Cavalls del Vent OPEN - 84K - 5600m D+ 29.06.2019 06:00 24h

Cavalls del Vent OPEN - 84K - 5600m D+ 29.06.2019 06:00 24h

29 Jun 2019 20:18 - 29 Jun 2019 20:19 #21 per stone_apo (Visitant)
Hello Dennis i Helena,
un plaer veure ahir al Dennis a la recollida dels dorsals malgrats els problemes d'última hora i a la Helena avui just quan ja marxava a l'alberg i ella arribava al Lluís Estasen.

Últimament no miro gaire el foro per falta de temps però no, jo no era l'infiltrat, suposo que l'Helena es refereix a l'Albert Gallego.

En quant a la decisió, a mi m'ha anat bé perquè he estat tota la semana amb grip i la meva capacitat pulmonar fins dijous tarda era nul.la. A més ha fet molta calor o sigui que encertada.

He sortit a les 5:20AM amb 3 amics més però a les 8 ja feia una calda brutal i els trossos de pista descoberts eren horribles.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2019 16:06 #22 per Dennis Teuling (Associat/da)
Hola Stone_apo, Helena,

Doncs sí, un plaer veure't allà a Estasen!
Finalment vaig sortir més d'hora, a les 05:12, i per això no us vaig veure pel camí.

Em sabia molt greu haver retallat el recorregut, però ara dono fe que era lo més responsable.
Vull creure que era l'únic irresponsable ahir, i ho vaig pagar...
La veritat que vaig arribar al Coll de Pendís amb moltes forces (molt estrany que havent sortit a les 05:12 i fent-ho corrents... que ja s'havien acabat les 20÷30 garrafes d'aigua quan vaig arribar en 3h30' :? :?) i em sabia a molt poc tornar enrere ja.

Però al girar cap al nord a Cortals de l'Ingla, em sentía una mica culpable, com si estigués fent una cosa il·legal, i evidentment, sense els avituallaments tan necessaris. Sense fer crònica aquí, em faltava l'avituallament de Moixeró, i vaig arribar en un estat molt lamentable al Niu de l'Àliga. Molt penós. I després sense forces vaig anar fent, però cada cop més lent, que no tenia forces per res..

Així vaig arribar a les 01:38 a Estasen (20h26 :sick:) , on l'Albert ja estava dormint en el sac de dormir fora del refugi.
Vaig posar el 9è segell, i sense cap satisfacció vaig fer les 2 hores de cotxe cap a casa....
Mai més!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jul 2019 00:05 #23 per No Surrender (Associat/da)

Dennis Teuling va escriure: Hola Stone_apo, Helena,

Doncs sí, un plaer veure't allà a Estasen!
Finalment vaig sortir més d'hora, a les 05:12, i per això no us vaig veure pel camí.

Em sabia molt greu haver retallat el recorregut, però ara dono fe que era lo més responsable.
Vull creure que era l'únic irresponsable ahir, i ho vaig pagar...
La veritat que vaig arribar al Coll de Pendís amb moltes forces (molt estrany que havent sortit a les 05:12 i fent-ho corrents... que ja s'havien acabat les 20÷30 garrafes d'aigua quan vaig arribar en 3h30' :? :?) i em sabia a molt poc tornar enrere ja.

Però al girar cap al nord a Cortals de l'Ingla, em sentía una mica culpable, com si estigués fent una cosa il·legal, i evidentment, sense els avituallaments tan necessaris. Sense fer crònica aquí, em faltava l'avituallament de Moixeró, i vaig arribar en un estat molt lamentable al Niu de l'Àliga. Molt penós. I després sense forces vaig anar fent, però cada cop més lent, que no tenia forces per res..

Així vaig arribar a les 01:38 a Estasen (20h26 :sick:) , on l'Albert ja estava dormint en el sac de dormir fora del refugi.
Vaig posar el 9è segell, i sense cap satisfacció vaig fer les 2 hores de cotxe cap a casa....
Mai més!!


Dennis!!!! :blink: :blink: :blink: :blink: No tenia ni idea que al final decidiries fer-la sencera :whip: , havia sospitat alguna cosa amb el teu missatge, però amb la calda que feia ja a les 8h no se'm va ni passar del cap aquesta opció. Vaig suposar que havieu sortit abans tant tu com n'stone, ja que jo finalmente vaig sortir a les 5'45h i no me vareu avançar, per tant, era obvi que havíeu sortit abans. Ja has fet la reflexió que tocava fer, i me sap greu perquè no has acabat content, però és que era un infern de calor :sick: ...jo anant cap a Gressolet pensava que si no l'haguessin retallat, segur que hagues plegat en arribar a el Niu. Mai havia passat tanta calor :fire: , i ja no era sed, era necessitat de baixar la temperatura del cos, a la que trobàvem un rierol d'aigua :drops: hi anàvem directes per poder refrescar-nos una mica. El telèfon se'm va escalfar massa i només em deixava fer trucades emergència...en aquest pla...
La meva història és una mica diferent de la teva...jo hagués sortit a les 5h, per menjar-me una hora menys de sol, però la companya preferia dormir una mica més i al final a les 5'45h varem sortir. El sol va perjudicar a molta gent (quan vaig arribar a Gressolet allò era un drama), jo estic bastant satisfeta de com vaig gestionar tema agua, sals i menjar, tot i només fer 42km hi havia força desnivell i moltes vegades acab tenint problemes a la panxa, per tant beníssim. La veritat és que tot i la calor m'ho vaig passar bomba :party: , m'encanta la ruta :heart: , m'encanta l'ambient d'aquesta prova no competitiva :hearteyes: i na Marta i jo ens entenem a la perfecció en aquestes històries. Si que m'ha fet molta rabia no poder-la fer sencera, però també m'ha agradat descobrir la half, que és més assolible si no vas tope entrenat i pots viure el festival acabant a una hora raonable. També he de dir que se me va fer curta, supos que anava tan mentalitzada per fer els 84 km que només fer-ne la meitat es va passar molt ràpid.
En fi, jo vaig sortir amb un somriure i vaig acabar amb un somriure, i entremig una mica de tot...quan vàrem sortir vàrem calcular 10h i en varen sortir 9h 56', per tant contentes tambè.
Just abaix de Lluis Estasen em vaig trobar a n'Stone i varem comentar rapid la jugada...en fi, una llàstima que hagis acabat amb tan males sensacions, però encara vares tenir sort de no prendre mal. No cal donar-hi més voltes, de tot se n'apren i ja està. Busca't a les fotos, que n'he vist alguna que surts molt bé...anaves amb la camiseta de bastions, no?. Va, a mirar endavant, que ara ja ens toca caviar de Fil, no?? :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jul 2019 20:24 #24 per hyuste (Associat/da)
Enhorabona a tots tres!!!.
Dissabte va ser un dia mortal de calor i fer-la sencera era un risc molt alt.
Recordo al 2016 la pujada des de el Serrat fins al Niu va ser mortal. Van haver de rescatar a un en helicopter i això que no feia una calor extreme.

Héctor Yuste

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jul 2019 23:22 #25 per Dennis Teuling (Associat/da)
Moltes gràcies Hyuste!!

Doncs sí No Surrender, tens tota la raó.
Me n'alegro de que hagis gaudit de la cursa i del festival!
D'això es tracta.

Al final he fet la crònica (al meu blog Crònica Cavalls del Vent Open per posar més de 4 fotos).
Sempre intento fer una crònica més curta, més apte per llegir, però no hi ha forma.

Per resumir la crònica, et diré que les teves paraules:
fes el que hagis de fer, però fes-ho content
m'han acompanyat durant gran part de la cursa..


Gràcies per tot, i ara ja sí podem anar a l'altre fil :666: :666:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2019 08:35 #26 per Jorfer (Associat/da)
Dono fe que aquest home sempre té permanentment un somriure al rostre.
Continua així Dennis, però, si és possible amb una mica més de seny, que algun dia ...:pensive: :pensive:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2019 09:22 #27 per hyuste (Associat/da)
Dennis Teuling pensava que havies fet la Half.
He llegit la teva crònica i no sé si felicitar-te o....
A l'ultra del Montseny ja vas fer una de grossa també.
Enhorabona crack!!!

Héctor Yuste

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2019 10:04 #28 per Jordi (Associat/da)
Bona crònica Dennis, però espero que així mai més i com be diu en Jorfer i posis més seny :whip: :whip:

Per l'any que ve crec que uns quants estan pensant en fer-la i confio que t'engresquis per repetir i fer el que hagis de fer (amb seny i més seguretat), però fes-ho content i gaudint 100% sense riscs extres e innecessaris
:pray: :kissheart:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2019 15:10 #29 per Dennis Teuling (Associat/da)
Gràcies Jorfer, hyuste, JRDi69!!

Ja has vist que no sempre tinc un somriure al rostre, ehh!!
Però teniu tota la raó... No faré més bogeries així, que ja tinc una edat.
A partir d'ara una mica més de seny… ho prometo!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jul 2019 09:58 #30 per RugbyMan (Associat/da)

Dennis Teuling va escriure: Però teniu tota la raó... No faré més bogeries així, que ja tinc una edat.
A partir d'ara una mica més de seny… ho prometo!!


Dennis dimissió !!!!

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.