Cursa i Mitja Marató de la Campana. Organitza CoRReDoRS.CaT. 14/06

Cursa i Mitja Marató de la Campana. Organitza CoRReDoRS.CaT. 14/06

14 Jun 2015 18:45 - 14 Jun 2015 18:49 #181 per Manel59 (Visitant)
Hola companys/es,

Primera participació meva a Vacarisses. I per aquest motiu he fet la cursa curta (estrategia de prudència).
M'ha encantat la cursa, l'ambient i la impressionant organització. Moltes felicitats, Toni, per tota la bona feina feta i pel carinyo i atenció que teniu pels participants.   :great: :love:

I del Debu amb el micro a la ma que es pot afegir ........ molt gran!!!  :yes: :love:

Com era la meva primera participació, el temps que he fet (1:54:58), és MMP!!!   :mdr:  :whistle:

Com ja he mencionat, el recorregut m'ha encantat i he disfrutat molt pujant i baixant (més lo segon).  :yes:

Desprès de preguntar-me a mi mateix perque he tardat tant a venir a aquesta cursa, no tinc cap dubta que el proper any hi tornaré ........ a fer la mitjà!!! :whistle: :party:

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2015 19:16 #182 per Jorfer (Associat/da)
Null0 i Manel59 bons debuts a Vacarisses que, pels vostres comentaris, dedueixo que repetireu segur. La campana enganxa.  :yes: :yes:

14 Jun 2015 19:28 #183 per pulpitus (Visitant)
Buff, esteu sonats aquestos del trail  :biggrin: quan he vist a tothom amb les bambes de trail i jo amb unes mixtes ja m'he pensat lo pitjor  :oh:

Mentres hem anat per pista molt bé, després al km.12 o així me torçat el tormell (el tinc inflat) pero he pogut seguir sense problemes. Ho he passat malament pels corriols, per les baixades anava acollonit, no estic acostumat a aquestes baixades mare meva, m'ha passat la segona dona volant per una baixada que jo anava escalant  :eek: flipant...

A partir del km 17-18 ja no he pogut apretar gens perque el bessó estava a punt de pujar-se, tot i així al final 2 hores 8 min i pico, l'any que ve entrenant una miqueta més per muntanya i sobretot les baixades tècniques serà més fàcil.

Felicitats a l'organització, la veritat és que és una cursa meravellosa, super ben organitzada, la llàstima és que no he pogut mirar el paissatge sinó m'estampava  :o

14 Jun 2015 19:57 #184 per Null0 (Visitant)

Null0 i Manel59 bons debuts a Vacarisses que, pels vostres comentaris, dedueixo que repetireu segur. La campana enganxa.  :yes: :yes:

Ep! Era la meva primera mitja de la campana però el tercer any que venia a Vacarisses. Si que enganxa si 8) 8) 8)

14 Jun 2015 20:10 #185 per estanis13 (Associat/da)
Bona tarda!! Molt bona cursa i perfectament organitzada. Podriem dir que era la meva primera cursa de muntanya i venia d'una setmana de vacances a base de menjar malament i cerveses  :beurk: i més que res no m'havia mentalitzat en correr aquesta cursa i sé que no estic fet per correr en muntanya, tot i així bastant content, he fet la mitja en 2h10min i m'ho he passat prou bé.

Pd no sé si és habitual però el pitrall "tèxtil" i amb el perfil i avituallaments impresos de cara al corredor, ho he trobat genial!  8) 8)

14 Jun 2015 20:11 #186 per Paconidas (Associat/da)
Eyyyyy!!!!! Que envidia ............... Grrrrrrrrr..............

Este año no ha podido ser por una pequeña rotura al gemelo, que ya esta casi curada.....

Pero me he pasado para dejaros unas fotos de la Media .......

plus.google.com/u/0/photos/1128892190202.../6160198680749174801

Saludos y si no pasa nada el año que viene intentare estar pero para correrla.

Le preguntó un día Hemingway a Capa, -¿qué cámara usas? Me gustaría hacer unas fotos como las tuyas. A lo que Capa respondió, -Yo también estoy interesado en escribir alguna novela como las tuyas ¿Qué máquina de escribir utilizas?

14 Jun 2015 20:20 #187 per Sancho (Associat/da)

14 Jun 2015 20:38 #188 per Germinator (Visitant)
Paconidas i Sancho, moltes gràcies per les fotos. Paconidas espero que la lesió no sigui res. Cuida't

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

14 Jun 2015 21:04 #189 per Jorfer (Associat/da)
Per a un rutero com jo em fa gràcia veure, any rera any, les cares de molts companys de muntanya a la única cursa que faig a l'any com és el cas de Paconidas, Txaos, Germinator, Vikingsudo, Eiger, ...

14 Jun 2015 21:22 #190 per tonivet (Visitant)
Gracies per les fotos Paconidas i Sancho el que passa es que les d'en Carles no les puc veure. a algu mes li passa?

14 Jun 2015 21:23 - 14 Jun 2015 21:35 #191 per sherpa (Associat/da)
Mati diferent , he disfrutat pero he patit, com no estava x disputar-la he aprofitat x entrena el nou repte , me aixat molt dora i he fet 50km amb la bici pujant Rellinars i despres me enganchat a fer la cursa amb el company d corredors polinya. , avui amb el cor dividit pero a la hora  emocionat d forma part de una gran familia com corredors.cat

l'intent de superació és l' exit

14 Jun 2015 21:25 #192 per Null0 (Visitant)
Paconidas no sabia que eres tu! Moltes gràcies per les fotos!
Sancho em diu que no tinc permisos

14 Jun 2015 21:25 #193 per (Visitant)

Jorfer a uns quants "asfalterus" aquesta cursa de muntanya ens té del tot enganxats!!! oi que sí??? :yes:

També aprofito per donar les gràcies a Paconidas i a tots els que éreu fen fotos!! Sancho les teves no les puc veure... :whistle:

14 Jun 2015 21:46 #194 per ergofo (Visitant)
Us deixo 4 fotos que he fet avui. Carles, a mi tampoc me les deixa veure les teves!

plus.google.com/photos/10071659562259478...thkey=CKO33dvwhsOZBg

Cursa RAC1 (5 km) 2015 - 19:24
Cursa Nou Barris(10 km) 2015 - 40:34
Mitja de Barcelona 2015- 1:27:52
Marató Sevilla 2016 - 3:10:46

14 Jun 2015 22:46 #195 per Sancho (Associat/da)
Quant aconsegueixi saber com compartir-les, ho faig. Ara crec només les poden veure els que tinc agregats a Google+
:oops: :ouch:

14 Jun 2015 22:47 #196 per Sancho (Associat/da)
No se si pel grup de Facebook de Corredors es poden veure

14 Jun 2015 23:49 #197 per RafaB (Associat/da)
Matí divertit fent la mitja. El recorregut divertit, no hi havia descans. A l'organització un 10, hi havia gent als lloc delicats per indicar sempre el camí correcte.

He sortit molt ràpid, el rellotge ha marcat 3:30 el primer quilòmetre, però era baixada  ;) . Com no m'agrada pujar anava regulant en elguna pujadeta, però la majoria es podien fer bé. Dos correcats m'han adelantat, el Dani i el Juanjo. Com ho han fet en pujada no he pogut seguir-los  :party: . Però les ànims que donaven han anat molt bé. Al final 1:54:36.

Encantat de compartir cursa i converses amb vosaltres.
Moltes gràcies a tots els que hem penjat fotos.
L'any vinent hi tornem.
Rafa

400m: 59,08" (Mar Bella 2016)
1000m: 2'55,5" (Mar Bella 2016)
10 km: 36'36" (Sant Antoni 2016)
Mitja: 1h21'55'' (Santa Coloma 2016)
Marató: 2h57'39" (Barcelona 2016)
24 hores equips: 1r classificat 401.092 km (Barcelona 2016)

15 Jun 2015 00:04 - 15 Jun 2015 00:06 #198 per pinelli (Associat/da)
maravellosa jornada la d'avui a vacarisses... tant per l'entorn com la dels companys  :love:.. sens dubte aquesta cursa engantxa..  cursa molt be organitzada amb totes les necesitats dels corredosr..  :great:
com sempre molt content de saludar a tots els companys ,, (que avui hi havia molts) despres de la foto... sortida i primer km molt rapid..  :whip: , es fa una petita seleccio i cap a munt.. amb el carsobe que mes endavant em diu que tiri .. avituallament i baixada en tromba, (aqui m'avança molta gent) entre ells en jorfer baixa com una moto.. , i comença la llarga pujada.., al seguent avituallament em trobo al diego i em diu que m'engantxi pero no puc (gracies diego).. vaig pujant i em trobo al mismisim pirata agus.. quina grata sorpresa.. compartim uns quants km fins que a la baixada em deixa.. ja a falta d'un km avanço al pirata per entrar en meta en 1:32:20 .. molt content del resultat .. l'any que be, a baixar de 1:30:00 ..  despres sindria,coca,butifarra,gelat.. coca cola ..i per alguns piscina .. xerradeta amb els companys i fins un altre..
gracies a tota l'organitzacio,voluntaris.speaker,i fotografs ..  :love:

15 Jun 2015 00:18 #199 per Sancho (Associat/da)
A veure directament per la web de la cursa

www.corredors.cat/cursavacarisses/index....icle&id=26&Itemid=19

15 Jun 2015 10:24 - 15 Jun 2015 10:29 #200 per Dabit (Associat/da)
Bon dia,

Arribava mort a la cursa (el Port la nit anterior, quasi sense dormir) però havia promés que aquest any que no em coincidia amb el Sónar aniria a Vacarisses i... m'ho vaig passar tan bé que hagués saltat a la Mitja per gaudir una estoneta extra. Voluntaris, organització, serveis, tot genial. Faré una crònica en el moment que tingui una mica de temps, a veure si per demà la tinc.

Us deixo algunes fotos:

photos.google.com/u/0/album/AF1QipMefKIS...9VLDZk2jZL_kffcMtV-H

Salut, companys

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats