Marató Olímpica dels JJ.OO de Paris 2024

Marató Olímpica dels JJ.OO de Paris 2024

21 febrer 2024 16:40 - 21 febrer 2024 23:21 #61 per mario.cat (Associat/da)
Hola a tots.

Avui, indirectament un company Correcat, m'ha fet arribar un enllaç per poder aconseguir un dorsal tant pels 10 k's con per la marató dels JJ.OO. de Paris 2024.
És el que sospitava. Com hi han tants patrocinadors, creia que tots ells deurien tenir dorsals pels JJ.OO. i ara ho he vist confirmat que és així amb aquest enllaç. Aquest link es de Bridgestone.

Si algú vol intentar-ho i acompanyar-me, doncs aqui ho teniu:

ganaundorsal.bridgestone.es/?utm_source=...vfvIQDFfxWpAQdCh4Olw

Sembla ser que valoraran molt la resposta de per què vols correr i si es pot relacionar amb Bridgestone també ho consideraran molt. Així, que a donar voltes al cap amb la resposta. :joy: :joy: :stucktongue

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2024 19:53 #62 per Jordi (Associat/da)
1, 2, 3 provant :whistle: :whistle:

Gràcies mario.cat :great:

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

20 Mar 2024 13:31 #63 per Agustin (Associat/da)
Bon dia, jo vaig fer-les arribar el certificat mèdic el 04/02 i encara es pendent de validació, esteu tots igual?

Hijo mío, la felicidad está hecha de pequeñas cosas: Un pequeño yate, una pequeña mansión, una pequeña fortuna…
eusebioagustin.blogspot.com/

22 Mar 2024 12:20 #64 per ironxevi226 (Associat/da)

Agustin va escriure: Bon dia, jo vaig fer-les arribar el certificat mèdic el 04/02 i encara es pendent de validació, esteu tots igual?

Bon dia, jo també ho vaig enviar i esta pendent de validació.... en algun moment soposo que s'hi posaran amb tots els certificats. Avui m'han canviat el vol d'anada.. sortia el divendres 9 de bon matí des de Girona, i ara surto a primera hora de la tarda. Sort que no han canviat el dia

www.ironxevi.blogspot.com/   143 Maratons 143 Mitges 149 Triatlons  1259 curses

22 Mar 2024 12:59 #65 per mario.cat (Associat/da)
Jo encara no l'he enviat. De fet, ni el tinc !!! 🤦🤦🤦

22 Abr 2024 13:01 #66 per kilometer (Associat/da)
Nois, fa molt de temps que tenia pendent passar-me per aquí. Dessitjar-vos a tots els que vau ser agraits, que disfruteu de l'experiència. Feu una mica d'enveja, ho haig de reconèixer, tot i que hagués estat per mi complicat gestionar-ho per dates tenit en compte que ja tinc un marató al setembre :whistle:
jo vaig fer tot el possible per ser-hi, però no depenia del tot de mí, així que res, dessitjar-vos lo millor i ja ens explicareu...

Particularment, no acaba d'agradar com s'ha plantejat, haig de dir. Jo pensava que seria una marató al estil de les populars i majors, on els esportistes olímpics sortissin a un primer calaix amb una sortida anticipada i posteriorment la massa de populars. Això d'encabir-ho entre les dues proves de marató masculina i femenina, no m'acaba d'agradar. Aixó si, l'espectacle pinta bé...ja ens direu...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

24 Abr 2024 14:51 #67 per mario.cat (Associat/da)

kilometer va escriure: Nois, fa molt de temps que tenia pendent passar-me per aquí. Dessitjar-vos a tots els que vau ser agraits, que disfruteu de l'experiència. Feu una mica d'enveja, ho haig de reconèixer, tot i que hagués estat per mi complicat gestionar-ho per dates tenit en compte que ja tinc un marató al setembre :whistle:
jo vaig fer tot el possible per ser-hi, però no depenia del tot de mí, així que res, dessitjar-vos lo millor i ja ens explicareu...

Particularment, no acaba d'agradar com s'ha plantejat, haig de dir. Jo pensava que seria una marató al estil de les populars i majors, on els esportistes olímpics sortissin a un primer calaix amb una sortida anticipada i posteriorment la massa de populars. Això d'encabir-ho entre les dues proves de marató masculina i femenina, no m'acaba d'agradar. Aixó si, l'espectacle pinta bé...ja ens direu...

Totalment d'acord kilometer sobre el tema de la marató de Paris. Jo al principi, vaig entendre no se si erroniament o per què ho vaig llegir, que sortiriem tots junts separats amb un buit pel mig, però després vaig poder veure que sortiriem a la tarda-nit només els populars. Si, es una mica decebedor, però per un mindundi com jo, això serà el mes a prop que podré estar en ma vida de participar en uns JJ.OO. recorrent el circuit dels profesionals que hauran corregut al matí i que les dones farán al dia seguent.

10 Mai 2024 10:55 #68 per kilometer (Associat/da)
Doncs endevant mario.cat, molts ànims, que ja veig al GC, que la preparació ja ha començat. Aviat m'he de possar jo, amb la meva preparació. Estarem atents...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

16 Mai 2024 16:28 #69 per ironxevi226 (Associat/da)
Bones! fa un parell de dies ja em va arribar la confirmació de que el certificat havia estat aprovat pels organitzadors, així que un pas més per córrer en el meu cas el 10k el 10 d'agost a Paris!!!
Salut i km

www.ironxevi.blogspot.com/   143 Maratons 143 Mitges 149 Triatlons  1259 curses

16 Mai 2024 18:34 - 16 Mai 2024 23:44 #70 per mario.cat (Associat/da)

ironxevi226 va escriure: Bones! fa un parell de dies ja em va arribar la confirmació de que el certificat havia estat aprovat pels organitzadors, així que un pas més per córrer en el meu cas el 10k el 10 d'agost a Paris!!!
Salut i km

Si, a mi ahir m'ho van confirmar també. Doncs ja ho tenim tot. Ara a entrenar 🤣🤣🤣

Per cert,ahir em va arribar una info sobre un codi QR que es té que demanar per estar en certs llocs de Paris. Però després de llegir-ho tres cops, crec que a nosaltres no ens afecta ja que es més per la setmana prèvia a la ceremonia d'inauguració i el propi dia de la cerimònia.

www.clarin.com/mundo/juego-olimpicos-par...ad_0_xDmp47qKXw.html

Però crec que amb aquest quadre es veu que pels dies de la marató, no fa falta:

Les zones gris i negre són els llocs on es fan les proves i el vermell i blau són els voltants i si que és per vianants que no van a veure lesproves.

Sabeu quelcom al respecte ????
Adjunts:

28 Mai 2024 16:46 #71 per Agustin (Associat/da)
bon dia
a mi m'ha arribat avui la confirmció del certificat mèdic
pel tema del QR, si ens calguès, la organització ens hauria d'enviar el link només ens queda no badar amb el correu electrònic nosaltres hem de pensar en entrenar ara i gaudir el 10 d' agost

Hijo mío, la felicidad está hecha de pequeñas cosas: Un pequeño yate, una pequeña mansión, una pequeña fortuna…

28 Mai 2024 18:28 #72 per mario.cat (Associat/da)

Agustin va escriure: bon dia
a mi m'ha arribat avui la confirmció del certificat mèdic
pel tema del QR, si ens calguès, la organització ens hauria d'enviar el link només ens queda no badar amb el correu electrònic nosaltres hem de pensar en entrenar ara i gaudir el 10 d' agost

No Agustin. L'organització no te res a veure amb el tema del QR i la marató. Es un tema de seguretat Nacional francesa per tots els visitants als Jocs Olímpics per poder moure't pels diferents llocs de París, no només per nosaltres. Però tal com he dit al post meu anterior, crec que a nosaltres no ens afecta ja que el QR es operatiu fins al dia de l'inauguració dels Jocs. Però tens raó, nosaltres a entrenar que es lo que menys ganes tenim !!!! :whip: :whip: :whistle: :whistle:

01 Jun 2024 08:33 #73 per Agustin (Associat/da)
Bon dia,
Igual no podem coincidir, però una "fotico" correcat seria maco de fer

02 Jun 2024 19:08 #74 per mario.cat (Associat/da)

Agustin va escriure: Bon dia,
Igual no podem coincidir, però una "fotico" correcat seria maco de fer

Seria bonic, si !!!!

11 Jun 2024 18:03 #75 per mario.cat (Associat/da)
Ja tenim medalla a lluitar:

Adjunts:

Ahir 18:23 #76 per Danigoal (Associat/da)
Sembla molt xula!

Molt anims i a seguir entrenant bé en aquestes menys de 8 setmanes que queden

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16