Molt bones!
El 6 de Novembre WrockU farà la segona edició de la
https://trailllemena.com/es/Trail Llémena
una carrera de montaña por los incomparables parajes,de los picos y cresta por encima del Valle del río Llémena, un valle conocido como la “pequeña Toscana catalana” por su bellesa natural, la tranquilidad que se respira en él, la frondosidad de sus bosques y campos. Sobrevolaremos el valle por los caminos más elevados desde donde disfrutaremos en todo momento del paisaje de sus barrancos.
La distancia Ultra de la Trail Llemena forma parte del Campionato de Ultras de la Federación Catalana de Atletismo.
Crec que algun Correcat va fer la primera edició.
Jo estava apuntat a la Ultra del maig de l'any passat, però tot just 6 dies abans vaig agafar Covid i no vaig poder participar.
Em van guardar la inscripció pel 24 d'Octubre de l'any passat, després la van endarrerir al 7 de Novembre, després a Maig 2022 i ara definitivament al 6 de Novembre d'enguany.
Aprofitaré la inscripció per anar-hi aquest tardor
I a més vull fer una mica de propaganda per aquesta cursa, doncs
WrockU és un organitzador petit que ha fet unes curses molt maques i he tingut el plaer de fer d'Escombra en dues d'elles:
* Trail del Fai per la zona de Sant Miquel del Fai
* Trail Olot-Puigsacalm pel salt d'Agua de Sallent i el Puigsacalm (valga la redundància)
Dues curses que m'han agradat molt, però que per desgràcia no han tingut molta participació!!
Veurem si podem ser més participants en aquesta Trail Llémena, i si algú em pot dir què tal la primera edició... benvingut sigui!!