En Zenon ens ha deixat. DEP

En Zenon ens ha deixat. DEP

08 Jun 2016 10:05 #221 per Eva D (Visitant)
Noies, nois, estic emocionada. Ahir vaig passar pel tanatori, i veure tanta pastanaga, antics companys i companyes de suors i Kms... ufff. Que fort.
Com que els que em coneixeu sabeu que ara no corro tant, feia temps que no entrava en el fòrum. Veure les fotografies, el carinyo que cada persona ha demostrat per ell és brutal. Continuo plorant.
No puc dir res més. Zenon, la teva mirada neta i el teu somriure m'acompanyaran sempre.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2016 11:19 #222 per bernaus (Associat/da)


Ivars D'Urgell 2013.


En aquesta cursa va començar el calvari del GRAN Zenón.

Al acabar em comentava que amb la cama esquerra només podia fer mitja pasa, semblava que l´ordre del cervell no arribava en condicions a la cama. El calvari que ha passat des de aleshores no ens el podem imaginar.

Descansi en pau.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2016 11:33 #223 per Jordi (Associat/da)

Proposta que igual s'ha fet ja, però per si de cas: que alguna cursa de corredors.cat porti associat per sempre el nom del Zenón. Per exemple, les 24h-Memorial Zenón Cubillas.

Doy mi apoyo a esta iniciativa, y aunque no lo necesite para que le recordemos, no veo mejor reconocimiento, despues de ver a tanta gente en su despedida, y el aplauso infinito que se ha llevado.
También propondria que el premio que tantas veces se ha llevado lleve directamente su nombre.


Había pensado lo mismo, estaría bien tanto lo del memorial de las 24h como el:

10. Premi Pastanaga al correcat especial-Zenón o Zenón-especial o algo parecido

Es una opinión, ya se hablará i decidirá lo mejor  :love:

+ 1

Idea:

Tractar que la Marató Barcelona faci alguna cosa especial, és complicat, jo mateix vaig demanar portar el dorsal 32 en solidaritat als malalts d'ELA (Dorsal de Fernando Leira) i em van dir que no era possible.

Peró potser des de la nostra "familia" podem instaurar que el Km 18 de la nostra marató sigui el Km de Zenón, amb una pancarta ben gran on tots el corredors el veguin i des de on ell ens pugui veure i animar. Entenc que aquesta iniciativa no la podría rebutjar l'organització.

Sempre amb nosaltres.

+ 1

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2016 11:42 #224 per Eva D (Visitant)
Jo també +1
També podríem batejar o bé els 1000 socials o les 24h Zenon Cubillas. Què us sembla?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2016 12:37 #225 per Grinta (Associat/da)
Em semblen molt bé les propostes que s'han anat fent.
Gran família, la que tenim. Orgullosa de ser correcat  :love:


Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2016 14:00 #226 per koldo (Visitant)
Impressionant el viscut ahir al tanatori, molt orgullós de la família correcat. Perdoneu als que no vaig poder saludar, però érem moltíssims. Gracias ManoloM por las palabras en nombre de todos.

Jo segurament sóc el correcat que vivia més a prop seu, i degut a això vaig tenir la gran sort de compartir amb ell multitud de viatges a moltes curses, i trobar-me'l molt habitualment al forn de pa, al super, qualsevol dissabte... Se'm farà molt estrany ara. No diré res nou, perquè ja ho heu dit tot, i no hi ha paraules per descriure'l.

Gracias por todo, Zenon, representas como nadie esta asociación. No te olvidaremos, igual que tú tampoco nos vas a olvidar.

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2016 16:27 - 08 Jun 2016 16:43 #227 per Tensi (Associat/da)
Un aplauso sin fin para ti, Zenón.

Ayer por la tarde, en el tanatorio, fue muy especial. Fluyeron muchas emociones y todos, seguramente, recordábamos los momentos compartidos en Corredors: los entrenos, las cursas, la trailwalker del 2012, las 24 horas... sabiendo que ya nadie nos los podrá quitar. Quedan para nosotros en el recuerdo.

Gracias por tenerte como amigo y gracias por regalarnos siempre tu eterna sonrisa.

Mucha fuerza y ánimo a toda la familia y un beso muy especial para Maite.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2016 17:42 #228 per Alfons 99 (Visitant)
Segueixo tocat, dies després

DEP Zenón. Ojalá por ahí arriba sigas corriendo luciendo tu sempiterna sonrisa

Gracias, amigo; siempre fuiste un referente. Como persona y como corredors

Adéu


M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2016 19:17 #229 per Antirco (Associat/da)
En muchas ocasiones se habla de “Familia Correcat”
Ayer realmente se demostró que no solo son palabras.  :yes:
Seguiremos encontrándonos en las  cursas y gracias a Zenon y muchos de vosotros saldremos más fuertes porque si estamos  aquí en corredors no es solo por correr, ¿ no es cierto ?, hay algo mas  :love:

Zenon vivirá siempre porque  estará en nuestro corazón

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2016 20:13 #230 per jaume (Visitant)
Jo no vaig tenir la sort de conèixe'l gaire en persona. Crec que alguna vegada ens haviem saludat i erem amics del facebook.

Però és évident que era una gran persona i que tothom l'apreciava molt. Només cal veure la quantitat de missatges en aquest fòrum i al facebook.

És molt bonic deixar aquesta petjada; vol dir que la seva vida va tenir un sentit.

Persones com en Zenón són els que fan gran un país i una societat.

El títol del fil diu que en Zenón ens ha deixat, però no hi estic d'acord. Continuarà sempre en la nostra memòria i en els nostres cors.

El dia que no gaudeixis corrent, millor deixa-ho córrer

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2016 00:02 #231 per francesc pous (Associat/da)
Personalment no el vaig arribar a conèixer, vaig parlar amb ell en un parell d'ocasions, suficient per adonar-me de l'estrella que tenia i l'aureola de bondat que desprenia...

Recordo amb especial emoció el sopar de Corredors on ens vam presentar en societat els CAE de l'Alt Empordà... al final del sopar el van cridar per fer-li entrega d'un premi especial... Aquells minuts màgics de tots els correcats dempeus aplaudint i somrient i plorant alhora, durant crec que 4 minuts eterns, van significar per mi una de les situacions més emotives mai viscudes... Allà vaig prendre / vam prendre consciència de qui era el Zenon i què representava per la família correcat...

Crec que tots el tindrem sempre al nostre record, i per ell hem de sentir més orgull encara per aquesta samarreta, perquè quan correm i ens vestim de pastanaga o carrota, estem fent que perduri la seva essència, que sempre romandrà entre nosaltres.




10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2016 08:31 #232 per kasumei (Associat/da)
Zenón, nunca te irás de nuestro recuerdo. Son palabras que muchas veces se dicen cuando alguien fallece. Pero en tu caso es de verdad. Lo demuestra la cantidad de gente que estuvo a tu lado durante tu enfermedad y el martes en el tanatorio. Porque te lo mereces. Te mereces un largo aplauso. Un besazo allá donde estés.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2016 09:49 #233 per Serginho (Visitant)
Feia temps que no mirava el fòrum i ahir vaig veure la noticia. Jo només el coneixia de un parell de missatges i "de vista" a la Meridiana. Pero vull mandar una abraçada a tots els correcats i a la seva familia.

5K: 22:58 Cursa d'estiu La Mora-Tamarit, 2012
10K: 46:16 Cursa La Pineda Platja, 2013
Mitja marató: 1:47:33 Mitja Marató de Barcelona, 2016
Marató: 4:17:10 Marató de Barcelona, 2016

Camí de la marató...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2016 10:11 #234 per anrool (Associat/da)


Ivars D'Urgell 2013.


En aquesta cursa va començar el calvari del GRAN Zenón.

Al acabar em comentava que amb la cama esquerra només podia fer mitja pasa, semblava que l´ordre del cervell no arribava en condicions a la cama. El calvari que ha passat des de aleshores no ens el podem imaginar.

Descansi en pau.


Doncs sí Bernaus, jo no volia dir-ho però és així. Sabia que portava temps que no feia net, i aquest dia ens va comentar que estava molt preocupat i pendent de més proves. A més va ser l'ultim dia que ens vam veure, no hem tornat ha coincidir, igualment la montseR,amb el nostre bon amic.
Et trobarem a faltar!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jun 2016 10:37 #235 per R61 (Associat/da)
No recordo bé quan el vaig conèixer per primera vegada , però em sembla que va ser amb el grup d'entrenament del Jordi Ballesteros.
Nomès de compartir unes quantes converses, saber del seves fites aconseguides com a corredor i recollir tots els seus consells , em servia d'exemple. Tant és, és (repeteixo) així, que als meus familiars i amics els hi deia i dic: Jo de gran vui ser Zenón,:  "si he conegut a una persona que, a part, de ser un gran esportista irradia energia". I aquesta és la que encara ens està transmeten a tots i es constata en cada moment.
I demà, doncs, estarà amb tots nosaltres gaudint del moment, segur.

Fins demà Zenón.
Rafa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jun 2016 15:27 #236 per FRANCESC57 (Associat/da)
Zenon

Siempre estarás entre nosotros, te mereces lo mejor  :love: :love:


Cada final de etapa o meta te recordaremos, te mostraremos la señal, tu desde alli arriba la verás    :love: :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jun 2016 22:58 #237 per carme72 (Visitant)
Vaig tenir la gran sort de compartir amb ell, llocs, moments i curses.
Mai oblidaré el seu somriure

Descansi en pau

mes val un bon descans que un mal entrenament

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2016 13:38 #238 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Avui al 1000 socials que s'han fet a la Marbella, m'ha fet molta il·lusió poder parlar tranquil·lament amb la Maite, l'altra dia al Tanatori no ho vaig fer perquè érem moltíssims i prou gent hi havia que volia fer-ho

Una gran dona la Maite  :love: per a un gran home en Zenon  :love:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2016 18:04 #239 per Jorfer (Associat/da)
Gràcies a tothom per la vostra col·laboració doncs estem rebent moltes fotografies i enllaços. Tancarem l'adreça electrònica el proper diumenge 19 de juny.
Recordo que l'adreça electrònica on cal fer arribar les fotografies és: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Des d'aquí, vull agrair en nom de la Junta, la disponibilitat de meep per a encarregar-se d'aquesta bonica i emotiva tasca.
Gràcies Jordi  :love: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2016 10:07 #240 per meep (Associat/da)
Si voleu anar veient les fotos que esteu enviant, les he anat penjant en aquest drive:
drive.google.com/folderview?id=0B44bim-4...salBEeHM&usp=sharing

Teniu temps per anar enviant, fins diumenge.
Moltes gràcies!! :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.