12/09/2015. Animes del Purgatori

12/09/2015. Animes del Purgatori

31 Ago 2015 20:43 #1 per Sarcel (Associat/da)
M'acabo d'inscriure a aquesta cursa nocturna que tenim a la lliga correcat en les seves dues modalitats: 9 km i 18 km.

M'en alegro veure que les dues puntúen ya que permet una participació més amplia, a la muntanya no tothom és veu amb cor de fer distàncies llargues! Animeu-vos!

Tinc molt bon record del primer cop que vaig fer aquesta cursa amb una arribada molt bonica amb antorches.  :party:

Això si, penso fer la baixada neutralitzada, a poc a poc...

www.lesanimesdelpurgatori.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Set 2015 16:08 #2 per Sarcel (Associat/da)
Ultim dia per tenir el dorsal personalitzat i aquest divendres ... puja el preu.

13 Set 2015 16:15 #3 per No Surrender (Associat/da)
Avui pel Facebook, he vist unes fotos molt maques....i a una Sarcel  :love: pletòrica al pòdium!
Moltes felicitats, guapa! Esper que hagis gaudit la cursa com només tu saps fer....a més per una zona que t'agrada molt!
Ens veiem "per algún monte"!  :great:

13 Set 2015 17:10 #4 per Sarcel (Associat/da)
Gràcies No Surrender! Doncs si, va ser un plaer tornar a trepitjar els boscs d'Aiguafreda  :love:, a més a més va fer una nit molt agradable, i la gent d'Aiguafreda ens van tornar a acollir i mimar com només ells saben fer.

Es va notar que havia fet Carros a l'agost, sembla que vaig arribar 4a noia a dalt, i  la baixada no m'ha sembla tan tècnica com la recordava: he anat molt a gust, això si, bufant com una locomotora pujant, i xino xano després, tota sola baixant, la muntanya era meva!

13 Set 2015 17:12 #5 per danili (Associat/da)
Enhorabona! Quin lloc has fet exactament?

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

15 Set 2015 22:03 #6 per Sarcel (Associat/da)
Acabo de veure la classification:  78 de 80, no m'extranya que no em passava ningu!

Bé, en la lînea d'aquest any, que gairebé sempre he arribat dels ultims.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats