26a Cursa de fons de Les Tortugues 1 de Maig (10:00, la Garriga)

26a Cursa de fons de Les Tortugues 1 de Maig (10:00, la Garriga)

29 Mar 2022 14:08 #1 per Kaisur (Associat/da)
Obro aquest fil per anunciar la cursa de fons del 1 de maig de La Garriga, organitzada pel CA Les Tortugues del mateix poble.

Aquesta prova, que ja porta 26 edicions, ha fet canvis post covid i crec que per a millor. S'ha reubicat la sortida a la zona de les pistes i pel que fa al recorregut de 14k, es 1/3 pel poble, 2/3 pels voltants. La part de muntanya idéntica a altres edicions i canvia una mica la part de asfalt.

Cursa de les de poble, amb animació i xarinola acabant amb botifarrada final. Esperem que no plogui com l'any passat!

tota l'informació a curses.lestortugues.cat/cursa-1-de-maig/

S!

5km: 0:18:51 (Nocturna de l'hospitaletSansi Masnou 2021)
10 km: 0:38:41 (Bombers 2021)
Mitja: 1:24:56 (Mitja de Barcelona 2020)
Marató: 3:02:56 (un-official Marató de barcelona covid edition)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Abr 2022 16:53 #2 per Tiny (Associat/da)
Sería aconsellable la cursa per un asfaltero empedernit com jo? :whip:
Em refereixo si son pistes sense dificultat apart del pendent..

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2022 17:35 #3 per Barceruel (Associat/da)
Tiny, jo la vaig córrer l'any passat i, com diu en Kaisur, va ploure molt. La zona pistera relliscava en alguns moments puntuals, però res de l'altre món. Vaig córrer amb sabatilla de muntanya pel mal temps, però crec que és una cursa que pots córrer amb sabatilla d'asfalt perfectament.

Em va agradar molt. Molt bon tracte al corredor, serveis i aparcament propers. No descarto tornar-hi, tot i que tinc el calendari força atapait.

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Abr 2022 15:06 #4 per Kaisur (Associat/da)
Es totalment aconsellable per un asfaltero. Inclús amb sabatilles d'asfalt (aixó si, amb una mica de dibuixet que no deixa de ser terra).

Es una cursa divertida, amb un recorregut molt maco i que des.-de que la vaig fer per primera vegada fa 4 anys, no em perdo. (Ara amb mes raó, que visc al poble. XD )

Com diu Barceruel, tot i que va ploure i molt l'any passat, ens ho vam passar teta. Ell anava com un tractor diesel a les pujades i jo anava com una cabra boja a les baixades. (Spoiler, el darrer km d'asfalt em va treure el tiu com 20 segons)

5km: 0:18:51 (Nocturna de l'hospitaletSansi Masnou 2021)
10 km: 0:38:41 (Bombers 2021)
Mitja: 1:24:56 (Mitja de Barcelona 2020)
Marató: 3:02:56 (un-official Marató de barcelona covid edition)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Abr 2022 20:13 #5 per Sergi42195 (Associat/da)
Inscrit, i ens veiem diumenge amb samarreta pastanga. Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mai 2022 07:41 #6 per Kaisur (Associat/da)
T'he vist a la sortida pero ja t'he perdut entre la masa de corredors. Qué tal l'experiencia? :)

Aquesta edició, amb el circuit nou, m'ha agradat mes que la sortida de can noguera (i que la circunstancial de l'edició covid. Molta calor, aixó si. Que es preparin diumenge a l amarató perque ahir al sol eren 27 graus a les 10:30 del matí.

Organitzativament (tot i estar dins de les Tortugues) 2 punts a millorar. Ara es triga mes en arribar al malhivern i aixó fa que els rapids de 7k, es creuin amb els segment de 5/km dels 14 k just al punt estret del circuit (el pont sota la renfe) . Potser un petit canvi en el recorregut el proper any farà aquesta cursa molt mes amable per a les dues distancies.

El segón punt, fer que tant ajuntament com altres entitats, siguin previsores per no haver de canviar el circuit a 2 dies de la cursa. Tot i així, la ziga zaga pel carrer Sancho Marraco tampoc està malament i evita una recta de 2km entre la sortida i la plaça de l'esglesia. hehe. Veure la serp fosforito des-de darrera cap a l'infinit no sempre es motivador. hahahahah.

S!

5km: 0:18:51 (Nocturna de l'hospitaletSansi Masnou 2021)
10 km: 0:38:41 (Bombers 2021)
Mitja: 1:24:56 (Mitja de Barcelona 2020)
Marató: 3:02:56 (un-official Marató de barcelona covid edition)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mai 2022 09:10 #7 per Sergi42195 (Associat/da)
Doncs jo recordava aquella Cursa de les Tortugues, sense classificació, i amb un sorteig extraordinari, al pavelló, que encara manté aquella essència tan positiva.

Em va agradar molt saludar a Correcats, com l’amic Felip, però a la vegada trobar-me amb Squash, Gemma, Buff, Grampy, Tiny, Raimon, Llum, Francesc, … quanta gent coneguda e històries compartides de curt.

El recorregut, és exigent, per camí ample i sense corriols, amb zones de bosc molt agradables, resguardat del sol i calor que va fer al llarg de la matinal. I Les zones on et donava el sol, calor a dojo. Millor si s’avança una mica l’hora de sortida, però al haver curses infantils, complicat.

Com a punt clau a la cursa és del kilòmetre 7’5 al 8’2 aproximadament doncs ja portes una estona pujant a ritme, però en aquell punt recordo una pujada amb forta pendent per asfalt, que s’ha de saber gestionar.

Finalment, la darrera volta per entrar a la pista, mentalment et posa prova, doncs veus com la resta de participants van entrant, i a un, li queden uns metres.

L’entrepà de buti, genial, malgrat costa menjar alguna cosa una vegada feta la distancia.

La bossa d’obsequis, tan em dona. Ni l’he obert.

Fins aviat, i cursa recomanable per repetir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mai 2022 08:33 #8 per Tiny (Associat/da)
Molt content del debut en aquesta cursa!

El millor tal com explica en Sergi va ser retrobar companys que feia temps no veia. Apart dels que diu ell també em va fer molta il·lusió trobar en Gabriel i recordar velles batalletes. També en DavidGi que va venir a saludar, la Rosa Garrido, Montse Perez,....:party:

En quan a la cursa vaig intentar sortir tranquil i vaig fer la pujada seguint a en Buff a qui tenia uns 50 metres endavant. Al començar la baixada en el km 8 em van passar volant uns quants corredors.. :laughing: fins que la pendent es va moderar i vaig mantenir la posició.

Molt bona feina dels voluntaris i molt bona la botifarra!

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.