- Missatges: 87
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Autor del tema
Espero uns dies més abans d'inscriure'm, perquè m'agradaria tornar a fer la mitja, però caldria que la meva salut evolucionés bastant des del punt en què es troba ara, sortint (encara no del tot) d'una forta grip amb molta febre fa uns dies. Si tardo gaire a poder tornar a fer vida normal (i per tant, a córrer), serà més adequat que m'apunti a la curta. El que compta és poder fer-ne una de les dues, això sí, si us plau!
Autor del tema
Toni amb aquest pretext que em dius dels possibles taps a la sortida, em vols dir que el problema només és en aquest punt
![]()
Segurament vindré a l'entrenemant del dia 21. Hi haurà els guies de la zona per poder fer el recorregut o em porto el track per si algú ve en plan de fotre una simulació de cursa i la gent el segueix per por a perdre's i em quedo sol per terres desconegudes![]()
Autor del tema
Bona nit gent.
Estaba pensant inscriurem a la cursa de 14km pero tinc dubtes. Sempre he fet curses per asfalt i mai cap per muntanya. La questio es que no tinc sabates especials per mutanya pero tinc bastantes ganas d´estrenarme i provar a veure que tal...es indispensable portar calçat de trail o amb les que porto sempre per mitjes maratons no hi hauria problemes? Moltes gracies
Toni, si ja saps que em conec bé les dificultats, tant de la mitja com de la curta...el problema és que tal com m'he quedat, tardaré uns dies a començar a córrer, hauré estat parat més de 3 setmanes, i muscularment em costarà bastant fins que pugui pujar i baixar corriols, ni que sigui de passeig :arf: :arf:...ja veurem. Per falta de ganes meves no serà!Espero uns dies més abans d'inscriure'm, perquè m'agradaria tornar a fer la mitja, però caldria que la meva salut evolucionés bastant des del punt en què es troba ara, sortint (encara no del tot) d'una forta grip amb molta febre fa uns dies. Si tardo gaire a poder tornar a fer vida normal (i per tant, a córrer), serà més adequat que m'apunti a la curta. El que compta és poder fer-ne una de les dues, això sí, si us plau!
Hansi, tu la pots fer ........ de passeig. Fes bondat que et volem tornar a veure per les nostres "muntanyetes"
Autor del tema
Aquest any ja si que m'agradaria fer la Cursa de la Campana d'una vegada, que sempre per un motiu o altre no l'he pogut fer... Lo que encara no sé si faré la petita o la llarga, probablement la llarga...
Korfbaler, com està el tema d'arrivar a Vacarisses en altra cosa que no sigui cotxe?
Autor del tema
bon dia companys
m'he trencat el lligament peroneo estragalí anterior i em tocara fer moltes setmanes de repos :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:
si algu vol el meu pitrall per la llarga de la campana amb samarreta inclosa
que em faci un privat
salut i cames companys!
grimi
Autor del tema