2a Cursa de la Llufa - 28/12/2014

2a Cursa de la Llufa - 28/12/2014

16 Oct 2014 01:29 #1 per meep (Associat/da)
Sant Quirze té vida organitza la 2a Cursa de la Llufa, que es celebrarà el matí del diumenge 28 de desembre de 2.014 per pistes de muntanya i corriols de terra, de la Serra de Galliners.
Si voleu més informació: www.santquirzetevida1.blogspot.com.es/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Oct 2014 13:27 #2 per falok (Visitant)
L'any passat la vaig fer. Ambient popular, circuit curt pero divertit (es creua un petit riu), i molt ben organitzada. Espero ser-hi aquest any.

16 Oct 2014 13:35 #3 per arcadi42 (Associat/da)
Estem parlant de Sant Quirze del Vallès? De Besora? De Safaja?  :whistle:

171 maratons (106 diferents, 50 països), 202 mitges, 299 deumils, 1028 curses
www.arcadi42.cat

16 Oct 2014 14:13 #4 per danili (Associat/da)
Sant Quirze del Vallès

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

16 Oct 2014 14:22 #5 per arcadi42 (Associat/da)
Sí, sí. He entrat al link i ho he vist. Gràcies.

www.arcadi42.cat

16 Oct 2014 19:40 #6 per jordi mas (Associat/da)
Té bona pinta. M'agradaria fer-la. A veure qui s'anima.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

17 Oct 2014 13:44 #7 per Natxo (Associat/da)
Es tracta d'una cursa solidària per recaptar aliments per gent a qui els fan falta

A part del preu de la inscripció, cal portar alguna cosa de menjar el mateix dia de la cursa.

El circuit és molt maco.

Animeu-vos
www.santquirzetevida1.blogspot.com.es/
:great:

Natxo
Sant Quirze del Vallès

18 Oct 2014 15:39 #8 per arcadi42 (Associat/da)
Em sembla que la faré. Tot plegat fa bona pinta.

Crec que pot tenir una bona participació perquè no em sona que hi hagi gaire "competència" aquell dia...

www.arcadi42.cat

14 Des 2014 18:36 #9 per NOLO58 (Associat/da)
Inscrit!. No es poden desaprofitar les curses al propi poble. De muntanya poca. Són pistes bastant planes, algun desnivell i poca cosa. Si fa solet és molt agradable. Bona organització

100m 11,7 Serrahima-74; 1K  2:56 Universitària-75; 5K 20:41 Can Dragó-09; 10K  42:08 Mercader-10; Mitja 1:34:48 Gavà-11; Marató 3:28:45 BCN-11; 6 h. pista   57,7 K Can Dragó-10; CBXR-11 22:31:13; 100 Km 15:06:34 Trailwalker-12 Olot-St. Feliu

14 Des 2014 18:43 #10 per jordi mas (Associat/da)
Jo també inscrit.

26 Des 2014 16:11 #11 per pinelli (Associat/da)
inscrit per baixar turrons  :mdr:

28 Des 2014 13:52 #12 per pinelli (Associat/da)
avui m'han fet inocentada..  :rofl:, una cursa mig muntanya , mig asfalt.. la cursa anava a ser de 5k i m'han sortit 5.35m i altres companys 4.2..  :neutral:.. el que ha passat es que una cruilla l'he feta cap a la dreta i era cap a l'esquerra.. no estava ven indicat..
cursa  amb bocata i beguda al final.. el recorregut es molt bonic..

28 Des 2014 14:17 #13 per Tottu (Visitant)
hola,
jo també he fet la cursa de la llufa de sant quirze, i és el primer cop que torno a casa decebut, però molt, amb la organització. :'(

He anat a la cua tota l'estona acompanyant a una companya que feia la seva primera cursa. Amb nosaltres s'ha ajuntat una noia que compartia ritme i objectiu, acabar. :great:

Després de molts esforços, i no retallant per enlloc, han arribat amb un temps de 43'38''. :party: :party: Els hi haguéssiu vist les cares d'esforç al tram final, i d'alegria en creuar.....bàsicament no han creuat res més que la sortida de la cursa infantil.
Tot i això, en arribar estaven contentes i satisfetes. :love:

Només els mancava una cosa més, veure's classificades a les llistes. :great: Doncs 'su gozo en un pozo'. Resulta que no han sortit, :neutral: i en anar a demanar el pq el responsable del crono m'ha engegat dient que havíem entrat fora de temps i per tant desqualificats :surprised:. En exposar que no havíem arribat pas fora de temps, m'ha engegat dient que ja havia tancat :grrrrrr:. Ni una miserable disculpa. :grrrrrr: :grrrrrr:

M'han molestat varies coses, algunes pq tinc la pell fina, com el fet que aquest paio em menystingués  :beurk:, però d'altres les trobo de malt gust i que acaben dient poc de la organització d'una cursa. :slap: Hi ha detalls que han de ser cuidats. Si especifiques un reglament, cal que el compleixis, o si més no que no perjudiquis a la gent que el compleix. Si nosaltres haguéssim retallat hauríem entrat quan el del crono encara treballava(no han retallat pq entre els tres hem decidit que s'havia de fer tota sencera, encara que d'altres no).

A mi personalment ja em va bé, així no queda registrat que he sigut el darrer de tots. :666:

A la meva companya en veritat tant se li enfot, tot i que li hagués fet gràcia, a la nana que ens acompanyava li va una nota d'una assignatura de la ESO.

no crec que hi torni mai més, però m'agradaria que de cara a propers edicions s'hi miressin una mica més.

apa salut, km i gasss!

Tottu

28 Des 2014 14:33 #14 per pinelli (Associat/da)
tota la rao tottu l'organitzacio ha fet una mica de llufa ..sap greu per la teva companya ,amb lo que lo ha currat.., el 31 a sabadell (la nostra) amb crono..  :rofl:

28 Des 2014 14:53 #15 per falok (Visitant)
L'any passat vaig fer aquesta cursa i me'n vaig anar molt content: bon ambient, recorregut entretingut, bona organització...
En aquesta edició (tot i ser el guanyador de la cursa) men vaig una mica decebut. Crec que la senyalització i l'atenció dels voluntaris no ha sigut la millor.

L'error d'un voluntari ha fet que el corredor que anava primer durant gran part de la cursa, es perdes i acabes molt per sota a la clasificació (per posar un exemple)  En fi, trobo que son errors que no tindrien que passar, i mes si tenim que en compte que es una cursa de nomes 5km...

Segurament l'any que ve torni, aviam si la cursa torna a ser com a la primera edició  8)

28 Des 2014 15:03 #16 per pinelli (Associat/da)
l'hi ha passat com a mi..  :whistle:
enhorabona falok
a vegades passen aquestes coses..

28 Des 2014 15:06 #17 per jordi mas (Associat/da)
Un desastre total per part de l'organització.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10204253121381852&set=a.4881272383307.2168578.1042482105&type=1

29 Des 2014 09:19 #18 per NOLO58 (Associat/da)
Molt d'acord. Suspenso total, però a més el tio que semblava dirigir el cotarro mostrava una mala llet insòlita, contra els seus companys d'organització i contra els corredors. Per ser una cursa de pagament i per haver aportat aliments per causa solidària ens sembla que no mereixiem aquest tracte. I del circuit no en parlem. El de l'any passat ja estava força be. Que potser buscaven que només corrèssim sobre fang?, Entenc que és un 5 km molt popular i nadalenc. No cal que tot sigui muntanya, ni gaires pujades

Tinc ganes de pasar d'aquesta cursa. Res a veure amb els Mussols, la David Rovira o la Festa Major

100m 11,7 Serrahima-74; 1K  2:56 Universitària-75; 5K 20:41 Can Dragó-09; 10K  42:08 Mercader-10; Mitja 1:34:48 Gavà-11; Marató 3:28:45 BCN-11; 6 h. pista   57,7 K Can Dragó-10; CBXR-11 22:31:13; 100 Km 15:06:34 Trailwalker-12 Olot-St. Feliu

29 Des 2014 13:30 #19 per chiquitin (Visitant)
Hola,

Soy el responsable del cronometraje de la Cursa de la Llufa, y sobre este incidente me gustaría decir lo siguiente

La carrera de adultos la cerré cuando los responsables me dijeron que ya había llegado el último, se ve que no era cierto ya que un rato después llegaron más corredores, no es culpa mia, lo siento mucho.

Tambien me aseguraron que cerrando la carrera había un cliclista haciendo de escoba, no lo ví en todo el evento.

Lamento mucho lo sucedido, los organizadores ya me han dicho que procurarán solucionar estas incidencias y otras más, en futuras ediciones.

De todos modos si me dais vuestros datos, nombre y tiempo aproximado os puedo añadir a la clasificación.

Saludos
Andrés Martínez

hola,
jo també he fet la cursa de la llufa de sant quirze, i és el primer cop que torno a casa decebut, però molt, amb la organització. :'(

He anat a la cua tota l'estona acompanyant a una companya que feia la seva primera cursa. Amb nosaltres s'ha ajuntat una noia que compartia ritme i objectiu, acabar. :great:

Després de molts esforços, i no retallant per enlloc, han arribat amb un temps de 43'38''. :party: :party: Els hi haguéssiu vist les cares d'esforç al tram final, i d'alegria en creuar.....bàsicament no han creuat res més que la sortida de la cursa infantil.
Tot i això, en arribar estaven contentes i satisfetes. :love:

Només els mancava una cosa més, veure's classificades a les llistes. :great: Doncs 'su gozo en un pozo'. Resulta que no han sortit, :neutral: i en anar a demanar el pq el responsable del crono m'ha engegat dient que havíem entrat fora de temps i per tant desqualificats :surprised:. En exposar que no havíem arribat pas fora de temps, m'ha engegat dient que ja havia tancat :grrrrrr:. Ni una miserable disculpa. :grrrrrr: :grrrrrr:

M'han molestat varies coses, algunes pq tinc la pell fina, com el fet que aquest paio em menystingués  :beurk:, però d'altres les trobo de malt gust i que acaben dient poc de la organització d'una cursa. :slap: Hi ha detalls que han de ser cuidats. Si especifiques un reglament, cal que el compleixis, o si més no que no perjudiquis a la gent que el compleix. Si nosaltres haguéssim retallat hauríem entrat quan el del crono encara treballava(no han retallat pq entre els tres hem decidit que s'havia de fer tota sencera, encara que d'altres no).

A mi personalment ja em va bé, així no queda registrat que he sigut el darrer de tots. :666:

A la meva companya en veritat tant se li enfot, tot i que li hagués fet gràcia, a la nana que ens acompanyava li va una nota d'una assignatura de la ESO.

no crec que hi torni mai més, però m'agradaria que de cara a propers edicions s'hi miressin una mica més.

06 Gen 2015 22:40 #20 per Tottu (Visitant)
gràcies chiquitin! :great:

per les explicacions i per l'oferiment. ??? les coses es veuen més greus en calent que uns dies després.

pel que fa a la meva companya era més el fet de veure's allí que res, no té cap mena d'importància. :wink2:
i suposo que la nana, que era de St. Quirze, podrà justificar la finalització de la cursa.  :yes:

jo tampoc vaig veure l'escombra,  :neutral: i aquesta vegada tenia tots els números.  :666:

Au!!! km, muntanya i gaaass!!!!

Hola,

Soy el responsable del cronometraje de la Cursa de la Llufa, y sobre este incidente me gustaría decir lo siguiente

La carrera de adultos la cerré cuando los responsables me dijeron que ya había llegado el último, se ve que no era cierto ya que un rato después llegaron más corredores, no es culpa mia, lo siento mucho.

Tambien me aseguraron que cerrando la carrera había un cliclista haciendo de escoba, no lo ví en todo el evento.

Lamento mucho lo sucedido, los organizadores ya me han dicho que procurarán solucionar estas incidencias y otras más, en futuras ediciones.

De todos modos si me dais vuestros datos, nombre y tiempo aproximado os puedo añadir a la clasificación.

Saludos
Andrés Martínez

hola,
jo també he fet la cursa de la llufa de sant quirze,
.....
, però m'agradaria que de cara a propers edicions s'hi miressin una mica més.

apa salut, km i gasss!

Tottu

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats