Cursa i Mitja Marató de la Campana. Organitza CoRReDoRS.CaT. 12/06

Cursa i Mitja Marató de la Campana. Organitza CoRReDoRS.CaT. 12/06

04 Mai 2016 09:50 #41 per dafont (Visitant)
Toni amb aquest pretext que em dius dels possibles taps a la sortida, em vols dir que el problema només és en aquest punt  :whistle: :whistle:

Segurament vindré a l'entrenemant del dia 21. Hi haurà els guies de la zona per poder fer el recorregut o em porto el track per si algú ve en plan de fotre una simulació de cursa i la gent el segueix per por a perdre's i em quedo sol per terres desconegudes  :whistle: :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Mai 2016 22:55 #42 per dELURIAN (Visitant)
Ja tenia ganes de correrla aixi que ja m e inscrit a la mitja  :yipi: :yipi: :yipi: be de fet soc inscrit a les dues jajajajajaja soc aixi....

Hansi esper-ho et recuperis aviat, anim i força  :great:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

09 Mai 2016 15:55 #43 per korfbaler (Associat/da)

Espero uns dies més abans d'inscriure'm, perquè m'agradaria tornar a fer la mitja, però caldria que la meva salut evolucionés bastant des del punt en què es troba ara, sortint (encara no del tot) d'una forta grip amb molta febre fa uns dies. Si tardo gaire a poder tornar a fer vida normal (i per tant, a córrer), serà més adequat que m'apunti a la curta. El que compta és poder fer-ne una de les dues, això sí, si us plau!

Hansi, tu la pots fer ........ de passeig. Fes bondat que et volem tornar a veure per les nostres "muntanyetes"

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

09 Mai 2016 15:59 #44 per korfbaler (Associat/da)

Toni amb aquest pretext que em dius dels possibles taps a la sortida, em vols dir que el problema només és en aquest punt  :whistle: :whistle:

Segurament vindré a l'entrenemant del dia 21. Hi haurà els guies de la zona per poder fer el recorregut o em porto el track per si algú ve en plan de fotre una simulació de cursa i la gent el segueix per por a perdre's i em quedo sol per terres desconegudes  :whistle: :whistle:

Hi han opcions bastant entretingudes. Jo faig un circuit de 8kms amb +450 i un 80% de corriol. Però tampoc tenim tanta muntanya  :frown:

09 Mai 2016 22:52 #45 per Caballol (Visitant)
Bona nit gent.
Estaba pensant inscriurem a la cursa de 14km pero tinc dubtes. Sempre he fet curses per asfalt i mai cap per muntanya. La questio es que no tinc sabates especials per mutanya pero tinc bastantes ganas d´estrenarme i provar a veure que tal...es indispensable portar calçat de trail o amb les que porto sempre per mitjes maratons no hi hauria problemes? Moltes gracies

10 Mai 2016 15:40 #46 per korfbaler (Associat/da)

Bona nit gent.
Estaba pensant inscriurem a la cursa de 14km pero tinc dubtes. Sempre he fet curses per asfalt i mai cap per muntanya. La questio es que no tinc sabates especials per mutanya pero tinc bastantes ganas d´estrenarme i provar a veure que tal...es indispensable portar calçat de trail o amb les que porto sempre per mitjes maratons no hi hauria problemes? Moltes gracies

Caballol, no son imprescidibles calçat de trail. Si es recomenable, però no hi ha cap tram "perillós". Jo mateix he fet diferents trams de corriol amb les d'asfalt. Potser només has de vigilar una mica en un parells de punts molt concrets i molt curts on hi ha una mica de pedra.
Pots llegir https://blogmaldito.com/2015/06/18/a-examen-cursa-de-la-campana-2015/ on el David dona detalls d'algú que ho ha vist "des de fora"  :mdr:

11 Mai 2016 13:20 #47 per Hansi (Associat/da)
Gràcies pels bons desitjos, companys! :love: Poc a poc vaig posant-me bé, però encara falta...

Espero uns dies més abans d'inscriure'm, perquè m'agradaria tornar a fer la mitja, però caldria que la meva salut evolucionés bastant des del punt en què es troba ara, sortint (encara no del tot) d'una forta grip amb molta febre fa uns dies. Si tardo gaire a poder tornar a fer vida normal (i per tant, a córrer), serà més adequat que m'apunti a la curta. El que compta és poder fer-ne una de les dues, això sí, si us plau!

Hansi, tu la pots fer ........ de passeig. Fes bondat que et volem tornar a veure per les nostres "muntanyetes"

Toni, si ja saps que em conec bé les dificultats, tant de la mitja com de la curta...el problema és que tal com m'he quedat, tardaré uns dies a començar a córrer, hauré estat parat més de 3 setmanes, i muscularment em costarà bastant fins que pugui pujar i baixar corriols, ni que sigui de passeig :arf: :arf:...ja veurem. Per falta de ganes meves no serà!

14 Mai 2016 13:13 #48 per Joan Sant Guim (Visitant)
Molt bona la crònica publicada a blogmaldito. No he corregut mai a Vacarisses, però després de llegir el que s'en diu d'ella aquest any no me la perdo. M'he he inscrit a la de 14,7 Km. Ara el següent serà acudir a l'entrenament del 2 de juny a les 18:45(el 21 de maig a les 9 em coincideix amb una altra cursa) per tornar-hi el dissabte 11 de juny per assistir al gran concert de Tons i Sons! abans d'escoltar les campanades de Vacarisses l'endemà.

17 Mai 2016 08:02 #49 per Fiber (Associat/da)
Aquest any ja si que m'agradaria fer la Cursa de la Campana d'una vegada, que sempre per un motiu o altre no l'he pogut fer... Lo que encara no sé si faré la petita o la llarga, probablement la llarga...

Korfbaler, com està el tema d'arrivar a Vacarisses en altra cosa que no sigui cotxe?

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

17 Mai 2016 10:33 #50 per grimi (Associat/da)
bon dia companys
m'he trencat el lligament peroneo estragalí anterior i em tocara fer moltes setmanes de repos  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:
si algu vol el meu pitrall per la llarga de la campana amb samarreta inclosa
que em faci un privat
salut i cames companys!
grimi

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

17 Mai 2016 10:43 #51 per pinelli (Associat/da)
ostiaaa !! grimi .. em sap greu .. recupera't aviat  ;)

17 Mai 2016 10:45 #52 per grimi (Associat/da)
gracies pinelli
em sabra greu perdrem aquesta cursa :grrrrrr:
i tantes altres!!!! :surprised:
espero al set ja tornar a estar en forma :whistle:
aquest any m'he apuntat a la marato d'atenes i voldria poderla disfrutar  :neutral:

17 Mai 2016 11:05 #53 per korfbaler (Associat/da)

Aquest any ja si que m'agradaria fer la Cursa de la Campana d'una vegada, que sempre per un motiu o altre no l'he pogut fer... Lo que encara no sé si faré la petita o la llarga, probablement la llarga...

Korfbaler, com està el tema d'arrivar a Vacarisses en altra cosa que no sigui cotxe?

Fiber hi ha Renfe, però per horaris i distància des de l'estació al centre del poble està molt complicat  :arf:

17 Mai 2016 11:28 #54 per korfbaler (Associat/da)

Aquesta serà la samarreta d'aquest any. Hem volgut mantenir els noms per on passa la cursa, dibuixant a la vegada els dos recorreguts que es fan: Campana i Mitja

17 Mai 2016 12:12 #55 per grimi (Associat/da)
Guapa la samarreta !!!

18 Mai 2016 10:12 #56 per piri (Associat/da)

Moolts ànims  :yes: 8)

Recupera't bé que segur que gaudiràs molt en Atenes  :wink2:

bon dia companys
m'he trencat el lligament peroneo estragalí anterior i em tocara fer moltes setmanes de repos  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:
si algu vol el meu pitrall per la llarga de la campana amb samarreta inclosa
que em faci un privat
salut i cames companys!
grimi

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. 12 edicions de LLiGaCoRReCaT.
Correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Web: lliga.corredors.cat/index.php Twitter: @LLiGaCoRReCaT.
Instagram: @lligacorrecat i també, des del 2024, tenim grup de Whatsapp.

18 Mai 2016 11:08 #57 per grimi (Associat/da)
gracies Piri
tinc el pitrall per fer la mitja
si algu vol el meu pitrall el regalo
nomes voldria tenir de record la samarreta...
grimi

19 Mai 2016 16:11 #58 per korfbaler (Associat/da)
Recordar que aquest proper dissabte, a les 9'00h es farà l'entrenament pels dos recorreguts de la Campana i la Mitja. Hi hauran un parell de grups a la Mitja, i possiblement 3 per la Campana, en funció dels ritmes.
Cada un heu de portar la vostre hidratació durant l'entrenament. Al acabar oferirem un petit "refrigeri"

Entrenament obert a tothom !!!!

19 Mai 2016 19:31 - 20 Mai 2016 01:30 #59 per jaume86 (Associat/da)
Hola companys!

Estic a mitja validació del pagament de la inscripció i s'ha quedat penjada la pestanya amb la qual cosa no sé si he arribat a fer el pagament i per tant estic inscrit o no. Algú m'ho pot aclarir si us plau?

D'altra banda, dir que com a part de la comissió dels 1000m socials espero i desitjo que sigui un gran cap de setmana correcat, el d'estiu!  :party: :party:

PS: Grimi, molts ànims!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

19 Mai 2016 22:39 #60 per Jorfer (Associat/da)
Grimi molts ànims.  :great: :great: i molta paciència  :yes: :yes:
Jo aquest any no aniré doncs també estic mig lesionant i porto unes setmanes aturat per molèsties als bessons. Espero a poc a poc tornar a la normalitat i, el dia 12, no estic per a fer els 14 kms exigents de la Cursa de la Campana, així que aquest any, amb tot el dolor del meu cor, us faig el salt.

Molta sort a tothom organitzadors i participants.  :great: :great: :love:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats