montescatano 2016 24/04/2016

montescatano 2016 24/04/2016

08 Abr 2016 00:59 #1 per pinelli (Associat/da)
com que no veig fil obert .. cursa de muntanya a prop de barcelona i  força dureta ..  inscrit a la clasica  ;)

La MonteScatano, que parteix de la Plaça de l'Esglesia (C/Major) de Montcada i Reixac (BCN), transcorre els camins de la Serralada de Marina i consta de:

Cursa Curta i Curta-CAMPIONAT:
Assequible i divertida. Tens 3h00m per acabar-la :-)
Distància: 10.700m
Desnivell: +393m/-393m
Places disponibles: 150 (Curta) i 100 (Curta-Campionat)
Dret d'inscripció: 12€
Sortida: 9:30h

Cursa Clàssica:
Un repte per dur però assequible.
Distància: 16.600m
Desnivell: +789m/-789m
Places disponibles: 250
Dret d'inscripció: 16€
Sortida: 9:00h

Cursa Llarga-21:
Un repte per als més preparats.
Distància: 21.700m
Desnivell: +1.215m/-1.215m
Places disponibles: 150
Dret d'inscripció: 21€
Sortida: 8:30h

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2016 10:25 #2 per gorka (Associat/da)
Jo correré la càssica. No l'he feta mai, però sembla una bona primera cursa per a la meva temporada de muntanya.  :he: :he:

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

11 Abr 2016 10:47 #3 per pinelli (Associat/da)

Jo correré la càssica. No l'he feta mai, però sembla una bona primera cursa per a la meva temporada de muntanya.  :he: :he:

jo tambe fare la clasica .. pel que diu la gent , es força dureta .. anirem acostumant el cos a la muntanya ..  :he:

11 Abr 2016 12:02 #4 per Zàngano (Visitant)
Aquest any esperem fer la llarga, que es va escapar l'any passat per una petita lesió.
Els senyors de la JAM organitzen una cursa dura, amb 3 recorreguts dins del parc de la Serralada Marina que no poden decebre. Aparcament, dutxes i tots els serveis que fan un excel·lent tracte al corredor popular. Si us animeu aneu amb compte, no quedaran gaires inscripcions.

11 Abr 2016 13:43 #5 per gnoki (Visitant)
Jo tb participaré. He fet l'entrenament del circuit que es va fer dissabte i confirmo el que ja pensava l'any passat, es una de les curses més exigents que recordo de totes les que he fet mai. Pujar-baixant sense parar i alguna pendent que necessites ajuda de les mans...de les curses mes recomanables si t'agrada "patir"   :whip:

18 Abr 2016 18:50 #6 per rutxi (Associat/da)
Bufa!
Per poc q tanquen inscripcions! Ens veiem a la clàssica, q la mitja ja estava plena :winktongue:
La vaig fer fa tres anys, i em va semblar molt dura la pista inicial i el pujabaixa a l'antena... A veure quines sorpreses ens deparen els de la JAM!
Pinelli31, crack, ens veiem a la sortida  ;)

18 Abr 2016 19:01 #7 per Manel59 (Visitant)
Inscrit a la clàssica fa dies !!!  Sembla que serem un bon grupet de Correcats  8)

Ens veiem a la sortida ...... i a la foto Correcats  :mdr:

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

18 Abr 2016 19:31 #8 per grampy (Associat/da)
inscrito !!!!!!!  :party:

sus vais a cagar subiendo y bajando jajajaja  :666: :666:

19 Abr 2016 11:10 #9 per pinelli (Associat/da)
rutxi ens veiem a la sortida .. perque a la cursa no crec que et vegi  :he: 

grampy en este tipo de curses suelo salir con pañal directamente  :rofl:

21 Abr 2016 23:49 #10 per pinelli (Associat/da)
avui he fet un tram de la montescatano i mare meva la ens espera diumenge ..  :intello: .. una fortisima pujada de 2km que despres es suavitza una miqueta .. despres pujada a la antena , baixar per un corriol i tornar a pujar per un corriol.. total 9.5kms i tan sols 350 +  :surprised: ... jo em pensava que pujariem uns 500  :he: .. el diumenge pot ser molt divertit  :he:

24 Abr 2016 18:12 - 24 Abr 2016 18:13 #11 per Manel59 (Visitant)
Avui diumenge canvi de "decorat" esportiu: de l'asfalt a la muntanya (Serralada de Marina).  :mdr:
He participat al recorregut clàssic (16,600 km), amb un desnivell positiu de 789 metres.
Cursa dura, divertida i ben organitzada. Degut a les pluges de les darreres 24 hores hi havia sectors on es relliscava molt.  :yes:
Hem fet el recorregut junts el Albert Isidro Liria, el Mario Felip Ruiz, i jo mateix.  :love:

Us deixo la foto d'alguns (hi havia més), dels Correcats que hi erem presents.

Properes curses de muntanya que participaré: La Campana i Vigia Trail.  8)

24 Abr 2016 18:38 #12 per Manel59 (Visitant)
Una nova foto de grup gràcies al grampy.

24 Abr 2016 21:34 - 25 Abr 2016 13:48 #13 per gorka (Associat/da)
Doncs ha estat la mar de divertit retrobar la competició de muntanya a la Montescatano de Montcada i Reixac.
Cosa rara, el dia que no vaig vestit de CoRReCaT, arribo a temps a la foto...   :he: 15' abans de la sortida de la clàssica.
La cursa m'ha semblat divertida, amb bon ambient i molt ben organitzada. A alguns moments coincidiem les tres curses la qual cosa provocava que et trobessisde cop corredors de ritmes molt diferents però això no ha sigut un problema.
Esportivament m'he sentit molt bé, amb moltes ganes d'anar afrontant nous reptes a la muntanya. El proper si no passa res d'estrany: la Faiada.

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

25 Abr 2016 00:25 #14 per pinelli (Associat/da)
bona matinal a montcada i reixac  :party: .. cursa impecable per part de l'organitzacio .. un 10  :great: .. per la meva part he fet la classica .. es la segona cursa de montanya de l'any i me divertit moltisim .. pujades de dibuixos animats i baixades molt tecniques .. el recorregut te quasi 17 kms i 5 o 6 pujades prou fortes .. amb 780+  ..  al km 4 de la cursa l'organitzacio posa un pernill amagat algun lloc .. qui el vulgui te que portar-lo fins a meta sense ajuda .. , doncs be , al km 5 m'he trobat amb la noia que duia el pernill  :surprised: .. he flipat amb el ritme que portaba .. tota la cursa amb ella , una crack i una campiona  :love: .. el pernill crec que feia 8kg .. al final entrada a meta 1:58 h i sumant kms .. a sigut molt dura .. 
encantat de saludar companys que feia temps que no hi veia  :love: ..
gracies per les fotos .. ara penjare un parell ..
destacar la 8 possicio del rutxi  :yipi: :yipi: .. nano .. quina manera de correr ..
prox estacio sant quirtze .. festa correcat  :love:

25 Abr 2016 00:30 #15 per pinelli (Associat/da)
la montserrat perez del    c.e.m cerdanyola  :love: .. una crack ..

26 Abr 2016 19:48 #16 per tonivet (Visitant)
Un correcat, en ftorner va quedar tercer de Catalunya de M45. Anava amb la samarreta del domingo catalan

28 Abr 2016 18:10 #17 per Manel59 (Visitant)
Sempre hi ha un moment per a enviar una salutació a l'amic Zenon!!!!

28 Abr 2016 20:20 #18 per rutxi (Associat/da)
Wola!
Doncs un altre que va ser-hi! I m'anima veure que anem creixent en número de correcats a la muntanya!!  :party:
Gran cursa tot i els taps que es van fer quan ens ajuntàvem les 3 curses alhora... i clar, una cosa és que passi a la nocturna de l'H, però en ple corriol relliscós de baixada... :whistle:
Jo vaig sortir més o menys tranqui, que feia molt q no feia res per anar massa al davant, i més o menys calculava que anava entre els 30 primers i clar, amb la barreja de corredors d'altres distàncies i que cada cop estava més còmode baixant, doncs bona posició al final! Si ho arribo a saber, apreto :666:
Companys, sap greu pro vaig sortir pitant que tenia lio amb col.legues i m'havia de dutxar i tot plegat :winktongue:
Propera vegada no em salto la ST!!! :oops:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats