Cursa i Mitja Marató de la Campana. Organitza CoRReDoRS.CaT. 14/06

Cursa i Mitja Marató de la Campana. Organitza CoRReDoRS.CaT. 14/06

15 Jun 2015 12:09 #201 per RugbyMan (Associat/da)
Bon dia,

Res mes a diure peró en el meu cas ja era la tercera edició i ja savia lo que em trobaría...bé el color de la samarreta no era el esperat Toni (publicitat enganyosa a la web  :666: :666: :666: :666: :666: :666:)

Jo aqeust any havia enganyat a uns amics amb els que entreno pel garraf i l'hem fet junts..o aixó pensva jó ja que m'han fet un atac brutal a la pujada a la fabrica amb cops de colze i empentas incloses (ja espero el video del profe per poder demostrar-ho). Tot i aixó me'ls he pasat per la pedra i els he guanyat  :whistle: :whistle: :whistle:

Després hem esmorçat/dinat amb la quantitat de menjar que ens donen, xerradeta amb els companys i descontant per la propera edició. Em sembla que ja després de 3 Campanes ja em toca debutar a la mitja  :love: :love: :love:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jun 2015 12:13 #202 per korfbaler (Associat/da)

Dec ser daltonic. La samarreta no era taronja?  :666: :666: :666:

Dona el mateix,  està molt ben parida!  :great: :great:

Ja es va posar a l'inici sobre la foto de la samarreta (encara hi es....) que el color era orientatiu ja que no havia la garnatia de poder tener tota la comanda en el mateix color per la data prevista. Finalment va ser així, i per no fer dos colors diferents es va decidir modificar-lo.

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

15 Jun 2015 12:18 #203 per korfbaler (Associat/da)

He sortit amb intenció de baixar de 1h30 i he assolit l'objectiu fent 01:26:33 (quatre minuts més que l'any passat  :whistle: :whistle:) però crec que en un circuit una mica més llarg i amb menys desnivell oi?  :whistle: :whistle:

La distància i el desnivell son els mateixos de l'any passat  :wink2: Venies al mateix cotxe que en Rugbyman i la seva hidratació particular?  :winktongue:
La única difetencia es que l'any passat tot just del km7 al km8 es feia per pista, i aquest any s'ha fet per un corriol, que segurament alenteix una mica la velocitat.

15 Jun 2015 12:19 #204 per RugbyMan (Associat/da)

La distància i el desnivell son els mateixos de l'any passat  :wink2: Venies al mateix cotxe que en Rugbyman i la seva hidratació particular?  :winktongue:

Com ho saps, Pirata?  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

15 Jun 2015 12:24 #205 per korfbaler (Associat/da)

L'organització bé com sempre però tinc que dir que l'autobus del parking aquest any no ha funcionat igual que un any enrrere, primer al pujar-nos ens ha deixat a la rotonda i em tingut que fer uns 500m caminant quan l'any passat ens deixava en front de la piscina.
Després de la cursa he tornat a la rotonda i juntament amb 4 o 5 corredors més hem esperat  i com no venia hem decidit fer la baixada caminant però quan portaven un troç de baixada ens ha passat l'autobus que no sé d'on venia, de la parada de la rotonda no. Dit d'altre manera crec tindria que estar més clar on et deixa i on s'agafa.

Solteron, un parell de dies abans de la cursa es va enviar un mail dient on es podia agafar el bus per anar i per tornar, i sembla que tu ho has entés al revés  :mdr:
Igual que l'any passat l'autobús deixava als corredors a la rotonda i així poot fer més viatges en menys temps. I amb el moviment de gent i corredors és del tot impossible que el bus pugui creuar el poble per donar la volta. A la tornada tenia la parada a la porta de la piscina fins baixar al poligon de nou.

16 Jun 2015 08:50 - 16 Jun 2015 09:04 #206 per ManoloM (Associat/da)
después de hacer esta cursa en su primera edición, por fin este año puedo repetir. No recordaba lo que es la montaña y claro ya que me apunto a tutiplen  :surprised: a la mitja y hacerla a tope  :surprised:.
Salida en tromba, en bajada. Pero enseguida vienen las subidas y las empiezo a notar.
Bajo bastante bien, pero en los repechos se nota la gente con más experiencia en montaña. Sobre el 10-12 me pasa Hansi con la primera chica e intento seguirles a distancia.
Hansi corre con un estilo como si no fuera la cosa con él, parece que no sufre  ;) ;) ;) y lo veo a distancia. En una bajada pasa a la primera chica y me acerco a él, pero se me lian los cordones con una rama y tengo que parar (vaya novatada  :surprised:). cuando quedan pocos kms veo detrás mio a la 2ª chica y como es bajada alcanzo a la primera y le digo que la tiene detrás, pero a ese ritmo no la pillará. Intento ponerme delante de ella, pero en la siguiente subida no puedo y le digo que pase. La 2ª chica a falta de 2 kms también me pasa y veo que va a ritmo de pillar a la primera.
Yo acabo como buenamente puedo y entro dándolo todo en 2h03'34" posición 56 que después de todo no está nada mal  :o.
  Llego bastante tocado y necesito varios minutos para recuperar...me ayuda los 3-4 trozos de sandía que me tomo, más la coccaola etc...
Van llegando corredores y amigos y me voy recuperando. Me como un trozo de bocata, la coca y acabo con el helado....Joder que bien me sienta todo.
Esta cursa ya la conocía un poco de su primera edición, pero veo que ha mejorado incluso, se nota que lo hacen con todo cariño y los organizadores con nuestro Toni Korfbaler en cabeza están por todo y por todos y así da gusto.

Felicidades a la organizacón y a los fotógrafos que había por distintos puntos de la mitja, muchas gracias por todo  :party: :party: :party:

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

16 Jun 2015 11:12 #207 per triniti (Visitant)
Hola.

Después de hacer la primera edición, ya no había vuelto, no por ganas, así que este domingo volví y arrastre a gente de mi grupo de entreno de la tienda.

Transmito mi opinión y la de mi gente, lo pasamos genial, super divertido y todo lo que rodeo a la cursa estuvo muy bien.

Me apunte a la cursa corta con alguna de las chicas del grupo, no es mi terreno sobre todo bajando, pero repito no lo pasamos muy bien.

Enhorabuena.

Manolo

16 Jun 2015 17:51 #208 per Juanjokyokushin (Associat/da)
Cada edición más contento con esta prueba.  :biggrin:

El año pasado debute por primera vez en la "Mitja", recuerdo el calor que hizo ese día, más que este año, además que llovió el día anterior igual que este fin de semana pasado.

Mi preparación de algo más de 2 meses aprox. por montaña haciendo un método de entrenamiento a desnivel (rompe piernas a más no poder, además de pillarle "alergia" al asfalto durante este periodo) ha empezado a dar sus frutos como quedar 18.º en una cursa de montaña con los respetables 900 m. + aprox. de desnivel acabándola en un tiempo de 1h 53' (eso no quita de que en algún punto lo pasase muy, pero que muy mal). No recuerdo haber quedado tan bien en una prueba de montaña, y espero seguir manteniendo esta línea ascendente durante mucho tiempo.  :yipi:

Muy buen sabor de boca me llevo en las 2 ediciones que mis piernas han participado, lastima que este año no se hiciera sorteo de obsequios como el anterior, ya que la pasada edición me toco una riñonera a la que le estoy dando un gran uso.

Fue un placer saludar a toda la familia correcat como al artista ManoloM, el mestre Jorfer, el crack Pinelli31, el makinón Rafa, la gacela inalcanzable de Danystal, en Joan33, en Hansi entre tantos que había presentes este domingo.

Para mí ya se ha convertido en una habitual, así como una referencia para asistir año tras año después del cariño que recibes por parte de la organización. La sandía para combatir la calor que pasamos, así como el chapuzón de después en la piscina lo mejor. 

:party:

Marató BCN 2019: 2h57'40"
Marató de Collserola 2018: 4h04'53"
Mitja Marató Colomenca 2019: 1h24'30"
Cursa dels Nassos 2018: 37'33"
Cross Popular 5k Santa Coloma de Cervelló 2013: 18'47"

www.strava.com/athletes/4035524

16 Jun 2015 18:09 #209 per teresa57 (Visitant)

17 Jun 2015 09:19 #210 per grimi (Associat/da)
moltes gracies a tots els fotografs!!!!!
salut i cames
grimi

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

17 Jun 2015 13:52 #211 per pinelli (Associat/da)
gracies per les fotos teresa  :great:

17 Jun 2015 16:24 #212 per quimg (Associat/da)
Moltes gràcies a tots per les fotos!!!! :great:

17 Jun 2015 19:01 #213 per Jorfer (Associat/da)
Sou unes i uns artistes!!!    :love: :love:

18 Jun 2015 00:04 #214 per solteron (Associat/da)
toni a veure si el proper any llegeixo els emails  :oops:

Gracies als fotografs, i felicitats a carme72 que a la seva primera cursa de muntanya va i fa podi    :party:

18 Jun 2015 13:38 #215 per profe (Associat/da)

18 Jun 2015 13:40 #216 per Sancho (Associat/da)
Si algú vol veure les fotos,que l'enllaç anterior no funciona, que m'enviï privat o ho indiqui en aquest fil

18 Jun 2015 14:09 #217 per profe (Associat/da)

Si algú vol veure les fotos,que l'enllaç anterior no funciona, que m'enviï privat o ho indiqui en aquest fil

Quin enllaç no funciona?

18 Jun 2015 20:49 #218 per profe (Associat/da)

18 Jun 2015 21:25 #219 per pinelli (Associat/da)
com sempre grácies profe.. cada dia millor..  :great:

18 Jun 2015 22:11 #220 per carsobe (Visitant)
De bien nacido es ser agradecido y en este caso además es ser justo.
Gracias a la organización, voluntarios, animadores y a todo el pueblo de Vacarisses en general por hacerme sentir tan a gusto y acogido en vuestra casa. :love:
Mención especial a fotógrafos y reporteros que nos obsequian con sus "pequeñas" obras de arte. GRACIAS!!!!!! :great: :great:
La cursa se me hizo durilla, a estas alturas del campeonato ya no estamos tan finos,  :P todo y con eso he conseguido bajar en 4 minutos el tiempo que hice en mi primera y única participación en esta cursa en el 2013. Encantado de saludar a muchos compis y en especial de haber compartido algún tramo de la cursa con pinelli31.
Salut.

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats