II Trail Fonts del Montseny

II Trail Fonts del Montseny

08 Mai 2016 22:29 #1 per hurtaga (Visitant)
Hola us informo de una cursa de muntanya 100% recomanable. L'organitzen uns amics meus amb molt de "carinyo". Els organitzadors ens oferten tres distàncies:

- Cursa llarga: 28 km i 1560+
- Cursa curta : 17 km i 1150+
- Trialet: 2km - cursa per equips format per 1 adult + 1 menor

La data de la cursa és el 2 de juliol 2016 i la sortida i arribada és el poble de Viladrau

el web de la carrera és aquest: www.trailfontsdelmontseny.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2016 23:10 #2 per hurtaga (Visitant)
Hola companys/es l'organitzador de la cursa m'envia les següents novetats:

- RECORREGUTS MILLORATS
>> Encara que els recorreguts són molt similars als de la 1a edició,hem fet petits canvis amb l'objectiu de beneficiar els corredors. Trobareu els tracks i tota la informació a la web.

- BOSSA DEL CORREDOR -  ENCARA MÉS COMPLETA
>> Per a nosaltres és molt important que us emporteu una bossa del corredor plena de productes de qualitat. De moment ja us avancem algunes de les sorpreses que hi trobareu: Samarreta tècnica del TFM 2016, un Headband de Compressport, 1 ampolla d'Aigua Viladrau, 1 ampolla de Powerade, 1 mapa del Montseny + recorreguts del TFM 2016 d'Editorial Alpina, 1 fuet de Casa Tió, 1 Cervesa del Montseny, 1 gel de massatge Perskindol, 1 Gel RS Sport, 1 Revista Trailrun, 1 Suplement especial del TFM 2016 del Diari Sport, 1 entrada per  accés a la piscina municipal o la piscina del Club Viladrau, ... i a l'arribada i com a novetat d'aquest any, a més de begudes també tindreu cervesa i us prepararem un bon plat de pasta.

US PRESENTEM EL VIDEO DEL TFM 2016
Us presentem el video del ‪#TFM2016‬ Gràcies a les imatges cedides per @Sportvicious.

www.trailfontsdelmontseny.com/fotos-i-videos/

www.trailfontsdelmontseny.com

17 Jun 2016 10:27 #3 per gorka (Associat/da)
Doncs jo estic inscrit a la curta.... serà la meva primera vegada aquest Trail i en tinc moltes ganes. Sempre m'ha agradat córrer pel Montseny.

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

18 Jun 2016 20:03 #4 per Josep Guasch (Visitant)
Doncs jo também estic apuntat. La vaig fer l'any passat amb uns amics i em va agradar molt, això que va fer una calor de mil dimonis, estavem en plena onada de calor, espero que aquest any no faci tanta.
Es una cursa 100% recomenable, el paisatje és fantàstic i el traçat es força tècnic.
Animeu-vos, val realment la pena. Jo faré de nou la curta, que malgrat ser només 17km vaig fer més de 3 hores  :surprised:
Salutacions
Josep

Salut i Peles Flanagan!

24 Jun 2016 17:20 #5 per Sarcel (Associat/da)
Estic considerant apuntar-me a la curta.

Si algú surt de Barcelona el mateix dia, habría alguna possibilitat d'anar-hi junts ? (compartint gastos evidenment).

24 Jun 2016 19:22 #6 per Manel59 (Visitant)

Estic considerant apuntar-me a la curta.

Si algú surt de Barcelona el mateix dia, habría alguna possibilitat d'anar-hi junts ? (compartint gastos evidenment).

Estic en la mateixa situació. Ja seriem tres a compartir despeses.  8)

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

25 Jun 2016 18:17 #7 per Sarcel (Associat/da)
Inscrita a la de 17 km, he vist que després tenim dret a piscina, caldrá endur el bañador  :smile:

Manel59, si no s'ofereix ningú pots venir amb mi, la meva família és quedará sense cotxe però que hi farem.

26 Jun 2016 11:41 #8 per tonivet (Visitant)

Doncs jo estic inscrit a la curta.... serà la meva primera vegada aquest Trail i en tinc moltes ganes. Sempre m'ha agradat córrer pel Montseny.

Doncs de pujada correras Ben poc :666:

26 Jun 2016 13:56 #9 per hurtaga (Visitant)
Gorka el circuit es preciós però en Tonivet té raó, per 17 km la veritat és que té força desnivell. Ja veuràs com gaudiràs del circuit, de l'organització i de la carrera.

Recordo que el proper dijous 30 de juny tancaran les inscripcions.

28 Jun 2016 13:30 #10 per Apintu (Associat/da)

Jo em vaig inscriure el diumenge  8) 8)

Aprofitaré i faré turisme de cap de setmana amb la dona  :yes: :yes:

10km:       42:52  (Nassos 2014)
21km:    1:33:13  (Barcelona 2015)
Maratò:  3:34:51  (Barcelona 2015)

04 Jul 2016 11:58 #11 per gorka (Associat/da)
Doncs, curiosament aquest dissabte al Trail de les Fonts del Montseny he tornat a acabar cinquè de la meva categoria: avantatges de fer-se gran.  :smile:
El cas és que a totes les curses de muntanya que he corregut aquesta temporada 2016 he quedat entre els cinc primers, però mai he pujat al podi: sempre quart o cinquè. A veure si a la sisena i última va la vençuda... tot i que em penso que serà molt difícil: s'espera molt nivell a l'Aigüestortes Epic Trail.
Per cert, que el Trail de les Fonts del Montseny és molt recomanable: circuit agradable i ben organitzat encara que amb molta calor a Viladrau.

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

04 Jul 2016 15:28 #12 per Sarcel (Associat/da)
Enhorabona Gorka perquè els nois ho teniu molt difícil quedar entre els primers, fins i tot per categoria. A Viladrau de totes maneres només pujaban al podi els tres primers absoluts, no hi havia cap premi per categoria ni tan sol una recompensa simbólica com podria ser l'entrega d'un fuet o quelcom així.

M'han dit que el recorregut llarg tenia molta pista i que faltava avituallament, no era el cas amb el "curt" de 17 km que está molt bé, una passada el pas pel bosc dels castanyers. Cuan se surt a dalt ya no hi ha ombra però amb la brisa s'estava molt bé. A l'avituallament més alt s'agafava l'aigua directe de la font, estava ben fresqueta, quin gust!

Molt bona la cervesa del Montseny que ens van donar l'arribada per acompanyar la pasta, i tot un detall l'ensalada de fruita.

La bossa del corredor no tan complerta com la que deian Hurtaga, he trobat a faltar el Headband entre d'altres coses.

L'any vinent si puc repetiré.

05 Jul 2016 09:24 #13 per Zàngano (Visitant)
És així Sarcel, penso que podia haver-hi un altra avituallament del 21 fins a meta. En canvi la bossa del corredor la vaig trobar molt i molt complerta, amb la banda del cap, bossa, samarreta, birra, etc...
Altres coses que es podrien millorar: les dutxes on vaig fer molta cua i la sortida molt lluny de l'aparcament.
Malgrat això em va agradar molt i penso que l'any que ve repetiré.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats