Marató Olímpica dels JJ.OO de Paris 2024

Marató Olímpica dels JJ.OO de Paris 2024

05 Ago 2023 13:21 - 05 Ago 2023 15:15 #41 per mario.cat (Associat/da)
Hola Jordi i Kilo.

A mi també em va arribar el mail per optar als 10 k’s però ho vaig desestimar. Si hem d’anar, anem a la grossa. No voldria anar a Paris a fer un 10K.

Ara mateix jo estic així:

Però crec que ho tenim una mica difícil. Els francesos estan prioritzant donar dorsals si fas els reptes que et proposen, cosa que veig bé i que els estic fent; però també estant donant prioritat als que fan curses a França i jo al menys no aniré a cap d’elles. I he de pensar que de cara al sorteig dels que hem aconseguit fer els punts hi hauran pocs dorsals disponibles. Però per intentar-ho que no sigui. Tal com diu el Kilo, seria un somni humit poder fer la marató olímpica i poder dir que allà hi érem nosaltres.

Doncs res, seguim sumant punts i esperem que tots plegats tinguem una mica de sort en el sorteig dels dorsals.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Ago 2023 12:41 #42 per Jordi (Associat/da)
:great:

Jo ara mateix amb un 10K a París en ambient olímpic ja hem donaria per satisfet, tal com apuntes i sospito tinc massa poca fe en la sort del sorteig de la grossa ;)

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

24 Gen 2024 22:21 #43 per ironxevi226 (Associat/da)
Bonessssss!!! Doncs bé, avui 24 de gener, dia del meu cumpleanys, i quan havia perdut tota esperança.... M'ha arribat un mail dient que m'ha tocat dorsal pels 10km de la Marató pour Tous del proper 10 d'agost concidint amb la Marató Olímpica de Paris.. No serà la marató, però estic ben feliç de que m'hagi tocat.
Córrer 10km a Paris coincidint amb el dia de la marató, a plena nit, amb sortida a les 23:30 i amb tot l'ambient que comporta uns JJOO.... serà tota una experiència segur!

Algú més ha tingut sort?

www.ironxevi.blogspot.com/   JJOO París 24 10k open 148 Maratons 146 Mitges 151 Triatlons  1277 curses
Adjunts:

25 Gen 2024 16:53 #44 per Mona (Associat/da)
Uauuuu!!! Enhorabona!!! Qué bé!!! Millor 10k que la Marató, el 10 d'agost a París pot fer moltíssima calor. T'haig de dir que em fas bastanta enveja.
Doncs ja pots reservar viatge i hotel, que sembla que volen!

I moltes felicitats per l'aniversari!

ironxevi226 va escriure: Bonessssss!!! Doncs bé, avui 24 de gener, dia del meu cumpleanys, i quan havia perdut tota esperança.... M'ha arribat un mail dient que m'ha tocat dorsal pels 10km de la Marató pour Tous del proper 10 d'agost concidint amb la Marató Olímpica de Paris.. No serà la marató, però estic ben feliç de que m'hagi tocat.
Córrer 10km a Paris coincidint amb el dia de la marató, a plena nit, amb sortida a les 23:30 i amb tot l'ambient que comporta uns JJOO.... serà tota una experiència segur!

Algú més ha tingut sort?

25 Gen 2024 21:34 - 25 Gen 2024 21:35 #45 per Jordi (Associat/da)
:woohoo: ironxevi226 :great: felicitats!!!! :party: :party:

Pel que sembla a mi no m'ha tocat, no he rebut correu; confio que hem tocarà la grossa :silly:

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

28 Gen 2024 14:12 #46 per Agustin (Associat/da)

bones, o no se fer-ho o noem deixa afegir l'arxiu, però una servidora té pitrall per a la Marató de Paris.
Ara toca el més fàcil (entrenar) i el més difícil (no caure en eufòries que duen a lesions)

Hijo mío, la felicidad está hecha de pequeñas cosas: Un pequeño yate, una pequeña mansión, una pequeña fortuna…
eusebioagustin.blogspot.com/
Adjunts:

30 Gen 2024 16:17 #47 per ironxevi226 (Associat/da)
Uauuuuu!!! a tu t'a tocat el premi gros!!! que bé... ja serem 2 correcats com a mínim.. un a la Marató i altre als 10k, que no esta malament sabent la exclusivitat de la prova i la sort que hem tingut... Doncs res, la tarda/nit del 10 d'agost estarem gaudint dels carrers de París i dels seus JJOO

www.ironxevi.blogspot.com/   JJOO París 24 10k open 148 Maratons 146 Mitges 151 Triatlons  1277 curses

31 Gen 2024 19:39 #48 per ironxevi226 (Associat/da)
Doncs m'acaba d'arribar un altre mail en que m'ha tocat de nou un dorsal pels 10k :) Ara la qüestió és si en tinc 2 :wonder: o el sistama ha tornat a repetir el mail.... De moment l'he torant a acceptar

