- Missatges: 3882
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
estanis13 va escriure: Gràcies a tots per les paraules!
Primer Helena, tot bé?
Dennis si comencen abans també és fosc, en aquest sentit o canvien dates o posen menys kms.
Pinelli la idea és seguir fent muntanya, de fet ho vull fer seguir tot. Bàsicament vull aplicar la filosofia de fer el que em doni la gana, decidir els entrenos i les curses en funció de les ganes i el temps, sense tenir programacions/obligacions. Al cap i a la fi aixo ho faig per gust i la veritat és que no crec que en els nostres nivells sigui tan important seguir plans per acabar 2 minuts abans una marató que si he disfrutat fent el que he volgut.
Dennis Teuling va escriure: Ostres Helena, ja m'en Recordo del pi, i jo sí vaig baixar el cap just a temps... em sap molt greu
Per lo que comentes has fet molt bé plegar, i a més, ja et dic jo que impossible haver arribat a temps... que al final eren 55 kms
si , aquest any m’ho miro , això de federar-se per itra , ja direu quelcom ?hyuste va escriure: Ostres Helena quin ensurt, espero que estiguis bé.
Denis , darrerament llegint les teves batalles, sempre tens problemes. Malgrat tot t'ensurts força bé, enhorabona!!!
Enhorabona Estanis, per ser la teva primera cursa de muntanya, la vas clavar en una que és força complicada.
Jo aquesta no la he feta mai, però abans a l'estiu havia la cursa de Sa Guilla en un recorregut semblant per la zona i recordo haver-lo passat molt malament amb grimpades i desgrimpades.
Pinelli recomano federar-te, independenment de que te puguis estalviar uns euros en curses de muntanya, sobre tot si surts molt sovint.
Helena, ja parlarem de com va el federar-se pel ITRA, es possible que pel 2020 ho faci en comptes del FEEC.