.
Casi tota la cursa la he pofut fer amb un noi que vaig coneixer a la ultra de BCN. A les 6. Ja vàrem arribar a Montserrat. 13h 30 minuts de cursa.
Una experiencia molt diferent, recurregut exigent i ara moltes agulletes jajajaja.
M'hagues agradat que tots els avituallaments haguessin tingut platan.
Vaig flipar, amb els focos que portaven alguns al cap, algún cop em vaig girar pq pensaba que tenia un cotxe darrera...jajaja
SAlu2

23 Set 2014 17:18 #319 per hyuste (Associat/da)
Hola companys-es, primera MM al sac!.
Era la primera vegada que feia una distància tan llarga i la major part del temps de nit, el màxim havien estat 59 kms als 7 cims.
Sortim a les 17.40 h en Jordi Mas, un amic meu Jesús Soler i jo amb la finalitat d'acabar-i sense la intenció de córrer.
El fet de sortir tan endarrerits considero que ens va beneficiar ja que al llarg de tota la travessa no ens  vam quedar sols i vam avançant companys constantment. El ritme era bo i suportable. A més de mitja travessa Jordi Mas em va comentar que tenia problemes als peus i que seguíssim el nostre ritme que ell aniria més lent. Així ho vam fer i fins a l'arribada a Monistrol estàvem sencers. La pujada va ser per a mi un calvari, gràcies al meu amic que em va esperar i els constants ànims en el darrer tram per part de la Carme Salas vam poder acabar-la dignament i arribar plegats en un temps de 18h 26 m.  8)
Malgrat que s'ha criticat a l'organització a través de les xarxes socials, si bé hi han coses que es podien millorar el resultat és més que acceptable donada la quantitat de gent que hi havia. Per altre banda un 10 per a l'equip de voluntaris , impressionant.
Si tot va bé repetiré el proper any.

Héctor Yuste

24 Set 2014 20:17 #320 per jumper (Associat/da)
Felicitats a tots els que vau acabar o no el fet d'intentar-ho ja té el seu mèrit és un bon repte ... felicitar els meus amics Hector, Jordi Mas, Gabriel, Yolanda i el Gran Xeix.  :party: :party: :party:

També vull esmentar una amiga nova Correcat Silvia 321 pel mèrit que té d'haver fet ia dos gràcies Montserrat i una MM ... no donava ni un duro perquè que acabaràs aquest any la MM però em volvistes als has demostart tindre mes collon que un mico  :surprised: :surprised: :surprised: ... Felicitats !!! :party: :party: :party:

No pienses...Corre!!!!!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats