La veritat és que no sabia on obrir aquest fil, l'he obert a actualitat ja que a altre banda no me quadrava.
"50 Pujades de Bagà a Coll de Pal"
Ja fa mesos que li don voltes, m'encanta la Cursa : "Pujada de Bagà a Coll de Pal", i després de rumiar-ho, he pensat que potser ho podria fer 50 vegades, algunes en cursa i d'altres pel meu compte. :yes:
No hi ha temps límit per assolir el repte, i com tenc 41 anys, crec que si en faig 3-4 a l'any en 15-16 anys ho tendré llest.
Tenia l'esperança que en
joregar compartís repte, però ja m'ha anunciat que me plantava com una ceba :winktongue: . La veritat és que era l'únic que conec que podia estar interessat amb això....jo per si un cas ho deix aquí escrit, així si algú també li fa gracia, sempre serà més divertit poder intercanviar vivencies, opinions i potser alguna pujada junts

.
Per suposat que valen les pujades en caràcter retroactiu, és a dir....ja sé que hi ha algun correcat que l'ha fet una dotzena de vegades, llavors, mirà que bé, només n'hi quedarien 38!!! :yes:
Jo l'he feta dues vegades, i per suposat que les aprofitaré, en cap de les dues curses he pogut pujar sense parar a caminar, supòs que part del repte serà aconseguir-ho fer sense caminar ni una sola passa.
Per fer-ho una mica més interessant , de cara a algú que s'ho estigui plantejant :intello: , crec que esatria bé posar quatre pactes (no m'agrada dir normes) entre noltros:
1.- Compartir al fil el dia que es vagi a fer una Pujada, per si algú altre s'hi vol apuntar, i així poder compartir logística per baixar, no importa anar al mateix ritme, cada un pot anar al seu "rollo".
2.- Penjar el track o bé la classificació de la cursa una vegada fet (de tota manera, a mi amb la paraula vostra me basta, ningú vol fer aquestes coses fent trampes).
3.- Si es pot, també està bé de penjar una foto amb el cartellet de Coll de Pal.
4. No se m'ocorren més "pactes", si algú te alguna cosa a dir, benvingut serà!
No hi ha premis, bé....la satisfacció del que ho assoleixi i la felicitació dels companys de repte....si és que mai n'hi acaba havent cap :beurk:.
Jo des de fa molt poquet i per la gran passió que hi tenc a la cursa i l'atractiu que té la zona, m´he comprat un mini-apartament allà, per tant oferesc la dutxa de ca nostra per si algú la necessita després de fer la pujadeta, o si algú necessita que el vagi a cercar amb cotxe per baixar i jo estic passant el cap de setmana allà també m'oferesc.
Idò ja està en marxa!!!! Ara corr a penjar les meves dues primeres Pujades, i a veure si trob la foto del primer any! :rofl: