Aquí va la meva crònica, encara que després de la del mestre Karnaplosky es difícil.
Abans de començar m'agradaria agrair a la Esther (la meva dona), la paciència que ha tingut aquestes últimes setmanes i el recolzament que m'ha donat per aconseguir l'objectiu. També com no als companys del JB, sense ells i el mister segur que no hagués aconseguit les fites que estic aconseguint i a més en un grup humà molt maco, així que aquesta marató també es vostre. El Fondistes de Sant Joan Despí també tenen la seva part de "culpa" en això, ja que he compartit amb ells les tirades dels diumenges pel Llobregat.
Vaig arribar amb la dona divendres a mig dia i després de deixar les bosses al hotel (estàvem al Meliá Lebreros) vam anar a la fira del corredor. Va ser un encert agafar l'hotel al costar de Santa Justa, ja que els autobusos funcionen molt bé a Sevilla i anar a "tomá por culoh"

va ser molt fàcil.
Dissabte el vam passar fent una mica de turisme, migdiada, preparar les eines de la cursa i a les 20:00 varem quedar amb els companys de Fondistes de Sant Joan Despí per sopar una mica a sota mateix de l'hotel.
El matí de la cursa vaig quedar amb els Fondistes per agafar l'autobús a la porta de l'hotel a les 7:15 i després d'un viatge de 30 minuts abrivarem a l'estadi. El fred es feia sentir, pel que vam optar per resguardar-nos a la recepció de l'hotel que hi ha al costat del estadi (al igual que molts i molts corredors). Quan els nervis ja no ens deixaven estar parats vam optar per anar a deixar les bosses al guardarropia (per cert espectacular l'organització ja que era molt ampli i no vam haver de fer cues ni per deixar ni per recollir les bosses). Al sortir hem trobo amb uns quants correcats Karnaplosky, Bebop... i dels altres crec recordar l'Ivanlazaro (perdoneu, però no soc gaire bo amb els noms i me'n oblido de algú altre

) hem presento, desitjo sort i cap al calaix de sortida. Abans d'entrar al calaix el riuet de rigor i cap a dins.
La cursa la vaig dividir en parcials de 5 km, al primer 26:55 una mica lent però es que al primer km comencen els problemes....... tic ganes de pixar un altre cop. En comptes d'aguantar opto per parar quan abans millor així que faig la primera parada.
Segon parcial 26:19; les cames van responen bé, però no se perquè tot està passant molt lentament i costen de passar els km.
Tercer parcial 26:36; al km 17,5 veig la dona i hem dona una empenta d'energia positiva, però al cap de poca estona un altre cop parada tècnica per problemes de pixera, tot i això el ritme es bastant bo, però no hi ha manera de fer-ho entendre al meu cap.
Quart parcial 26:05; bastant bé els ritmes però passant un calvari mentalment.
Cinquè parcial 26:37; passo la mitja en 1:51:40 que mes o menys era el temps recomanat pel mister, però segueixo bastant rallat i a més torna a aparèixer la maleida pixera així que tercera parada.
Sisè parcial 26:39; el ritme bastant bé però hem trobo amb un dels problemes d'aquesta marató i es que alguns carrers son massa estrets per tanta gent i si et trobes amb una llebre seguida per una multitud es fa molt difícil avançar, així que vaig molta estona darrera la llebre de 3:45.... ja era lo que falta al meu cap per acabar de donar-me ànims.
Setè parcial 25:58;...... ei, sembla que el ritme no afluixa i que no veuré el mur així que tot i estar destrossat començo a animar-me una mica
Vuitè parcial 26:36; un altre cop problemes amb la gentada, però aquest cop de manera positiva, en alguns llocs havia tant de public animant que el pas dels corredors es reduïa i no podies avançar i es que a partir del 35 va començar la desfilada a lo Walking Dead, ja que els kilòmetres i la calor estaven fent estralls.
Últims kilòmetres 11:24; aquì ja si que estic feliç, estic arrivant al final, a més a un ritme molt bo i a sobre faré MMP.
Finalment veig l'entrada a l'estadi, baixo per la rampa d'entrada i trepitjo el tartán, busco amb la mirada a la dona, però amb tanta gent a les grades es impossible. Estic molt feliç, començo a aixecar el braç amb el puny tancat, un altre cop finisher, he superat al meu cap i a sobre MMP 3:43:11 (segona mitja mes rapida 1:51:31).
Karnaplosky teneis una maratón realmente alucinante, antes no se como sería la organización, pero el domingo fue muy buena. Las únicas pegas que me encontré es lo dicho de calles, no demasiado anchas para tanta gente (posiblente podrían arreglarlo si la salida de cada cajón la fuesen haciendo separada por 5 minutos, por ejemplo). La otra pega que encontre es el tema de las liebres y es que creo que es un error el que vayan con el tiempo oficial.
Per la meva part res mes, al km 20 hem vaig dir que no tornaría a fer un altre marató però avui ja estic començant a pensar en la pròxima.... ho sento pel totxo.