- Missatges: 1397
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
ironxevi226 va escriure: Bonessssss!!! Doncs bé, avui 24 de gener, dia del meu cumpleanys, i quan havia perdut tota esperança.... M'ha arribat un mail dient que m'ha tocat dorsal pels 10km de la Marató pour Tous del proper 10 d'agost concidint amb la Marató Olímpica de Paris.. No serà la marató, però estic ben feliç de que m'hagi tocat.
Córrer 10km a Paris coincidint amb el dia de la marató, a plena nit, amb sortida a les 23:30 i amb tot l'ambient que comporta uns JJOO.... serà tota una experiència segur!
Algú més ha tingut sort?
ironxevi226 va escriure: Doncs m'acaba d'arribar un altre mail en que m'ha tocat de nou un dorsal pels 10k
Ara la qüestió és si en tinc 2
o el sistama ha tornat a repetir el mail.... De moment l'he torant a acceptar
mario.cat va escriure:
ironxevi226 va escriure: Doncs m'acaba d'arribar un altre mail en que m'ha tocat de nou un dorsal pels 10k
Ara la qüestió és si en tinc 2
o el sistama ha tornat a repetir el mail.... De moment l'he torant a acceptar
Ironxevi226, si no vaig confós, crec que el mail que t'han enviat avui es del mateix dorsal que et van notificar l'altre dia, però ara et fan entrar en mes profunditat en les dades personals. Has d'entrar a marathonpourtous.paris2024.org/fr i entrar amb el teu usuari i una vegada acabis el registre, estarás realment inscrit. Et demanarán dades personals, tel'efons, marques anteriors, acompanyants, etc.... Et fan acceptar les condicions de la cursa i et demanen un certificat mèdic que no es necesari enviar al moment i fins i tot tens un format de certificat mèdic que ells t'envien per omplenar. Una vegada et registres completament, et dirán que estas inscrit però que et falta el certificat i et donen la possibilitat d'enviar-ho fins a 15 dies abans de la prova.
Tingues en compte que només tens 48 hores per fer-ho i si no et quedarás fora.
Espero poder-te haver ajudat
Agustin va escriure: Enhorabona, jo estic pendent de rebre informació de com i quand agafar pitrall, si es pot fer divendres o ha de ser abans per a mirar vols i allotjament
Dennis Teuling va escriure: Ostres mario.cat, m'he emocionat llegir la teva pre-crònica!!
Doncs sí, aneu als Jocs Olímpics!!
Quin repte més bo.
Enhorabona als dos![]()