Marató de Nova York, 6 de novembre de 2016

Marató de Nova York, 6 de novembre de 2016

16 Gen 2016 17:05 #21 per arcadi42 (Associat/da)
Toni, això de la zona és molt relatiu. Va a gustos. Evidentment que fa més gràcia allotjar-se al mig del "meollo", en ple Midtown, però també hi ha que prefereix buscar per la zona Oest del Central Park per estar més a prop de l'arribada de la marató. En qualsevol cas, condicionar una estada d'uns quants dies a un sol avantatge no sé si val la pena...

Crec que el més important és que t'asseguris que tens estació de metro a prop. Això et permet buscar zones més allunyades del cor de Manhattan, amb preus més assequibles. Fins i tot hi ha qui busca apartament a Brooklyn o a Queens, molt més econòmics. Mentre tinguis el metro a prop no hi ha problema.

Pel que fa al vols, el directe sol rondar entre els 650 i els 850 euros, però els pots trobar una mica més econòmics amb una escala. Cal valorar si et compensa...

171 maratons (106 diferents, 50 països), 202 mitges, 299 deumils, 1028 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2016 21:51 #22 per tonivet (Visitant)

Toni, això de la zona és molt relatiu. Va a gustos. Evidentment que fa més gràcia allotjar-se al mig del "meollo", en ple Midtown, però també hi ha que prefereix buscar per la zona Oest del Central Park per estar més a prop de l'arribada de la marató. En qualsevol cas, condicionar una estada d'uns quants dies a un sol avantatge no sé si val la pena...

Crec que el més important és que t'asseguris que tens estació de metro a prop. Això et permet buscar zones més allunyades del cor de Manhattan, amb preus més assequibles. Fins i tot hi ha qui busca apartament a Brooklyn o a Queens, molt més econòmics. Mentre tingui el metro a prop no hi ha problema.

Pel que fa al vols, el directe sol rondar entre els 650 i els 850 euros, però els pots trobar una mica més econòmics amb una escala. Cal valorar si et compensa...

Gracies Arcadi,  es que no conec NY i vaig una mica perdut.  Lógicament la marató forma part d'un sol día dels 10 que suposo hi estare; aixi que si tinc que agafar taxi per anar a la sortida cap problema. Com aixo no corre pressa ja anire mirant pero les teves observacions son molt valuoses

16 Gen 2016 22:04 #23 per arcadi42 (Associat/da)
A la sortida hi has d'anar amb els autobusos o amb el ferry. Això ho hauràs de triar en fer la inscripció. Jo et parlava de l'arribada quan et deia que hi ha gent que busca l'apartament prop del Central Park. Però et repeteixo que el més important és assegurar-te tenir una parada de metro a prop. Des del Central Park després de la marató es pot agafar perfectament el metro.

Pel que fa als vols, ara mateix veig que el directe de Delta està a 650 euros. Molt de bon aprofitar. Més barat que això un vol directe és impossible...

www.arcadi42.cat

20 Gen 2016 13:15 #24 per jcarpa (Visitant)
Hola Arcadi, estar en hotel aprop de l'arribada  i que et portin els bussos o ferry que indiques a la sortida esta bé, o es molt millor estar allotjar aprop de la sortida?

El meu tema es que tinc un amic a Boston que m'ha convidar a passar uns dies a casa seva, i la idea es fer la nit de dissabte a diumenge a NY (i si cal una nit més, la de div o la de diumenge). I ara començo a mirar combinacions, vols a NY o Boston o Combinat.

Salut i Alegria,
              Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

21 Gen 2016 07:39 #25 per qumli (Visitant)
Avui s´obren les inscripcions oi? A quina hora? Com funciona? Quins nervis!!!!
Jo vaig conseguir baixar de 1h25 pel meu grup d´edat (40-45 anys) a Vilanova, i no tinc clar si he d´anar a "Guaranteed Entry for 2016"
Gràcies

21 Gen 2016 09:16 #26 per jcarpa (Visitant)
Jo estic igual que el qumli, en quan entro a:
www.tcsnycmarathon.org/plan-your-race/ge...nteed-entry-for-2016

I entro a Join Now, m'envia a una web de Team For Kids, no se si es que encara no estan obertes les inscripcions o hem de fer alguna cosa més.

Salut i Alegria,
              Pere

Carpe diem!
MMPs:
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10

21 Gen 2016 10:19 #27 per arcadi42 (Associat/da)
Companys, no patiu... Hi ha un mes per inscriure's. No té importància fer-ho el primer dia.

Les inscripcions s'obren avui a les 6 de la tarda, hora nostra, si no estic equivocat. Crec que era a les 12 del migdia d'ells...

Aquest període d'un mes és tant per als que tenim mínima -i, per tant, inscripció garantida- com per als que volen optar a la "lotery".

www.arcadi42.cat

21 Gen 2016 10:56 #28 per jcarpa (Visitant)
Gràcies Arcadi, ara ja estic més tranquil.  :great:

Carpe diem!
MMPs:

22 Gen 2016 12:54 #29 per arcadi42 (Associat/da)
Ja m'he registrat i els he enviat un correu amb el link de Vilanova.

Estic pendent de verificació. A veure quan triguen a validar-ho i posar-me l'ACCEPTED

www.arcadi42.cat

22 Gen 2016 16:10 #30 per tonivet (Visitant)
Jo tambe Ho he fet únicament que a dades personals he posat el meu nom i segon cognom :jap: ja els he enviat un correu per si de cas tinc problemes

22 Gen 2016 16:36 #31 per arcadi42 (Associat/da)
La majoria de països només utilitzen un cognom. Per evitar embolics és aconsellable no posar mai el segon cognom. Jo ho he fet tota la vida. Només poso el nom i el primer cognom.

www.arcadi42.cat

22 Gen 2016 16:52 #32 per tonivet (Visitant)

La majoria de països només utilitzen un cognom. Per evitar embolics és aconsellable no posar mai el segon cognom. Jo ho he fet tota la vida. Només poso el nom i el primer cognom.

Si pero soc tant tonto que he posat el primer cognom a la zona del segon nom  :he:

22 Gen 2016 17:48 #33 per Jaume10 (Visitant)
Apuntat!!! Per segon any ho provarem, aviam si sona la flauta.  Sort a tots...i enhorabona a aquells amb marca i que ja  ho teniu a la butxaca

22 Gen 2016 19:45 #34 per bcnrosie (Associat/da)
Hola a tots/es,

Una pregunteta per aquells que en sabeu. Si m'apunto a la lottery i em toca, hi puc renunciar i entrar a la lottery de l'any següent?

Gràcies! :^^:

Tramps like us
baby we were born to run!

23 Gen 2016 16:48 #35 per arcadi42 (Associat/da)
Si estàs inscrit per qualsevol via (marca, lotery, agència) i notifiques, abans de la marató, que no pots córrer, tens plaça garantida per l'any que ve. Això sí, tornant a pagar.

És a dir, si et toca la lotery aquest any automàticament et cobren la inscripció i entres a la llista de participants. Si després no hi vas -i ho notifiques abans, òbviament- l'any que ve tens plaça segura però has de tornar a pagar.

www.arcadi42.cat

23 Gen 2016 17:01 #36 per tonivet (Visitant)

Si pero soc tant tonto que he posat el primer cognom a la zona del segon nom  :he:

Per cert,  aquesta incidencia me l'han arreglat el mateix día amb un mail!

23 Gen 2016 17:03 #37 per arcadi42 (Associat/da)

Per cert,  aquesta incidencia me l'han arreglat el mateix día amb un mail!

Doncs has estat de sort, perquè solen trigar a contestar els mails. Ho vas fer en el genèric o el vas poder adreçar a alguna persona particular?

www.arcadi42.cat

23 Gen 2016 17:27 #38 per tonivet (Visitant)
Vaig entrar a incidencies (help) on surten les preguntes mes frequents i com cap s'ajustava a la meva havía un espai per a escriure  i enviar el texte.  Soposo que de moment tenen poques incidencies. ..

23 Gen 2016 18:41 #39 per bcnrosie (Associat/da)

Si estàs inscrit per qualsevol via (marca, lotery, agència) i notifiques, abans de la marató, que no pots córrer, tens plaça garantida per l'any que ve. Això sí, tornant a pagar.

És a dir, si et toca la lotery aquest any automàticament et cobren la inscripció i entres a la llista de participants. Si després no hi vas -i ho notifiques abans, òbviament- l'any que ve tens plaça segura però has de tornar a pagar.

Gràcies Arcadi. Així que si toca hi haurem d'anar.... :666:

Tramps like us
baby we were born to run!

24 Gen 2016 00:57 #40 per amic (Associat/da)
Hola companys, dos mes apuntats a NYC.  :party: :party:
Ara toca esperar  :arf: :arf:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats