Cursa del roc gros 2020

Cursa del roc gros 2020

14 Gen 2020 21:34 - 14 Gen 2020 21:38 #1 per pinelli (Associat/da)
5/4/2020
Bones , el deixo info de ina cursa de muntanya guapa .. es ça cursa de muntanya del roc gros .. a Hostalets de balenya , estic inscrit a la llarga , a veure si ve mes gent .. ah , als 200 primers de la llarga li donen una chaqueta guapa ☝️ . www.cursadelrocgros.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2020 11:55 #2 per Sarcel (Associat/da)
Tinc pensat anar-hi també, a la llarga evidenment, que m'encanta la cronoescalada a les antenes que es fa pel mig del recorregut, a veure si sóc capaç d'igualar o millorar el registre de l'any passat: 16.31 minuts :) . El meu temps total 4.28.37, dels últims però va haver-hi només 117 arribats, a veure si més gent s'apunta aquest any amb l'alicient de la jaqueta.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2020 22:48 #3 per Dennis Teuling (Associat/da)
Coincideix el cap de setmana amb la Ultra Montseny... ben a prop del Montseny també!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2020 21:25 #4 per estanis13 (Associat/da)
Ostres aquesta jaqueta és molt temptadora!! A sobre es a la comarca veïna aixi que em queda prop. Problemes... És 3 setmanes després de la marató de BCN i 2 abans de la marató del cap de creus ?? per si fos poc, és la setmana següent de la romànic extrem ( garrotxa, molt aconsellable ?) O sigui que en cas de posar-ne una al mig de les altres segurament fos la romànic que a sobre tinc gratis. Total, difícil

Pinelli tiu t'has fet un calendari de collons a veure si ens veiem a alguna o m'avises a algun entreno d'aquests que aneu a fer a Bagà! ( El mateix dic dennis ?)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2020 20:00 #5 per pinelli (Associat/da)
sarcel a veure si pots venir , ja saps del tipus de cursa que parlo , va ser la primera mitja de muntanya que vaig fer i tot i passar-lo malament em va deixar enamorat , per culpa de l’asfalt mai he pogut tornar ,

dennis estas inscrit a la del Montseny ?

estanis es perfecta pel teu calendari , dos setmanes davant una marató es lo que toca , lo dels entrenos a partir de la marató Empúries parlem , que ja tenim alguns entrenos guais preparats , a veure si fem colla com fa dos anys ..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2020 21:58 #6 per Dennis Teuling (Associat/da)
Sí, fa temps que estic inscrit!

No hi ha volta enrere...:cry:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2020 17:53 #7 per Sarcel (Associat/da)

pinelli va escriure: sarcel a veure si pots venir , ja saps del tipus de cursa que parlo , va ser la primera mitja de muntanya que vaig fer i tot i passar-lo malament em va deixar enamorat , per culpa de l’asfalt mai he pogut tornar ..

Inscripció feta! A la de 25 km.
Será la meva tercera participació a aquesta cursa molt maca i el repte será fer-ho lo millor possible a la pujada cronometrada de les antenes. La resta del recorregut, a gaudir :)

Será un plaer tornar-te a veure en una cursa pinelli, que feia molt que no coincidiem.
També he fet l'inscripció a la Vilatrail.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2020 21:04 #8 per tonivet (Associat/da)
Jo segurament tambe m'apuntare a la llarga. Primer vull fer la marató de Castelló i a veure si tinc ganes de muntanya!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 febrer 2020 10:09 #9 per Tonibeltran (Associat/da)
Bones.
Un altre inscrit a la llarga. Veig que hi haurá bona representació correcat, Hauré fet la marató de bcn, així que aniré a l'expectativa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2020 13:58 #10 per pinelli (Associat/da)

Sarcel va escriure:

pinelli va escriure: sarcel a veure si pots venir , ja saps del tipus de cursa que parlo , va ser la primera mitja de muntanya que vaig fer i tot i passar-lo malament em va deixar enamorat , per culpa de l’asfalt mai he pogut tornar ..

Inscripció feta! A la de 25 km.
Será la meva tercera participació a aquesta cursa molt maca i el repte será fer-ho lo millor possible a la pujada cronometrada de les antenes. La resta del recorregut, a gaudir :)

Será un plaer tornar-te a veure en una cursa pinelli, que feia molt que no coincidiem.
També he fet l'inscripció a la Vilatrail.

ueeeeee !!! Ens veurem a Hostalets :party: , a la vilatrail no crec que hi vagi , ja mirarem ,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2020 14:00 #11 per pinelli (Associat/da)
M’ha dit un ocell que s’ha apuntat un altre Correcat d’olot ??‍♂️ , vinga tonivet , ja sols faltes tu ..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2020 19:04 - 05 Mar 2020 19:04 #12 per tonivet (Associat/da)

pinelli va escriure: M’ha dit un ocell que s’ha apuntat un altre Correcat d’olot ??‍♂️ , vinga tonivet , ja sols faltes tu ..


Por alusiones :stucktongue

De momento me espero a ver como acabo de la punktrail, que hay algunas que son muy jodi...s. Tambien estoy valorando hacer en Abril la Montescatano, y el entreno para ver el circuito es el dia antes...

Me espero un poco para ver acontecimientos :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2020 21:53 #13 per estanis13 (Associat/da)

pinelli va escriure: M’ha dit un ocell que s’ha apuntat un altre Correcat d’olot ??‍♂️ , vinga tonivet , ja sols faltes tu ..


:whistle: :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Mar 2020 08:31 #14 per pinelli (Associat/da)

tonivet va escriure:

pinelli va escriure: M’ha dit un ocell que s’ha apuntat un altre Correcat d’olot ??‍♂️ , vinga tonivet , ja sols faltes tu ..


Por alusiones :stucktongue

De momento me espero a ver como acabo de la punktrail, que hay algunas que son muy jodi...s. Tambien estoy valorando hacer en Abril la Montescatano, y el entreno para ver el circuito es el dia antes...

Me espero un poco para ver acontecimientos :whistle:

bien , no descarto la montescatano , aunque este año quiero hacer entrenos que me obliguen a andar .. vamos viendo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Mar 2020 08:31 #15 per pinelli (Associat/da)

estanis13 va escriure:

pinelli va escriure: M’ha dit un ocell que s’ha apuntat un altre Correcat d’olot ??‍♂️ , vinga tonivet , ja sols faltes tu ..


:whistle: :whistle:

un que agafa jaqueta ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2020 17:25 #16 per Sarcel (Associat/da)
Estava desitjant que arribi la nova data, el 27 de septembre, però avui ens han comunicat que no pot ser... la cursa d'enguany queda definitivament anul.lada.
Sap molt de greu, esperem que l'any vinent si que es podrá fer quelcom.
Com que vull confiar que així serà he decidit optar per la renovació autómatica de l'inscripció i recolzar així l'organització :heart: , però qui vulgui pot demanar la devolució de l'import íntegre :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2021 12:05 #17 per Sarcel (Associat/da)
Nova data 19 de septembre de 2021! Ya falta poc!
A la llista d'inscrits he vist en Pinelli, en Tonibeltran, en Chus Garcia i na Marga Nevado, inscrits com a Xipiruns, suposo que tots a la llarga?
He pensat que si voleu una noia més a l'equip potser encara estaria a temps de cambiar l'inscripció i de constar com a Xipiruns enlloc de Run2Live. Que us sembla? El meu temps segur que serà molt dolent però una persona més sempre va bé...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Set 2021 23:32 #18 per pinelli (Associat/da)
eiiii sarcel , nosaltres no fem grup , alguns van a la llarga i d'altres a la curta , no sabia que puntuava en equip ni res , però si vols el canvies i puntuem més ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2021 15:23 #19 per Sarcel (Associat/da)
Está tot explicat a la fitxa tècnica de la cursa:
Els equips han d’estar formats per, com a mínim, 4 membres inscrits amb el mateix nom d’equip abans de l’inici de la cursa i han de constar de com a mínim un membre de sexe femení.

Que fan en Chus i na Marga ? La llarga o la curta?

Per fer equip a la llarga hauriem de ser 4 persones. A priori som 2 nois i una noia: tu, Tonibeltran i yo. Faltaria un noi o una noia per arribar a 4.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2021 16:09 #20 per pinelli (Associat/da)
la marga no la fa , i el Chus fa la llarga , el que no tinc clar és si tenim que anar tots junts , recorda que als 200 primers li donen una chaqueta , no es el meu cas ?, si vols el canvies ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.