15a Cursa de la Campana i Els 10 de la Campana. CoRReDoRS.CaT. 18 de juny

15a Cursa de la Campana i Els 10 de la Campana. CoRReDoRS.CaT. 18 de juny

18 Jun 2023 16:34 - 18 Jun 2023 17:26 #41 per Jorfer (Associat/da)
Doncs després de vuit anys he tornat a la nostra cursa de muntanya i molt satisfet de comprovar que el nivell organitzatiu i el tracte al corredor continua tocant l'excel·lència. Enhorabona organització i voluntariat.

Per la meva banda vaig arribar d'hora per a poder aparcar aprop de la sortida/arribada i m'ha donat temps de fer un cafetó amb l'amic Piri al mig del poble.

En quan a la Cursa he sortit amb prudència i, el darrer precedent és del 2015 on vaig fer 1h26, així que em marco com objectiu entre 1:30/40 i a gaudir al màxim del recorregut. He sortit amb el Joan33 bastant endarrerit sense preses i, els primers corriols l'hem patit després amb els taps corresponents on he tingut que fer alguns trams caminant. Curiosament després les tres Maries les he fet sense caminar en cap moment encara que el ritme de córrer ja us el podeu imaginar.

M'ha encantat l'olor de herbes aromàtiques per tot arreu especilament el romaní i la farigola.

L'ambient festiu excepcional i la cursa preciosa.

Llarga vida a la Cursa de La Campana, a Vacarissescorre i a Corredors.cat.

Eric moltes gràcies per les fotos.

Korfbaler, em trec el barret.

Per cert, on són els resultats?
No els trobo. Ja els he tronat a la web de la pàgina de l'empresa de cronometratge (dsport.cat)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jun 2023 20:04 #42 per Sarcel (Associat/da)
M'ha encantat tornar a fer la cursa de la Campana :heart: :heart: :heart:

18 Jun 2023 21:56 - 18 Jun 2023 21:57 #43 per fandes (Associat/da)
Gràcies ericmm! Afortunat de poder-vos saludar Sarcel i Jorfer, així com altres pastanagues. Sembla que aquest any hem tornat a sumar, però serà en Korfbaler qui ens ho haurà de dir... Cal donar-te les gràcies Toni, perquè junt amb el teu equip feu una cursa espectacular!!! Amb la preparació que duc no pintava res aquí, però he gaudit tant amb el post, que ho compensa tot!!!

No puc dir el mateix del pre, perquè quasi no arribo xD (recollia el dorsal a la sortida de la clàssica de 14km, jo m'he apuntat a la curta de 10km, i perquè no hi havia de menys distància...). L'estratègia era guardar guardar i guardar. Sabia que si em movia en pulsacions de la forquilla baixa de les 170 (per sota de les 175) tot aniria bé. Però si picava 1 km a més d'aquest pols PETARIA. Així que m'he posat la pantalla en gran amb aquest valor:

1r KM-3m06s (de gps): 157ppm (enganyós perquè al final d'aquest parcial ja estava a 172 pulsacions). Toca no passar-se d'aquí, però l'asfalt fa volar, passem a poca distància uns 6 corredors.
2n KM-3m44s: 173 ppm. Tram de corriol que fa que el ritme decaigui, però l'exigència es manté. Això és rapidíssim i ens anem quedant 4 corredes: Jan, Joan i George.
3r KM-3m21s: 175ppm. Els companys es van fotent pals xD. Jo no puc entrar-hi, perquè ja veieu que vaig al límit que m'he marcat... Inclús m'ha semblat veure algun 178, calma.
4t KM-3m27s: 175ppm. Seguim per pista ràpida i es nota en els ritmes. Tan aviat anem junts els 4 que se me'n van 2 per davant. I la baixada que era on podia dissimular s'està acabant!
5è KM-4m30s: 173ppm. Encara no estem en plena pujada, però en la primera rampa d'entitat indico al 4t que passi per a que no perdi comba amb la dupla davantera i camino una mica. Penso que ho agrairé.
6è KM-5m07s: 174ppm. La dada de pols la veig a posteriori. A la pujada he decidit que no miraré i aniré per sensacions. Es deixa fer, però el ritme s'estrella amb +60m de D+. Ja no veig ningú per davant ni per darrera.
7è KM-4m55s: 177ppm. Espera! Veig una silueta davant. No estic anant massa ràpid, així que si el veig és que no ho està passant massa bé. Vinga Dani, a mantenir el ritme i amb sort l'enxampes.
8è KM-5m52s: 176ppm. Efectivament! L'enganxo just abans de la part més dura de la pujada. Deixo que s'enganxi sabent que és qüestió de madurar. Tot i que sigui el meu km més lent, puc posar distància.
9è KM-3m44s: 173ppm. Baixada, però aquestes pistes amb tanta pendent i pedra solta no m'agraden. Quasi me'n vaig a terra. Malgrat tot em sembla veure el segon a la llunyania. Un miratge.
10è KM-4m39s: 177ppm. GAUDINT-LO! Sé que tindré el regal de pujar amb el Roure al podi. Després m'assabentaré que 1r i 2n m'han tret 1m10s i 59s respectivament. Un món, però tenint en compte que fa mesos que el meu desnivell entrenat és el de la pista d'atletisme!

Disculpeu l'extensió i tantes dades, però m'encanten les curses que vaig per números i surten bé... I avui ha estat un d'aquests dies. Felicitats a la Mona i l'Olga que han representat la força de les noies correcats al podi, però també a tota la colla de voluntaris/es i corredors/es que duien la samarreta taronja avui!

18 Jun 2023 22:15 #44 per Jorfer (Associat/da)
Sarcel un plaer veure't de nou en una cursa.

Fandes, espectacular el control teu i l'estratègia. Si ets conservador a la part final reculls els fruits.

Olga i Mona, enhorabona pels vostres podis. :thumbup:

19 Jun 2023 12:33 #45 per Mona (Associat/da)
Gràcies companys, molt contenta de la cursa d'ahir!
Un any més un gran aplaudiment per a la millor cursa de muntanya que tenim al país, enhorabona als organitzadors i moltíssimes gràcies! :top: :heart: :top:
El silenci que es crea abans que soni la campana és meravellós, i els crits d'euforia quan ha sonat ja la campana són la millor adrenalina pels kms que ens esperen!
El recorregut és preciós, les persones dels avituallaments animen, l'acolliment a l'arribada amb aquest súper esmorzar és estupendu, no hi falta de res. I el banyet posterior a la piscina amb vistes a Montserrat, una meravella!
L'any que ve ens hi tornem a trobar segur! ;)

19 Jun 2023 19:44 #46 per fandes (Associat/da)

Mona va escriure: El silenci que es crea abans que soni la campana és meravellós, i els crits d'euforia quan ha sonat ja la campana són la millor adrenalina pels kms que ens esperen!

És cert que la Campana són les mil coses que l'organització fa magníficament... Però com bé diu la Mona això és un MOMENTASSU! I aquella tensa espera entre els quarts i la campanada :hearteyes:

21 Jun 2023 18:55 #47 per Dennis Teuling (Associat/da)
Enhorabona a tots!!! Sobre tot als que heu fet crònica (que mai pot ser massa extens)!!

Bons resultats fandes, Mona i Olga!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

22 Jun 2023 08:06 #48 per korfbaler (Associat/da)
Bon dia a tothom,
Primer de tot, em sap greu no poder estar una mica més per tots vosaltres. Petites incidències que sempre surten em fan anar amunt i avall, sense temps de desconnexió i "relax".
Ja hem acabat d'assimilar la darrera edició de la Campana. Hem tornat a recuperar la participació d'anys anteriors, i per això la festa s'ha fet més gran. A excepció de la incidència en una cruïlla en un moment donat, que va afectar un petit grups de corredors i corredores, podem estar satisfets del resultat de tota la resta. Va ser un cap de setmana ple, i intens. Divendres amb el petit concert del 15e Aniversari, amb el recordatori inicial a la No Surrender. Dissabte a la Campaneta, amb rècord de participants. I diumenge ..... Campana i 10kms.
Aquest era el segon any que hem fet el "nou circuit"de 10kms. Corribles, amè i pensem que vistós.
Destacar també l'increment de participació de Correcats. Fa goig tornar a veure samarretes taronges i cares conegudes. Llàstima no tenir temps per "gaudir".
Avui tenim reunió de valoració. Volem corregir les petites errades, i millorar alguna coseta perquè el servei que oferim, sigui encara millor, i que la vostra estada per Vacarisses sigui mereixedora de repetir.
Gràcies als voluntaris i voluntàries (143 persones), als comerços i entitats col·laboradores. I ... A TOTS VOSALTRES !!!!
Fins a l'any vinent !!!!

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

22 Jun 2023 11:00 #49 per OLympicGAmes (Associat/da)
Moltes gràcies companys!! :party: Felicitats igualment a la mona i al fandes pels seus podis!! :top: :top:

Per part meva, primera participació a la Cursa de la Campana. Ja era hora!! :pray: jejeje Molt contenta de coincidir amb tants correcats, la cursa em va encantar! :hearteyes: Muntanyera però corredora. Repetiré segur l’any vinent!!

Volia sortir en plan tranki, però això de començar en baixada… em va fer canviar de plans! :666: Em vaig anar animant i de cop en una pujada em diuen: “Va, que la primera la tens aprop! i la segona encara més!”
Com???? vaig tercera?? No pot ser!!!
Llavors penso... bé, de fet, si anés última també tindria a la segona més aprop que la primera, no? :joy:
Jo segueixo amb ganes, i quan falta un km aprox adelanto a una noia. Al poc, ja encarant la última pujada, el korfbaler m’anima i em confirma… que vaig segona!
Veig una noia al davant… intento sprintar però la meta està allà mateix i fa pujada… ja no l’atrapo. Al final, segons el crono, m’he quedat a 2 segons de la primera, wow! :scream: :scream: Super contenta! :party:

Bedankt ericmm voor de leuke foto’s!! :great:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats