Londres és una ciutat que m'encanta des dels 14 anys, quan hi vaig anar amb els meus pares. Hi he tornat alguns cops, sol, amb la meva dona, amb la família sencera en autocaravana un parell de cops.. ara fa com uns 10 anys que no hi vaig.
Després d'un parell d'anys d'apuntar-me al sorteig de la marató, que no toca mai a ningú, aquest any, com a cosa excepcional, han doblat les possiblitats afegint una segona marató: una dissabte i una diumenge.
D'entre 1.330.000 participants al sorteig... m'ha tocat!

A la SandraB no, per tant, em toca córrer sol (si se li pot dir així a córrer amb 44999 persones més).
Aprofitaré (ja veurem si ho compleixo, estic molt dròpol) per fer uns mesos d'entrenaments més seriosos de que he fet darrerament, i potser anar a per marca. Quí sap.
Tinc plaça per dissabte.
Apart de córrer per una de les meves ciutats preferides, per no dir la més preferida de totes, s'hi suma la curiositat de córrer "per milles". Hi haurà marcats en kms els múltiples de 5k, però crec que faré com els locals i entrenaré amb minuts per milla (a partir de després de la mitja de Puigcerdà, on faig de llebre en kms

)
Xavi