- Missatges: 72
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Autor del tema
Bueno Toni, todavía no sé si podré ir, pero me he apuntado a la mitja y con camiseta. el viernes Hago Bombers y no sé si trabajo el domingo o estoy fuera, pero haré lo posible por asistir a esta bonita cursa.
Creo que solo fui a la primera edición y tengo muy buenos recuerdos :love:
:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:
Autor del tema
Acabo d'adonar-me que m'he quedat sense pitrall per a la mitja :'( :'( :'(
No hi ha cap possibilitat d'inscriure'm Korfbaler??
Acabo d'adonar-me que m'he quedat sense pitrall per a la mitja :'( :'( :'(
No hi ha cap possibilitat d'inscriure'm Korfbaler??
Em sembla que algú que va venir a l'entrenament.....encara no s'ha inscrit .....
Hola,
feia molt de temps que en sentia parlar d'aquesta cursa i finalment aquest any faré la mitja.
Qui coneix el terreny? Què ens espera ? Pedres? Caminet de gespa? Terra? Ombra?
Ens veiem......
Rafa
Hola,
feia molt de temps que en sentia parlar d'aquesta cursa i finalment aquest any faré la mitja.
Qui coneix el terreny? Què ens espera ? Pedres? Caminet de gespa? Terra? Ombra?
Ens veiem......
Rafa
Em sembla que no han vist la teva pregunta, Rafa. Et dono la meva opinió: el terreny a Vacarisses té una mica de tot el que anomenes (potser de gespa no gaire :he:) i que és propi de les curses de mitja muntanya, però dintre d'unes condicions no molt exigents: molta gent la corre amb calçat inclús d'asfalt. Hi ha pista forestal, corriols ombrívols, zona terrosa-pedregosa, però que no representen grans dificultats, si ja saps el que et trobes a la muntanya. És molt corrible, per tant la pots considerar una cursa de muntanya ràpida (evidentment, hi ha unes quantes pujades on, pel seu desnivell, la majoria de participants caminem, i alguna baixada que s'ha de mirar on es posen els peus). Qui sigui menys expert, anant més xino-xano s'ho pot passar molt bé i agafar experiència per endinsar-se més en el món de les curses de muntanya en un futur.
No et perdis les vistes de Montserrat i la serra circumdant que hi ha a diversos punts del recorregut! :love:
Potser se'm nota que la muntanya m'agrada molt i que a la cursa de Vacarisses li tinc gran apreci perquè és preciosa i molt ben organitzada...
Autor del tema
Autor del tema
Ahir per la tarda vaig estar pel circuit i al corriol del km 5 li han fet una bona desbrossada. Ara sembla una autopista!!! :he: :he: :he:
S' acosta el dia, ens veiem diumenge!
Plogui o no plogui aquest any no hi seré vem fer una bona cursa tu i jo CapiI plourà o no plourà??
![]()