- Missatges: 438
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
hola,
jo també he fet la cursa de la llufa de sant quirze, i és el primer cop que torno a casa decebut, però molt, amb la organització. :'(
He anat a la cua tota l'estona acompanyant a una companya que feia la seva primera cursa. Amb nosaltres s'ha ajuntat una noia que compartia ritme i objectiu, acabar.
Després de molts esforços, i no retallant per enlloc, han arribat amb un temps de 43'38''.![]()
Els hi haguéssiu vist les cares d'esforç al tram final, i d'alegria en creuar.....bàsicament no han creuat res més que la sortida de la cursa infantil.
Tot i això, en arribar estaven contentes i satisfetes. :love:
Només els mancava una cosa més, veure's classificades a les llistes.Doncs 'su gozo en un pozo'. Resulta que no han sortit,
i en anar a demanar el pq el responsable del crono m'ha engegat dient que havíem entrat fora de temps i per tant desqualificats :surprised:. En exposar que no havíem arribat pas fora de temps, m'ha engegat dient que ja havia tancat :grrrrrr:. Ni una miserable disculpa. :grrrrrr: :grrrrrr:
M'han molestat varies coses, algunes pq tinc la pell fina, com el fet que aquest paio em menystingués :beurk:, però d'altres les trobo de malt gust i que acaben dient poc de la organització d'una cursa. :slap: Hi ha detalls que han de ser cuidats. Si especifiques un reglament, cal que el compleixis, o si més no que no perjudiquis a la gent que el compleix. Si nosaltres haguéssim retallat hauríem entrat quan el del crono encara treballava(no han retallat pq entre els tres hem decidit que s'havia de fer tota sencera, encara que d'altres no).
A mi personalment ja em va bé, així no queda registrat que he sigut el darrer de tots.
A la meva companya en veritat tant se li enfot, tot i que li hagués fet gràcia, a la nana que ens acompanyava li va una nota d'una assignatura de la ESO.
no crec que hi torni mai més, però m'agradaria que de cara a propers edicions s'hi miressin una mica més.
Hola,
Soy el responsable del cronometraje de la Cursa de la Llufa, y sobre este incidente me gustaría decir lo siguiente
La carrera de adultos la cerré cuando los responsables me dijeron que ya había llegado el último, se ve que no era cierto ya que un rato después llegaron más corredores, no es culpa mia, lo siento mucho.
Tambien me aseguraron que cerrando la carrera había un cliclista haciendo de escoba, no lo ví en todo el evento.
Lamento mucho lo sucedido, los organizadores ya me han dicho que procurarán solucionar estas incidencias y otras más, en futuras ediciones.
De todos modos si me dais vuestros datos, nombre y tiempo aproximado os puedo añadir a la clasificación.
Saludos
Andrés Martínezhola,
jo també he fet la cursa de la llufa de sant quirze,
.....
, però m'agradaria que de cara a propers edicions s'hi miressin una mica més.