- Missatges: 2415
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
pinelli va escriure: Os deixo l enllaç de la web d’aquesta cursa que faré per primera vegada .. hi han tres distàncies .. ah .. es en dissabte , que mola molt i també tenen piscina ..
www.trailfontsdelmontseny.com/es/
aquest any la llarga .. .. si vols la fem de trankis i entrada de la maneta .. ( pacte 3 turons ) palabritaRugbyMan va escriure:
pinelli va escriure: Os deixo l enllaç de la web d’aquesta cursa que faré per primera vegada .. hi han tres distàncies .. ah .. es en dissabte , que mola molt i també tenen piscina ..
www.trailfontsdelmontseny.com/es/
Ja m'estas picant? Quina faràs: La mitja (19kms) o la Trail (29Kms)?
Si es que sempre entrro al trapo i et tinc que lligar en curt que sino me la liaràs al meu barri
hola sergio , ritme tranquil , sense cap pretensió , jo aquesta cursa no la he fet mai però te pinta de molt dura .. així que jo anire ritme molt mes lent que a una mitja de muntanya normal .. no se si m’he explicat bé .. jajasergio va escriure: Definir-me què és anar de Tranki per a vosaltres...
ah .. del rugbyman o et creguis res ..pinelli va escriure:
hola sergio , ritme tranquil , sense cap pretensió , jo aquesta cursa no la he fet mai però te pinta de molt dura .. així que jo anire ritme molt mes lent que a una mitja de muntanya normal .. no se si m’he explicat bé .. jajasergio va escriure: Definir-me què és anar de Tranki per a vosaltres...
pinelli va escriure: ah .. del rugbyman o et creguis res ..
sergio va escriure:
si vens es un puntazo .. parlemRugbyMan va escriure:
sergio va escriure:
Me'n vaig a fet l'olla de Nuria per aclimatar-me'n......panda de kbrns
Doncs ho romio i com que avui ja canvien el preu i no crec que pugui convencer a la family ja, doncs l'acabo de fer una volta i ens apuntem si em deixen a la llarga....29kms quina mandra
gracies juanjokyokusin m'ho miraré .. anima't tu tambéJuanjokyokushin va escriure: Es dura... Fa 2 setmanes vaig fer part del recorregut. Camines més que corres, i no pares de pujar fins al Matagalls. Si fas la llarga, crec que després de passar Matagalls i Coll Pregon hi ha un altre pujadeta. Pel que fa al recorregut, trobaràs molt de bosc i t'anira bé per escapar una miqueta del sol i calor que podrà fer durant al Juliol.
Deixo video de l'entrenament.
si sarcel , el que pasa es que cada any els curcuits de les curses de muntanya canvien i crec que la de 29 es igual a l’any passat , que no se com serà .. intentarem gaudir a tope ..Sarcel va escriure: No entraré en el tema de si es dura o no, lo que si puc dir és que el recorregut curt está molt bé, sembla que el llarg no tan amb molt més pista, però això també va a gustos. Podeu veure els comentaris en el fil de la cursa de l'any 2016, a la pàgina 6 dels arxius del foro.
A títol orientatiu, aquell any la curta era 17 km amb D+ 1.150 m i la vaig fer en 2.50.43, per la meitat de la classificació més o menys. Sempre está bé mirar la classificació d'anys anteriors per fer-se una idea del que és trigará, en base a per on et situas normalment.
En tot cas, segur que gaudireu
tonivet va escriure: Si es cert cada any canvien el recorregut
Jo he fet 2 cops la llarga i lany passat vaig trigar 1h mes per una distancia similar
Van haver moltes queixes per la duresa del circuit aixi q potser aquest any la suavitzen
clar collons .. ja La tinc pagada jeee .. en 4:30 h la tenim feta .. vaaaaRugbyMan va escriure:
Jo he fet 2 cops la llarga i lany passat vaig trigar 1h mes per una distancia similar
Van haver moltes queixes per la duresa del circuit aixi q potser aquest any la suavitzen
Pinelli31...encara estás segur de fer la llarga?
pinelli va escriure:
clar collons .. ja La tinc pagada jeee .. en 4:30 h la tenim feta .. vaaaaRugbyMan va escriure:
Pinelli31...encara estás segur de fer la llarga?
Tenim temps per entrenar ..
guai !! Ens veiemtonivet va escriure: Si aquest es el temps q vaig fer jo mes o menys
S'ha d'anar amb molta calma a les pujades i caminar gairebe totes
Les baixades son molt llargues i sha de dosificar tambe, no es pot baixar a saco amenys q siguis muntanyero 100%
Segurament ens veurem a la llarga aquest any