31 Gen 2024 22:23 #49 per mario.cat (Associat/da)

ironxevi226 va escriure: Doncs m'acaba d'arribar un altre mail en que m'ha tocat de nou un dorsal pels 10k :) Ara la qüestió és si en tinc 2 :wonder: o el sistama ha tornat a repetir el mail.... De moment l'he torant a acceptar

Ironxevi226, si no vaig confós, crec que el mail que t'han enviat avui es del mateix dorsal que et van notificar l'altre dia, però ara et fan entrar en mes profunditat en les dades personals. Has d'entrar a marathonpourtous.paris2024.org/fr i entrar amb el teu usuari i una vegada acabis el registre, estarás realment inscrit. Et demanarán dades personals, tel'efons, marques anteriors, acompanyants, etc.... Et fan acceptar les condicions de la cursa i et demanen un certificat mèdic que no es necesari enviar al moment i fins i tot tens un format de certificat mèdic que ells t'envien per omplenar. Una vegada et registres completament, et dirán que estas inscrit però que et falta el certificat i et donen la possibilitat d'enviar-ho fins a 15 dies abans de la prova.

Tingues en compte que només tens 48 hores per fer-ho i si no et quedarás fora.

Espero poder-te haver ajudat

01 febrer 2024 09:14 #50 per ironxevi226 (Associat/da)
Ara ho he tornat a mirar... als 10k em van demanar per confirmar si tenia algna discapacitat (per si era necessari portar acompanyant), data naixement, telefon i pais de residència, i de moment cap data més... Després ja em va arribar el mail que confirmava la inscripció i que a mida que la data s'anès apropant ja anirien enviant més informació sobre tot.. però no em demanaven res més de moment....

mario.cat va escriure:

ironxevi226 va escriure: Doncs m'acaba d'arribar un altre mail en que m'ha tocat de nou un dorsal pels 10k :) Ara la qüestió és si en tinc 2 :wonder: o el sistama ha tornat a repetir el mail.... De moment l'he torant a acceptar

Ironxevi226, si no vaig confós, crec que el mail que t'han enviat avui es del mateix dorsal que et van notificar l'altre dia, però ara et fan entrar en mes profunditat en les dades personals. Has d'entrar a marathonpourtous.paris2024.org/fr i entrar amb el teu usuari i una vegada acabis el registre, estarás realment inscrit. Et demanarán dades personals, tel'efons, marques anteriors, acompanyants, etc.... Et fan acceptar les condicions de la cursa i et demanen un certificat mèdic que no es necesari enviar al moment i fins i tot tens un format de certificat mèdic que ells t'envien per omplenar. Una vegada et registres completament, et dirán que estas inscrit però que et falta el certificat i et donen la possibilitat d'enviar-ho fins a 15 dies abans de la prova.

Tingues en compte que només tens 48 hores per fer-ho i si no et quedarás fora.

Espero poder-te haver ajudat

06 febrer 2024 15:10 #51 per mario.cat (Associat/da)
Doncs bé, companys. Ja fa dies que vaig rebre això però no he volgut dir res fins que tingués alguna cosa lligada del tema logístic. Lo primer que vaig pensar, va ser que a veure qui era el bonic que trobava alguna cosa a Paris a uns preus assequibles, i no estava errat. Però ara que ja tinc l’allotjament agafat, doncs ja ho veig tot una mica millor.

Sempre quan veig els JJ.OO per la televisió, penso allò de : “que bonic seria participar en uns Jocs Olímpics”, però també penses que ni tens la qualitat per fer-ho ni l’edat. Si de jove no valies, molt menys ara que ja estàs jubilat.

Quan fa un parell d’anys us vaig comentar lo de Marathons pour Tous, sincerament ho vaig veure com una cosa quasi be impossible, però com no tenia res a perdre, doncs vaig començar amb la juguesca d’anar sumant punts i veure si arribava als 100.000 punts que eren els necessaris per entrar al sorteig dels dorsals. Després, per temes comercials que res tenen a veure amb els estrictament esportius, resulta que vaig fer mes de 600.000 punts quedant classificat el 366 d’entre mes de 600.000 inscrits. El nombre de gent que van arribar als 100.000 punts necessaris i que entrarien al sorteig van ser mes de 400.000.

Durant la campanya de la juguesca es van fer molts reptes de tota mena als quals jo m’anava apuntant ja que entre els que els feien, anaven sortejant dorsals. Però no hi va haver manera de que em toqués res.

I vàrem arribar al gener passat on feien el sorteig dels 100.000 punts i tan sols sortejaven 2024 dorsals entre els 400.000 que optaven a aconseguir-ho. Vaja, una feina quasi bé impossible. Era com una utopia poder-ho aconseguir i era la darrera oportunitat que donaven.

I mireu per on, fa un parell de setmanes vaig rebre el correu on em notificaven que tenia dorsal per córrer la marató dels Jocs Olímpics de París. Vaig acceptar les condicions del premi i després vaig acceptar les condicions olímpiques, semblant al jurament olímpic que es fa cada quatre anys. Jo per tal de córrer a Paris, ho accepto tot :joy: :joy: :joy: . Ara només em queda pendent fer arribar un certificat mèdic de que estic en condicions de córrer i en principi ja tindré l’ok de l’organització per participar a la marató olímpica.

I això es tot companys. Si res es torça, a l’agost farem la marató olímpica i podré complir un somni que sempre he tingut cada quatre anys: participar en uns Jocs Olímpics.

Adjunts:

07 febrer 2024 09:29 #52 per Agustin (Associat/da)
Enhorabona, jo estic pendent de rebre informació de com i quand agafar pitrall, si es pot fer divendres o ha de ser abans per a mirar vols i allotjament

Hijo mío, la felicidad está hecha de pequeñas cosas: Un pequeño yate, una pequeña mansión, una pequeña fortuna…

07 febrer 2024 12:51 #53 per mario.cat (Associat/da)

Agustin va escriure: Enhorabona, jo estic pendent de rebre informació de com i quand agafar pitrall, si es pot fer divendres o ha de ser abans per a mirar vols i allotjament

Agustín, al segon mail que van enviar on et varen demanar més dades personals, vas haver d'acceptar el reglament de la marató i dir que ok al jurament olímpic, doncs en aquell mamotreto de condicions, està el lloc i les dates per recollir el dorsal. Si mal no recordo, era el divendres i el mateix dissabte de la marató. Però no recordo els horaris. Si no ho trobes, m'ho dius que jo tinc una còpia guardada a l'ordinador.

07 febrer 2024 21:58 #54 per curat (Associat/da)
Enhorabona Mario.cat i Agustin :party:
Sereu maratonians olímpics :great:
tot gaudint de París, la nuit! B)

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

08 febrer 2024 10:55 #55 per Agustin (Associat/da)
Ja l'he trobat, merci

les vendredi 9 août et samedi 10 août 2024, de 10h00 à 20h00.
Zone de retrait des dossards : Stade Emile Anthoine, 2 avenue de Suffren, 75007 Paris

08 febrer 2024 10:57 #56 per Agustin (Associat/da)
trobat a la web del COE

Maratón para todos París 2024: hechos y cifras

110 países de todo el mundo representados

Una carrera con igualdad de género, 50% hombres y 50% mujeres

El corredor más joven de los 10K tendrá 16 años mientras que el mayor tendrá 95

El corredor más joven del maratón tendrá 20 años y el mayor 85

¼ de los corredores del maratón participarán en su primera carrera de 42,195 km

12 febrer 2024 22:50 #57 per Jordi (Associat/da)
:woohoo: content de veure que tindrem força representació a la cita :party: :party:

No oblideu que voldrem cròniques i detalls; heu de fer-nos viureu des de la distancia :smirk:

Sospito que s'han acabat les opcions del tot per mi :cry:
Veig que havia d'haver estat més atent i amb més seguiment :sob:

Salut!
Jordi

* MMP *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

16 febrer 2024 21:17 #58 per Dennis Teuling (Associat/da)
Ostres mario.cat, m'he emocionat llegir la teva pre-crònica!!

Doncs sí, aneu als Jocs Olímpics!!
Quin repte més bo.

Enhorabona als dos :raised: :raised:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

17 febrer 2024 13:36 #59 per mario.cat (Associat/da)

Dennis Teuling va escriure: Ostres mario.cat, m'he emocionat llegir la teva pre-crònica!!

Doncs sí, aneu als Jocs Olímpics!!
Quin repte més bo.

Enhorabona als dos :raised: :raised:

Doncs si Dennis, em fa il.lusió anar-hi i viure l'ambient olímpic.
No se com sortirà ja que pel que he llegit, serà una Senyora dura de coll... amb 436 m de desnivell +. Si el Kipchoge ho tindrá dificil si vol fer un bon temps, imaginat un mindundi com jo !!!! :joy: :joy: :joy:

Anirem a gaudir i a passar-ho lo millor possible.

Gràcies company.

21 febrer 2024 14:59 #60 per ironxevi226 (Associat/da)
Felilitats Mario i Agustí!! La marató... el premi gros!!! avui ja m'ha arribat el link per la inscripció definitiva als 10k i ja l'he emplenat. Em falta enviar aquesta setmana el certificat i ja estarà tot. Ja vaig agafar vol des de Girona pe marxar el divendres 9 al matí, i torno el diumenge 11 a la nit. Allotjament viag trobar una habitació en un hotel amb bany compartir amb les altres habitacions, però era el més economic i ja m'esta bé.
Podrem veure la marató masculina el dissabte al matí i la femenina el diumenge, si s'ha de dormir poc, s'aprofita que és una vegada a al vida

Adjunts:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats