En Zenon ens ha deixat. DEP

En Zenon ens ha deixat. DEP

06 Jun 2016 21:58 #141 per XiK3ta (Visitant)
Només cal llegir les paraules d'aquest fil per saber que erets una gran persona i que et feies estimar. Jo només vaig poder veure el teu gran somriure un parell de vegades però en vaig tenir prou per entendre tota l'estimació que els teus amics senten per tu. Descansa en pau, Zenon.

El meu condol a la familia, amics i a tota la família correcat

5Km:  25'26''  (Sansi Masnou 2015)
10Km: 53'04'' (Nassos 2015)
21 km: 1h55'47'' (Sta Coloma 2016)
42 km: Marató BCN'16 va a ser que no

Never give up on the things that make you smile

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2016 21:58 #142 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Ànims a la seva familia i amics! Descansi en Pau

Xavi

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2016 22:07 #143 per piltrafillas (Associat/da)
Me acabo de enterar a través del correo que se ha enviado  :arf:

Un dia muy triste en la familia correcat donde ha dejado una huella imposible de borrar.

Es una putada que las buenas personas se vayan y peor si es de esta manera.
Porque él era sobretodo eso, una buena persona.
Solo lo conocía de rasquis, cruzándome con él en Can Dragó o en las BBB de donde siempre se ofrecía a traerme a casa.
Pero te dabas cuenta de que era una buena persona.

Un abrazo y mi más profundo pésame a su familia y todos sus amigos del foro.

Milla05:32Montcada '13
10 km   38:52Clot - Camp de l'Arpa '12
Mitja1:30:30MM BCN '13
Marato3:28:59 BCN '13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2016 22:20 #144 per antoniu (Associat/da)
Vaig coincidir amb ell en diversos entrenaments al JB team, increïble bona persona, descansi en pau,

Antoniu

Ell dona esforç al cansat,  i multiplica
les forces  al que no té cap.
Isaïes 40:29

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2016 22:33 #145 per Toni VLC (Associat/da)
Una forta abraçada a la família i a tots els correcats per extensió. Descanse en pau, Zenon.

No el vaig conèixer de forma personal, llevat dels moments previs a la marató de València de 2012, segurament, seria una de les últimes maratons que va córrer (No Surrender, Danigoal i algú més ha penjat fotos d'aquell dia). Gràcies.

Tot i no no haver-lo tractat massa, es sent el buit que deixa i no és difícil adonar-se'n que era una persona especial llegint les paraules dels seus amics.

El seu treball i la delicadesa que hi posava amb l'equipatge correcat farà que eixes simples peces de roba cobren un alt valor en saber que Zenon hi estava al darrera.

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2016 22:36 #146 per kim (Associat/da)
M'acabo de quedar de pedra, una noticia que sabia que arribaria però que no volia que arribes, Zenon, amic, descansa en pau i allà on estiguis continua corrent amb el teu somriure permanent.

Maite, un abrazo enorme

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2016 22:46 #147 per Chute (Associat/da)
Zenón, gràcies per tot el que ens has donat. Sempre et recordarem com el que has sigut: Una gran persona. Et portarem al cor sempre.

Has sigut un exemple d'esportista, doncs començant de gran en això de córrer i foties canya a molts jovenets.
Has sigut un exemple de treball, sempre amb les equipacions amunt i avall.
Has sigut un exemple de companyerisme, sempre al costat de tohom, donant un cop de ma sempre que es necessitava.
Has sigut un exemple de fortalesa, per afrontar una enfermetat tant dura, i mai et va falta un somriure.

Sempre present. ZENÓN.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2016 23:00 #148 per BurningSun (Associat/da)

Mis condolencias a sus familiares y amigos.

Dia muy triste si, fue gran corredor y mejor persona, no hacia falta conocerle mucho para saberlo. Me quedo con la suerte de haber compartido muchos buenos momentos, la fundación de la asociación, nuestra primera maratón, y alguno que otro malo, pero siempre con esa sonrisa que movia montañas, mi primera lesión en carrera, otra vez gracias por tu ayuda y apoyo, que no supe devolverte. Vamos, enganchate a mi! me dijiste en Bombers, no pude seguirte, pero ahora entiendo que no te referias a la cursa. Dejaste de correr ya hace tiempo, pero siempre corrias dentro de nosotros y ahora estoy seguro que nos miras desde alla arriba con las zapatillas puestas y esa eterna sonrisa, espero que tu espiritu de generosidad, entrega y sacrificio siga entre nosotros y podamos seguir tu estela.

Descansa en paz amigo.

l'Experiencia Taronja Continua

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2016 23:04 #149 per socanna (Associat/da)
Estic tocada......i....tots sabíem que arribaria aquest moment...però no volíem que arribés mai...
Amic dels seus amics, extraordinària persona, gran atleta, sempre al costat de tothom disposat a ajudar,....tot el que puguem dir és poc...
Recordo aquelles sortides preparant la trailwalker del 2012,  aquell any el vaig poder conèixer una mica més. ....
Només puc donar-te les gràcies per tot el que has fet i ens has ensenyat.
Zenón has sigut un exemple per tots.
No t'oblidaré mai :love:
Descansa en pau.

Forta abraçada per la Maite i tota la família i amics propers.

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2016 23:05 #150 per mario.cat (Associat/da)
No se que dir desprès de tot el que s’ha dit. I quan tothom parla tant bé d’algú, es perquè s’ho mereix. Al lloc on estiguis, segur que els hi faràs passar tant be com ens ho has fet passar a nosaltres.  Ha estat una sort haver-nos creuat en les nostre vides.

Jo tinc una petita anècdota amb el Zenón.
No se quin any era però ja el coneixia de vista (aquell estrany fet de que tothom es fixava en ell) encara que jo no estava associat a Corredors. Va ser a la cursa de la Festa Major de Terrassa. Arribava jo en mala forma, com sempre, i necessitava algú que fes de llebre per fer un temps digne.
Quan el vaig veure escalfant a la Rambla de Terrassa, vaig pensar: “Tate, enganxat al seu cul i aquest et durà a bon port.”
I així vaig fer. Van donar la sortida i jo enganxat a ell, sense adonar-se que m’estava fent de llebre. Va fer una feina molt bona sense saber-ho. Però vàrem arribar a meitat de cursa, al avituallament i quina va ser la meva sorpresa, que el bo del Zenón es va parar completament per agafar aigua i beure tranquil·lament. Total, que va deixar-me tirat a mitja cursa i vaig tenir que continuar tot solet.
Anys després, quan ja vaig associar-me, un dia parlant amb ell, li vaig comentar el fet i es va fotre un fart de riure. Va dir-me que el tema del avituallament ho portava molt malament i que li costava molt córrer i beure aigua a la vegada i que havien moltes curses que es parava completament a beure l’aigua amb tota tranquil·litat.
Però encara recordo aquell somriure que feia conforme li anava explicant els fets.

A la Maite i a tota la seva familia, les meves sinceres condolencies
Zenón, gràcies, gràcies i moltes gràcies per haver-te conegut i ajudar-me a integrar-me a Corredors.Cat. Una persona mor quan tothom l'oblida i ja ningú el recorda. Jo et puc assegurar que tu no morirás mai ja que et recordarem per sempre.

Zenón, t'estimo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2016 23:11 #151 per Xavier (Associat/da)
Ara fa temps que no el veia, tot i que la seva imatge sempre la tindré lligada al seu etern somriure, a l´A poc a poc i als molts divendres a la tarde que vam compartir al Guiera.

Descansa en pau Zenón i que aquestes imatges siguin una petita mostra dels bon moments que vam passar plegats.

Tot el meu ànim i estima per la Maite i familia.




Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2016 23:17 #152 per anguru (Associat/da)
Zenon, soc home de poques paraules i amb aquest moment encara més, moltes gràcies per haver-te conegut, descansa en pau.

Molts ànims i molta força a tota la família.

Ruta:
10km: (moltes) 00:40:18 Cros popular de Sants 2017
21,097km: ( 9 ) 01:30:37 Barcelona 2021
42,195km: (2) 03:20:02 Barcelona 2021

Muntanya:
Mitja marató: 20
Marató: 5
Ultres: 5

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2016 23:19 #153 per ecopac (Associat/da)
Per la Garrotxa al 2012...

Vas mirant i no pares de trobar-te arreu el seu somriure etern

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2016 23:25 #154 per Josep58 (Associat/da)
Ripollet l'any 2011 abans de la cursa

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2016 23:29 #155 per bernibbr (Visitant)
Hacía muchísimo tiempo que no tenía el gusto de hablar con el insustituible Zenón. Allí, en el cielo, donde estás ahora, descansa en paz, amigo mío.

Tú recuerdo perdurará por siempre.

Mi más sentido pésame a Maite y su familia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2016 23:34 #156 per Josep58 (Associat/da)
Cursa de Premià 2009 abans de trepitjat podi en la seva categoria

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2016 23:37 #157 per Josep58 (Associat/da)
Mitja Marató per relleus a Mataró any 2012

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2016 23:45 #158 per Josep58 (Associat/da)
A la marató de Barcelona any 2009 amb el seu somriure de sempre

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2016 23:50 #159 per Jorfer (Associat/da)
Increïble l'homenatge que l'estem fent entre tothom amb paraules i imatges  :yes: :love: :love:

Moltes gràcies!!!  :love: :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2016 23:52 #160 per aurelian (Associat/da)
avituallament Marató de Barcelona 2014

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.