- Missatges: 1069
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Hola Koldo.Hola companys,
A veure si agafo ja l'allotjament. Alguna recomanació de la zona on agafar-ho? Tant pel dia de la cursa sortida/arribada i per fer turisme després, ja que és el primer cop que estem a NY :yipi: :yipi:
moltes gràcies
Les tirades llargues les faig el diumenge i el descans setmanal el dissabte. El ritme de les tirades a 10 setmanes de la marató és de 15"/km més lent que el meu ritme de la marató, però anteriorment és de 25"/km més lent. En aquesta preparació vaig augmentant en 1km setmanal les 3 primeres setmanes (14,15, 16) per després a la quarta setmana que és de càrrega fer 25km. A la cinquena setmana torno a baixar la distància (20-21) però aprofito per a incrementar el ritme: de -25"/km RM a -15"/km RM.Hola tonivet, et puc demanar com distribueixes els entrenaments en quant a tirades?? fas sempre la mateixa distància?
ara de moment, estic molt verd i tot just faré el meu debut a la mitja marató el dia 4 de setembre a Sabadell però m'agradaria saber com prepareu les maratons ja que no descarto debutar en la distància de cara a l'any que ve..
Gràcies!
Les tirades llargues les faig el diumenge i el descans setmanal el dissabte. El ritme de les tirades a 10 setmanes de la marató és de 15"/km més lent que el meu ritme de la marató, però anteriorment és de 25"/km més lent. En aquesta preparació vaig augmentant en 1km setmanal les 3 primeres setmanes (14,15, 16) per després a la quarta setmana que és de càrrega fer 25km. A la cinquena setmana torno a baixar la distància (20-21) però aprofito per a incrementar el ritme: de -25"/km RM a -15"/km RM.
Normalment faig unes tres tirades llarges de 2h-2h15' repartides en les setmanes de càrrega (cada 3-4 setmanes). La ultima la faig 3 o 4 setmanes abans de la marato
No hi es clar que no, no és el mètode que faig sempre. Es aconsellable anar canviant de rutines d'entrenament per a no "acomodar" el cos i donar-li estimuls extres; al menys es el que jo penso. Pero si, es un entrenament que mi trobo comode perque no treballo sèries a ritmes massa agonics i com a contrapartida faig bastant volum de km's (80-100)
Ara mateix porto 13 maratons d'asfalt, acostumo a fer 1 o 2 a l'any i porto uns 10 anys corrent. Els resultats de les maratons s'apropen bastant a les previsions; 5 minuts amunt o avall.
Espero haver pogut situar millor als lectors que no em coneixen :he:
Les tirades llargues les faig el diumenge i el descans setmanal el dissabte. El ritme de les tirades a 10 setmanes de la marató és de 15"/km més lent que el meu ritme de la marató, però anteriorment és de 25"/km més lent. En aquesta preparació vaig augmentant en 1km setmanal les 3 primeres setmanes (14,15, 16) per després a la quarta setmana que és de càrrega fer 25km. A la cinquena setmana torno a baixar la distància (20-21) però aprofito per a incrementar el ritme: de -25"/km RM a -15"/km RM.Hola tonivet, et puc demanar com distribueixes els entrenaments en quant a tirades?? fas sempre la mateixa distància?
ara de moment, estic molt verd i tot just faré el meu debut a la mitja marató el dia 4 de setembre a Sabadell però m'agradaria saber com prepareu les maratons ja que no descarto debutar en la distància de cara a l'any que ve..
Gràcies!
Normalment faig unes tres tirades llarges de 2h-2h15' repartides en les setmanes de càrrega (cada 3-4 setmanes). La ultima la faig 3 o 4 setmanes abans de la marato