Totes les mitges maratons de Catalunya (per asfalt)

Totes les mitges maratons de Catalunya (per asfalt)

04 febrer 2016 20:29 #41 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Buff

també he fet Igualada i el Prat  ho sento  :oops:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2016 23:14 #42 per Buff! (Associat/da)
Fet. ;)

Milers de kilòmetres

05 febrer 2016 05:13 - 05 febrer 2016 05:19 #43 per anrool (Associat/da)
La mitja de Sant Sadurni es va fer al febrer del 92,pro només es va fer aquest any. Vaig participar!!!

Donnaré un repas al meu curriculum habiam que falta per aqui, está la Banyoles-Girona? i tambe al inrevés? es van fer molt pocas edicions per als finals dels anys 80.... ufffff

05 febrer 2016 10:16 #44 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Fet. ;)

Moltes gràcies crak  :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

07 febrer 2016 20:25 - 07 febrer 2016 20:27 #45 per Danigoal (Associat/da)
Ojuuuu 

A la Urban Night nosequé d'Igualada aquest any hi ha prova de Mitja marató que posa "XXXIV Mitja Marató de l’Anoia"
L'han pasat de l'octubre a aquí (és el 21 de maig)? a les 23:00?  :surprised:
www.ticketoci.net/ca/igualada-urban-running-night-show-185

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

08 febrer 2016 20:45 #46 per Hansi (Associat/da)
Va haver-hi una mitja marató de Riudoms, "la de l'avellana", que jo no vaig poder arribar a córrer perquè va deixar de celebrar-se just l'any que m'hi volia apuntar, però sé que alguns amics gasoses l'havien corregut, entre ells el Koldo en ple apogeu del repte, i ell la va considerar "d'asfalt".

08 febrer 2016 23:41 - 08 febrer 2016 23:51 #47 per Buff! (Associat/da)
Modificat al calendari la data de la mitja de l'Anoia i afegida Riudoms a "Altres"8)

Milers de kilòmetres

09 febrer 2016 00:48 #48 per francesc pous (Associat/da)
Molt bona feina Buff! Tot i que de ben segur encara no està completa la llista...  :neutral: :yes: :yipi:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

06 Mar 2016 18:51 #49 per Buff! (Associat/da)
Afegida la d'avui a Amposta. Els qui heu fet Banyoles i no la teníeu, ja sabeu.... 

docs.google.com/spreadsheets/d/17sarDRzC...GDs/edit?usp=sharing

Milers de kilòmetres

06 Mar 2016 21:17 #50 per koldo (Visitant)

Va haver-hi una mitja marató de Riudoms, "la de l'avellana", que jo no vaig poder arribar a córrer perquè va deixar de celebrar-se just l'any que m'hi volia apuntar, però sé que alguns amics gasoses l'havien corregut, entre ells el Koldo en ple apogeu del repte, i ell la va considerar "d'asfalt".

Ho era  :yes:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

14 Mar 2016 19:56 #51 per Buff! (Associat/da)
Una nova mitja a Miami Platja, en plena Costa Daurada i Setmana Santa. El repte es fa inabastable... :whistle:

www.naturetime.es/index.php?arxiu=fitxa_...&id_esdeveniment=101

Milers de kilòmetres

15 Mar 2016 12:27 #52 per koldo (Visitant)

Una nova mitja a Miami Platja, en plena Costa Daurada i Setmana Santa. El repte es fa inabastable... :whistle:

Article 2
La prova es disputa sobre un recorregut de 20.985m. , 10.050m. i 4950m.  Circuit mesurat i certificat per Naturetime Events.

:whistle:  :whistle:  :whistle:  :whistle:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

15 Mar 2016 12:32 #53 per Oriol_TBID (Associat/da)
una mitja en tota regla  :rofl: :rofl:

15 Mar 2016 14:00 #54 per curat (Associat/da)

Article 2
La prova es disputa sobre un recorregut de 20.985m. , 10.050m. i 4950m.  Circuit mesurat i certificat per Naturetime Events.

:whistle:  :whistle:  :whistle:  :whistle:

Doncs jo diria que encara és més llarga que les de Running Soluttions  :he: Igual és una mesura específica de les comarques tarraconines  :whistle:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

15 Mar 2016 17:31 #55 per Buff! (Associat/da)
:grrrrrr:
Torno a rectificar el calendari i trec Mimai Beach.

Milers de kilòmetres

06 Abr 2016 19:50 #56 per Hansi (Associat/da)
Vaig fer diumenge la de Blancafort, que mai havia fet. Força maca, molt ben organitzada, bon ambient i bons serveis als corredors, molt poca gent, perfil duret. Ens hi vam trobar el Tete Xavi i jo, i li he sumat al llistat perquè em va dir que ho fes, que ell no té compte per entrar-hi.

Em falta la d'Amposta, que algun any m'hi passaré a fer-la. També em falten les de L'Ametlla de Mar i L'Hospitalet de l'Infant, que com que són de "half marathon series" i aquests organitzadors, pel que em diuen els amics, fan moltes curses curtes, no tinc massa ganes d'anar a fer-les, mentre no les mesurin més exactament.

Per cert, he vist que per aquest diumenge anuncien una mitja marató a Tortosa que no tenim a la llista. És d'aquests mateixos organitzadors, així que hi tinc poc interès.

07 Abr 2016 14:01 #57 per (Visitant)

Gràcies Hansi!!

Per cert aquest any la Mitja del Llop cau de la  llista  :'(

07 Abr 2016 14:36 #58 per xevifisio (Associat/da)
Hansi, la mitja de tortosa jo la vaig fer i crec q estaba ben mesurada ( segons el meu garmin). Però te un tram
que pasa per un parc i un altre per una especie de adoquinat. Com no té mes de no sé Quin percentatge d'asfalt ( 90%?) no entra a la llista.
Son 2 voltes a un circuit de 10km mes un trám al final de la segona volta.
Si bufa vent de dalt... flipes

12 Abr 2016 17:09 #59 per Hansi (Associat/da)

Hansi, la mitja de tortosa jo la vaig fer i crec q estaba ben mesurada ( segons el meu garmin). Però te un tram
que pasa per un parc i un altre per una especie de adoquinat. Com no té mes de no sé Quin percentatge d'asfalt ( 90%?) no entra a la llista.
Son 2 voltes a un circuit de 10km mes un trám al final de la segona volta.
Si bufa vent de dalt... flipes

Tens raó, xevifisio, gràcies :smile:, i perdoneu per haver tornat a treure aquest tema de Tortosa :oops: :oops:, del qual ja se n'havia parlat fa mesos (amb tant de temps, ja havia oblidat que el Danigoal ens havia fet arribar un comentari del mxirau sobre el recorregut). Al llegir el teu post, la memòria va despertar :oops:.

14 Jul 2016 13:07 #60 per jaume86 (Associat/da)
Ostres!! Acabo de descobrir aquest fantastic fil!!

Com que tinc una mica de temps lliure, intentare afegir links d'algunes mitges aixi com properes edicions  ;)

Gener
Sitges                                  www.mitjasitges.cat
Terrassa                                www.mitjaterrassa.org/
Santa Coloma de Gramenet      http://uca.cat/categoria/curses/mitja-marato-colomenca/

Febrer
Granollers 5/2/2017              www.lamitja.cat/
Barcelona 12/2/2017              http://edreamsmitjabarcelona.com/
Balaguer                               www.runners.cat/ca/esports/runners/mitja-marato-de-balaguer/36233.html    
Cambrils                               www.halfmarathonseries.com/mitjadecambrils/index_cat.html
Gavà                                     www.mitjagava.cat/

Març
Amposta                               http://amposta10mil.blogspot.com.es/
Banyoles                                www.cnbanyoles.cat/ca/noticies.aspx
Valls                                     www.halfmarathonseries.com/mitjadevalls/index_cat.html

Abril
Montornès                             /www.mitjamontornes.com/
Girona                                 www2.girona.cat/ca/curses_girona
Blancafort                             www.mitjablancafort.cat/
Calella                                 www.gesport.cat/mitjamaresme/
Olot                                   www.cnolot.cat/catalan/esdeveniments-mitja-marato

Maig
Empúries                            http://www.maratoempuries.com/
Tossa                                  http://mitjadetossa.com/
Tàrrega                              http://fondistestarrega.com/ca/pc/2-mitja-marato-i-10-km-ciutat-de-tarrega
L'Ametlla de Mar                  http://www.halfmarathonseries.com/mitjadeametlla/
Igualada                              http://www.urbanrunning.cat/ca/2016/igualada-urban-running-night-show-66/

Juny
Hospitalet de l'Infant              www.halfmarathonseries.com/mitjahospitalet/

Setembre
Sabadell 4/9/2016                www.mitjasabadell.cat/

Octubre
Puigcerdà 9/10/2016              http://www.puigcerda.cat/esports/competicions-top/mitja-marato-de-puigcerda
Roda de Ter                            http://cursesderoda-historia.magix.net/website/#COMENCEM
Vendrell (anulada ??)                www.runedia.com/cursa/201614880/mitja-del-vendrell/2016/
Castelldefels 12/10/2016          maratodelmediterrani.com
Mollerussa 16/10/2016              www.amollerussa.com/mitja
Reus 23/10/2016                      www.tretzesports.com/mitjadereus
Sant Cugat del Vallès 23/10/2016  http://www.mitjasantcugat.cat/

Novembre
El Prat de Llobregat 6/11/2016  www.mitjaprat.org
Lleida                                      www.mitjalleida.com      
Ripoll                                      www.runedia.com/cursa/20160302/campionat-int-atletisme-del-ripolles-mitja-marato/2016/
Tarragona                                www.mitjatarragona.cat

Desembre
Figueres 4/12/2016                    www.mitjafigueres.org/
Mataró 4/12/2016                      www.mitjamataro.cat  
Vilanova i la Geltrú                    www.mitjavilanova.cat
Salou                                       www.mitjadesalou.com      
Vilafranca del Pendès                  http://mitjamarato.avespirall.cat/

Aquest és el calendari de les mitges que a dia d'avui es farn a Catalunya, excloses les de muntanya i les de superfície no asfàltica, encara que algunes poden tenir un petit tram del seu recorregut, com per exemple Puigcerdà. És un fil obert a tothom que hi vulgui incorporar les seves dades,  8) encara que no es tingui la fita de fer-les totes.

L'orgien d'aques fil és aquí  www.corredors.cat/index.php?option=com_j...x.php&topic=9393.705 quan a finals del 2010 en Dani i en koldo  :great: van plantejar el repte de córrer en totes algun cop.  :party:
Al llarg d'aquest temps s'ha fet difícil poder seguir el calendari i la relació dels companys que hi han volgut incloure les seves curses, degut als canvis que ha sovintejat al calendari. Per això s'ha creat aquest full amb la finalitat de que sigui més senzill i participatiu.

docs.google.com/spreadsheets/d/17sarDRzC...GDs/edit?usp=sharing

Com veureu, hi una pestanya amb el nom "Mitges" que conté les proves del calendari actual, i una altra que diu "Altres mitges" on hi consten les que han deixat de celebrar-se. Així, quan una cursa que ara és fora del calendari hi torni, només caldrà canviar-la de fulla i ja estarà actualitzat. I el mateix a l'inrevés.
El procediment és molt simple: només heu d'introduïr el vostre nick i la xifra "1" a la casella de cada cursa que tingueu feta i automàticament s'actualitzarà la suma total. Per més facilitat visual, canvieu el color de fons.
És públic però no he trobat la manera de que ho sigui l'edició, així que només heu de demanar l'accés des del mateix full i ja us ho faré arribar. Si ho preferiu, o us fa mandra, :he: ho publiqueu i ja l'actualitzaré.
Probablement faltin curses a "altres" (espero que en danili hi doni un cop de mà) ;) i si hi trobeu alguna errada o coses a millorar, és obert a la vostra col·laboració.
:love:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats