Beerloversmarathon

Beerloversmarathon

22 febrer 2023 19:54 #1 per jospon (Associat/da)
Bones companys.
Aquest any tinc ganes de fer una marató diferent i he trobat aquesta a Liege(Bélgica)
Una marató pels amants de la cervesa on pots degustar 15 clases de cervesa de les millors de Bèlgica durant els 42 kms de la marató.La majoria de corredors van disfressats i es una festa total.
Aquest es l'enllaç per qui estigui interessat.
www.beerloversmarathon.be/en/home-en/

Es fa el diumenge 21 de Maig.
Apa a veure qui s'anima !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2023 22:52 #2 per Dennis Teuling (Associat/da)
josep, sóc un Beer-Lover... però sempre he intentat diferenciar els meus 2 hobbies :dry: :dry:

O beus... o corres.. només conec un que va fer la marató del Vall de Congost amb baixant de les 9 hores amb 12 Voll-Damm com avituallaments... No diré mai qui ha sigut, oi, antic presi :laughing: :laughing:

De totes maneres, m'agradaria llegir la teva crònica per saber si potser hagi de canviar d'idea!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2023 19:48 #3 per Josep80 (Associat/da)
Josep, per a la teva info, l 'any passat vaig córrer una Mitja a Liege, i la ciutat feia pena. Estan en plena execució de la instal·lació del tramvia per tota la ciutat, i tot estava aixecat i en obres, i encara en tenien per un parell d'anys.
Malgrat tot, la qualitat de la cervesa segueix sent magnífica, i forta. Les 'triples' al voltant dels 10° es fan notar, encara que massa fortes pel meu gust...:sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

total maratons: 50 (en 35 països)
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2023 10:51 #4 per grampy (Associat/da)
L'hem estat mirant per aquest any, però veiem que és massa just... a veure com va tot, però sí no està pendent per l'any vinent.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.