Sopar correcat 1 de febrer de 2019

Sopar correcat 1 de febrer de 2019

04 febrer 2019 20:16 #141 per Sergi42195 (Associat/da)

RugbyMan va escriure: el sopar va ser el passat divendres? Ostres aixó em pasa per no mirar l'agenda ni entrar al foro.

Bé, espero que la meva absencia hagi donat la possibilitat a mes gent per obtar a una pastanaga.....no volia ser el "Bohemian Rapsody" d'aquesta edició. :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

A veure si el proper any miro millor l'agenda...tot i que per lo que he llegit no vaig ser l'unic q va pagar i no va anar :whistle: :whistle: :whistle:

A la resta, moltes felicitats pels vostres merescuts premis i ens veiem a les properes curses.


Bravo !!! Ja tenim relleu natural de Jaumet.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2019 21:05 #142 per gorka (Associat/da)
Bonica crònica pepnaus. Sabia ben poques coses de tu, suposo que per culpa d'estar tan desvinculat de les 24Hores.
El premi és ben merescut!


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2019 22:48 #143 per pepnaus (Associat/da)
CRÓNICA 2ª PART O RESSOPÓ.
Malgrat jurar i perjurar que no em deixaría res, la concentración em va jugar una mala pasada, i em vaig deixar quelcom que es básic i fonamental.Es tracta del voluntariat.
La persona voluntaria es imprescindible per al bon desenvolupament (voluntari rima amb necessari).
La persona voluntária fa la feina mes a gust que si fos cobrant, no li importa allargar una mica el torn, si no ha arrivat el qui el substitueix, i a més a més es queda a gaudir de la festa.
La persona voluntária, regala el seu temps, una part de la seva vida, sempre amb un somriure, aquesta especie no es pot extingir i vull encoratjar-vos per que hi poseu de la vostra part per que no decaigui l’espécie.
Per la meva part miro de recompensar d’alguna manera el seu esforç, enguany hem fet unes acreditacions per a distinguir-los dins del conjunt dels presents, i en quan van acabar la seva tasca, en retornar la credencial, ells mateixos escollien a cegues un petit detall que vaig poder arreplegar de sponsors varis. Enguany ja estic treballant en el tema, i espero poder presentar sorpreses.
Resumint: grácies persones voluntáries, us espero amb agraiment i alegría!!

coneixement per a entendre, paciéncia per acceptar el que no entenc

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 febrer 2019 23:25 - 05 febrer 2019 23:37 #144 per Barceruel (Associat/da)
Organitzar el Sopar i tot el que l’envolta és una feinada pero, quan tot surt bastant a prop de com ho haviem pensat i veiem que la gent va quedar contenta, la satisfacció compensa l’esforç. Gràcies pel feedback que ens feu, tant del positiu com del que no ha estat tant bé.

Sempre és arriscat implementar canvis, pero sembla que en general han estat ben rebuts. Intentarem continuar fent propostes perque el nostre Sopar anual sempre tingui el seu punt imprescindible de sorpreses.

Referent a la posibilitat de donar premi al millor vídeo, serà una opció que valorarem a la comissió. Si ha de servir per motivar a que hi hagin molts més, segur que es farà. Sense anar més lluny, tots els videos presentats els darrers 2 anys (excepte el de la preparació de l’homenatge a Zenón) els he editat jo. Que gaudeixo molt fent-ho i més encara dels dies de gravació, pero molaria molt que no fossin els únics. :pensive:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 febrer 2019 23:33 #145 per Barceruel (Associat/da)
Referent als videos d’enguany, els he pujat a YouTube per a que les persones que no van vindre al sopar els puguin veure (o perque ho torneu a fer els que hi ereu, si us ve de gust). En l’ordre que es van projectar...

Collita Pastanaga a Ivars d’Urgell (Fins que arribi l’Alba)

Josep Bernaus, Premi Pastanaga d’Honor 2018

Vamos a la cama (versió correcat)

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.